Αυτοκινητιστικά νέα

"Στοχεύει να προσελκύσει οικογένειες με βαθιά πορτοφόλια, προσφέροντας άνετα καθίσματα, υψηλή τεχνολογία και ευρύ χώρο αποσκευών "


Οικογένεια.. χώρος αποσκευών... Αυτό δεν είναι φερραρι...


Ο μοναδικος αποθηκευτικος χωρίς της la Ferrari ...
e1fa2d5f0500d40fcbbd530923a4e865.jpg
 
Last edited:
Εχει την πλακα του παντως που συζηταμε, εμεις οι απενταροι, για το αν θα αγοραζαμε την νεα φερραρι ή οχι :)
Συγνωμη αν καποιος στο φορουμ εχει πραγματικα τη δυνατοτητα να αγορασει αμαξι μισου μυριου, εκεινος ας εκφρασει γνωμη ελευθερα!
 
  • Haha
Reactions: karamela
Εχει την πλακα του παντως που συζηταμε, εμεις οι απενταροι, για το αν θα αγοραζαμε την νεα φερραρι ή οχι :)
Συγνωμη αν καποιος στο φορουμ εχει πραγματικα τη δυνατοτητα να αγορασει αμαξι μισου μυριου, εκεινος ας εκφρασει γνωμη ελευθερα!
Τις κερκίδες της f1 δεν τις γεμίζουν αυτοί που έχουν ή μπορούν να αγοράσουν ferrari όμως. Και η πτώση της μετοχής δεν ήρθε από την αντίδραση ενός δισεκατομμυριουχου στο Ντουμπάι.

Η Ferrari είναι αυτό που είναι επειδή δεν μπορούμε να την αγοράσουμε όλοι. Ακομη και πολλοί που έχουν τα χρήματα, έχουν φάει πόρτα από την ίδια την Ferrari. Ειναι αντικείμενο πόθου. Ή ήταν....

Πάντως σίγουρα οι τιμές των μεταχειρισμένων θα ανέβουν και αλλο .
 
  • Like
Reactions: donk
Τις κερκίδες της f1 δεν τις γεμίζουν αυτοί που έχουν ή μπορούν να αγοράσουν ferrari όμως. Και η πτώση της μετοχής δεν ήρθε από την αντίδραση ενός δισεκατομμυριουχου στο Ντουμπάι.

Η Ferrari είναι αυτό που είναι επειδή δεν μπορούμε να την αγοράσουμε όλοι. Ακομη και πολλοί που έχουν τα χρήματα, έχουν φάει πόρτα από την ίδια την Ferrari. Ειναι αντικείμενο πόθου. Ή ήταν....

Πάντως σίγουρα οι τιμές των μεταχειρισμένων θα ανέβουν και αλλο .

παντως η στιγμιαια διακυμανση της μετοχης μιας αυτοκινητοβιομηχανιας, σιγουρα δεν αποτελει οποιαδηποτε μορφης ενδειξη. Απλα απλοτυπωνει ενα snapshot της αισθησης της στιγμης. Εχουμε δει ακραιες αυξομειωσεις τιμης της Τεσλα και συνεχιζει να πουλαει απειρα.
 
  • Like
Reactions: takisot
Το εσωτερικό είναι πάρα πολύ καλό, ΟΚ πενταθέσιο αλλά είπαμε στοχεύει αλλού, το εξωτερικό.... θα πρέπει να ωριμάσει λιγάκι μέσα μου για να το δεχτώ.
 
Σχεδιαστικές αλλά και λόγω χώρων/προσανατολισμού γκρίνιες είχαμε για την Panamera. Tο ξεπεράσαμε.

Η Luce είναι απλά το σημείο ένταξης της f στην ηλεκτροκίνηση. Δεν θα αρέσει σε όλους για διάφορους λόγους, κατανοητό πλήρως, αλλά ήταν αναπόφευκτο οτι θα ερχόταν.

Αντικειμενικά όμως αυτο που θα έπρεπε να μας νοιάζει είναι επιδόσεις, κρατήματα και στήσιμο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, πέδηση & ασφάλεια, η τεχνολογία / καινοτομίες, εργονομία cockpit, υλικά και ποιότητα και εντέλει πως θα δικαιoλογήσει αυτα τα 500k+.
Παρολαυτα μένουμε στα υποκειμενικά της εμφάνισης και την... ηλεκτροκίνηση ως παράγοντα αφορισμού.
 
Θα ήθελα να μην θυσιάσουν στο βωμό του efficiency τον σχεδιασμό στο πίσω μέρος. Παραείναι δύσκολο να το δεχτώ. Μοιάζει με Honda Civic sedan που του έχουν φορέσει υπερμεγέθες σπόιλερ....

Για το εύρημα της κινούμενης οθόνης δεν έχω λόγια. Πέρα από το προφανές της γωνίας θέασης, το χερούλι λειτουργεί και ως στήριγμα για τον καρπό και εν κινήσει. Θα μπορείς να κάνεις pinch & zoom με ακρίβεια δηλαδή.
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Σχεδιαστικές αλλά και λόγω χώρων/προσανατολισμού γκρίνιες είχαμε για την Panamera. Tο ξεπεράσαμε.

Η Luce είναι απλά το σημείο ένταξης της f στην ηλεκτροκίνηση. Δεν θα αρέσει σε όλους για διάφορους λόγους, κατανοητό πλήρως, αλλά ήταν αναπόφευκτο οτι θα ερχόταν.

Αντικειμενικά όμως αυτο που θα έπρεπε να μας νοιάζει είναι επιδόσεις, κρατήματα και στήσιμο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, πέδηση & ασφάλεια, η τεχνολογία / καινοτομίες, εργονομία cockpit, υλικά και ποιότητα και εντέλει πως θα δικαιoλογήσει αυτα τα 500k+.
Παρολαυτα μένουμε στα υποκειμενικά της εμφάνισης και την... ηλεκτροκίνηση ως παράγοντα αφορισμού.

Αν κατάλαβα καλά είναι και σχετικά ψηλό. Ακόμα και εκεί το failάρανε.
 
  • Like
Reactions: donk
Αν κατάλαβα καλά είναι και σχετικά ψηλό. Ακόμα και εκεί το failάρανε.
Δε ξέρω, θεωρώ οτι ειναι άλλο target group κάτι αντιστοιχο της panamera. Ισως να ηταν λάθος ταυτ'οχρονα ηλεκτροκίνηση και άλλο σουλούπι, συμφωνώ.

Λογικά θα δούμε στο μέλλον και κάτι τα γνωστά πρότυπα
 
Σχεδιαστικές αλλά και λόγω χώρων/προσανατολισμού γκρίνιες είχαμε για την Panamera. Tο ξεπεράσαμε.

Η Luce είναι απλά το σημείο ένταξης της f στην ηλεκτροκίνηση. Δεν θα αρέσει σε όλους για διάφορους λόγους, κατανοητό πλήρως, αλλά ήταν αναπόφευκτο οτι θα ερχόταν.

Αντικειμενικά όμως αυτο που θα έπρεπε να μας νοιάζει είναι επιδόσεις, κρατήματα και στήσιμο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, πέδηση & ασφάλεια, η τεχνολογία / καινοτομίες, εργονομία cockpit, υλικά και ποιότητα και εντέλει πως θα δικαιoλογήσει αυτα τα 500k+.
Παρολαυτα μένουμε στα υποκειμενικά της εμφάνισης και την... ηλεκτροκίνηση ως παράγοντα αφορισμού.
Φυσικά και θα έπρεπε να μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, τα κρατήματα κτλ. αυτό όμως δε σημαίνει ότι αφήνεις απ' έξω την εμφάνιση. Για Ferrari μιλάμε, πώς είναι δυνατόν να παραβλέψεις την ομορφιά του αυτοκινήτου; Δε μιλάμε για εταιρία που πουλάει high end ηλεκτρικές σκούπες (που ακόμα κι εκεί παίζει ρόλο το εμφανησιακό εδώ που τα λέμε). Αλλά στη Ferrari το πρώτο που σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα είναι τα looks! Ε εδώ δεν...
 
παντως η στιγμιαια διακυμανση της μετοχης μιας αυτοκινητοβιομηχανιας, σιγουρα δεν αποτελει οποιαδηποτε μορφης ενδειξη. Απλα απλοτυπωνει ενα snapshot της αισθησης της στιγμης. Εχουμε δει ακραιες αυξομειωσεις τιμης της Τεσλα και συνεχιζει να πουλαει απειρα.
Οι οποίες αυξομειώσεις δεν οφείλονται στα αυτοκινητα της Tesla
 
Ένα συγκριτικό χαρακτηριστικών με το S plaid, δε γνωρίζω την αξιοπιστία των στοιχείων
 

Attachments

  • IMG_4378.jpeg
    IMG_4378.jpeg
    72 KB · Views: 32
Κοίτα: αναμφίβολα η Ferrari θα έχει στήσιμο που μπορεί να υποστηρίξει αυτή την ιπποδύναμη. Γιατί το S Plaid ναι μεν πολύ γρήγορο αλλά νομίζω μόνο στην ευθεία μπορεί να εκμεταλλευτεί την επιτάχυνση. Δε νομίζω ότι έχει φτιαχτεί για χρόνους στην πίστα. Παρόλαυτά είναι εντυπωσιακό ότι με αντίστοιχες προδιαγραφές κινητήρα (και ενίοτε καλύτερες) το S Plaid είναι μακράν φθηνότερο.
 
Κοίτα: αναμφίβολα η Ferrari θα έχει στήσιμο που μπορεί να υποστηρίξει αυτή την ιπποδύναμη. Γιατί το S Plaid ναι μεν πολύ γρήγορο αλλά νομίζω μόνο στην ευθεία μπορεί να εκμεταλλευτεί την επιτάχυνση. Δε νομίζω ότι έχει φτιαχτεί για χρόνους στην πίστα. Παρόλαυτά είναι εντυπωσιακό ότι με αντίστοιχες προδιαγραφές κινητήρα (και ενίοτε καλύτερες) το S Plaid είναι μακράν φθηνότερο.
Νομίζεις λάθος

The Tesla Model S Plaid holds the official lap record for production electric vehicles at the Nürburgring Nordschleife. Equipped with the optional Track Pack, it lapped the 12.9-mile circuit in an astonishing 7:25.231.