BenQ W1070

Απάντηση: Re: Απάντηση: BenQ W1070

Ναι αλλά φρόντιζε να γράφεις καλά τα ονόματα που διαβάζεις σε ελληνικούς ιστοτόπους. Joe Cane είναι ο golden eye της βιντεοπροβολής και οχι Tzoe Kane.
E τώρα βρε Βασιλη αυτο σε πειραξε;
Καταλαβες παντως για ποιον προκειται.
Τι Tzoe τι Joe απο κεκτημενη ταχυτητα, σιγα το λαθος.
Εσύ παντως εκανες πιο σοβαρο λαθος! Είναι Kane και οχι Cane
Και η εταιρία του λεγεται JKP απο το Joe Kane Productions.

http://www.buschhometheater.com/joe_kane_productions.htm
http://www.engadget.com/2006/07/18/tv-calibration-expert-joe-kanes-take-on-high-def-video-format/

Σορυ για το of topic.
 
Θα συμφωνήσω και έγω με τον Άγη στο ότι μιλάμε για ένα καταπληκτικό προβολέα και έιναι κρίμα να ρυπαίνουμε το νήμα με κόντρες του στυλ ποιος τι έχει ποιο μεγάλη σαν τα 15χρονα...Είμαι και εγώ πολύ ικανοποιημένος από αυτό που βλέπω χωρίς να μπω σε τεχνικα θέματα συγκρίσεις με άλλους προβολείς κτλ. Μοναδική παραφωνία αυτό http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/102316-BenQ-W1070?p=1056777002&viewfull=1#post1056777002 το οποίο συνειδητοποίησα ότι λέγεται V wave και είναι συνηθισμένο πρόβλημα σε πολύ μεγάλες οθόνες , ευτυχώς μόνο σε εμένα είναι αντιληπτό και αυτό μόνο σε περιστροφικά πλάνα και δεν είναι καν πρόβλημα του προβολέα. Από εκέι και πέρα εγώ βλέπω σε 120 ιντσες με bc off , standard mode και λάμπα στο smarteco.To eco μου φαινεται ότι σκουραίνει πολύ την εικόνα χάνοντας πληροφορίες , το smart eco ναι μεν έχει χειρότερο μάυρο που όυτως η άλλως δεν είναι καλό και λόγω μεγάλου χώρου με ανοικτους κίτρινους τοιχους κτλ , αλλά σε σκοτεινές σκηνές καταλαβαίνω ότι προσαρμόζει μονο του την φωνειτοτητα με αποτέλεσμα το μάυρο σε αυτές τις σκήνές να είναι το ίδιο με του ecο. Κερδίζω και σε ώρες αφού οι μετρήσεις για την ζωη της λαμπας γίνονται με το smart-eco. Είμαι στις 170 ώρες. Επίσης πρέπει να πω για άλλη μια φορά πως παίζει μεγάλο ρόλο το υλικό καθότι με τέτοια ευκρίνεια και τόσες ίντσες διακρίνωνται τα πάντα , θέλεις δηλαδή αν οχι κανονικό bluray τότε rips πολύ υψηλής ποιότητας . Για 720 είσαι πολυ οριακά και παιζει πολυ ρόλο η ταινια , για τηλεοπτικο δεν το συζηταω μονο ert hd. ,τίποτα άλλο... Το 3d του είναι εξαιρετικό από άποψη κίνησης και άισθησης χάνει όμως αρκετά σε φωτεινότητα,σε αυτό ίσως φταίνει και τα γυαλία(sainsonic) δεν εχω δοκιμάσει με άλλα για να συγκρίνω.Τo hobbit ας πούμε με κούρασε , πολύ σκοτεινή ταινία για 3d,αντιθετα τα ντοκιμαντερ του imax κτλ ειναι πολύ καλα. Τελος πρέπει να πω ότι το 0-1 έχει γίνει ήδη αφού οι Spurs άλλωσαν το Μαιμι και όποιος θέλει να δώσει 11 ευρώ να δει τους τελικούς του NBA σε εξαιρετικό streaming HD με αυτόν το προβολέα να χαρεί μπάσκετ παρά το χιλιοπαιγμένο έργο της τραγωδίας των αιώνιων με τα ματς που ξεκινανε 9 και τελιωνουν 1 , τις φωτιές , τα μπινελίκια,τις διακοπες , τις σφαγές και όλα τα γνωστά...
 
Αυτό πάλι ποιος το λέει? Ο Cane, ο Kane, ο Joe ή ο Tzo?

Επειδή κάτι έλεγες πριν για ανακρίβειες...
Το λεει ο Τzoe Cane !!

Γιάννη αν σε σκηνη με χιονι στον ηλιο η σε υποτιτλους που ειναι λευκοί καταλευκοι και με το φίλτρο κοβεται η φωτεινοτητα στο μισο και οι υποτιτλοι ειναι πλεον γκρι τοτε μπορει καποιο μετρητικο να λεει στα νουμερακια του οτι ειμαστε σωστα;
Αφου βλεπεις πια οτι το λευκο χιονι απο λευκο εγινε γκρι, ε ποιο ματι δεν μπορει να καταλαβει την διαφορα και το οτι δεν ειναι σωστη η εικονα;
Επειδη το λεει το οργανακι;
Νομιζω οτι ειναι πολυ απλα τα πραγματα.
 
Λοιπόν τον είδα κι εγώ χθες στον Alex-T. Έχει τα θεματάκια του όπως η διαρροή του φωτός απ τις γρίλιες και δεν ξέρω κι εγώ από που αλλού , ανομοιομορφία focus( κάτω δεξιά) , θέλει λίγο δουλίτσα στα χρώματα και για μένα έχει τυπικό έως κακό 3D . Σ αυτό το τελευταίο μπορεί και να φταίει το ότι τα γυαλιά δεν είναι τα γνήσια της BenQ. ΑΛΑ ... όλα αυτά τα ξεχνάς όταν σκεφτείς ότι το μηχανάκι κοστίζει 800 , και γι αυτό το ποσό απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ . Είναι πραγματικά απίστευτο πως μπορείς να έχεις με λιγότερο από 1 χιλιάρικο 100+ ίντσες και με τόσο αξιοπρεπή εικόνα. Όλες οι συγκρίσεις με αλλά μηχανήματα πάνω των 1200 είναι ατυχές και δεν πρέπει να γίνονται . ΟΧΙ ο μικρός δεν είναι φονιάς γιγάντων . Είναι όμως μια οικονομική λύση που δε σε υποχρεώνει στους αμέτρητους συμβιβασμούς όπως γίνονταν πριν από 4 - 5 χρόνια . Αν με ρωτούσατε αν τον έσπερνα , Ναι για δεύτερο στη βεράντα , στην αυλή , στο εξοχικό χωρίς δεύτερη σκέψη . Για κύριο μηχανάκι θα προτιμούσα ( αν τα είχα) να έδινα κάτι παραπάνω ( όχι πάνω από 2000 ) και να έπαιρνα κάτι καλύτερο . Και αυτό γιατι δεν ειναι ο πρώτος μου προβολέας και οι απαιτήσεις μου είναι λίγο μεγαλύτερες με τα χρόνια
 
να συμπληρώσω πως με τη χρήση του φίλτρου μπροστά απ το φακό η εικόνα γίνετε τραγική , χάνετε όλη η λαμπρότητα της εικόνας στα φωτεινά και ατονίζουν τα χρώματα .
 
Το λεει ο Τzoe Cane !!

Γιάννη αν σε σκηνη με χιονι στον ηλιο η σε υποτιτλους που ειναι λευκοί καταλευκοι και με το φίλτρο κοβεται η φωτεινοτητα στο μισο και οι υποτιτλοι ειναι πλεον γκρι τοτε μπορει καποιο μετρητικο να λεει στα νουμερακια του οτι ειμαστε σωστα;
Αφου βλεπεις πια οτι το λευκο χιονι απο λευκο εγινε γκρι, ε ποιο ματι δεν μπορει να καταλαβει την διαφορα και το οτι δεν ειναι σωστη η εικονα;
Επειδη το λεει το οργανακι;
Νομιζω οτι ειναι πολυ απλα τα πραγματα.

Ναι, είναι, όντως, πολύ απλά τα πράγματα, φθάνει να ξέρουμε για τι μιλάμε! Γνωρίζεις τι είναι το λευκό? 100% διαβάθμιση του γκρι. Σε πληροφορώ, λοιπόν, ότι ούτε οι υπότιτλοι είναι λευκοί, ούτε τα χιόνια, ούτε τα άσπρα σύννεφα, απλούστατα διότι το λευκό του υλικού που βλέπεις δεν είναι λευκό, αλλά, 91% γκρι.

Πάμε στα άλλα...

Βλέπεις σε λευκή οθόνη? Την έχεις μετρήσει να δεις πόσο λευκή είναι? Θες να σου πω ότι απόλυτο λευκό χρώμα δεν υπάρχει? Θες να σου πω πως πιθανότατα η οθόνη σου να είναι 90% γκρίζα?

Λευκοί-κατάλευκοι υπότιτλοι, έμπλεξες και τις φωτεινότητες μέσα και χάθηκε τελείως η μπάλα.

Αν διαβάσεις τον Joe Kane, λοιπόν, μιας και είναι ο αγαπημένος σου, θα δεις ότι η φωτεινότητα στην βιντεοπροβολή είναι στάνταρντ. Στάνταρντ θα πει ότι υπάρχουν μεγέθη, 12-16 FL κατά THX, 12-22 FL κατά SMPTE.

Ένα, λοιπόν, είναι το κατάλευκο-λευκό....αυτό που γράφει x=0.3127, y=0.329. Είτε το πετυχαίνεις με 12 FL είτε το πετυχαίνεις με 16 FL, το λευκό σου είναι ακριβώς ίδιο, μα ολόιδιο.

Επομένως, όταν μιλάω για ουδέτερο φίλτρο που κόβει μισή φωτεινότητα ώστε να έρθεις μέσα στις προδιαγραφές φωτεινότητας και 'συ μου μιλάς για κατάλευκα-λευκά και γκρίζους υποτίτλους, μάλλον χρειάζεται να ξεμπερδέψεις πολλά πράγματα σχετικά με την βιντεοπροβολή.

Και ναι! Επειδή τα λένε έτσι τα οργανάκια είναι έτσι. Όταν καθιερώσουν σαν στάνταρντ το δικό σου αισθητήριο (μάτι) σχετικά με το νέο D65 και τις νέες προδιαγραφές φωτεινότητας θα πετάξουμε τους αισθητήρες μας στα σκουπίδια. Εσύ, πάντως, ελεύθερος είσαι να βλέπεις 100 nits στις 100''. Δικαίωμά σου είναι...ωστόσο, άσε κατά μέρος τα οργανάκια, τα γκρίζα και τα λευκά, μιας και από αυτά, κατά τα γραφόμενά σου, δεν πολυκατέχεις.
 
Ναι, είναι, όντως, πολύ απλά τα πράγματα, φθάνει να ξέρουμε για τι μιλάμε! Γνωρίζεις τι είναι το λευκό? 100% διαβάθμιση του γκρι. Σε πληροφορώ, λοιπόν, ότι ούτε οι υπότιτλοι είναι λευκοί, ούτε τα χιόνια, ούτε τα άσπρα σύννεφα, απλούστατα διότι το λευκό του υλικού που βλέπεις δεν είναι λευκό, αλλά, 91% γκρι.

:bang:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: BenQ W1070

αυτό το θεωρείς απάντηση ?????


οταν λεει οτι το λευκο που βλεπει ειναι 91% νομιζω οτι ειναι λογικη η αντιδραση ενος φυσιολογικου ανθρωπου που ξερει 2 πραγματα
 
Last edited:
θα χασει τα μαλλια του και το συνεταιρακι σου....και αντε μετα να τα βγαλεις περα...:flipout:

οι υποτιτλοι, αναλογα την ταινια παιζουν απο 0-255 digital και μπορει να ειναι αποιαδηποτε αποχρωση....

το 91% του λευκου που το ειδες ? :flipout:

ο ορισμος του ασχετου εισαι....

θα το βαλω στην υπογραφη μου μπας και γλιτωσει κοσμος...:flipout:
 
Άντε να πω και γω το δικο μου: μετα απο χίλιες ώρες με τον 1070 το φως ακόμα είναι πολυ!
Η εικόνα απολαυστικοτατη και το rainbow όσο και αν το φοβόμουν δεν το έχω δει ακόμη (σε σχέση με την κατσαρόλα του μπαμπη που μου είχε κάνει πολυ αίσθηση). Και δεν το συνηθισα, απλα δεν το είδα ποτε.
3d, δεν ήρθαν τα γυαλιά ακόμη για να σας πω.
Έχω δει καμμια 10αρια προβολείς, δεν έχω μετρήσει ποτε κανέναν, δεν έχω ιδέα απο διαβαθμισεις.
Στο ΜΌΝΟ σημείο που υστερεί με τον προκάτοχό του (Sony pearl) είναι στην κίνηση.
Σε μερικές μέρες θα δοκιμάσω και με software interpolation και θα σας πω...
 
Ξέρεις πόσο πίσω πήγα τώρα; Αυτό το μηχανάκι το θυμάσαι; Plus Piano Avanti HE-3200.

203piano.1.jpg


Ήταν ο αντίστοιχος 1070 αρχές του 2000. Πολλοί ξεκίνησαν μ´αυτό το μηχανάκι, δεν είχε την κορυφαία εικόνα αλλά ήταν κι αυτό το καλύτερο vfm της εποχής του (Μάλλον επειδή δεν υπήρχαν BenQ τότε :flipout:)
Είχαμε ρίξει κάτι καυγάδες και γι´αυτά.... :furious3:






Πολύ πίσω πήγα και μελαγχόλησα τώρα.... :frown:


πως φαινεται οτι γερασες....:p


υγ. που τον θυμηθηκες βρε..!!!!



να συμπληρώσω πως με τη χρήση του φίλτρου μπροστά απ το φακό η εικόνα γίνετε τραγική , χάνετε όλη η λαμπρότητα της εικόνας στα φωτεινά και ατονίζουν τα χρώματα .

πολυ σωστα Κωστα....

αυτο εχει να κανει με την ποιοτητα του φιλτρου και την αποσταση του απο τον φακο....

το φιλτρο περαν του οτι ριχνει την φωτεινοτητα χανετε και μεγαλο μερος του ansi contrast που βγαζει ο προβολεας ...

αυτο που ειδατε ηταν αισθητα περισσοτερο η απουσια του ansi contrast παρα της φωτεινοτητας.....
....φυσικα παιζει ρολο και τι gamma επαιζε ο προβολεας....εαν ειχατε χαμηλο gamma π.χ.2.4... ειναι λογικο με ιδιο gamma και το φιλτρο να τα κανει ολα πιο μουντα.
 
Last edited:
Άντε να πω και γω το δικο μου: μετα απο χίλιες ώρες με τον 1070 το φως ακόμα είναι πολυ!
Η εικόνα απολαυστικοτατη και το rainbow όσο και αν το φοβόμουν δεν το έχω δει ακόμη (σε σχέση με την κατσαρόλα του μπαμπη που μου είχε κάνει πολυ αίσθηση). Και δεν το συνηθισα, απλα δεν το είδα ποτε.
3d, δεν ήρθαν τα γυαλιά ακόμη για να σας πω.
Έχω δει καμμια 10αρια προβολείς, δεν έχω μετρήσει ποτε κανέναν, δεν έχω ιδέα απο διαβαθμισεις.
Στο ΜΌΝΟ σημείο που υστερεί με τον προκάτοχό του (Sony pearl) είναι στην κίνηση.
Σε μερικές μέρες θα δοκιμάσω και με software interpolation και θα σας πω...

Πολύ σημαντική πληροφορία φίλε. Πίστευα οτι με τοσες ώρες προβολή οτι θα είχαμε χάσει πολύ φωτεινότητα (αλήθεια σε πόσες ίντσες προβάλεις; - εγώ ετοιμάζω κάδρο περίπου 136 ίντσες και αυτό που έγραψες με καθησυχάζει!)
Σκέφτομαι και εγώ να αρχίσω να μελετάω τα 2 προγράμματα που προσφέρουν ομαλή κίνηση στο προσεχές μέλλον....
 
Απάντηση: Re: BenQ W1070

Σκέφτομαι και εγώ να αρχίσω να μελετάω τα 2 προγράμματα που προσφέρουν ομαλή κίνηση στο προσεχές μέλλον....
Αν εννοεις το κλασικο σκριπτακι και το svp, να το κανεις αμεσα, μονο κερδος θα εχεις. Το κλασικο σκριπτ (με λιγο μανουρα setup, αν θες 30 καρε σε περιπτωση που σε ενοχλει η βιντειλα των 60 καρε) ή το svp ευκολο στο setup με κινηση νερο, λιγοτερα τεχνουργηματα απο το κλασικο script, αλλα για τα 60 καρε υπολογισε παραπανω επεξεργαστικη ισχυ. Οτι κι αν διαλεξεις απο θεμα γουστου, καντο αμεσα. Στις πολλες ιντσες το judder κουραζει. Θα χαιρεσαι κινηση.
 
Πολύ σημαντική πληροφορία φίλε. Πίστευα οτι με τοσες ώρες προβολή οτι θα είχαμε χάσει πολύ φωτεινότητα (αλήθεια σε πόσες ίντσες προβάλεις; - εγώ ετοιμάζω κάδρο περίπου 136 ίντσες και αυτό που έγραψες με καθησυχάζει!)
Σκέφτομαι και εγώ να αρχίσω να μελετάω τα 2 προγράμματα που προσφέρουν ομαλή κίνηση στο προσεχές μέλλον....

106" και ο χώρος μου είναι dedicated με blue black τοίχους. Ναι η φωτεινοτητα δεν έχει ορατή πτωση...

Το svp σκέφτομαι αλλα δεν έχω πολυ ισχυ...