Αυτοκινητιστικά νέα

E, αρα αλλη κατηγορια τιμης σε σχεση με το Tiguan, κανω λαθος; Ποιο πολυ πλησιαζει τιμολογιακα τα Q5/X3 παρα το tiguan..
 
E, αρα αλλη κατηγορια τιμης σε σχεση με το Tiguan, κανω λαθος; Ποιο πολυ πλησιαζει τιμολογιακα τα Q5/X3 παρα το tiguan..

Διαφορετικα αυτοκινητα , διαφορετική κατηγορία . Δυστυχως στην Ελλάδα τοποθετειται ετσι οπως ειπες αλλά εξω ειναι κατηγορία AUDI Allroad κτλ .
Οπως πχ το Tiguan σε καμία περιπτωση δεν συγκρινετε με την κατηγορία Q5-X3-GLK . Το καθε segment ειναι διαφορετικό .. εδω...στο Ελλαδισταν...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Διαφορετικα αυτοκινητα , διαφορετική κατηγορία . Δυστυχως στην Ελλάδα τοποθετειται ετσι οπως ειπες αλλά εξω ειναι κατηγορία AUDI Allroad κτλ .
Οπως πχ το Tiguan σε καμία περιπτωση δεν συγκρινετε με την κατηγορία Q5-X3-GLK . Το καθε segment ειναι διαφορετικό .. εδω...στο Ελλαδισταν...

Σε χωρους, ουτε το μισο....
 
Audi RS5

Audi-RS5_2.jpg
Audi-RS5_1.jpg


Audi-RS5_3.jpg
Audi-RS5_4.jpg


Audi-RS5_5.jpg
Audi-RS5_6.jpg


more
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

B&W X1 και τα μυαλά στα κάγγελα...Hundai i35 σε λιγότερα χρήματα,θαυμάσιο SUV.

Ρε Διονύση, ας τα σάπια αφού και οι δύο γουστάρουμε CRV & HRV, άστους γερμανούς να "τρώνε", την σκόνη μας!!
Εάν δεν είχα τα πιτσιρίκια, θάχα το CRV, όλα τάλλα απλά υπάρχουν, θα ξεχώριζα ίσως βάζοντας νερό στο κρασί μου 2 οχήματα το νέο δίλιτρο AUDI A4Allroad και ασφαλώς το επερχόμενο CRV, όσο για το Χ1 ωραία είναι πολύ καλό, αλλά .......
 
Το νέο CRV θα το είχα πάρει χθές,αλλά δεν μου αρέσει το αμάξωμά του με τίποτα.Απο αξιοπιστία κι οδήγηση δεν παίζονται αλλά...Σκέφτομαι την Χ1,γιατί το καλύτερο και πιό συμφέρον(1.6-1.8 turbo) Audi Q3 αργεί.
 
Ματιά στο μέλλον
C040F3E67D857A8906C4833A450BB83C.jpg



• Η Opel ετοιμάζει πρωτότυπο για να δείξει τη μελλοντική
σχεδιαστική τάση των μοντέλων της
• Θα χρησιμοποιεί συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα, βενζινοκινητήρα

Το Flextreme είναι ένα πρωτότυπο της Opel που έχει σα στόχο
να εκμαιεύσει αντιδράσεις παρουσιάζοντας τις μελλοντικές σχεδιαστικές τάσεις.
Παρόλο που το Flextreme δε διαφέρει σε μήκος από το Opel Insignia
είναι 20cm πιο χαμηλό απ’ αυτό.

opel%20GTE_Concept_21.jpg

Επιπλέον στο πρωτότυπο υπάρχουν κινούμενα αεροδυναμικά βοηθήματα που μειώνουν την οπισθέλκουσα.
Έτσι επιτυγχάνεται αεροδυναμικός συντελεστής 0.22Cd.
Την κίνηση του Flextreme αναλαμβάνει ένα υβριδικό σύστημα που ήδη χρησιμοποιείται στο Opel Ampera.
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 160PS και αποθηκεύει ενέργεια σε μπαταρίες ιόντων λιθίου. Επιπλέον υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4lt, 70PS που συνεπικουρεί αυξάνοντας την αυτονομία στα 500km.
Την ίδια στιγμή το Flextreme χρειάζεται 9 sec για να φτάσει από στάση τα 100km/h ενώ έχει τελική 200km/h. Όλα αυτά με εκπομπές CO2 στα 40g/km! Σίγουρα πρόκειται για μια εικόνα από το μέλλον.

opel%20GTE_Concept_11.jpg

Πηγή: 1ο ΘΕΜΑ
 
Ο κινητήρας του δίλιτρου Genesis είναι ουσιαστικά εκείνος του 'μικρού' Lancer Ralliart (4B11) ο οποίος κατασκευάζεται από τη GEMA, την κοινοπραξία Hyundai-Mitsubishi-Chrysler. Βέβαια, διαφέρει σε αρκετά και ουσιαστικά σημεία από τον 4Β11Τ του Evo X αλλά εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό μοτέρ. Η εμφάνιση του Genesis δυστυχώς είναι τυπική κορεάτικη και δε μου προκαλεί καμία απολύτως αίσθηση, μάλλον αναγούλα θα έλεγα.

Επειδή μιλήσαμε για Tiguan, να επισημάνω πως η ποιότητα κατασκευής του είναι σαφώς ανώτερη από εκείνη του RAV4 ενώ το ίδιο ισχύει και για τη στιβαρότητά του. Έχουμε 2 RAV4 στην ευρύτερη οικογένεια, ενα luxury του 2007 χειροκίνητο και ένα 7άρι αυτόματο executive του 2009 (facelifted με τον αναβαθμισμένο κινητήρα). Το είχα γράψει και σε προηγούμενο μήνυμα: Τα πλαστικά του RAV είναι πολύ σκληρά και 'πληγώνονται' εύκολα, η ηχομόνωσή του είναι απαράδεκτη, η εργονομία του μέτρια, τα προβλήματα που βγάζει ουκ ολίγα (κρεμαγιέρα, πίσω αμορτισέρ, τριξίματα, αδύναμος συμπλέκτης, κλπ κλπ κλπ) ενώ θεωρώ ελεεινό εν έτει 2010 να μη φωτίζονται οι διακόπτες των ηλ. παραθύρων παρά μόνο του οδηγού, να φαίνονται καλώδια π.χ. μεταξύ εσωτερικού αυτόματου καθρέπτη και οροφής, να έχεις μηχανισμούς ανοίγματος ντουλαπιών που θυμίζουν το αυτοκίνητο των Flintstones ενώ κάθε φορά που βρέχει να μη μπορείς ν' ακούσεις ούτε τι λέει ο συνοδηγός σου από τον θόρυβο που κάνει η βροχή όταν πέφτει στον τέντζερη που οι Ιάπωνες αποκαλούν λαμαρίνα. Επισκεύτηκα τον Γρατσία τις προάλλες για να ρίξω μια ματιά στο Tiquan και ειλικρινά είναι Γερμανικό αυτοκίνητο με όλη τη σημασία της λέξεως. Εκτός δρόμου δεν το έχω δοκιμάσει οπότε δε μπορώ να εκφέρω άποψη, η δε αισθητική του είναι πράγματι αμφιλεγόμενη. Αλλά για τα υπόλοιπα που ανέφερα μην έχετε καμία αμφιβολία.

Εδώ να σημειώσω πως πολύ καλός μου φίλος πλήρωσε για συντήρηση στο CRV του 200 ευρώ όταν εγώ στο RAV για τα ίδιες ακριβώς εργασίες 350. Βέβαια, αυτά είναι ψίχουλα μπροστά στα έξοδα συντήρησης ενός VW Tiquan, σύμφωνοι.

Για το τέλος άφησα την X1: Έχει ο Σφακιανάκης μια διομισάλιτρη με μάλλον φτωχό εξοπλισμό και με τιμούλα μόλις 62.000 ευρώ. Μήπως να θυμηθούμε πόσο χρεώνεται στη BMW ο επιπλέον εξοπλισμός? Τα σχεδόν 30 χιλιάρικα της διαφήμισης για τη βασική δίλιτρη Χ1 είναι μάλλον ουτοπία.
 
B&W X1 και τα μυαλά στα κάγγελα...Hyundai i35 σε λιγότερα χρήματα,θαυμάσιο SUV.

+1

Προχθες που γυριζα απο ταξιδι ειδα την πρωτη μου X1 και μου αρεσε πολυ...

Επειδή μιλήσαμε για Tiguan, να επισημάνω πως η ποιότητα κατασκευής του είναι σαφώς ανώτερη από εκείνη του RAV4 ενώ το ίδιο ισχύει και για τη στιβαρότητά του.

Εγω παντως τα απερριψα και τα δυο και πηρα το X-Trail , σαν πακετο χωροι-ανεση-κινητηρας-τιμη δεν εχει ανταγωνισμο κατα την γνωμη μου...μου αρεσε και το CRV αρκετα (κλασεις ανωτερο απο το Tiguan σε ολα) αλλα ειχε και 5 χιλιαρικα παραπανω χωρις να τα δικαιολογει κατα την γνωμη μου...
 
+1

Προχθες που γυριζα απο ταξιδι ειδα την πρωτη μου X1 και μου αρεσε πολυ...



Εγω παντως τα απερριψα και τα δυο και πηρα το X-Trail , σαν πακετο χωροι-ανεση-κινητηρας-τιμη δεν εχει ανταγωνισμο κατα την γνωμη μου...μου αρεσε και το CRV αρκετα (κλασεις ανωτερο απο το Tiguan σε ολα) αλλα ειχε και 5 χιλιαρικα παραπανω χωρις να τα δικαιολογει κατα την γνωμη μου...

Και πολύ καλά έκανες! Είχα κι εγώ ενα XTrail, αγορασμένο το 2001. Απίστευτοι χώροι, πολύ καλή τετρακίνηση για SUV, εξαιρετικά αξιόπιστο και πολύ οικονομικό (αλλαγή λαδιών & φίλτρου με 80 ευρώ!). Το έδωσα το 2004 για ενα Pajero Pinin GDI (τα πρώτα, τα 1.8 GDI) που μου άλλαξε τα φώτα με τα προβλήματά του.

Ένα μόνο μειονέκτημα είχε το X-trail, το είχα αγοράσει αυτόματο και δυστυχώς είχε μόνο 3 ταχύτητες + 1 Overdrive. Οι σχέσεις ήταν πολύ μακριές και έπνιγαν τον καλό δίλιτρο κινητήρα. Το θυμάμαι σαν χθες φορτωμένο μέχρι την οροφή με 4 άτομα και αποσκευές στο πρώτο του ταξίδι Γρεβενά-Καστοριά-Πρέσπες.
 
Ένα μόνο μειονέκτημα είχε το X-trail, το είχα αγοράσει αυτόματο και δυστυχώς είχε μόνο 3 ταχύτητες + 1 Overdrive. Οι σχέσεις ήταν πολύ μακριές και έπνιγαν τον καλό δίλιτρο κινητήρα. Το θυμάμαι σαν χθες φορτωμένο μέχρι την οροφή με 4 άτομα και αποσκευές στο πρώτο του ταξίδι Γρεβενά-Καστοριά-Πρέσπες.

Ο ροπατος κινητηρας (αν και με μολις 141 ονομαστικους ιππους) συνεργαζεται αψογα με το αριστα κλιμακουμενο εξαταχυτο χειτοκινητο κιβωτιο και το αποτελεσμα ειναι οτι ηταν το πιο γρηγορο ατμοσφαιρικο σε ρεπριζ σε συγκριτικα περιοδικων (πιο γρηγορο απο Οutlander, CRV , RAV4 δηλαδη) , μονο το Tiguan το περνουσε αλλα παμε σε μικροτερη κατηγορια απο αποψη μεγεθους...

Το μονο παραπονο που εχω ειναι τα φρενα που ειναι απλα μετρια και επιδεχονται βελτιωσης...
 
* 2011 Porsche Cayenne

H Νεα Porsche Cayenne.

Το μπροστινό μερος και το εσωτερικό είναι ωραία .Το πίσω το εκανε γιαπωνεζικο
 
Last edited: