Αυτοκινητιστικά νέα

Βασικά έτσι όπως το έγραψες, περίμενα ότι θα έμενε... εντελώς, κάτι που δεν έγινε.
Το "κλειδάκι" δεν το πρόσεξα. Αλλά και πάλι και να το έβλεπα δεν θα μπορούσα να ήξερα τι ακριβώς σημαίνει, καθώς στους σύγχρονους εγκεφάλους με τους εκατοντάδες αισθητήρες, το ενδεικτικό αυτό LED μπορεί να σημαίνει 100άδες διαφορετικές βλάβες, που για να μάθεις για ποια πρόκειται πρέπει να βάλεις το αμάξι στον διαγνωστικό εγκέφαλο...
Δλδ ίσως και την χαμηλή πυκνότητα να διαβάζει κάποιος αισθητήρας και να αναφέρει "βλάβη" / πρόβλημα βλέποντας την τόσο χαμηλή.
 
Το νέο Citroen C4 είναι εδώ!

avclubx.jpg



Η δεύτερη γενιά του Citroen C4 είναι γεγονός. Η γαλλική φίρμα προχώρησε στη δημοσίευση των πρώτων φωτογραφιών του μικρομεσαίου μοντέλου της, αποκαλύπτοντας την ίδια στιγμή και τις πρώτες πληροφορίες για το δημοφιλές hatchback.

Επιβεβαιώνοντας την αφοσίωση του Γάλλου κατασκευαστή σε πρωτοποριακές σχεδιαστικές πρακτικές, το νέο C4 εντυπωσιάζει με το καλαίσθητο παρουσιαστικό του, το οποίο θυμίζει αρκετά το μικρότερο σε διαστάσεις C3.

Πέρα από την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων –η δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου Citroen διαθέτει μεγαλύτερο μήκος, πλάτος και ύψος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο- δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η ουσιαστική αναβάθμιση της κατασκευαστικής του ποιότητας, όπως άλλωστε και τα κορυφαία επίπεδα άνεσης που εξασφαλίζει ο πενταθέσιος θάλαμος επιβατών.

Η υποδειγματική διαχείριση των εσωτερικών χώρων, όπως αυτή αποδεικνύεται από τα 408 λίτρα του χώρου αποσκευών, δημιουργεί νέα δεδομένα στην κατηγορία, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα σαφές προβάδισμα απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ανάλογο είναι και το παράδειγμα του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, στον κατάλογο του οποίου ξεχωρίζει το προηγμένο σύστημα "eTouch", το οποίο -μεταξύ άλλων- "διαβάζει" τη συμπεριφορά του οδηγού, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές για την εξοικονόμηση καυσίμου.

Το φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ ενός σύγχρονου μικρομεσαίου hatchback επιβεβαιώνει το σύστημα start&stop, που σε συνδυασμό με τα "πράσινα" ελαστικά της Michelin συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.

H εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών και η διατήρηση του βάρους σε λογικά επίπεδα, υπογραμμίζουν την προσπάθεια του κατασκευαστή να εναρμονιστεί με τα σύγχρονα περιβαλλοντικά δεδομένα.

Το νέο Citroen C4 θα παράγεται στις εγκαταστάσεις του γαλλικού ομίλου PSA στο Mulhouse στη Γαλλία, ενώ η επίσημη πρεμιέρα του πρόκειται να πραγματοποιηθεί το Σεπτέμβριο, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της γαλλικής πρωτεύουσας.

auto.in.gr
 
ΚΛΙΣΕ ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΡΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Τ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Η ΑΛΛΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ. ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΙΣΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΠΕΜΠΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΙΣ ΠΟΡΣΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΚΑΓΕΝ!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΚΛΙΣΕ ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΡΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Τ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Η ΑΛΛΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ. ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΙΣΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΠΕΜΠΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΙΣ ΠΟΡΣΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΚΑΓΕΝ!

Offtopic: Φιλε tigergreg, υπαρχει καποιος λογος που γραφεις μονο κεφαλαια; Ειναι σαν να φωναζεις !
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Υπάρχει λόγος Τάκη....

Σωστός Αντώνη..
Απο την μέρα πού εγγράφηκε στο φορουμ ο φίλος Tiger εξήγησε γιατί γράφει με Κεφαλαία και ως εκ τούτου αυτό έχει επιτραπεί και είναι γνωστό τοίς πάσι.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

ασχημα δε λες τιποτα !!!! και να ταν μονο στο συγκεκριμμενο κλαδο καλα θα ταν..... :nounder::nounder:

....και που να δεις για τις σφαγές στις leasing εταιρίες!!
 
Η Toyota πέφτει, η GM απογοητεύει σε έρευνα ποιότητας

Από τον David Welch

Δεν μπορείς να κρυφτείς από προβλήματα ποιότητας. Μάρτυρας τα αποτελέσματα της Αρχικής Μελέτης Ποιότητας που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από την JD Power. Το πρόβλημα της Toyota με την ξαφνική επιτάχυνση - που ανάγκασε την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακαλέσει περισσότερα από 8 εκατ. οχήματα το περασμένο έτος- είχαν ως αποτέλεσμα τις χειρότερες επιδόσεις της στην έρευνα. Η Toyota έπεσε από την έκτη θέση πέρυσι στην 21η. Οι καταναλωτές παραπονέθηκαν στην έρευνα για προβλήματα με το φρένο και τα πατάκια, τον κύριο λόγο της ανάκλησης των προϊόντων. Το περασμένο έτος, τα οχήματα με Toyota είχαν 101 προβλήματα ανά 100 οχήματα. Αυτό το έτος, αυξήθηκαν σε 117. Δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη με δεδομένο το μεγάλο αριθμό των αυτοκινήτων που ανακλήθηκαν.

Η μεγαλύτερη έκπληξη είναι οι κακές επιδόσεις της General Motors. Η Cadillac κατρακύλησε από την τρίτη θέση με 91 προβλήματα στην 12η θέση με 111 προβλήματα. Η Chevrolet πήγε από την ένατη στην 12η, πέφτοντας κάτω από το μέσο όρο της βιομηχανίας. Η GMC πήγε από 17η σε 25η. Από τα τέσσερα εμπορικά σήματα της GM, μόνο η Buick βελτιώθηκε. Η έρευνα ακολουθεί καταγγελίες κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών που ένας καταναλωτής ήταν ιδιοκτήτης του αυτοκικήτου. Τα προβλήματα μπορεί να είναι οτιδήποτε από μηχανικά μέχρι το θόρυβο από τον άνεμο και το μέγεθος των ποτηροθήκων.

Το ανησυχητικό για την GM είναι ότι τα προβλήματα εμφανίζονται και στα πιο καινούργια μοντέλα της εταιρείας. Ο Dave Sargent, αντιπρόεδρος της JD Power, μια εταιρείας παγκόσμιας έρευνας οχημάτων, είπε τα νέα μοντέλα είναι συχνά πιο αδύναμα σε ποιότητα από τα αυτοκίνητα που είναι στην αγορά για λίγα χρόνια. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν το χρόνο να βρουν τις δυσλειτουργίες και να τις διορθώσουν. Ο Sargent λέει πως η GM μπορεί εύκολα να βελτιώσει την ποιότητά της με επεμβάσεις σε νέα μοντέλα όπως η Cadillac SRX και το Chevrolet Camaro. Αλλά αυτά είναι άσχημα νέα για μια εταιρεία που προσπαθεί να πείσει τους αγοραστές ότι η εταιρεία είναι νέα, βελτιωμένη και κάνει τα πράγματα διαφορετικά. Μερικά από τα νέα μοντέλα της GM έχουν καλές πωλήσεις, όπως τα Cadillac SRX, Chevy Equinox SUV και ιδίως το Camaro. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να είναι ευχαριστημένοι αυτοί οι νέοι ιδιοκτήτες, από το να αγοράσουν αυτοκίνητα που πιστεύουν πως είναι cool και τα οποία αποδεικνύονται πως δεν έχουν καθόλου προβλήματα. Το γεγονός είναι ότι η GM έχει κάνει άλματα ποιότητας. Αλλά έως ότου η εταιρεία μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ford, η οποία ολοκλήρωσε πέμπτη και μπροστά από όλες τις άλλες μαζικές μάρκες, η GM θα έχει κάτι να αποδείξει, αντί να καυχηθεί.

Η JD Power τόνισε ότι ως ομάδα, οι τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ τα πήγαν καλύτερα από τις ξένες μάρκες, για πρώτη φορά στην 24χρονη ιστορία της έρευνας. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι η Ford ήταν κερδισμένη και η Toyota υποχώρησε μέχρι τώρα. Τα απογοητευτικά αποτελέσματα της GM και της Chrysler, της οποίας οι Chrysler, Dodge, Jeep και Ram βαθμολογήθηκαν όλες κάτω από το μέσο όρο της βιομηχανίας δείχνουν πως πρέπει να γίνει πολύ δουλειά πριν οι καταναλωτές θεωρήσουν τα αμερικανικά αυτοκίνητα ως ίσα ή καλύτερα από τα εισαγόμενα.


πηγη:http://www.capital.gr/businessweek/articles.asp?id=995533

περισσοτερα http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand
http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-category
 
E-class coupe
2009-Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-Front-And-Side-Studio-1920x1440.jpg


CLK W209
2518d1205995812-pics-new-clk320-spotted-edit-clk-350-9679-2006-mercedes-benz-clk350.jpγ


CLK W208
12042009261-29890.jpg


Ποιο μοντέλο σας αρέσει περισσότερο?

Τι γνώμη έχετε για τον 1800 με τους 184 ίππους?

Προτιμάτε BMW 3 coupe?