BA-3 NELSON PASS

ειναι καργα που λεμε σφιγμενος και προσφατα μαλιστα μαλλον θα ρωτησω πρωτα τον Γιατρα και μετα βλεπουμε δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο παρα κακοτεχνια ισως

ο μ/τ ειχε ζητηθει να δινει την ταση 2χ24v υπο φορτιο και αυτο εκανε ο γιατρας και φαινεται να το εχει κανει γιατι με το μηχανημα επανω δινει σωστη ταση τωρα τι να πω παντως ακουγεται αρκετα και φαινεται μηχανικο προβλημα
 
Last edited:
To πρόβλημα με τον Μ/Σ του Γιατρά που αντιμετωπίζεις πιστεύω ότι θα γίνεται εντονότερο όταν συνδέεις ένα επαγωγικό φορτίο, λ.χ. ένα στεγνωτήρι μαλλιών, το οποίο λειτουργεί στην ίδια παροχή ρεύματος με αυτή του ενισχυτή.
 
Σκέτους ηλεκτρολυτικούς γιά εναλλακτική δοκιμή. Πάντα έβρισκα θέματα συντονισμών όταν πλαστικοί πυκνωτές υπερπηδούσαν μεγάλους ηλεκτρολυτικούς. Είτε πολυεστέρα είτε πολυπροπυλενίου.

Συμφωνώ κι εγώ, αλλά πολύ δύσκολα επιστρέφει κάποιος στην απλή λύση χωρίς το bypass, όταν έχει ξοδέψει κάποια παραπάνω χρήματα και χρόνο για την εφαρμογή του bypass, και δεν έχει και έναν καλύτερο ενισχυτή ως αναφορά του, ούτε βέβαια τα κατάλληλα μετρητικά συστήματα και πιθανότατα την απαιτούμενη τεχνογνωσία.
Σε κάθε περίπτωση μια τέτοια κατασκευή μπορεί να είναι και μοναδική στο είδος της.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: BA-3 NELSON PASS

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ, για 2x24 στα 500VA από Γιατρά. Αρχικά ο άνθρωπος μου έφτιαξε έναν ο οποίος έβγαζε πολύ δυνατό μηχανικό θόρυβο, κατόπιν μου τον άλλαξε με έναν καινούργιο διαφοροποιώντας τα τυλίγματα. Ο καινούργιος όντος είναι ποιο ήσυχος, παρα ταύτα ακούγεται και υπάρχουν κάποιες ώρες που είναι πιο έντονος. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι το βράδυ, που η τάση του δικτύου είναι πιο υψηλή, ακούγεται πιο έντονα.
ειναι καργα που λεμε σφιγμενος και προσφατα μαλιστα μαλλον θα ρωτησω πρωτα τον Γιατρα και μετα βλεπουμε δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο παρα κακοτεχνια ισως

ο μ/τ ειχε ζητηθει να δινει την ταση 2χ24v υπο φορτιο και αυτο εκανε ο γιατρας και φαινεται να το εχει κανει γιατι με το μηχανημα επανω δινει σωστη ταση τωρα τι να πω παντως ακουγεται αρκετα και φαινεται μηχανικο προβλημα
 
ναι είναι με ρητίνη και όντως κάποιες φόρες ο θόρυβος είναι ποιο έντονος εχτές το βράδυ ίσα που ακούγονταν σε σημείο που έπρεπε να χαμηλωση τελείως την μουσική και βάλεις αυτή που λένε

να πω ότι όλο το σύστημα είναι σε δίκη του παροχή και δεν μπαίνει επάνω σε αυτήν την γραμμή τίποτε άλλο τουλάχιστον όταν ακούω μουσική είναι μια γραμμή που παλιά είχε επάνω ένα θερμοσυσσωρευτή που έχει καταργηθεί πλέον να πω ότι με το προηγούμενο ενισχυτή δεν ακουγόταν τίποτα από τον μ/τ

τώρα όσο για όργανα υπάρχει παλμογράφος και πολυμετρο και γνώσεις απλά δεν ξέρω τι να μέτρηση σε αυτήν την περίπτωση

για τους πυκνωτές δεν έχω θέμα να τους βγάλω για δοκιμή

άλλα θα ήθελα να μάθω αν παίζει κάτι παράξενο με τους μ/τ του Γιατρα
 
Απάντηση: Re: BA-3 NELSON PASS

Taki, το έψαξα το πρόβλημα με τον μετασχηματιστή και προέρχεται από το ότι περνάει dc τάση στο πρωτεύον του μετασχηματιστή.
Μεγαλύτερο πρόβλημα παρουσιάζουν οι τοροειδής. Η λύση που προτείνει ο Codrell (Designing Audio Power Amplifiers) στη σελίδα 360 είναι το κύκλωμα αυτό.
DSC04156.jpg

Το υλοποίησα απόψε και το πρόβλημα λύθηκε. Μια φωτογραφία της υλοποίησης

DSC04155.JPG

Το κόστος είναι σχετικά μικρό και η σύντομη σύντομη.
Καλή συνέχεια...
 
το ξερω το προβλημα με το dc και εχω και πλακετακια με το κυκλωμα αλλα δεν ηταν απο το dc δεν εχω τετοιο προβλημα ειναι μετρημενο ετσι και αλλιως τωρα δεν το κανει και μενει ως εχει
thanks παντως
 
μετά από πολύ καιρό αξιώθηκα να φτιάξω και το καπάκι του μηχανήματος ανεβάζω μερικές φώτο δεν είναι βαμμένο ακόμα αλλά είναι θέμα χρόνου να γίνει και αυτό
 

Attachments

  • top-1.jpg
    top-1.jpg
    95.2 KB · Views: 337
  • top-2.jpg
    top-2.jpg
    87.6 KB · Views: 338
  • top-3.jpg
    top-3.jpg
    89.8 KB · Views: 338
Απάντηση: Re: BA-3 NELSON PASS

Γείτονα,τώρα πήρα χαμπάρι το νήμα αυτό,πολλά συγχαρητήρια για αυτή την φοβερή κατασκευή και καλά μουσικά ταξίδια να έχεις.
 
thanks

να πω ότι η δουλειά στο καπάκι έγινε στο μηχανουργείο plast-tech οι άνθρωποι εκεί είναι πολύ εξυπηρετικοί και σωστοί στην δουλειά τους και να πω την αλήθεια όταν άφησα τα δυο κομμάτια αλουμίνιο ( έχει γίνει ένα ακόμα) δεν περίμενα να με πάρουν τηλ άλλα ότι θα τους κυνηγούσα για να γίνει η δουλειά αντιθέτως με πήραν τηλ εκείνη και γρήγορα μάλιστα
 
ένα μικρο update τις κατασκευής στην ουσια από την μηχανουργική πλευρά φτάσαμε στο τέλος και ξεκινάμε την συναρμολογηση
 

Attachments

  • WP_20150926_12_16_51_Pro.jpg
    WP_20150926_12_16_51_Pro.jpg
    122.7 KB · Views: 269
@ takis = δώσε σε παρακαλώ περισσότερα στοιχεία του μηχανουργείου, δηλ. διεύθυνση, περιοχή και κάποιο τηλέφωνο.

Ο άνθρωπος φαίνεται ότι κάνει άψογη δουλειά που σπανίζει στη χώρα μας και πρέπει απαραιτήτως να προωθηθεί στην κοινότητά μας.

Για βάλε και την ανάποδη για να δούμε το πως έχετε δέσει το χαλκό με το αλουμίνιο.
 
Απάντηση: Re: BA-3 NELSON PASS

Εξαιρετική δουλειά στο σύνολο της αλλά και παρουσιαστικά, είναι πολύ όμορφο.
Πολλά μπράβο. Takis η ταμπελίτσα είναι χαλκός ή ανοδιωμένο αλουμίνιο και γενικά πως έχετε πετύχει αυτό το εξαιρετικό φινίρισμα?
 
Re: Απάντηση: Re: BA-3 NELSON PASS

Τάκη σε λάθος ΒΑ-3 ανέβασες τις φωτογραφίες.

Το ταμπελάκι είναι καθαρός χαλκός 5 mm τριμμένος με γυαλόχαρτο Νο. 1000 και μετά με Νο.800 στο χέρι προς μια κατεύθυνση για να δημιουργηθούν τα νερά του και μετά περασμένο με ακριλικό σμάλτο για να παραμένει αυτό το ιδιαίτερο φυσικό του χρώμα.