BA-3 NELSON PASS

ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια

α να μην ξεχάσω μένει να μπει και το καπάκι

και φυσικά κάτι νέο θα φτιαχτεί στην συνέχεια
 
Εξαιρετικες οι γραμμες και οι κολλησεις,μπραβο φιλε.

Αληθεια ολο αυτο το γομαρι πως και το εχεις ψηλα στο ρακ?
 
Μπράβο! Τρελός ιδρώτας πρέπει να έχει πέσει!
Εύχομαι μακρά και καλή συμβίωση!
Και πάνω από όλα
Καλή διασκέδαση!
 
πολύ κολαούζο φίλε κάλους βγάλαμε μέχρι να γίνουν

και παίζει εξαιρετικά για πρώτη φορά άκουσα τα ηχεία μου να παίζουν τόσο καλά
 
εχω μια ερωτηση

τις τελευταίες 2 ήμερες ακούγεται μηχανικός θόρυβος από τον μ/τ υπάρχει κάποιος τρόπος να κοπεί ο θόρυβος και από τι μπορεί να προέρχεται αυτός

να πω ότι ο μ/τ είναι από το Γιατρα 2χ24 1,5kva έχω τάση δικτύου 228v και δεν έχω στην ουσία καθόλου dc επάνω στο ac

κάθε απάντηση και λύση δεκτή
 
Απάντηση: Re: BA-3 NELSON PASS

κανεις καποια απαντηση η λυση του προβληματος ;

Εγώ σαν άσχετος πάντως,θα έπαιρνα ένα τηλ. στον Γιατρά να ρωτήσω.
Από ότι έχω δει εδώ,είναι κοινό πρόβλημα.
(Ασχετος ξαναλέω,μην τα ακούσω ...)
 
κανεις καποια απαντηση η λυση του προβληματος ;

Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες. Και είναι δύσκολο να βγάλει κάποιος πόρισμα εκ του μακρόθεν ...
Τον μέτρησες πριν τον τοποθετήσεις?
Μπορείς να πάρεις μιά ιδέα σχετικά με την "ποιότητα" του Μ/Σ μετρώντας το regulation factor ...
Δηλαδή την ποσοστιαία πτώση τασης (%) όταν ο Μ/Τ δουλεύει εν κενώ και όταν δουλεύει σε πλήρες φορτίο.
(όχι την ισχύ που καταναλώνει ο ενισχυτής σου, αλλά την ισχύ στην οποια είναι rated)
Συνήθως, ένα 5-10 % είναι αποδεκτό ....
 
Κατ αρχάς θα σου έλεγα να κοιτάξεις μήπως έχει χαλαρώσει το παξιμάδι που στηρίζει τον μετασχημ. και τα ελαστικά παρεμβάσματα, μήπως και φτιάξει
Επειδή οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές (π.χ. Πυρήνας, τίλυγμα, κ.λ.π) καλύτερα να συνενοηθείς με το Γιατρά