Beethoven Symphony No 5

Καλός ο Thielemann, Καλος και ο Μπετοβεν του, σιγουρα πολυ καλυτερος απο Σιμον Ραιητλε, και καλυτερος απο ολους τους αλλους "συγχρονους" εkτος απο αυτον του Ρικαρντο Σσαϊγυ.

Τι αλλο μας εμεινε (απο τα συγχρονα) ; Τιποτα νομιζω.

Φουρτβανγκλερ θα λεμε και θα κλαιμε (παντα για αυτα τα περι ηχου και παρασιτων).

Kαι απο διπλα ο Τοσκανινι...

Eπειδη το θεμα ειναι ανεξαντλητο και επαναεπισκεπτομενο υποχρεωτικα, καθως ισως προκειται για το μεγαλυτερο μουσικο εργο της ανθρωποτητας, (ισως λεω), ας κανουμε μια ανακεφαλαιωση χαρις των τελευταιων εντυπωσεων και εξ αιτιας του συμπαθεστατου Χουρβιτζ.

Πρωτα και κυρια τον Χουρβιτζ των παρακολουθω που και που γιατι μ'αρεσει το υφος του, και βλεπω και τον γατο του που καμμια φορα περιφερεται, αλλα δεν εμπιστευομαι τα γουστα του. για
Πολλες φορες ειναι τελειως αντιθετος με τα δικα μου.

Τωρα για την εκτελεση του Σελ η Τςελ η οπως προφερεται, την εχω, αλλα δεν μου αρεσει. Ο ηχος του ειναι πολυ μεταλικος τα γουστα μου και πολυ πως να το πω.... γυαλιστερος... αμερικανικος.

Αυτη του Κλαϊμπερ θα μπορουσε να ηταν στις προτιμησεις μου, γιατι την εισαγωγη, τα δυο μετρα, την παει οπως μ'αρεσει, την τραβαει με ρετενουτο προσδιδοντας δραματικοτητα και σασπενς, αλλα αμεσως μετα το τεμπο επιταχυνει και οπως μοιαζει να απεχει τοσο απο το αρχικο ρετενουτο μου μοιαζει καπως χοροπηδηχτο. Για τα γουστα μου παντα, η εισαγωγη της 5ης ειναι ολο το μυστηριο και ο οδηγος του υπολοιπου εργου.

Οποτε Κορωνιδα : Φουρτ και Τοσκανινι.

Αρεστές : Κλεμπερερ (αν και αργη και θελει υπομονη εχει βαθος και μυσταγωγικοτητα), Μπερνσταιν (με την Βιενερ) σωστη ισορωπημενη με γεματο χορταστικο ηχο, Μπομ (η Μπεuμ-Μεστη και πνευματικη, Σολτι (με την Λονδονεζικη) επισης σωστος ρυθμος και ενταση με σεβασμιο ρυθμο.Την προτιμω απο αυτη του Κλεϊμπερ για τον λογο αυτον. Γιοκουμ φυσικα, σταθερη αξια και ποιητικοτητα.

Αξιοι της εποχης μας : Τιελμαν και Σhαγι

Τουτι κουαντοι (με οι στα Ελληνικα γιατι ειναι πολλοι :LOL: ) : Μουτι, Αμπαντο, Τζιουλινι, ολοι οι ρωσσοι που παιζουν Γερμανικο ρεπερτοριο-ο Πλετνεφ που νομιζει οτι θα ξεμπαρκαρει ενα IS3 για να αντιμετωπισει Tiger,

Αποριπτεοι ( χωρις επιστροφη με τον κηδεμονα τους η μη) : Νοριγκτον, Τζαρβι (μπορουν να μπουν και αλλοι βοριοι απο την πανω κατηγορια), Ραττλ, Γκαρντινερ, Χαρνονκουρ, Χερβεγκε (γενια σχεδονολοι οι Μπαροκαδες που δοκιμασαν το ειδος και θελησαν να αποδωσουν μια γευση "Γαλλικης επαναστασης" και διαφορα τετοια) και ισως η πιο απαραδεκτη ερμηνεια απ'ολες... αυτη του συμπατριωτη μας του Κουρεντζη. Χαλια.

Αυτες που με εκνευριζουν : Αυτη του Καραγιαν γιατι θελει να το παιξει φουγκα του εμπνευσμενου ποιητη και τελικα γινεται αγχωτικος (με οποιανδηποτε της Μπερλινερ), και ο Μπρουνο Βαλτερ, που ενω η 6η του ειναι τοσο ποιητικη (καθως ποιμενικη), χρησιμοποιει την ιδια ενταση στην πεμπτη ετσι μοιαζοντας υποτονικη χωρις δυναμικη. Γιατι με εκνευριζουν ; Γιατι ενω τις αλλες δεν εχω την ορεξη (ουτε τον χρονο ο οποιος οσο περνουν τα χρονια ειναι πιο πολυτιμος) να τις ξαναβαλω, να τις ξαναδωκιμασω, αυτες κατι με σπρωχνει να το κανω. Οπως ξανακανεις στο κεφαλι πσου ενα ματς που εχει χαθει, η την μαχη του Βατερλω, και λες "Α αν εδω ειχε γινει αυτο και εκει εκεινο....". Βεβαια ας πουμε οτι η του Καραγιανη αν και δεν μου κανει ο ρυθμος του οποτε και το υφος του δραματος (γιατι περι αυτου προκειται), ο ηχος της ορχηστρας ειναι εξαιρετικος.
 
Καλός ο Thielemann, Καλος και ο Μπετοβεν του, σιγουρα πολυ καλυτερος απο Σιμον Ραιητλε, και καλυτερος απο ολους τους αλλους "συγχρονους" εkτος απο αυτον του Ρικαρντο Σσαϊγυ.

Τι αλλο μας εμεινε (απο τα συγχρονα) ; Τιποτα νομιζω.

Φουρτβανγκλερ θα λεμε και θα κλαιμε (παντα για αυτα τα περι ηχου και παρασιτων).

Kαι απο διπλα ο Τοσκανινι...

Eπειδη το θεμα ειναι ανεξαντλητο και επαναεπισκεπτομενο υποχρεωτικα, καθως ισως προκειται για το μεγαλυτερο μουσικο εργο της ανθρωποτητας, (ισως λεω), ας κανουμε μια ανακεφαλαιωση χαρις των τελευταιων εντυπωσεων και εξ αιτιας του συμπαθεστατου Χουρβιτζ.

Πρωτα και κυρια τον Χουρβιτζ των παρακολουθω που και που γιατι μ'αρεσει το υφος του, και βλεπω και τον γατο του που καμμια φορα περιφερεται, αλλα δεν εμπιστευομαι τα γουστα του. για
Πολλες φορες ειναι τελειως αντιθετος με τα δικα μου.

Τωρα για την εκτελεση του Σελ η Τςελ η οπως προφερεται, την εχω, αλλα δεν μου αρεσει. Ο ηχος του ειναι πολυ μεταλικος τα γουστα μου και πολυ πως να το πω.... γυαλιστερος... αμερικανικος.

Αυτη του Κλαϊμπερ θα μπορουσε να ηταν στις προτιμησεις μου, γιατι την εισαγωγη, τα δυο μετρα, την παει οπως μ'αρεσει, την τραβαει με ρετενουτο προσδιδοντας δραματικοτητα και σασπενς, αλλα αμεσως μετα το τεμπο επιταχυνει και οπως μοιαζει να απεχει τοσο απο το αρχικο ρετενουτο μου μοιαζει καπως χοροπηδηχτο. Για τα γουστα μου παντα, η εισαγωγη της 5ης ειναι ολο το μυστηριο και ο οδηγος του υπολοιπου εργου.

Οποτε Κορωνιδα : Φουρτ και Τοσκανινι.

Αρεστές : Κλεμπερερ (αν και αργη και θελει υπομονη εχει βαθος και μυσταγωγικοτητα), Μπερνσταιν (με την Βιενερ) σωστη ισορωπημενη με γεματο χορταστικο ηχο, Μπομ (η Μπεuμ-Μεστη και πνευματικη, Σολτι (με την Λονδονεζικη) επισης σωστος ρυθμος και ενταση με σεβασμιο ρυθμο.Την προτιμω απο αυτη του Κλεϊμπερ για τον λογο αυτον. Γιοκουμ φυσικα, σταθερη αξια και ποιητικοτητα.

Αξιοι της εποχης μας : Τιελμαν και Σhαγι

Τουτι κουαντοι (με οι στα Ελληνικα γιατι ειναι πολλοι :LOL: ) : Μουτι, Αμπαντο, Τζιουλινι, ολοι οι ρωσσοι που παιζουν Γερμανικο ρεπερτοριο-ο Πλετνεφ που νομιζει οτι θα ξεμπαρκαρει ενα IS3 για να αντιμετωπισει Tiger,

Αποριπτεοι ( χωρις επιστροφη με τον κηδεμονα τους η μη) : Νοριγκτον, Τζαρβι (μπορουν να μπουν και αλλοι βοριοι απο την πανω κατηγορια), Ραττλ, Γκαρντινερ, Χαρνονκουρ, Χερβεγκε (γενια σχεδονολοι οι Μπαροκαδες που δοκιμασαν το ειδος και θελησαν να αποδωσουν μια γευση "Γαλλικης επαναστασης" και διαφορα τετοια) και ισως η πιο απαραδεκτη ερμηνεια απ'ολες... αυτη του συμπατριωτη μας του Κουρεντζη. Χαλια.

Αυτες που με εκνευριζουν : Αυτη του Καραγιαν γιατι θελει να το παιξει φουγκα του εμπνευσμενου ποιητη και τελικα γινεται αγχωτικος (με οποιανδηποτε της Μπερλινερ), και ο Μπρουνο Βαλτερ, που ενω η 6η του ειναι τοσο ποιητικη (καθως ποιμενικη), χρησιμοποιει την ιδια ενταση στην πεμπτη ετσι μοιαζοντας υποτονικη χωρις δυναμικη. Γιατι με εκνευριζουν ; Γιατι ενω τις αλλες δεν εχω την ορεξη (ουτε τον χρονο ο οποιος οσο περνουν τα χρονια ειναι πιο πολυτιμος) να τις ξαναβαλω, να τις ξαναδωκιμασω, αυτες κατι με σπρωχνει να το κανω. Οπως ξανακανεις στο κεφαλι πσου ενα ματς που εχει χαθει, η την μαχη του Βατερλω, και λες "Α αν εδω ειχε γινει αυτο και εκει εκεινο....". Βεβαια ας πουμε οτι η του Καραγιανη αν και δεν μου κανει ο ρυθμος του οποτε και το υφος του δραματος (γιατι περι αυτου προκειται), ο ηχος της ορχηστρας ειναι εξαιρετικος.
Ωραίος. Απλά να υπενθυμίσω να ακούσεις, ευκαιρίας δοθείσης, τον "συμπατριώτη" σου Markevitch- αν δεν το έχεις κάνει ήδη.
 
  • Like
Reactions: Cicadelic Ranger
Καλός ο Thielemann, Καλος και ο Μπετοβεν του, σιγουρα πολυ καλυτερος απο Σιμον Ραιητλε, και καλυτερος απο ολους τους αλλους "συγχρονους" εkτος απο αυτον του Ρικαρντο Σσαϊγυ.

Τι αλλο μας εμεινε (απο τα συγχρονα) ; Τιποτα νομιζω.

Φουρτβανγκλερ θα λεμε και θα κλαιμε (παντα για αυτα τα περι ηχου και παρασιτων).................................
Δεν ισχύει ότι από τις σύγχρονες ηχογραφήσεις δεν έμεινε τίποτα.

Ivan Fischer Concertgebouw –Royal Concertgebouw Orch. όλες οι συμφωνίες εγγραφή 2013
ή αργότερα με Budapest Festival Οrch. σε Channel classics από το 2021

Ο αδελφός του Adam Fischer Danish Chamber orch. Σε Naxos 2019

Francois Xavier Roth Les Siecles –hamonia mundi

Honeck Pitsbugh Orch.- με τις εξαιρετικές sacd εγγραφές της RR recofdings

Barenboim Staatkapelle Berlin - Teldec ή Warner αν θυμάμαι εγγραφή 2000 πολύ καλή συλλογή όλων των συμφωνιών

Sakari Oramo Finish Radio Symph.-Exton

Noseda Complete Symphonies National Symphony Orch. The Kennedy Center




και από λίγο ή περισσότερο παλιές ηχογραφήσεις εκτός από αυτές που αναφέρθηκαν

Haitnk Concertgebouw –Pilips digital
ή h νεότερη του Haitink με London symphony Orchestra- Live.

Szell Vienna Phil. Orch. με την γνωστή super ποιότητα της Decca.

Blomstedt Staatskapelle Dresden – Eterna.

Mariss Jansons Bayerische Rundfunk –BR Klassik
ή Mariss Jansons Royal Concergebouw the radio recordings.

Markevitch που αναφέρθηκε αλλά και η 5η με τον Fricsay.

Wolfganf Sawallicsh –Royal Consertgebow- EMI

Colin Davis BBC Symphony Orch. – Pentatone

Andre Cluytens Berliner Phil.-Erato

Gardiner orchestra revolutionaire et romantique- Archiv

Ozawa- με Chicago RCA read seal

Klaus Tennstedt London Phil. Orch.-BBC recording

Για τον Jochun που συμφωνώ την έχει ηχογραφήσει με Concertgebaouw με Berlin και με LSO.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με ένα τόσο γνωστό έργο που δεν μπορεί να έχεις εποπτεία όλων των ερμηνειών οι αφορισμοί Φουρτ ή Τοσκανίνι είναι παρακινδυνευμένοι.
 
Δεν ισχύει ότι από τις σύγχρονες ηχογραφήσεις δεν έμεινε τίποτα.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με ένα τόσο γνωστό έργο που δεν μπορεί να έχεις εποπτεία όλων των ερμηνειών οι αφορισμοί Φουρτ ή Τοσκανίνι είναι παρακινδυνευμένοι.
Συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη πρόταση. Για τη δεύτερη, νομίζω όλοι οι αφορισμοί είναι παρακινδυνευμένοι. Ναι, μπορεί μεν να ζούμε στην εποχή του Instagram και της απατηλής αναγνωρισιμότητας, ωστόσο οι μουσικοί που βγαίνουν κάθε χρόνο είναι κατά κανόνα σε πολύ υψηλό επίπεδο, τολμώ να πω υψηλότερο από 50 χρόνια πίσω. Κι ας επιπλέουν οι φελλοί πολύ πιο συχνά από παλιότερα. Ανοιχτά μάτια (και κυρίως αυτιά) να'χουμε.
 
Δεν ισχύει ότι από τις σύγχρονες ηχογραφήσεις δεν έμεινε τίποτα.

Ivan Fischer Concertgebouw –Royal Concertgebouw Orch. όλες οι συμφωνίες εγγραφή 2013
ή αργότερα με Budapest Festival Οrch. σε Channel classics από το 2021

Ο αδελφός του Adam Fischer Danish Chamber orch. Σε Naxos 2019

Francois Xavier Roth Les Siecles –hamonia mundi

Honeck Pitsbugh Orch.- με τις εξαιρετικές sacd εγγραφές της RR recofdings

Barenboim Staatkapelle Berlin - Teldec ή Warner αν θυμάμαι εγγραφή 2000 πολύ καλή συλλογή όλων των συμφωνιών

Sakari Oramo Finish Radio Symph.-Exton

Noseda Complete Symphonies National Symphony Orch. The Kennedy Center




και από λίγο ή περισσότερο παλιές ηχογραφήσεις εκτός από αυτές που αναφέρθηκαν

Haitnk Concertgebouw –Pilips digital
ή h νεότερη του Haitink με London symphony Orchestra- Live.

Szell Vienna Phil. Orch. με την γνωστή super ποιότητα της Decca.

Blomstedt Staatskapelle Dresden – Eterna.

Mariss Jansons Bayerische Rundfunk –BR Klassik
ή Mariss Jansons Royal Concergebouw the radio recordings.

Markevitch που αναφέρθηκε αλλά και η 5η με τον Fricsay.

Wolfganf Sawallicsh –Royal Consertgebow- EMI

Colin Davis BBC Symphony Orch. – Pentatone

Andre Cluytens Berliner Phil.-Erato

Gardiner orchestra revolutionaire et romantique- Archiv

Ozawa- με Chicago RCA read seal

Klaus Tennstedt London Phil. Orch.-BBC recording

Για τον Jochun που συμφωνώ την έχει ηχογραφήσει με Concertgebaouw με Berlin και με LSO.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με ένα τόσο γνωστό έργο που δεν μπορεί να έχεις εποπτεία όλων των ερμηνειών οι αφορισμοί Φουρτ ή Τοσκανίνι είναι παρακινδυνευμένοι.

Eχουθμε καπως το ιδιο συνδρομο... Οπως εσυ ετσι και γω οταν λεω για Barenboim λεω "συγχρονος" ενω ειναι σχεδον 90ρης. Η ακομα ο Χαρνονκουρ ηδη μακαριτης. η ο Γκαρντινερ ισως 80ρης πια... αλλα τους λεω και γω "συγχρονους". Γιατι ; Γιατι οσον με αφορα, ειναι συγχρονοι αναφορικα με κατι αλλο που αφησε αποτυπωμα. Δια παντως.

Τον Χαιτνικ τον ξεχασα, που οτι εκανε ειναι πολυ εντιμο, σε οτι εχει βγει στην Τελντεκ απο αυτον. Λιγο λογικο δεν ειχε πολυ μαρκετινγκ για να μας μενει στην μνημη. Οντας ανατολικογερμανος.
Σαβαλισ επισης εντιμος και σωστος αλλα ενταξει δεν με εμπνεει τοσο οσο το διδυμο που ανεφερα.

Για τους αλλους δεν μου λενε τιποτα Ντειβις, Οζαυουα, Μπλομστεντ, Ροτθ, Φισερ, Φρικσεϋ, Τσελ
Οσο για Γκαρντινερ μου ειναι ανυποφορη, γενικα τα του ρεπερτοριου της Αρμονια Μουντι, Ερατο, Ναξος ... δεν.

Σημερα μπηκε μια αλλη που θα ακουω εναλακτικα με τις προτιμησεις μου.
 
Ωραίος. Απλά να υπενθυμίσω να ακούσεις, ευκαιρίας δοθείσης, τον "συμπατριώτη" σου Markevitch- αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Εξαιρετικη !

Δεν ξερω αν ακουσα την ερμηνεια που επρεπε. Ακουσα αυτην με την ορχηστρα Λαμουρέ που μου ηταν τελειως αγνωστη.

Σε ολα τα μερη της δυναμικα ισοροπημενη, ρυθμικα απταιστη κατα τα γουστα μου και πραγματικα εμπνευσμενη.
Η αποδωση του Ρομαντισμου οπως τον αισθανομαι.

Ενα μεγαλο ευχαριστω. Μπαινει μεσα στην πενταδα διπλα σε αυτους που προανεφερα.

Τωρα μολις την ξανακουω και σκεφτηκα θα ηταν σωστο να σου απαντησω.

Το πλεονεκτημα του αϋλου ειναι αυτο. Βρισκεις και ακους αντι να περιμενεις μηνες και βαλε.
 
Εξαιρετικη !

Δεν ξερω αν ακουσα την ερμηνεια που επρεπε. Ακουσα αυτην με την ορχηστρα Λαμουρέ που μου ηταν τελειως αγνωστη.

Σε ολα τα μερη της δυναμικα ισοροπημενη, ρυθμικα απταιστη κατα τα γουστα μου και πραγματικα εμπνευσμενη.
Η αποδωση του Ρομαντισμου οπως τον αισθανομαι.

Ενα μεγαλο ευχαριστω. Μπαινει μεσα στην πενταδα διπλα σε αυτους που προανεφερα.

Τωρα μολις την ξανακουω και σκεφτηκα θα ηταν σωστο να σου απαντησω.

Το πλεονεκτημα του αϋλου ειναι αυτο. Βρισκεις και ακους αντι να περιμενεις μηνες και βαλε.
Αυτή είναι η σωστή! Η ορχήστρα Lamoureux! Παρεμπιπτόντως, οι ορχήστρες του Παρισιού είχαν μεγαλύτερη παράδοση στην ερμηνεία του Beethoven απο τις περισσότερες γερμανικές ορχήστρες. Η
Orchestre de la Société des Concerts du Conservatoire, ιδρύθηκε το 1828 ακριβώς για να ερμηνεύσει τις Συμφωνίες του Beethoven. H Φιλαρμονική του Βερολίνου για παράδειγμα, ιδρύθηκε μόλις το 1882.
 
Last edited:
...........

Τον Χαιτνικ τον ξεχασα, που οτι εκανε ειναι πολυ εντιμο, σε οτι εχει βγει στην Τελντεκ απο αυτον. Λιγο λογικο δεν ειχε πολυ μαρκετινγκ για να μας μενει στην μνημη. Οντας ανατολικογερμανος.
................................
o tempora o mores
 
Τον Χαιτνικ τον ξεχασα, που οτι εκανε ειναι πολυ εντιμο, σε οτι εχει βγει στην Τελντεκ απο αυτον. Λιγο λογικο δεν ειχε πολυ μαρκετινγκ για να μας μενει στην μνημη. Οντας ανατολικογερμανος.
Ολλανδός ήταν, αλλά όντως, είχε σχετικά χαμηλό προφίλ.
 
Δεν ξέρω για το προφίλ του πάντως ότι κυκλοφορούσε το είχε ηχογραφήσει με πολύ καλό marketing από την Philips.
Οι complete studio recordings με την Concertgebouw σε Philips (δεν ηχογραφούσε σε teldec) σε 117 cd. Xωρίς τις εγγραφές με τους Βαυαρούς σε BR Klassik ούτε τις εγγραφές με London Symphony Orch.


cover 117 cd.jpg
 
Oups !

Τον μπερδεψα με τον Κουρτ Μαζουρ. Ισως λογω χαμηλων προφιλ.

Οποτε; αυτο που ειπα ισχυει για τον Μαζουρ. Στην Τελντεκ. Εντιμη και με καποιον χαρακτηρα. Αλλα οχι σε αυτες που θα εβαζα πλεον να ξανακουσω , και να συγκινηθω (εκ νεου)

Του Χαϊτνικ στην Φιλιπς δεν μ'αρεσει. Την βρισκω αρκετα "ρηχη". Σαν βγαλμενη επειδη πρεπει να βγει ρεπερτοριο.

Ειπα οταν θελω να νοιωσω πεμπτη θα παω παλι σε Φουρτ και Τοσκανινι και εναλακτικα Σολτι, Μπομ, Γιοκουμ, Μπερνσταϊν Μπαρενμποϊμ ( μαλλον τον ξεχασα αυτον παραπανω, ειναι δυνατος επισης, στην Τελντεκ παντα οπως και ο Μαζουρ) απο δω και περα και Μαρκεβιτς. Οταν ακουω καποιον απο αυτους τους ακουω παντα παραλληλα με μια ερμηνια του Φουρτζανγκλερ.

Ειναι μια που δεν εχω ακομα βαλει το χερι πανω της ειναι του Μενγκελμπερτ στην Τελντεκ παντα. Καποτε θα γινει και αυτο, ο Θεος να μας εχει καλα.

Σημειωση. Του Φουρτβανγκλερ μ'αρεσουν και αυτες με την Μπερλινερ και αθτες με την Βιεννη.

Οσον αφορα γενικα το εργο του Μπετοωεβεν, κυριως στις υστερες επιμελειες ηχου στην Tahra, Orfeo d'Or και Σοσιετέ Φουρτζανγλερ (βασικα περιπου τα ιδια ατομα της σοσιετ2 ασχολουνταν πανψ σ'αυτq), αλλα και καποιες που βγηκαν σε DG & EMI.
 
Και επειδη ειμαι ξεχασιαρης, ξεχασα δυο βασικα γιατι δεν "τα εχω" .

- Professor Hermann Abendroth _ 1955 Με την Sophia Philarmonic Orchestra ! Tι σου κανει ενας μεγαλος διευθηντης ορχηστρας του βεληνεκους ενος Φουρτβανγκλερ η ενος Αμπενδροτθ.
Magnifique.

- Hans Knappertsbusch _ Στην Tahra που δεν υπαρχει πλεον εδω και πολλα χρονια σαν εταιριακαι ο δισκος δεν πολυ-βρισκεται _ φανταζομαι με την ορχηστρα της Φρανκφουρτης αλλα στο μετωπικο εξωφυλλο που συνοδευει την την μουσικη αναγνωση δεν εχει καμμια πληροφορια. Πιθανως αυτη του 62 που βρισκεται και σε μια αλλη εκδοση.
Μοναδικη εκτελεση. Ακομα πιο βαρια απο Κλεμπερερ. Με αργο ρυθμο μεγαλες παυσεις λες και συνιστουν σε διαλογισμο. Απολυτα πνευματικη.

- Τελος αλλη μια που δεν εχω ενος μεγαλου μαεστρου ειναι αυτη απο Hans Schmidt-Isserstedt Μουσικοτατη. Αλλα δεν βρισκοταν εκτος απο αυλα στον υπολογιστη.
Αλλα ο φιλος μας ο Χουρβιτς εδωσε ενα καλο νεο ... Ο Ισσερστεντ επανερχεται σε επανεκδωση της Ντεκα.


Οι δυο πρωτοι θα εμπαιναν στο κεφαλαιο Κωρονιδα εαν τους κατειχα με καποια οποιαδηποτε μορφη Βινυλιο, Σι Ντι η εστω κασσετα. Ο τριτος στους αρεστους.


 
Oups !

Τον μπερδεψα με τον Κουρτ Μαζουρ. Ισως λογω χαμηλων προφιλ.

Οποτε; αυτο που ειπα ισχυει για τον Μαζουρ. Στην Τελντεκ. Εντιμη και με καποιον χαρακτηρα. Αλλα οχι σε αυτες που θα εβαζα πλεον να ξανακουσω , και να συγκινηθω (εκ νεου)
Oups
Πάλι τα μπέρδεψες. Αν εννοείς Masur με την ορχήστρα της Λειψίας πάλι δεν είναι σε teldec είναι σε Philips.

 
Μια εγγραφή που έχω στην 5η με τον Hans Knappertsbusch είναι Berlin Philarmoniker 9 Απριλίου του 1956.
Προτείνω να ενωθούμε εμείς που ακούμε μονοφωνικά (εγώ με ένα ηχείο παντοκαντευθυντικό) και να βγάζουμε τις δικές μας προτάσεις. :)
 
Oups
Πάλι τα μπέρδεψες. Αν εννοείς Masur με την ορχήστρα της Λειψίας πάλι δεν είναι σε teldec είναι σε Philips.


Στην Τελντεκ ειναι. Εχω τον δισκο εκεινο με το πρασινο εξωφυλλο μεσα στα δεντρα.

Με την Φιλαρμονικη της ΝΥ ειναι νομιζω

Eχω μαλλον ολα τα σι ντι με Μπαρενμποιμ και Μαζουρ απο την εταιρια. Τωρα που το θυμηθηκα εχω ισως πανω απο δεκα χρονια που δεν τα εχω ακουσει. Με πιανει αιφνης μια καταθλιψη οσο σκεφτομαι το πεπερασμενο του χρονου μας..


Ειχα τρελα καποια εποχη εκει καπου μεσα 90ς με μεσα 00ς με την εταιρια. Του Χαρνοκουρτ για Μοτσαρντ Χαυδν και Μπαχ, του Μαζουρ και Μπαρενμποϊμ για Ρομαντισμο.

edit:
+ Giardino Armonico για Vivaldi & Handel
 
Last edited:
Ναι ο Masur έχει τέσσερεις πέμπτες δύο με Λειψία, μια με Λονδίνο και με την Νέα Υόρκη που είναι σε teldec., Την βρήκα στο discogs.

Όσον αφορά τον Isserstedt έχουν προ διετίας εκδοθεί από την eloquence Αυστραλίας συγκεντρωτικά κουτιά με τις ηχογραφήσεις του.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: Cicadelic Ranger
Μια εγγραφή που έχω στην 5η με τον Hans Knappertsbusch είναι Berlin Philarmoniker 9 Απριλίου του 1956.
Προτείνω να ενωθούμε εμείς που ακούμε μονοφωνικά (εγώ με ένα ηχείο παντοκαντευθυντικό) και να βγάζουμε τις δικές μας προτάσεις. :)
Με βάζεις σε ιδέες. Τώρα που μετακομίζω σε καινούργιο σπίτι μπορεί να στήσω ξεχωριστό σύστημα για μονοφωνικες ηχογραφήσεις.