ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.
Μέλος Σωματείου
Σιγά μην έβγαζε η BYD και η MG τέτοιο έκτρωμα.Αν έγραφε πάνω BYD ή MG και κόστιζε το 1/20 από όσα ζητάνε θα ήταν ok.
Σιγά μην έβγαζε η BYD και η MG τέτοιο έκτρωμα.Αν έγραφε πάνω BYD ή MG και κόστιζε το 1/20 από όσα ζητάνε θα ήταν ok.
Εδω φαινται πιο ωραίο....View attachment 272319
Όσο πιο πολύ το κοιτάζω, τόσο χειρότερο μου φαίνεται..
Σαν παρωδία Ferrari είναι.
Τις κερκίδες της f1 δεν τις γεμίζουν αυτοί που έχουν ή μπορούν να αγοράσουν ferrari όμως. Και η πτώση της μετοχής δεν ήρθε από την αντίδραση ενός δισεκατομμυριουχου στο Ντουμπάι.Εχει την πλακα του παντως που συζηταμε, εμεις οι απενταροι, για το αν θα αγοραζαμε την νεα φερραρι ή οχι
Συγνωμη αν καποιος στο φορουμ εχει πραγματικα τη δυνατοτητα να αγορασει αμαξι μισου μυριου, εκεινος ας εκφρασει γνωμη ελευθερα!
Τις κερκίδες της f1 δεν τις γεμίζουν αυτοί που έχουν ή μπορούν να αγοράσουν ferrari όμως. Και η πτώση της μετοχής δεν ήρθε από την αντίδραση ενός δισεκατομμυριουχου στο Ντουμπάι.
Η Ferrari είναι αυτό που είναι επειδή δεν μπορούμε να την αγοράσουμε όλοι. Ακομη και πολλοί που έχουν τα χρήματα, έχουν φάει πόρτα από την ίδια την Ferrari. Ειναι αντικείμενο πόθου. Ή ήταν....
Πάντως σίγουρα οι τιμές των μεταχειρισμένων θα ανέβουν και αλλο .
Σχεδιαστικές αλλά και λόγω χώρων/προσανατολισμού γκρίνιες είχαμε για την Panamera. Tο ξεπεράσαμε.
Η Luce είναι απλά το σημείο ένταξης της f στην ηλεκτροκίνηση. Δεν θα αρέσει σε όλους για διάφορους λόγους, κατανοητό πλήρως, αλλά ήταν αναπόφευκτο οτι θα ερχόταν.
Αντικειμενικά όμως αυτο που θα έπρεπε να μας νοιάζει είναι επιδόσεις, κρατήματα και στήσιμο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, πέδηση & ασφάλεια, η τεχνολογία / καινοτομίες, εργονομία cockpit, υλικά και ποιότητα και εντέλει πως θα δικαιoλογήσει αυτα τα 500k+.
Παρολαυτα μένουμε στα υποκειμενικά της εμφάνισης και την... ηλεκτροκίνηση ως παράγοντα αφορισμού.
Δε ξέρω, θεωρώ οτι ειναι άλλο target group κάτι αντιστοιχο της panamera. Ισως να ηταν λάθος ταυτ'οχρονα ηλεκτροκίνηση και άλλο σουλούπι, συμφωνώ.Αν κατάλαβα καλά είναι και σχετικά ψηλό. Ακόμα και εκεί το failάρανε.
Φυσικά και θα έπρεπε να μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, τα κρατήματα κτλ. αυτό όμως δε σημαίνει ότι αφήνεις απ' έξω την εμφάνιση. Για Ferrari μιλάμε, πώς είναι δυνατόν να παραβλέψεις την ομορφιά του αυτοκινήτου; Δε μιλάμε για εταιρία που πουλάει high end ηλεκτρικές σκούπες (που ακόμα κι εκεί παίζει ρόλο το εμφανησιακό εδώ που τα λέμε). Αλλά στη Ferrari το πρώτο που σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα είναι τα looks! Ε εδώ δεν...Σχεδιαστικές αλλά και λόγω χώρων/προσανατολισμού γκρίνιες είχαμε για την Panamera. Tο ξεπεράσαμε.
Η Luce είναι απλά το σημείο ένταξης της f στην ηλεκτροκίνηση. Δεν θα αρέσει σε όλους για διάφορους λόγους, κατανοητό πλήρως, αλλά ήταν αναπόφευκτο οτι θα ερχόταν.
Αντικειμενικά όμως αυτο που θα έπρεπε να μας νοιάζει είναι επιδόσεις, κρατήματα και στήσιμο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, πέδηση & ασφάλεια, η τεχνολογία / καινοτομίες, εργονομία cockpit, υλικά και ποιότητα και εντέλει πως θα δικαιoλογήσει αυτα τα 500k+.
Παρολαυτα μένουμε στα υποκειμενικά της εμφάνισης και την... ηλεκτροκίνηση ως παράγοντα αφορισμού.
Οι οποίες αυξομειώσεις δεν οφείλονται στα αυτοκινητα της Teslaπαντως η στιγμιαια διακυμανση της μετοχης μιας αυτοκινητοβιομηχανιας, σιγουρα δεν αποτελει οποιαδηποτε μορφης ενδειξη. Απλα απλοτυπωνει ενα snapshot της αισθησης της στιγμης. Εχουμε δει ακραιες αυξομειωσεις τιμης της Τεσλα και συνεχιζει να πουλαει απειρα.

Και μικρότερη τελική.Ένα συγκριτικό χαρακτηριστικών με το S plaid, δε γνωρίζω την αξιοπιστία των στοιχείων
Νομίζεις λάθοςΚοίτα: αναμφίβολα η Ferrari θα έχει στήσιμο που μπορεί να υποστηρίξει αυτή την ιπποδύναμη. Γιατί το S Plaid ναι μεν πολύ γρήγορο αλλά νομίζω μόνο στην ευθεία μπορεί να εκμεταλλευτεί την επιτάχυνση. Δε νομίζω ότι έχει φτιαχτεί για χρόνους στην πίστα. Παρόλαυτά είναι εντυπωσιακό ότι με αντίστοιχες προδιαγραφές κινητήρα (και ενίοτε καλύτερες) το S Plaid είναι μακράν φθηνότερο.


We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.