BEHRINGER, AUDIOLAB και κατατμήσεις ακουστικού φάσματος.

Αραποτζώνε τελικά βρήκα δύο!
Balanced και οι δύο.
Μάλιστα ο ένας είναι "αληθινά ισορροπημενος" όπως ισχυρίζεται...
Και μάλλον είναι γιατί τα περισσότερα υλικά του τα βλέπω τετραπλά.

Ο ένας μικρός τελικούλης, ο άλλος μεγάλος ολοκληρωμένος.
 

Attachments

  • Dsc00632.jpg
    Dsc00632.jpg
    63.3 KB · Views: 62
  • Dsc00633.jpg
    Dsc00633.jpg
    71.2 KB · Views: 56
Re: Απάντηση: BEHRINGER, AUDIOLAB και κατατμήσεις ακουστικού φάσματος.

Ακριβόπουλος Γιάννης said:
Μάλιστα ο ένας είναι "αληθινά ισορροπημενος" όπως ισχυρίζεται...
Και μάλλον είναι γιατί τα περισσότερα υλικά του τα βλέπω τετραπλά.
Τώρα εγώ φταίω;;;
Όχι πείτε μου, φταίω;;;;
ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ "ΑΛΗΘΙΝΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΣ";
Είναι αυτό που είπε ο Τσιτιπαν εδώ;
Τόσο καιρό ρωτάω:damnyou:!


χεχεχεχε-bye-
 
Xe,xe.
Αληθινά!
Κάθε κανάλι είναι σαν δύο...
Σα να έχεις έναν τετραφωνικό ενισχυτή που δουλεύει όμως σε στέρεο mode.
Χονδρικά έτσι γνωρίζω τα πράγματα.
Περισσότερα τεχνικά και πως λειτουργούν αυτά δεν γνωρίζω.
Όπως δεν γνωρίζω πως λειτουργούν "αληθινά ισορροπημένα" οι RCA είσοδοι που έχει...
Ίσως τότε να λειτουργεί ο μισός!
Πάντως έχει ένα ζεύγος balanced και ανάλογη επιλογή στον διακόπτη εισόδων.
Κατασκευή τανκ.
8 τρανζίστορ στο κανάλι.
Μπλέ Alps.
Παχύ τοροειδή.
Πολύ καλά υλικά, π.χ πυκνωτές τροφοδοσίας Aerovox.
Κατασκευή και τοπολογία dual mono.
Γενικά η κατασκευή του, άξια θαυμασμού.

Επί του προκειμένου όμως... ο Hafler παίζει καλύτερα...
Ο Teac είναι στα πρίμα πεντακάθαρος και υπεραναλυτικός. Σκέτο χειρουργείο...
Στα μεσουψηλά όμως, στερείται αρμονικών και σώματος.
Είναι δηλαδή πολύ τσίκι-τσίκι...

Ο Hafler έχει αρετές.
Ισορροπημένος ηχητικά (στα υψηλά/μεσουψηλά, που τον τεστάρω)
Δείχνει πως προέρχεται από ανθρώπους που ξέρουν να σχεδιάζουν ενισχυτές...
Εξ' άλλου είναι ένα μηχάνημα κατασκευασμένο για το ρακ ενός control room.

Ο θρύλος όμως, (βλ. Audiolab) τους καθάρισε και αυτούς!
Ο λυρισμός των μεσουψηλών του είναι από άλλο πλανήτη.-
Με αυτόν ακούς μουσική.
Με τους άλλους δύο έψαχνα να βρώ τι μου φταίει...
Αρχίζω πλέον να καταλαβαίνω πως όταν αντίπαλος είναι ο 8000Α, η εύρεση μηχανήματος θα είναι όλο και δυσκολότερη υπόθεση...

Φυσικά κάθε μηχανάκι με διαφορετικά καλώδια ίσως να ηχεί διαφορετικά. Προσπαθώ όμως να βρώ κατάλληλο μηχανάκι χωρίς να μπω σε άλλες επίπονες... διαδικασίες.
 
Εύγε, νέε μου

Ακριβόπουλος Γιάννης said:
...Ο θρύλος όμως, (βλ. Audiolab) τους καθάρισε και αυτούς!
Ο λυρισμός των μεσουψηλών του είναι από άλλο πλανήτη.-
Με αυτόν ακούς μουσική.
Με τους άλλους δύο έψαχνα να βρώ τι μου φταίει...
Αρχίζω πλέον να καταλαβαίνω πως όταν αντίπαλος είναι ο 8000Α, η εύρεση μηχανήματος θα είναι όλο και δυσκολότερη υπόθεση...

Αρχίζεις και μαθαίνεις...//;-)
 
Last edited:
Ρε Σπύρο παίζεις με τον πόνο μου.:grinning-smiley-043

Αντι να παίζεις, δεν ρίχνεις καμιά ιδέα?
Του τύπου, τι είναι αυτό που παίζει σαν τον 8000Α και είναι 2χ80W και άνω.
Με volume ποτ. όμως.
Α, και να μην θέλει να πουλήσω το αμάξι μου για να τον αγοράσω...
 
γιαννη γιατι κολησες με το volume ρε φιλε;

αφου μπορεις να το ρυθμισης απο το ενεργο.

και λεω τωρα εγω οτι ο 8000p εχει καλη πιθανοτητα.
 
Το ενεργό Τζώρτζ κατεβάζει μόνο μέχρι -6dB.
Οι ενισχυτές που δεν έχουν XLR αλλά RCA είναι πολύ ευαίσθητοι σε σχέση με αυτούς που έχουν XLR είσοδο.
Έτσι βλέπω να χρειάζεται το volume.

Toν Άγγλο τον παίζω στο παρά 5!!
Οι άλλοι που είναι balanced (έχουν βαθμονόμηση σε dB) παίζουν ο μεν Teac στα -5dB και ο Hafler στα -1,5dB... (δηλαδή και οι δύο σχεδόν στο τέρμα τους).
 
Ρε ακριβοτζών αφού είσαι ο πατέρας του χεριάσματος πάρε έναν 8000p αν σου κάνει και βάλτον ένα εξωτερικό ποτ της αρεσκείας σου. Τίποτα σε TAG μιας και ήταν αδελφoύλια δεν θα σου κάτσει;
 
ελα ρε φιλε.
δικιο εχεις βεβαια αλλα επειδη ειναι το ιδιο και εμενα με το sub εβαλα μια αντισταση 9.1k σε σειραμε το + και καθαρισα.
 
Βαγγέλη, Back, μάλλον προς τα κει θα πάω.
Το άλλο βέβαια που εκκρεμεί είναι μήπως και το προενισχυτικό τμήμα του 8000 κάνει κάποια διαφορά, καθως έχω συνδεδεμένο το ενεργό κρος στη CD IN.
Ο ενισχυτής έχει και είσοδο για να δουλέψει ως τελικός, αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται μία μικρή εσωτερική επέμβαση, η οποία αποκλείεται καθώς το μηχάνημα είναι ξένο.

Τες πα, για να μην σας πρήζω, θα δοκιμάσω και θα σας πω.
 
πιστευω ο κωστοπουλος θα ξερη αμα παιζουν το ιδιο.

αν και σ`αυτα τα επιπεδα δεν μπορης να εισαι σιγουρος αν δεν δοκιμασεις.
 
με ιδιαίτερο ενδιαφέρον βλέπω ότι ο Hafler που κάθησε καμιά 15αριά μέρες στο σπίτι με τα Mylo έπαιξε πολύ καλά.
Απογοήτευση ίσως που το πανέμορφο teac, κατά τα λεγόμενα του Γιάννη, κοινώς την έφαγε.

Πάντως επειδή μου μπήκαν ιδέες χτες άκουγα στη σοφίτα με τον arcam και τα bbc.
Και θα έλεγα ότι δεν μου κακοφάνηκε καθόλου....
 
Απάντηση: Re: BEHRINGER, AUDIOLAB και κατατμήσεις ακουστικού φάσματος.

Δ. Παναγιωτίδης said:
με ιδιαίτερο ενδιαφέρον βλέπω ότι ο Hafler που κάθησε καμιά 15αριά μέρες στο σπίτι με τα Mylo έπαιξε πολύ καλά.
Απογοήτευση ίσως που το πανέμορφο teac, κατά τα λεγόμενα του Γιάννη, κοινώς την έφαγε.

Πάντως επειδή μου μπήκαν ιδέες χτες άκουγα στη σοφίτα με τον arcam και τα bbc.
Και θα έλεγα ότι δεν μου κακοφάνηκε καθόλου....


Φιλαράκ, όπως είχαμε πει και παλιότερα... κάνουμε κύκλους.

Κι εγώ όταν βάζω τον Coda με τα Chario γουστάρω...

ΥΓ:Η hafler είναι για μένα πολύ σοβαρή εταιρία! :grinning-smiley-043
 
Η Hafler όντως σοβαρή εταιρία.
Ειδικά στον τομέα των ενισχυτικών.
Εντύπωση δε προκαλεί πως τα υλικά του σε σχέση με τον "πολύ" Teac είναι υποδιαίστερα.
Αλλά ως γνωστόν μόνο τα υλικά δεν κάνουν τον ήχο.
Και η σχεδίαση παίζει πρωταρχικό ρόλο.
Επίσης ο TEAC είχε ένα ντεζαβανταζ:
Σε σχέση με τον Hafler και επειδή έχει προ, μεγαλύτερες διαδρομές σηματος.
Το ίδιο όμως ντεζαβαντάζ το έχει και ο Audiolab...

Tεσπα, μέχρι την Τετάρτη που θα παραδώσω τα μηχανάκια θα του δώσω άλλη μια ευκαιρία...