Αυτοκινητιστικά νέα

Λειτουργεί με τούρμπο ή με κομπρέσορα ;

Γιατί εδώ γράφει : http://www.arielatom.com/specs/opti...cbbt47b767a0&phpMyAdmin=216c4b061c7ct4a8453f8

Engine: '09 Honda K20(DBW)

219hp Normally Aspirated ή
245hp Normally Aspirated ή
300hp Supercharged

Απίστευτο μηχάνημα πάντως !!!!!!

Αφού το λέει, με κομπρέσορα (supercharged), εγώ το άκουσα νομίζω στο βίντεο και όχι από την σελίδα τους... :a0210:
 
H παρουσίασή του θα γίνει στη Γενεύη.
Διαθέσιμο από τον Μάρτιο στην Ιαπωνία (ως PVR) και από Σεπτέμβριο στην Ευρώπη.
Kάπου στα 4,3-4,4 μέτρα μήκος, θα κονταροκτυπηθεί με το Qashqai και το Τiguan.
Kινητήρας 1800cc, για αρχή τουλάχιστον, και PS από 90-170.


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • pemmirvr-1[1].jpg
    pemmirvr-1[1].jpg
    76.2 KB · Views: 178
  • pemmirvr-2[1].jpg
    pemmirvr-2[1].jpg
    88.9 KB · Views: 178
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

5.jpg

5.jpg

5.jpg


Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Kia Sportage

Καμία σχέση με το τωρινό μοντέλο είναι ίσως η πρώτη σκέψη που περνά από το νου όποιου βλέπει τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Sportage. Ωστόσο, κάτι τέτοιο ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο αν σκεφτεί κανείς τους συγγενικούς δεσμούς των Sportage/Tucson που κληρονομούνται και στο ix35.Σε αντίθεση, όμως, με την Hyundai η Kia φαίνεται πως διατηρεί την ονομασία του μοντέλου και την μεταφέρει και στην 3η γενιά.
Καμία σχέση με το τωρινό μοντέλο είναι ίσως η πρώτη σκέψη που περνά από το νου όποιου βλέπει τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Sportage. Ωστόσο, κάτι τέτοιο ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο αν σκεφτεί κανείς τους συγγενικούς δεσμούς των Sportage/Tucson που κληρονομούνται και στο ix35.
Ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του κορεατικού SUV αλλά εκτιμάται πως είναι μακρύτερο και φαρδύτερο από το απερχόμενο Sportage. Απεναντίας, το ύψος έχει μειωθεί ώστε το σχήμα να δείχνει πιο δυναμικό και κόμπακτ ενώ θα υπάρξουν και προσθιοκίνητες εκδόσεις.
Πέρα από τις ατμοσφαιρικές δίλιτρες εκδόσεις, η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει και υπερτροφοδοτούμενες ενώ οι πληροφορίες μας μιλούν για turbo έκδοση στα 1.6 lt που θα αποδίδει περίπου 165 PS. Τη νέα γενιά Sportage θα την δούμε να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης με τις πωλήσεις να ξεκινούν την άνοιξη και τον Ιούνιο να αρχίζει και η διάθεση στην ελληνική αγορά.


http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=59939

Ειναι σχεδιασμενο απο τον πρωην σχεδιαστη της Audi τον Peter Schreyer και κατα την γνωμη μου βαζει τα γυαλια στον τομεα αυτο στον Ιαπωνικο και Ευρωπαικο ανταγωνισμο...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι έγινε ρε παιδιά?

Πολλές ανακλήσεις έχουμε.
Η δε Toyota δεν άφησε μοντέλο για μοντέλο..

(αληθεύει οτι "φτιάχνονται στην Τουρκία ?)

To Auris και το Corolla Verso...

http://www.toyotatr.com/eng/models.asp

To Yaris στην Γαλλια , RAV4/Avensis στην Αγγλια...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

nissan_juke_1.jpg

nissan_juke_2.jpg

nissan_juke_3.jpg


H Nissan αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Juke, του νέου μικρού crossover που, σύμφωνα με την εταιρεία, συνδυάζει τις αρετές ενός κόμπακτ SUV με αυτές ενός σπορ αυτοκινήτου και ανατρέπει τις κατεστημένες απόψεις για τον χαρακτήρα ενός μικρού αυτοκινήτου. Το Juke είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Qazana που είχε παρουσιαστεί στη Γενεύη το 2009. Θα προσφέρεται τόσο ως δικίνητο ως και ως τετρακίνητο, έχει σχεδιαστεί στην Ευρώπη και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ στη Μεγάλη Βρετανία.

Ο αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδίασης της Nissan Ευρώπης, Alfonso Albaisa, υποστηρίζει ότι "το Juke υιοθετεί στοιχεία από άλλα μοντέλα της γκάμας μας, όπως το 370Ζ και το Cube, αλλά τελικά έχει τον δικό του, μοναδικό χαρακτήρα". Βασισμένο στην πλατφόρμα Β των Renault-Nissan, το Juke έχει μήκος 4.135 mm, πλάτος 1.765 mm και ύψος 1.570 mm, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.530 mm. Στη δικίνητη έκδοση η ανάρτηση δεν ξεφεύγει από την, κλασική για την κατηγορία, λύση των γονάτων Μακφέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω αλλά η αναθεωρημένη γεωμετρία και το νέας σχεδίασης εμπρός υποπλαίσιο υπόσχονται, σύμφωνα με τη Nissan, σπορ κράτημα χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση και ποιότητα κύλισης.

Η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά ενώ η τετρακίνηση βασίζεται στο σύστημα ALL-MODE της Nissan (που έχουμε δει στα Qashqai και X-Trail), αλλά με την επιπλέον δυνατότητα μοιράσματος της ροπής, εκτός από εμπρός-πίσω (μάξιμουμ 50:50), και ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Στην Ευρώπη, το Juke θα διατίθεται, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν ντίζελ.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.6 με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που αποδίδει 190 ίππους και 24,5 kgm ροπής. Στη δικίνητη έκδοση συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στην τετρακίνητη με διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) με δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής 6 προεπιλεγμένων σχέσεων. Ο δεύτερος βενζινοκινητήρας είναι ένας 1.6 με 117 ίππους και 16,0 kgm ροπής, που μεταδίδονται στους εμπρός μόνο τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Τέλος, θα προσφέρεται και ένας τουρμποντίζελ 1,5 λίτρων, με 110 ίππους και ροπή 24,5 kgm, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.


http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=10456&Itemid=61
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

nissan_juke_1.jpg

nissan_juke_2.jpg

nissan_juke_3.jpg


H Nissan αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Juke, του νέου μικρού crossover που, σύμφωνα με την εταιρεία, συνδυάζει τις αρετές ενός κόμπακτ SUV με αυτές ενός σπορ αυτοκινήτου και ανατρέπει τις κατεστημένες απόψεις για τον χαρακτήρα ενός μικρού αυτοκινήτου. Το Juke είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Qazana που είχε παρουσιαστεί στη Γενεύη το 2009. Θα προσφέρεται τόσο ως δικίνητο ως και ως τετρακίνητο, έχει σχεδιαστεί στην Ευρώπη και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ στη Μεγάλη Βρετανία.

Ο αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδίασης της Nissan Ευρώπης, Alfonso Albaisa, υποστηρίζει ότι "το Juke υιοθετεί στοιχεία από άλλα μοντέλα της γκάμας μας, όπως το 370Ζ και το Cube, αλλά τελικά έχει τον δικό του, μοναδικό χαρακτήρα". Βασισμένο στην πλατφόρμα Β των Renault-Nissan, το Juke έχει μήκος 4.135 mm, πλάτος 1.765 mm και ύψος 1.570 mm, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.530 mm. Στη δικίνητη έκδοση η ανάρτηση δεν ξεφεύγει από την, κλασική για την κατηγορία, λύση των γονάτων Μακφέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω αλλά η αναθεωρημένη γεωμετρία και το νέας σχεδίασης εμπρός υποπλαίσιο υπόσχονται, σύμφωνα με τη Nissan, σπορ κράτημα χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση και ποιότητα κύλισης.

Η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά ενώ η τετρακίνηση βασίζεται στο σύστημα ALL-MODE της Nissan (που έχουμε δει στα Qashqai και X-Trail), αλλά με την επιπλέον δυνατότητα μοιράσματος της ροπής, εκτός από εμπρός-πίσω (μάξιμουμ 50:50), και ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Στην Ευρώπη, το Juke θα διατίθεται, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν ντίζελ.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.6 με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που αποδίδει 190 ίππους και 24,5 kgm ροπής. Στη δικίνητη έκδοση συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στην τετρακίνητη με διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) με δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής 6 προεπιλεγμένων σχέσεων. Ο δεύτερος βενζινοκινητήρας είναι ένας 1.6 με 117 ίππους και 16,0 kgm ροπής, που μεταδίδονται στους εμπρός μόνο τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Τέλος, θα προσφέρεται και ένας τουρμποντίζελ 1,5 λίτρων, με 110 ίππους και ροπή 24,5 kgm, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.


http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=10456&Itemid=61

Γιάννη,
απαράδεκτο, ως σχεδιασμός!
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το Σκοτεινό ή μάλλον το Φωτεινό Αντικείμενο του Πόθου μου :

2011_alfa-romeo_giulietta_f34_ns_120209_717.jpg


Ανυπομονώ να την αγγίξω..

Δημήτρη,
Μακρυά, το ξέρω ότι από design δεν παίζεται αλλά από ψιλοπροβλήματα ....άστο.
 
Honda CR-V 2010: Ανανεωμένο στυλ

Image.ashx

Το CR-V έχει ανανεωθεί εσωτερικά και εξωτερικά με πλείστες αναβαθμίσεις και βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, μεταξύ των οποίων ο συνδυασμός ενός πετρελαιοκινητήρα με αυτόματο κιβώτιο.
Οι αλλαγές αυτές εστιάζονται στις εξής παραέτρους:

• Νέος κινητήρας i-DTEC, προδιαγραφών Euro-5
• Αυτόματο κιβώτιο διατίθεται τώρα και με τον πετρελαιοκινητήρα
• Αλλαγές στην ανάρτηση σε συνδυασμό με βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH
• Στυλιστική ανανέωση με νέους προφυλακτήρες, μάσκα και τροχούς
• Λεπτομερείς αλλαγές στο φινίρισμα και τον εξοπλισμό του εσωτερικού

hondacrvmesa098423423423.jpg

Κινητήρας και Κιβώτιο
Το CR-V χρησιμοποιεί τον επιτυχημένο πετρελαιοκινητήρα DTEC της Honda προδιαγραφών Euro-5 i-, που προσφέρει περισσότερη ισχύ και συμμορφώνεται με τα τελευταία πρότυπα εκπομπών ρύπων. Στα πλαίσια της αναβάθμισης του μοντέλου η Honda έχει συνδυάσει τον νέο πετρελαιοκινητήρα για πρώτη φορά και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο συνδυασμός i-DTEC με το αυτόματο κιβώτιο, έχει ήδη γνωρίσει θετική αποδοχή στο μοντέλο Accord με την ευρεία καμπύλη ροπής του, η οποία και αναδεικνύει τις αρετές του αυτόματου κιβωτίου της Honda. Το κιβώτιο έχει τροποποιηθεί ελαφρώς για το CR-V και συγκεκριμένα για την τετρακίνηση και τη διαφορετική χρήση του αυτοκινήτου.

Στοχεύοντας στην οικονομία καυσίμου, το αυτόματο κιβώτιο φέρει θερμαντήρα βαλβολίνης που ανεβάζει τη θερμοκρασία του ATF ταχύτερα μετά την εκκίνηση και μειώνει τις εσωτερικές τριβές. Για ρυμούλκηση ή άλλες δραστηριότητες υψηλού φορτίου, ένα ψυγείο υγρού αυτόματου κιβωτίου διατηρεί τις θερμοκρασίες σταθερές. Ο κινητήρας i-DTEC παράγει ισχύ αυξημένη κατά 10PS, στα 150PS και αύξηση ροπής 10Nm, στα 350Nm, μειώνοντας τις εκπομπές CO2. Η τελευταία τεχνολογία πετρελαιοκινητήρων της Honda περιλαμβάνει ένα σύστημα ψεκασμού common rail Bosch 3ης γενιάς 1800-bar υψηλής ακρίβειας. Ο νέος i-DTEC περιλαμβάνει φίλτρο σωματιδίων κλειστού βρόγχου για ταχύτερο χρόνο προθέρμανσης, με μεγαλύτερη επιφάνεια συγκράτησης/αναγέννησης για βελτίωση των επιδόσεων. Ο i-DTEC παράγει σημαντικά μειωμένα επίπεδα Οξειδίων του Αζώτου (NOx) και σωματιδίων και εκπέμπει 171g/km (manual) και 195g/km (auto) CO2.
hondacrvmesa0493844234232.jpg

Ο οικονομικός 2.0 i-VTEC παραμένει στη σειρά και τώρα πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5. Αυτή η σύγχρονη μονάδα i-VTEC θα διατίθεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό ή με 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Οι μηχανικές εκδόσεις του νέου CR-V θα φέρουν Shift Indicator Light (SIL) – Ενδεικτική Λυχνία Αλλαγής Ταχύτητας, που βοηθά τον οδηγό να μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Εσωτερικές δοκιμές αποκαλύπτουν ότι μπορεί να επιτευχθεί οικονομία μέχρι 0.2 l/100km ή 5g/km στις εκπομπές CO2 όταν ο οδηγός ακολουθεί τις υποδείξεις του συστήματος.

Βελτιώσεις στην Ανάρτηση
Οι μηχανικοί της Honda προχώρησαν σε βελτιώσεις στη γεωμετρία και τους αποσβεστήρες του CR-V. Το τελικό αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη οδηγική άνεση, χωρίς να υπονομεύεται η ευέλικτη συμπεριφορά και το εξαιρετικό κράτημα του σημερινού μοντέλου. Η γωνία κάστερ, οι βαλβίδες των αποσβεστήρων και τα ελαστικά σαϊλεντμπλόκ της ανάρτησης έχουν βελτιστοποιηθεί για αυξημένη οδηγική άνεση, μείωση των θορύβων από το δρόμο και ακόμα καλύτερη συμπεριφορά.
hondacrvmesa098423423423423.jpg

Εσωτερικές Αλλαγές
Το 2010 CR-V περιλαμβάνει διάφορες αλλαγές που αναδεικνύουν το ελκυστικό και πρακτικό εσωτερικό του τρέχοντος μοντέλου. Όλες οι επενδύσεις εσωτερικού αποκτούν νέα υφή και απόχρωση, που σε συνδυασμό με το ανανεωμένο ύφασμα των καθισμάτων, τα πατάκια και τις λαβές θυρών, αναβαθμίζουν το περιβάλλον της άνετης καμπίνας του 2010 CR-V. Οι νέες πλαστικές επενδύσεις είναι ασορτί αναδεικνύοντας το εσωτερικό περιβάλλον. Οι σχεδιαστές της Honda έχουν βελτιώσει το χώρο επιβατών και αποσκευών του CR-V με νέα αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιέ και σκαλοπατιού χώρου αποσκευών.

Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων είναι ελαφρώς τροποποιημένες προβάλλοντας μία εικόνα ανώτερης ποιότητας για το CR-V. Τα υφασμάτινα καθίσματα φέρουν κομψότερα σχέδια και ανανεωμένα υλικά, ενώ τα καθίσματα Alcantara φέρουν δερμάτινα πλαϊνά μαξιλάρια. Στα δερμάτινα καθίσματα, η ραφή έχει τώρα αντίθετο χρώμα, ενώ στα μοντέλα με ιβουάρ δέρμα, το χρώμα της μοκέτας είναι καφέ, για να καλύπτει τη λάσπη και τη σκόνη. Τα αναδιπλούμενα υποβραχιόνια για τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού έχουν αυξημένο πλάτος για μεγαλύτερη άνεση.
hondacrvmesa092809.jpg

Το νέο CR-V φέρει νέο ηχοσύστημα με δυνατότητα σύνδεσης iPod ή άλλων μουσικών συσκευών MP3. Η θύρα USB είναι διακριτικά τοποθετημένη στο πάνω ντουλαπάκι, στην πλευρά του συνοδηγού, έτσι τα όποια καλώδια ή φίσες δεν βρίσκονται σε κοινή θέα. Το εύχρηστο, συμβατό με Bluetooth σύστημα HFT έχει επίσης αναβαθμιστεί και επιτρέπει τώρα την αποστολή τηλεφωνικών αριθμών στο σύστημα όταν χρησιμοποιείται με συμβατό κινητό τηλέφωνο. Σε εκδόσεις με δορυφορική πλοήγηση, οι τηλεφωνικοί αριθμοί επιλέγονται μέσω πληκτρολογίου που εμφανίζεται στην οθόνη αφής.

Οι μηχανικοί της Honda έχουν προσθέσει αρκετά χαρακτηριστικά άνεσης στο CR-V για να αυξήσουν την πρακτικότητά του. Στα κορυφαία μοντέλα, με την επιλογή της όπισθεν ο καθρέπτης στην πλευρά του συνοδηγού κλίνει ελαφρώς προς τα κάτω για να αυξήσει την ορατότητα του οδηγού προς το πεζοδρόμιο ή στα εμπόδια δίπλα στο όχημα. Επίσης υπάρχει αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης για αύξηση της ασφάλειας τη νύχτα. Έγιναν διεξοδικές προσπάθειες προκειμένου να βελτιωθούν τα ήδη εξαιρετικά χαρακτηριστικά NVH του CR-V, για μία πιο ξεκούραστη και πολιτισμένη οδηγική εμπειρία με το 4x4 της Honda. Πρόσθετα ηχομονωτικά μέτρα, νέα υλικά και αναβαθμισμένες τσιμούχες είναι μερικές από τις αλλαγές στις οποίες οφείλεται η μείωση 5 dB στο θόρυβο της καμπίνας.

hondacrvmesa04398423423.jpg

Προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας
Ένα σύστημα Προειδοποίησης Απώλειας Πίεσης Ελαστικών - Deflation Warning System (DWS) τοποθετείται σε όλες τις εκδόσεις του CR-V για πρώτη φορά, περιορίζοντας τον κίνδυνο από προβληματικά ελαστικά. Τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας εξακολουθούν να διατίθενται στο CR-V και τα δύο είναι μοναδικές τεχνολογίες της ίδιας της Honda. Το Adaptive Cruise Control (ACC) είναι μία λειτουργία ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού μέσω ραντάρ που διατηρεί σταθερή μία απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ενώ το Collision Mitigation Braking System (CMBS) προβλέπει μία επικείμενη σύγκρουση και προειδοποιεί τον οδηγό πριν φρενάρει και σφίγγει τις εμπρός ζώνες ασφαλείας αν η κατάσταση είναι κρίσιμη.

Πρόσθετη προστασία παρέχεται από το σύστημα VSA της Honda (Vehicle Stability Assist) σε όλα τα μοντέλα, που είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου όταν στρίβει, κατά την επιτάχυνση και σε απότομους ελιγμούς, φρενάροντας τους δεξιούς ή αριστερούς τροχούς και ελέγχοντας το γκάζι. Το VSA έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώνει το πραγματικού χρόνου σύστημα 4WD. Συμπληρώνεται από το σύστημα Trailer Stability Assist που διασφαλίζει, μέσω ενός συνδυασμού μειωμένης ροπής κινητήρα και επιλεκτικού φρεναρίσματος, ότι το όχημα επιβραδύνει με ασφαλή και σταθερή ταχύτητα, αν παρουσιάσει τάση αποσταθεροποίησης, ενώ ρυμουλκεί τρέιλερ.
Active Front Lighting: το σύστημα που βελτιώνει την ορατότητα του οδηγού στο εμπρός τμήμα το δρόμου με προβολείς μεσαίας σκάλας υψηλής φωτεινότητας (HID), οι οποίοι περιστρέφονται σύμφωνα με την κατεύθυνση του οχήματος, προσφέρεται επίσης για πρώτη φορά με το CR-V
hondacrvmesa04234.jpg

Η Honda, εξάλλου, άκρως προνοητική, εφοδίασε τα πίσω καθίσματα με πέντε βάσεις πρόσδεσης ISOFIX. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να τοποθετηθούν είτε δύο παιδικά καθίσματα στο καθένα από τα εξωτερικά καθίσματα, ή ένα στο μεσαίο κάθισμα. Επίσης, καθώς τα πίσω καθίσματα μετατοπίζονται, ένας γονιός μπορεί να έχει πρόσβαση σε ένα παιδάκι που κάθεται πίσω, μετατοπίζοντας το κάθισμα τελείως προς τα εμπρός. Ένα ακόμα έξυπνο στοιχείο εξοπλισμού είναι ο καθρέπτης ‘συνομιλίας’ που επιτρέπει την εύκολη επικοινωνία με τους πίσω επιβάτες χωρίς ο οδηγός να γυρίζει προς τα πίσω, ενώ παράλληλα επιτρέπει στο γονιό να παρακολουθεί το παιδί που κάθεται πίσω. Η πρόσβαση γίνεται εύκολα, ανοίγοντας απλά τη θήκη γυαλιών μέχρι τη μέση.

Το νέο Honda CR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στις παρακάτω εκδόσεις με τον αντίστοιχο εξοπλισμό:

Elegance ΜΤ
• 8 αερόσακοι
• ABS,EBD,VSA
• TSA, Cruise control
• Isofix
• Ηλ & θερμ. καθρέφτες
• Προβολείς ομίχλης
• Δερμ. Τιμόνι
• 17’ ζάντες
• Radio CD/MP3
• Χειριστήρια στο τιμόνι
• 4ηχεία + 2 tweeter
• Ύφασμα
• Jacκknife κλειδί
• Clima ( Διζωνικός Αυτόματος Κλιματισμός)

Η Elegance Lifestyle ΜΤ Petrol & Diesel έχει επιπλέον
• 18’’ ζάντες αλουμινίου
• Ύφασμα & Alcantarta
• Εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
• Εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα

Η Elegance Lifestyle + Safety pack ΜΤ/AT έχει επιπλέον
• Safety Pack : ACC, CMBS, AFS
• Σύστημα πλοήγησης
• Bluetooth
• Κάμερα οπισθοπορείας
• Εμπρός φώτα HID
• Πίδακες καθαρισμούς μπροστινών φώτων
• Φιμέ τζάμια (Ο)

Η Executive MT/AT έχει επιπλέον
• Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή
• Δερμάτινα καθίσματα
• Κάθισμα οδηγού με οσφ. Ρύθμιση και 8 ηλ. Ρυθμίσεων
• Συναγερμός

Το κόστος κτήσης διαμορφώνεται ως εξής:
Εlegance 2,0L 6MT 33.500
Elegance lifestyle 2,0L 6MT 34.900
Elegance lifestyle 2,0L safety pack 6MT 36.500
Elegance lifestyle 2,0L safety pack 5AT 37.700
Executive safety pack 2,0L 6MT 38.700
Executive safety pack 2,0L 5AT 39.900
Elegance lifestyle 2,2D 6MT 37.000

από www.zougla.gr
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Εμενα παλι μου αρεσει!

Ειναι κατι μεταξυ SUV και coupe , καμια σχεση με τα βαρετα αυτοκινητα που βλεπουμε τελευταια...


μια χαρά φρέσκο σχέδιο είναι.. σαν να βγήκε απο το cars... :a0210:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δημήτρη,
Μακρυά, το ξέρω ότι από design δεν παίζεται αλλά από ψιλοπροβλήματα ....άστο.

Ναι Δημητρη μακριά. Εκ πείρας μπορώ να σου πώ ότι το βασικό πρόβλημα που θα έχεις με την Alfa είναι ότι ύστερα από 9 χρόνια συμβίωσης (με τα ψιλοπροβλήματα που πολύ σωστά αναφέρει ο Σιμος) θα την παρκάρεις και όπως απομακρύνεσαι ακόμα θα γυρίζεις το κεφάλι σου και θα την καμαρώνεις. Κι οταν σου κάνει τα χατήρια στριβοντας ή φρενάροντας απίστευτα ή γλυτώνοντάς σε απο του χαρου τα δόντια εξ αιτίας καποιου βλάκα που σε εκλεισε ή εξ αιτίας δικου σου λάθους, θα γυριζεις και θα της μιλάς και θα της λες σ ευχαριστώ μωρό μου, κι αντι να σκεφτεσαι τρομαγμένος από τι γλυτωσες, θα είσαι μόνο με ενα χαμόγελο μεχρι τ αυτιά.

Πρόβλημα σοβαρό επίσης αποτελεί το οτι δεν θα ξέρεις τι αυτοκίνητο να διαλέξεις για αντικαταστάτη γιατι δεν θα σου αρέσει κανένα. Θα βλεπεις αυτοκίνητα πιο γρήγορα, πιο οικονομικά πιο πρακτικά πιο αξιόπιστα, θα τα οδηγείς και θα λές ότι ειναι παρα πολύ καλά, αλλά οταν θα επιστρέφεις στην alfa θα λες γι αυτά ότι ηταν υπέροχα αλλα... σαν την alfa σου δεν ειναι. Μην πάρεις alfa γιατι δεν θα μπορεις να ξεφύγεις ευκολα. Μην πάρεις alfa γιατί αν την πάρεις θα σε ρωτάνε αν ειναι καλή και θα λες ..οχι για να μην παρουν οι αλλοι και να εχεις μόνο εσύ τετοια κουκλα :D Μην πάρεις alfa γιατι θες ενα εργαλείο να κανεις την δουλεια σου και να γυρίζεις στο σπιτι και να το παρατας οπου θελεις και να μην σε νοιάζει ποιος θα σου την ακουμπήσει και ποιος θα σου την χαζοκοιτάει. Μην παρεις alfa γιατι θες ενα αξιοπιστο αδιάφορο βαρετό αυτοκίνητο να σε πηγαίνει απο το σημείο Α στο σημείο Β κι οχι ενα ιταλικό που θα ανησυχείς μηπως χαλάσει αλλα στο τελος ότι και να γίνει, οσο και να χαλαει ή όχι, αυτό που θα σου μενει ειναι το χαμόγελο της υπεροχης οδηγικής ευχαρίστησης. :driver: