Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα,με λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα(15-20-25000)...Αντε να ήθελαν λάδια αλλαγή...Πως να τα καταστρέψουν δηλαδή;

....μόλις τώρα είπες ( άντε να θέλανε λάδια ), το κάθε αυτοκίνητο πέρνει συγκεκριμένη ποσότητα ελαίου.
Τι θέλω να πω, πριν από χρόνια είχα την Ε-200, ως εταιρικό αυτοκίνητο και στην πρώτη αλλαγή λαδιών είχαν βάλει περισσότερο λάδι από το κανονικό, αποτέλεσμα, να ανάβει ένδειξη στο καντράν, ε, καταλαβαίνεις τώρα τι είχε γίνει, απλά οι μάγκες στο συνεργείο, έβαζαν με το μάτι λάδι και όχι με το ειδικό όργανο μετρήσεων του κατασκευαστή.
 
Συγνωμη δλδ, αλλα υπαρχει "ειδικό όργανο μετρήσεως" για το ποσο λαδι παιρνει ?????

Αυτο που ξερω ειναι οτι αν πχ ενα αμαξι παιρνει (πχ) 4,5 λιτρα και πας για αλλαγη λαδιου, 1ον "στραγγιζουν" το καρτερ, και μετα βαζουν 4,5 λιτρα. Τοσο απλα ξερω....
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Συγνωμη δλδ, αλλα υπαρχει "ειδικό όργανο μετρήσεως" για το ποσο λαδι παιρνει ?????

Αυτο που ξερω ειναι οτι αν πχ ενα αμαξι παιρνει (πχ) 4,5 λιτρα και πας για αλλαγη λαδιου, 1ον "στραγγιζουν" το καρτερ, και μετα βαζουν 4,5 λιτρα. Τοσο απλα ξερω....

Αυτό ξέρω κι εγώ οτι γίνεται...
Απλώς αν δεν αλλάξεις φίλτρο λαδιού παίρνει κάτι λιγότερο....4 λίτρα π.χ
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Kάτσε Διονύση, να μην κατηγορούμε το αυτοκίνητο, αλλά την μισθωτική εταιρία( Leasing), διότι για να παρουσιάσει "ελκυστικότερο", μίσθωμα πολύ συχνά καταστρέφει το αυτοκίνητο στην συντήρηση.:grandpa:

Ρε Σιμο τι να καταστρεψει????την καταστροφη????
Υπαρχουν μερικα μοντελα που ειναι παθητικα ...πως να το κανουμε!!!

Πχ Πεζω 307 τα πρωτα μοντελα....τραγωδια!!!!
Ειχα τετοιο και το ξερω απο πρωτο χερι.
Ακομα προσπαθει η Πεζω να συνερθει απο την κατραπακια που εφαγε με αυτο το αυτοκινητο.
Ενω τα Πεζω φημιζονταν σαν αυτοκινητα αντοχης ,ποροτι Γαλλικα,το 307 τους κατεστρεψε.
Ηταν και οι συγκυριες που εκαναν ακομα πιο μεγαλο το κακο....δηλ ηταν τοτε που ειχε αρχισει να ασχολειτε ο πολυς κοσμος με το Ιντερνετ και ειχαν ξεφυτρωσει τα φορουμ, οπου τα νεα διαδιδονταν αστραπιαια και οι γραφοντες ειχαν και μεγαλα κεφια για συγγραφη κειμενων (εγω πχ τελευταια βαριεμαι αφορητα να γραφω).
Βεβαια βαλαν μυαλο και λυσανε τα προβληματα που ειχαν (πολυ προχειρα και χωρις τεστ αξιοπιστιας ηλεκτρονικα) αλλο το κακο εχει γινει.

Δεν υπαρχει ανθρωπος νορμαλ,που να ειχε Πεζω και να ξαναπειρε!!!!
Εξαιρεση φυσικα εγω, που οπως ξερεις δεν ειμαι και πολυ νορμαλ:flipout:,
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πχ Πεζω 307 τα πρωτα μοντελα....τραγωδια!!!!
Ειχα τετοιο και το ξερω απο πρωτο χερι.
Ακομα προσπαθει η Πεζω να συνερθει απο την κατραπακια που εφαγε με αυτο το αυτοκινητο.
Ενω τα Πεζω φημιζονταν σαν αυτοκινητα αντοχης ,ποροτι Γαλλικα,το 307 τους κατεστρεψε.

καταστροφή....
παρ όλο που προσπαθούσαν κάτι ΚΚ να το βγάλουν αστέρι....:flipout:
 
Και γω που εχω ενα 206 απο το 99 δεν βρισκω γιατι να μην ξαναπαρω Πεζο...
Δεν λεω οτι ντε και καλα θα παρω Πεζο αλλα δεν ειμαι δυσαρεστημενος.
 
κάποια πράγματα είναι και τυχερά.
η xsara που είχα από το 98 την έχει ο πατέρας μου από το 2005 και έχει κάνει ήδη 200000 χλμ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ρε Σιμο τι να καταστρεψει????την καταστροφη????
Υπαρχουν μερικα μοντελα που ειναι παθητικα ...πως να το κανουμε!!!

Πχ Πεζω 307 τα πρωτα μοντελα....τραγωδια!!!!
Ειχα τετοιο και το ξερω απο πρωτο χερι.
Ακομα προσπαθει η Πεζω να συνερθει απο την κατραπακια που εφαγε με αυτο το αυτοκινητο.
Ενω τα Πεζω φημιζονταν σαν αυτοκινητα αντοχης ,ποροτι Γαλλικα,το 307 τους κατεστρεψε.
Ηταν και οι συγκυριες που εκαναν ακομα πιο μεγαλο το κακο....δηλ ηταν τοτε που ειχε αρχισει να ασχολειτε ο πολυς κοσμος με το Ιντερνετ και ειχαν ξεφυτρωσει τα φορουμ, οπου τα νεα διαδιδονταν αστραπιαια και οι γραφοντες ειχαν και μεγαλα κεφια για συγγραφη κειμενων (εγω πχ τελευταια βαριεμαι αφορητα να γραφω).
Βεβαια βαλαν μυαλο και λυσανε τα προβληματα που ειχαν (πολυ προχειρα και χωρις τεστ αξιοπιστιας ηλεκτρονικα) αλλο το κακο εχει γινει.

Δεν υπαρχει ανθρωπος νορμαλ,που να ειχε Πεζω και να ξαναπειρε!!!!
Εξαιρεση φυσικα εγω, που οπως ξερεις δεν ειμαι και πολυ νορμαλ:flipout:,

Μιχάλη, μιλάω για την E-200 MERCEDES, η οποία έχει ειδκό όργανο που μετρά βαλβολίνες, λάδια & ξύδια!:grandpa:
 
κάποια πράγματα είναι και τυχερά.
η xsara που είχα από το 98 την έχει ο πατέρας μου από το 2005 και έχει κάνει ήδη 200000 χλμ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα...

Εσύ, να πας ανάψεις κανένα κεράκι, ευτυχώς με την octacia σώθηκες.
 
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΛΟΓΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΖΧ 1,4 ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΞΑΡΑ 1,4 ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200,000 ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΒΕΣ. ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΠΟΛΗΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΥΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΣΑ. ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΑΣΠΡΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ-ΜΠΛΕ.
 
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΛΟΓΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΖΧ 1,4 ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΞΑΡΑ 1,4 ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200,000 ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΒΕΣ. ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΠΟΛΗΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΥΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΣΑ. ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΑΣΠΡΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ-ΜΠΛΕ.

το δικό μου ήταν (είναι 1600άρι).
Κανένα πρόβλημα, εκτός από ένα ψυγείο κάπου στις 100000.

Πάντως τώρα παρατηρώ ότι και τα δυό μου τελευταία αυτοκίνητα κάνουν θραύση σε άσπρο, μπλε (πράσινο ?)
 
Η σειρά των κινητήρων TU της PSA το μόνο που ήθελε ήταν αλλαγή λαδιών στα 5.000, αν το έκανες αυτό ο κινητήρας έφτανε άνετα χωρίς ζημιές τα 200.000 χλμ και όσο πάει παραπέρα...

Τρία 306 λιονταράκια στην οικογένεια 1,4-1,6-2.0 Race....
 
το δικό μου ήταν (είναι 1600άρι).
Κανένα πρόβλημα, εκτός από ένα ψυγείο κάπου στις 100000.

Πάντως τώρα παρατηρώ ότι και τα δυό μου τελευταία αυτοκίνητα κάνουν θραύση σε άσπρο, μπλε (πράσινο ?)
ΧΕ-ΧΕ ΕΙΔΕΣ? ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΙ ΟΙ ΑΤΙΜΟΙ! ΕΑΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΠΙΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Η σειρά των κινητήρων TU της PSA το μόνο που ήθελε ήταν αλλαγή λαδιών στα 5.000, αν το έκανες αυτό ο κινητήρας έφτανε άνετα χωρίς ζημιές τα 200.000 χλμ και όσο πάει παραπέρα...

Τρία 306 λιονταράκια στην οικογένεια 1,4-1,6-2.0 Race....


εχω ενα 1400αρι zx του 94.εγω ειμαι το 3ο χερι.ο προηγουμενος,εκτος απο οτι του ειχε πιει το αιμα,το πηγαινε για σερβις σε κατι αλμπανηδες.να φανταστεις του ειχαν βαλει ημιτασιον κρεμαγερα και επειδη ηταν κοντυτερη της ειχαν κοτσαρει ενα κομματι σιδερο κολλημενο με ηλεκτροκοληση......
παρ'ολα αυτα εχει κανει 280000 και δουλευει αψογα ο κνητηρας του.βεβαια καιει τα λαδακια του (αρκετα) αλλα σ'αυτο φταει οτι δυο φορες το ειχε αφησει χωρις λαδια ο προηγουμενος.μιλαμε οτι αν το αυτοκινητακι ειχε φωνη θα τον μπινελικωνε.τελος παντων του αλλαξα προσφατα κινητηρα και ειναι ρολοι.οι ΤU ηταν πολυ τιμιοι κινητηρες διαμαντακια.βεβαια τα χαρισματα αυτου του αυτοκινητου ειναι αλλα.το κρατημα του ειναι απιστευτο....
 
Χα! Συζήτηση για την Xarούλα...

Όλα σωστά τα είπατε!

Η δική μου (1400cc αγορασμένη το 1997 Σεπτέμβριο, μπορντό!) πήγε μέχρι τα 75000 Κm χωρίς ούτε κάν υποψία βλάβης. Τον Νοέμβριο του 2008 μου την ζήτησαν 4000Ε, αλλά δεν έβρισκα αντικαταστάτη να με ικανοποιεί πλήρως και έκανα το λάθος!!!
Από το Νοέμβριο του 2008 έως σήμερα έχω δώσει περίπου 1000Ε σε βλάβες!
Δυναμό, Αντλία βενζίνης, Αντλία τιμονιού και λουρί και η πιο πρόσφατη παραλίγο να αλλάξω πλεξούδα! Ευτυχώς καθάρισα με αλλαγή των συνδέσεων κάποιου καλωδίου...

γέρασεεεε! δώστην να πάει στο διάλα...! :flipout:

Χωρίς πλάκα πάντως πολύ άνετο και ασφαλές αυτοκίνητο.
Θα το έλεγα και γρήγορο για τρικύλινδρο! Έγραψε πολλά χιλιόμετρα αυτός ο κινητήρας.
 
Η σειρά των κινητήρων TU της PSA το μόνο που ήθελε ήταν αλλαγή λαδιών στα 5.000, αν το έκανες αυτό ο κινητήρας έφτανε άνετα χωρίς ζημιές τα 200.000 χλμ και όσο πάει παραπέρα...

Τρία 306 λιονταράκια στην οικογένεια 1,4-1,6-2.0 Race....

Σπουδαίο αμάξι του οποίου το κράτημα το αδικούσαν κατάφορα οι κινητήρες του (εξαιρείται το τρίτο της άνω αναφοράς). Ο κουμπάρος μου έχει ακόμα το 306 1.6, ως δεύτερο αμάξι πια, βέβαια είναι πια ολίγον...maison de tolerance!!!! :flipout::flipout::flipout:
 
Εγώ είπα...
στα 167000 την έδωσα στον πατέρα μου και αυτός την έχει γιά την ώρα κοντά στα 195000.
Δεν ξέρω αν είχε σημασία που ήταν η exclusive...