Ρε τζιμάνια για ρίξτε καμιά ιδέα.
Το πρόβλημα είναι μικρό σχετικά με αυτά που φτιάχνουμε εδώ μέσα
Έχω φτιάξει εναν αυτοματισμό στο γκαράζ του σπιτιού μου προκειμένου να ανοίγουν τα φώτα με την έλευση του αυτοκινήτου αλλά βασικά να μην τα ξεχνάνε οι υπόλοιποι ανοιχτά όλη μέρα και καίμε τζάμπα (τζάμπα καιει η λάμπα).
Όταν κατεβαίνεις από τη σκάλα έχω εναν αυτόματο κλιμακοστασίου και ένα διακόπτη (μπουτόν) ώστε να ανοίγει κανείς τα φώτα για να παει στο αυτοκινητό του. Μέχρι εκεί καλα.
Ο κλιμακοστασίου δουλεύει όταν του στείλεις έναν έξτρα ουδέτερο
Έχω τώρα και ενα ρανταρ για όταν μπαίνουν τα αυτοκίνητα, που τι κάνει; Οπλίζει ένα ρελε το οποίο μου δίνει πάλι έναν ουδέτερο στην ίδια επαφή του κλιμακοστασίου για να συμβεί το ίδιο (να αρχίσει ο χρονος)
Τα φώτα όμως μένουν ανοιχτά.
Τσεκάρω τον κλιμακοστασίου μόνο του, μια χαρά.
Αλλάζω το ρανταρ γιατί το έχω καιρό και δειχνει αμφιβόλου ποιότητος και ίσως να μην κλείνει όταν τελειώνει ο χρόνος του.
Τίποτα, τα ίδια.
Κοιτάω το ρελέ και μου φαίνεται ότι σαν να κολάει και δίνει συνέχεια εντολή στο κλιμακ. να δουλεύει.
Του χώνω 2 σφαλιάρες, ΚΛΑΚ, ξεοπλίζει και όλα καλα.
Ωραία λέω, ειναι χαλασμένος (η 20χρονη εμπειρία μου βέβαια είναι λίγο σκεπτική)
Τον αλλάζω, πάλι τα ίδια.
Μετράω τη τάση στο πηνίο του και βλέπω 145V. 230V όταν ανοίγει το ρανταρ, 145V όταν κλείνει. Με συνέπεια το πηνίο του ρελε να το θεωρεί ικανοποιητικό και να μην κλείνει.
Το πρόβλημα είναι μικρό σχετικά με αυτά που φτιάχνουμε εδώ μέσα
Έχω φτιάξει εναν αυτοματισμό στο γκαράζ του σπιτιού μου προκειμένου να ανοίγουν τα φώτα με την έλευση του αυτοκινήτου αλλά βασικά να μην τα ξεχνάνε οι υπόλοιποι ανοιχτά όλη μέρα και καίμε τζάμπα (τζάμπα καιει η λάμπα).
Όταν κατεβαίνεις από τη σκάλα έχω εναν αυτόματο κλιμακοστασίου και ένα διακόπτη (μπουτόν) ώστε να ανοίγει κανείς τα φώτα για να παει στο αυτοκινητό του. Μέχρι εκεί καλα.
Ο κλιμακοστασίου δουλεύει όταν του στείλεις έναν έξτρα ουδέτερο
Έχω τώρα και ενα ρανταρ για όταν μπαίνουν τα αυτοκίνητα, που τι κάνει; Οπλίζει ένα ρελε το οποίο μου δίνει πάλι έναν ουδέτερο στην ίδια επαφή του κλιμακοστασίου για να συμβεί το ίδιο (να αρχίσει ο χρονος)
Τα φώτα όμως μένουν ανοιχτά.
Τσεκάρω τον κλιμακοστασίου μόνο του, μια χαρά.
Αλλάζω το ρανταρ γιατί το έχω καιρό και δειχνει αμφιβόλου ποιότητος και ίσως να μην κλείνει όταν τελειώνει ο χρόνος του.
Τίποτα, τα ίδια.
Κοιτάω το ρελέ και μου φαίνεται ότι σαν να κολάει και δίνει συνέχεια εντολή στο κλιμακ. να δουλεύει.
Του χώνω 2 σφαλιάρες, ΚΛΑΚ, ξεοπλίζει και όλα καλα.
Ωραία λέω, ειναι χαλασμένος (η 20χρονη εμπειρία μου βέβαια είναι λίγο σκεπτική)
Τον αλλάζω, πάλι τα ίδια.
Μετράω τη τάση στο πηνίο του και βλέπω 145V. 230V όταν ανοίγει το ρανταρ, 145V όταν κλείνει. Με συνέπεια το πηνίο του ρελε να το θεωρεί ικανοποιητικό και να μην κλείνει.