Βλάση εννοείται πως τις φωτογραφίες τις βάζω για να δεχθώ κριτική οπότε δεν τίθεται θέμα στην ερώτησή σου. Κατ' αρχήν ευχαριστώ που ασχολήθηκες.
Στο θέμα μας τώρα. Έχεις δίκιο για τα κομμένα σκάφη κάτω δεξιά αλλά δεν είχα περιθώριο ούτε να τα κόψω γιατί θα χάλαγε το κάδρο ούτε να τα βάλω ολόκληρα γιατί ήταν στην αρχή του μόλου και θα έβγαινε και το τσιμέντο.... Μάλλον αφαίρεση με photoshop θέλουνε. Για το θόρυβο δεξιά-αριστερά δεν κατάλαβα τι εννοείς. Η 2η ιδίως μου φαίνεται καθαρή.
Τι θα κέρδιζα αν υποφώτιζα; Sorry αλλά δεν κατάλαβα....
Όσο για την τελευταία προτροπή σου μακάρι να προλλάβω να ξαναπάω γιατί επιστρέφω Αθήνα την Κυριακη.
οι απολυτως καλυτερες επιδοσεις (κ οξυτητα) στους περισσοτερους φακους ερχονται στα διαφραγματα 8-11 συνηθως. Μετα ακολουθει σταδιακη πτωση.
Εσυ προφανως εχεις ακουσει οτι οσο μεγαλυτερο το διαφραγμα τοσο μεγαλυτερο το βαθος πεδιου (δηλ ολη η φωτο θα φαινεται καθαρη απο την αρχη μεχρι το τελος).
Πραγματικα δεν χρειαζεται να πας πανω απο το 16 μην σου πω και 13. Αυτο θα σε κρατησει πιο κοντα στο sweet spot του φακου και θα σου δωσει αυτοματα και μεγαλυτερες ταχυτητες και οχι 15 και 50. Ετσι και τυχον κουνημα απο πχ βαρκες δεν θα σου χαλασει την φωτο.
δουλεψε μεχρι τα 13 για ολα νετ και γι αλλαγη μεινε στα 1.8 -2.8 για να φλουταρεις το background.
A, κανε και κατι απλο. Βγαλε την ιδια ακριβως φωτο με ολα τα διαφραγματα και θα αποκτησεις αμεσως αισθηση για το βαθος πεδιου. Επισης προσεξε πως αλλαζει ο φωτισμος σ αυτην την σειρα που θα τραβηξεις.
Canonikon Tamrosigma f/1,343 MVXLXIIII.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.