Ειχε γραφτει η συζυγος σε ένα γνωστο site για ευρεση νταντας-παιδαγωγου.
Γράφτηκε και πλήρωσε συνδρομη για 1 μήνα, έτσι ώστε να έχει επικοινωνία με τις παιδαγωγούς.
Όταν πλήρωσε την συνδρομή, ήρθε ένα ευχαριστήριο email με ένα τυποποιημένο κείμενο...ειμαστε παντα κοντά σας κλπ κλπ κλπ
Στο τελος του κειμένου, ανέφερε ότι η συνδρομή λήγει στις 3/9 και ότι θα ανανεωθεί αυτόματα, εκτός και αν ενημερώσουμε 3 μέρες νωρίτερα.
Όπως είναι λογικό η σύζυγος δεν το διάβασε μέχρι το τέλος και δεν είδε την συγκεκριμένη παράγραφο.
Στις 4/9 ήρθε email από την συγκεκριμένη εταιρεία όπου την ευχαριστούσε για την ανανέωση της συνδρομής και χρέωσε την κάρτα.
Σε ερώτηση πως προβήκαν σε χρεωση χωρίς να ερωτηθώ, μου είπαν ότι σας είχαμε ενημερωσει στο πρωτο email.
Είναι νομιμο αυτό; Αν στο email εγραφαν ότι θα σε χρεωσουμε 1000 ευρω, πάλι δικιο θα ειχαν;
Γράφτηκε και πλήρωσε συνδρομη για 1 μήνα, έτσι ώστε να έχει επικοινωνία με τις παιδαγωγούς.
Όταν πλήρωσε την συνδρομή, ήρθε ένα ευχαριστήριο email με ένα τυποποιημένο κείμενο...ειμαστε παντα κοντά σας κλπ κλπ κλπ
Στο τελος του κειμένου, ανέφερε ότι η συνδρομή λήγει στις 3/9 και ότι θα ανανεωθεί αυτόματα, εκτός και αν ενημερώσουμε 3 μέρες νωρίτερα.
Όπως είναι λογικό η σύζυγος δεν το διάβασε μέχρι το τέλος και δεν είδε την συγκεκριμένη παράγραφο.
Στις 4/9 ήρθε email από την συγκεκριμένη εταιρεία όπου την ευχαριστούσε για την ανανέωση της συνδρομής και χρέωσε την κάρτα.
Σε ερώτηση πως προβήκαν σε χρεωση χωρίς να ερωτηθώ, μου είπαν ότι σας είχαμε ενημερωσει στο πρωτο email.
Είναι νομιμο αυτό; Αν στο email εγραφαν ότι θα σε χρεωσουμε 1000 ευρω, πάλι δικιο θα ειχαν;