Αυτοκινητιστικά νέα

εγώ με ένα PEUGEOT 205 COLOR LINE είχα φθάσει τα 161.000 χλμ. χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από μια αλλαγή δίσκων, και αμορτισέρ. Ούτε καταλύτη είχα αλλάξει.
 
εγώ με ένα PEUGEOT 205 COLOR LINE είχα φθάσει τα 161.000 χλμ. χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από μια αλλαγή δίσκων, και αμορτισέρ. Ούτε καταλύτη είχα αλλάξει.


Μα αυτό λέω...
καταλύτη όχι και κοντεύει 200 χιλ χλμ. Κτεο κανονικά.
Αμορτισέρ μιά φορά, δίσκο δεν θυμάμαι, αλλά δεν μπορεί θα είχα αλλάξει...
Μόνο το ψυγείο θυμάμαι, που μου την είχε σπάσει καθώς και μιά διαρροή από ένα κολλάρο.
Δυό φορές μπαταρία στα 11-12 χρόνια, δυό φορές καζανάκι εξάτμισης πίσω
Γεροί κινητήρες γενικά
 
Ρε παιδες δεν διαβασατε καλα το μοντελο νομιζω!!!!

PEUGEOT 307


Αυτο ηταν τραγωδια....(εκτος απο το μοτερ του που γαζωνε και αντεχε )

Τα αλλα μοντελα σκυλια.

Και το 407 που εχω δεν εχει κανει κιχ.....(εκτος απο ενα βουϊσμα στις 3500-4500 στροφες που κανει το αιρκοντισιον και μαλλον βρηκαμε την αιτια)
 
Εμείς καλά διαβάσαμε Μιχάλη και για αυτό το λόγο εξυμνούμε το προηγούμενο μοντέλο...

Μετά το 306 ήρθε το χάος, στο 307 έβαλαν για πρώτη φορά τη μονή πλεξούδα στα ηλεκτρικά η οποία μέχρι να λύσουν τα προβλήματα έθαψε στην κυριολεξία το αυτοκίνητο..
Άσε που άλλαξαν και όλο το σύστημα της πίσω ανάρτησης και bye bye παθητική τετρακίνηση !!!

Το 308 είναι σαφώς αναβαθμισμένο αλλά δεν θα το έπαιρνα γιατί μου θυμίζει έντονα Γερμανικό κάρο και δεν γουστάρω με τίποτα...

Και αυτός είναι και ένας λόγος που κρατάω το 306 και όσο αντέξει.... (ο άλλος είναι το πάτημα και το κράτημα στον δρόμο....)
 
.......... bye bye παθητική τετρακίνηση !!!......
........Καλως ηρθατε κοπανηματα!!!!:flipout::flipout:
Οταν επεφτε σε εγκαρσια "χαντακακια" νομιζες οτι θα κοπει στην μεση!!!
Μεχρι και η μανα μου μου ειπε "παιδακι μου γιατι κοπαναει αυτο, τοσο πολυ????":furious3:
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

εγώ με ένα PEUGEOT 205 COLOR LINE είχα φθάσει τα 161.000 χλμ. χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από μια αλλαγή δίσκων, και αμορτισέρ. Ούτε καταλύτη είχα αλλάξει.

Το ίδιο περίπου... με 106.
Και τα αμορτισέρ τα άλλαξα γιατί μου δωσε κάτι "αγωνιστικά..." ο Ζστέργιος.
Δεν είχαν τίποτα τα μανίσια Boge.
+ άλλαξα ένα ημιαξόνιο στα 190.000...

Στο 307 καμμία βλάβη, ούτε λάμπα... εκτός από ρουλεμαν πίσω τροχού στα 70,000. (φτού μην το ματιάσω!)
 
Πρόγραμμα ανάκλησης Τoyota..

Η Toyota Motor Europe ανακοίνωσε την ανάκληση 8 μοντέλων Toyota στην Ευρώπη, για τον προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού.

120px-Toyota_logo.png


Τα εν λόγω μοντέλα και οι περίοδοι παραγωγής τους είναι:

– Aygo (Φεβ 2005–Αυγ 2009)

– iQ (Νοε 2008–Νοε 2009)

– Yaris (Νοε 2005–Σεπ 2009)

– Auris (Οκτ 2006–5 Ιαν 2010)

– Corolla (Οκτ 2006–Δεκ 2009)

– Verso (Φεβ 2009–5 Ιαν 2010)

– Avensis (Νοε 2008–Δεκ 2009)

– RAV4 (Νοε 2005–Νοε 2009)



Ο ακριβής αριθμός των οχημάτων δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, αλλά ενδέχεται να φτάσει το 1,8 εκατομμύριο.
Κανένα μοντέλο Lexus ή κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα μοντέλα Toyota δεν επηρεάζεται.


Για αυτά τα οχήματα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα, ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού, σε ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μία μερικώς
πατημένη θέση ή να αργεί να επανέλθει. Το φαινόμενο αυτό προκαλείται κυρίως επειδή ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού ενδέχεται μετά από
μακρόχρονη χρήση να φθαρεί. Αυτή η προοδευτική φθορά, σε συνδυασμό με ορισμένες επιπλέον λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες (π.χ.
υγρασία, σκόνη), μπορεί να προκαλέσει αύξηση τριβής στον μηχανισμό με αποτέλεσμα το πεντάλ περιοδικά να γίνεται σκληρότερο στη χρήση, αργό


στην επαναφορά ή σε σπάνιες και ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μερικώς ανοιχτή θέση. Μεμονωμένες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί στην
Ευρώπη και η Toyota Motor Europe δεν έχει πληροφορηθεί ή και καταγράψει οποιοδήποτε ατύχημα σαν αποτέλεσμα αυτού του θέματος.


Η Toyota έχει προβεί σε μέτρα άμεσης αποκατάστασης και αυτή τη στιγμή ακολουθεί μία διαδικασία τελικής αξιολόγησης και επιβεβαίωσης.
Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η Toyota θα κοινοποιήσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πελάτες της και τα λοιπά ενδιαφερόμενα
μέρη, τις λεπτομέρειες τόσο των διορθωτικών παρεμβάσεων όσο και της διαδικασίας υλοποίησης αυτών.


Αν και πρόκειται για ακραία περίπτωση, η Toyota προτείνει όσοι ενδιαφέρονται για τυχόν επιπρόσθετες πληροφορίες
να επικοινωνήσουν με την Τoyota Ελλάς -Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών- στο τηλέφωνο: 210 2808222.

(πηγή: 4Τροχοί)
 
Image.ashx


Προληπτική ανάκληση σε συγκεκριμένα Peugeot 107 και Citroen C1

H Toyota ανακοίνωσε μία καμπάνια ανάκλησης για 8 από τα μοντέλα της στην Ευρώπη για να επιλύσει ένα ενδεχόμενο ζήτημα με το πεντάλ της επιτάχυνσης (γκαζιού). Η PSA Peugeot Citroën αποφάσισε, σε απόλυτη συμφωνία με την αυστηρή πολιτική ποιότητας, να διενεργήσει ένα παρόμοιο πρόγραμμα ανάκλησης για συγκεκριμένα Peugeot 107 και Citroën C1, που κατασκευάζονται σε συνεργασία με την Toyota σε ένα κοινό εργοστάσιο.

Αυτό το προληπτικό μέτρο της ανάκλησης, αφορά λιγότερα από το 10% των Peugeot 107 και Citroën C1 που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, δηλαδή 97.000 οχήματα. Οι καταναλωτές, τα αυτοκίνητα των οποίων αφορά η ανάκληση, θα λάβουν σύντομα έγγραφη ενημέρωση.


από το ZOUGLA.GR
 
0438F028C6A8EBC0FD37493E77459629.jpg




Ανάκληση Honda Jazz, θάνατος παιδιού από το πρόβλημα

•Πρόβλημα ανάφλεξης του συστήματος των ηλεκτρικών παραθύρων
•Το Reuters αναφέρει και θάνατο λόγο του προβλήματος

Σε ανάκληση 646.000 Jazz θα προχωρήσει τις επόμενες ημέρες η Honda. Αιτία είναι μία αναφορά για πρόβλημα του συστήματος των ηλεκτρικών παραθύρων. Σύμφωνα με τηλεγράφημα του διεθνούς πρακτορείου ειδήσεων, Reuters μάλιστα, το πρόβλημα αυτό έχει προκαλέσει και έναν θάνατο ενός παιδιού…
Η ανάκληση αφορά περίπου 335.000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.

Αναμένεται η ανακοίνωση της Ελληνικής αντιπροσωπίας

Πηγή:http://www.protothema.gr/car-and-speed/news/article/?aid=59527
 
Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα:

Και όμως είναι εδώ!

5393_2.jpg


Εκατομμύρια ζευγάρια μάτια ανά τον κόσμο το έχουν ζηλέψει από την ημέρα που έκανε την εμφάνισή του στην ιστορία της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν υπήρξε ούτε μια αντρική καρδιά που να μην το ερωτεύτηκε με την πρώτη ματιά! Είναι πραγματικά άπιαστο, αλλά τελικά προσιτό. Είναι το μοναδικό Ariel Atom και προκαλεί έκρηξη αδρεναλίνης από όπου κι αν διαβεί! Φυλαχτείτε!

Επιτέλους προς πώληση και στην Ελλάδα. Ακριβό παιχνίδι, αλλά από τα ποιο γρήγορα οχήματα σε τέσσερις ρόδες στον κόσμο!

Μόνο με 35.999,10!
 
Και μάλιστα με μηχανή Honda υπερτροφοδοτούμενη? Τς τς τς... εγκεφαλικά θα έχουμε τώρα... :flipout:
 
Toyota: Νέα ενημέρωση για την ανάκληση...

Σε σχέση με ότι ξέραμε δεν προστίθενται πολλά περισσότερα ενώ δεν αλλάζει η λίστα των μοντέλων που αφορά η ανάκληση.


Η ιαπωνική εταιρεία βέβαια δίνει νέες λεπτομέρειες για τη φύση του ενδεχόμενου προβλήματος στο πεντάλ του γκαζιού συγκεκριμένων μοντέλων
της λέγοντας ότι υπεύθυνη είναι η φύση των υλικών ανάμεσα σε δύο εφαπτόμενα και κινούμενα μέρη του πεντάλ. Λόγω φυσικής φθοράς αλλά και
άλλων περιβαλλοντικών αιτιών (υγρασία και σκόνη) το πεντάλ μπορεί να φανεί σκληρότερο στη χρήση, αργό στην επαναφορά του και σε ακραίες
περιπτώσεις να κολλάει σε μερικώς ανοικτή θέση.


Στη σχετική επίσημη φωτογραφία που δημοσιεύουμε φαίνονται καθαρά τα τμήματα που υπάρχει ενδεχόμενο εμφάνισης προβλήματος καθώς και
η λύση που δόθηκε με την προσθήκη μας ειδικής μεταλλικής μπάρας. Η εταιρεία συμβουλεύει: εάν διαπιστώσει κάποιος οδηγός Toyota κάποιο
αντίστοιχο πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού να ελέγξει το όχημα με απαλό και σταθερό πάτημα των φρένων. Κατόπιν το όχημα πρέπει να
οδηγηθεί σε ασφαλές σημείο και να ενημερωθεί κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Στην Ελλάδα το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι το 210-2808222.

(πηγή: 4Τροχοί)
avclubz.jpg
 
Renault Wind

Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, ένα μικρό coupe – roadster, ετοιμάζεται να βάλει στην γκάμα της η Renault.
Πρόκειται για το Wind, ένα μοντέλο που βασίζεται στο Twingo, ανήκει στην κατηγορία των CC και
θα κάνει πρεμιέρα στις αρχές του Μάρτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

renaultwind20111600x120.jpg



Κατά καιρούς «κυκλοφορούσαν» στο διαδίκτυο διάφορες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έδειχναν ένα μικρό Renault, στο μέγεθος του Twingo,
το οποίο ήταν στην λογική των μοντέλων CC. Πολλοί ήταν εκείνοι που είπαν πως πρόκειται για την ανοικτή έκδοση του μίνι της γαλλικής φίρμας.
Όμως η τελευταία ακολούθησε διαφορετικό δρόμο.

Πάνω στο πάτωμα, τα μηχανικά μέρη αλλά και με πολλά (πάρα πολλά είναι αλήθεια) στοιχεία από το Twingo, η Renault «έχτισε» το Wind. Ένα αυτοκίνητο
που ανήκει στην κατηγορία των μίνι, από πλευράς διαστάσεων, είναι διθέσιο και διαθέτει σκληρή οροφή που ανοίγει με ηλεκτρουδραυλικο μηχανισμό.

Το αυτοκίνητο κινείται στην ίδια λογική με το ανταγωνιστικό Peugeot 207 CC, όμως η Renault δείχνει να ακολουθεί περισσότερο τη λογική πάνω στην
οποία κινήθηκε η Opel με το Tigra. Η τελευταία έχτισε ένα CC μοντέλο βασιζόμενη στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του Corsa, δίνοντάς του όμως
άλλο όνομα και διαφορετικό χαρακτήρα.

Το διθέσιο Wind, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά αργότερα μέσα στον χρόνο που διανύουμε, μοιράζεται το ίδιο πάτωμα και τα
ίδια μηχανικά μέρη με το Twingo, ενώ το μήκος του φθάνει τα 3.830 χιλιοστά και είναι κατά 230 χιλιοστά μακρύτερο από το Twingo.

Για την κατασκευή του coupe-roadster μοντέλου της, η Renault ακολούθησε διαφορετική λογική σε σχέση με αυτή που έχουν υιοθετήσει άλλες
εταιρίες που φτιάχνουν μοντέλα CC. Έτσι στο Wind συναντάμε μια αναδιπλούμενη οροφή που περιστρέφεται κατά 180 μοίρες και βυθίζεται
στον χώρο αποσκευών.

Πρόκειται για μια κατασκευαστική επινόηση που μοιάζει πολύ, αλλά δεν είναι ίδια με αυτήν που έχει υιοθετηθεί από Ferrari 575 Superamerica.

Η διαδικασία για το άνοιγμα ή το κλείσιμο της οροφής διαρκεί μόλις 12 δευτερόλεπτα, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι
στα 270 λίτρα ανεξαρτήτως του αν το αυτοκίνητο είναι με ανοικτή ή κλειστή οροφή.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία «κρατά μυστικά» τα όσα αφορούν στους κινητήρες με τους οποίους θα εφοδιάζεται το Wind. Όλες οι πληροφορίες
όμως θέλουν το εμπροσθοκίνητο μοντέλο να διατίθεται με τον κινητήρα turbo του 1.2 λίτρου που αποδίδει 100 ίππους αλλά και με το ατμοσφαιρικό
μοτέρ του 1.6 λίτρου που «βγάζει» 133 άλογα. (πηγή: Auto24.gr)


renaultwind20111600x120.jpg
renaultwind20111600x120.jpg
 
ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΩΝ ΣΕΝΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΣΠΟΡ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡE ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ Η Cadillac CTS 6.2 V8 CTS-V ΜΕ ΤΙΜΗ 99,900 ΕΥΡΩ? (ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ). http://www.in.gr/auto/car/car.asp?lngCompany=65&lngModel=150
 

Attachments

  • 0000000002443330_02.jpg
    0000000002443330_02.jpg
    18.7 KB · Views: 6
  • tech_image.php.jpg
    tech_image.php.jpg
    28.5 KB · Views: 6
  • tech_image.php1.jpg
    tech_image.php1.jpg
    37.4 KB · Views: 6
  • tech_image.php2.jpg
    tech_image.php2.jpg
    42.7 KB · Views: 5
  • tech_image.php4.jpg
    tech_image.php4.jpg
    46.4 KB · Views: 8
Και μάλιστα με μηχανή Honda υπερτροφοδοτούμενη? Τς τς τς... εγκεφαλικά θα έχουμε τώρα... :flipout:

Λειτουργεί με τούρμπο ή με κομπρέσορα ;

Γιατί εδώ γράφει : http://www.arielatom.com/specs/opti...cbbt47b767a0&phpMyAdmin=216c4b061c7ct4a8453f8

Engine: '09 Honda K20(DBW)

219hp Normally Aspirated ή
245hp Normally Aspirated ή
300hp Supercharged

Απίστευτο μηχάνημα πάντως !!!!!!