Αυτοκινητιστικά νέα

Mercedes F 800 Style

Ένα υβριδικό πρωτότυπο με εκτεταμένη χρήση υψηλής τεχνολογίας παρουσιάζει η γερμανική εταιρεία στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το άκρως εντυπωσιακό «F 800 Style», από σχεδιαστικής πλευράς θα είναι πιθανά ο προάγγελος των μελλοντικών πολυτελών μοντέλων της Μercedes-Benz.

Το αυτοκίνητο, με συνδυασμένη απόδοση 409 ίππων, η οποία προέρχεται από τον βενζινοκινητήρα των 300 ίππων και τον ηλεκτρικό των 109, η «F 800 Style»
εκπέμπει στην ατμόσφαιρα CO2 μόλις 68 γρ./χλμ., με μέση κατανάλωση μόλις 2,9 λτ./100 χλμ. Και αυτά όμως εξαφανίζονται, από την έκδοση που φέρει το
σύστημα ενεργειακών κυψελών που προέρχεται από τη B-Class F-CELL.


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.738 χλστ.
Πλάτος: 1.938 χλστ.
Ύψος: 1.445 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.924 χλστ.

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
Προδιαγραφές βενζινοκινητήρα: Euro 6
Ισχύς βενζινοκινητήρα: 300 ίπποι
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 109 ίπποι
Συνδυασμένη ισχύς: 409 ίπποι
Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 4,8 δλ.
Ταχύτητα με ηλεκτροκινητήρα: 120 χλμ./ώρα
Αυτονομία ηλεκτροκινητήρα: 30 χλμ.
Συνδυασμένη αυτονομία: 700 χλμ.
Μέση κατανάλωση: 2,9 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 68 γρ./χλμ.

ΕΚΔΟΣΗ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 136 ίπποι
Μέγιστη ροπή: 290 Nm
Ανώτατη ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 11 δλ.
Αυτονομία: 600 χλμ.
Εκπομπές CO2: 0

(πηγή: autobild.gr)



avclub1.jpg


avclub2.jpg
 
Η MERCEDES ΜΟΥ ΔΙΝΗ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΗ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΒΑΖΗ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
 
ΙΔΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.

The Tune It Safe! program was the brainchild of the German Federal Traffic Ministry and the Association of German Automobile Tuners, created to encourage drivers to adopt safe and legal tuning practices. Every year, the Tune It Safe! program would display a car at the Essen Motor Show. This year, it’ll be this monster, a Brabus Rocket CLS V12 S police car. Brabus has taken a 6.3 liter V12 engine and souped it up to produce 730hp at 5100rpm and a mind-blowing 1320 Nm of torque from 2100rpm!
 

Attachments

  • brabuspolice1.jpg
    brabuspolice1.jpg
    24.1 KB · Views: 25
  • brabuspolice3.jpg
    brabuspolice3.jpg
    29.5 KB · Views: 25
Η MERCEDES ΜΟΥ ΔΙΝΗ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΗ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΒΑΖΗ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.


Έτσι είναι.... μην κοιτάμε στην Ελλάδα που έχει γίνει ολίγον τι νεοπλουτο-symbol, αντικειμενικά αν το δούμε μάλλον μιλάμε για την κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία σε διάφορα επίπεδα...

..δυστυχώς λόγω τιμής δε με αφορά.... :slapface:
 
Η MERCEDES ΜΟΥ ΔΙΝΗ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΗ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΒΑΖΗ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

Εγω παλι νομιζω οτι ειναι τριτη και καταιδρωμενη πισω απο Audi και BMW...

Έτσι είναι.... μην κοιτάμε στην Ελλάδα που έχει γίνει ολίγον τι νεοπλουτο-symbol....

Οι νεοπλουτοι οδηγανε BMW , Mercedes συνηθως οδηγανε κατι παπουδες...
 
Last edited:
Mercedes F800 Style .......τι μου θυμιζει, τι μου θυμίζει...απλά μωρέ πριν απο 4 χρονάκια το παρουσιασε η BMW και είπε και η Mercedes να του βαλει μια πινελιά........

Σιγα μη βάλει ποτε η Mercedes ταφόπλακα στην BMW .Μαλλον η BMW & η AUDI της βαζουν την ταφόπλακα
 
Mercedes F800 Style .......τι μου θυμιζει, τι μου θυμίζει...απλά μωρέ πριν απο 4 χρονάκια το παρουσιασε η BMW και είπε και η Mercedes να του βαλει μια πινελιά........

Σιγα μη βάλει ποτε η Mercedes ταφόπλακα στην BMW .Μαλλον η BMW & η AUDI της βαζουν την ταφόπλακα


Έτσι!!! :a0210: :grinning-smiley-043

(το bold δικό μου)
 
Εντάξει, μη φτάνουμε σε ακρότητες και αφορισμούς.
Ταφόπλακες και απόλυτες σκέψεις δεν εκφράζουν καμμία πραγματικότητα.
Οσο κι αν μου αρέσουν και εμένα οι BMW περισσότερο,δεν μπορώ να αφορίσω την Mercedes..
Απλά δεν θα την προτιμήσω (λέμε τώρα και καμμιά μ@@κία για να περάσει η ώρα!Αύριο θα πάω να σηκώσω λεφτα να αγοράσω μία και μία.)

Πιο πολύ είμαι των μοντέλων.Η αγάπη μου στην Ιταλική "σχολή" είναι δεδομένη,ωστόσο ένα Scirocco R δεν θα με χαλούσε καθόλου.Ούτε το Volvάκι το S60..

Υ.Γ.Καλή η χλίδα και η πολυτέλεια βρε παιδιά αλλά και η πραγματικότητα τσούζει !:grandpa:
 
Αν το κοστος συντηρησης μετραει, μεταξυ audi, mercedes και bmw, δεν υπαρχει καμια συγκριση...
 
Ο πατερας του κουμπαρου μου με c class χτυπαει τον πλαινο καθρεπτη και το σπαει ολοσχερως , δηλαδη κοπηκε και εμεινε κρεμασμενος , την ιδια περιπου εποχη με κλεινει μια νταλικα με το Αudi Α4 που ειχα τοτε (2006) και περναει ξυστα απο το αμαξι χτυπωντας τον καθρεπτη με 80 χ/ωρα , το εξωτερικο περιβλημα του καθρεφτη καταστραφηκε αλλα το εσωτερικο δεν επαθε τιποτα , ουτε κοπηκε ενω οταν ηρθε το ανταλλακτικο αλλαξαμε μονο τα εξωτερικα-πλαστικα μερη γιατι ο μηχανισμος δουλευε κανονικα...

Αυτο σαν δειγμα της διαφορας στην στιβαροτητα-ποιοτητα κατασκευης...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ο πατερας του κουμπαρου μου με c class χτυπαει τον πλαινο καθρεπτη και το σπαει ολοσχερως , δηλαδη κοπηκε και εμεινε κρεμασμενος , την ιδια περιπου εποχη με κλεινει μια νταλικα με το Αudi Α4 που ειχα τοτε (2006) και περναει ξυστα απο το αμαξι χτυπωντας τον καθρεπτη με 80 χ/ωρα , το εξωτερικο περιβλημα του καθρεφτη καταστραφηκε αλλα το εσωτερικο δεν επαθε τιποτα , ουτε κοπηκε ενω οταν ηρθε το ανταλλακτικο αλλαξαμε μονο τα εξωτερικα-πλαστικα μερη γιατι ο μηχανισμος δουλευε κανονικα...

Αυτο σαν δειγμα της διαφορας στην στιβαροτητα-ποιοτητα κατασκευης...

Δεν αμφισβητώ τα γεγονότα αλλά ο καθρέφτης μόνο δεν μου λέει κάτι για το όλον του αυτοκινήτου.
Γενικά θεωρώ τις "Μερσεντέ" που λένε και μερικοί (:flipout:) άκομψες για τα γούστα μου αλλά σκυλιά και απέθαντες.
Εντάξει η Audi έχει άλλη φινέτσα ,είναι μια κλάση από μόνη της.(ειδικά η S4 coupe είναι ονείρωξη..)
 
Μini Coupe ...Στην παραγωγή μέσα στο 2010 ή αρχές 2011


H διεύρυνση της γκάμας του Mini περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και μία καθαρά σπορ έκδοση, με έντονα κουπέ αμάξωμα. Πρόκειται για μοντέλο

που θα βασιστεί στο σχεδόν έτοιμο πρωτότυπο Coupe Concept, το βασικό χαρακτηριστικό του οποίου δεν είναι άλλο από την εξαιρετικά ελκυστική,

αλλά και συνάμα δυναμική εμφάνιση. Σε αυτό το κομμάτι ξεχωρίζουμε τη διχρωμία της οροφής, αλλά και τα ρετρό στοιχεία που γνωρίζουμε από το

Mini. Το αυστηρά διθέσιο μοντέλο εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη κινητήρα, με ισχύ 211 ίππων και ροπής 280 Νm. Εν τω μεταξύ, το

συνολικό μήκος του είναι 3,71 μέτρα και το πλάτος του 1,68 μέτρα. Όσο για το χώρο αποσκευών, έχει όγκο 250 λίτρων, είναι δηλαδή κατά 90 λίτρα

μεγαλύτερος από αυτόν στο κλασικό 3θυρο Mini (160 λίτρα όγκου).


AutoΤρίτη
avclub1.jpg
avclub2.jpg


avclub3h.jpg
avclub4.jpg