Σωτήρη, το ρυθμιστικό που διαθέτει είναι μονάχα το gain, όμως, όσο και περίεργο να σου ακούγεται, η σκάλα του γκρίζου έρχεται αρκετά καλά. (το θυμάμαι από τον 25άρη)
ευχαριστουμε πολυ για το συγκριτικο!
σε διπλανο φορουμ, εχουν αγορασει τον vivitek H1188 και το πλεονεκτημα που εχει απο τον Benq W2000 ειναι το F.I.
επισης καπου διαβασα, ισως και εδω, οτι vivitek H1188 και Optoma HD50 αν δεν ειναι παιζουν ιδια, ειναι παρα πολυ κοντα και δυσκολα ξεχωριζεις ποιος ειναι ο ενας και ποιος ο αλλος.
παντως εχει αναφερθει σε αρκετα review/forum, οτι το F.I. του vivitek H1188 (στην χαμηλη σκαλα) ειναι υποδειγματικο και καλυτερο απο αλλες ακριβοτερες υλοποιησεις πχ sony, jvc.
επισης παιζει και ενα φιλτρο οπου διορθωνει το μαυρο του H1188. μαλιστα χαρακτηριστικα αναφερθηκε οτι με το φιλτρο ο προβολεας γινεται jvc.
στον εναν απο τους 3 αγοραστες, "εκατσε" καλα αυτο το φιλτρο και τον κρατησε ετσι. στον 2ο δεν αρεσε γιατι δημιουργει αλλοιωση χρωματων.
θα ειχε ενδιαφερον αν υπηρχε η δυνατοτητα να ηταν και ενας vivitek H1188 στο συγκριτικο αυτο, καθως και μια δοκιμη αυτου του φιλτρου που προσδιδει καλυτερο μαυρο.
Να πω και γω την γνωμη μου για τον hd50 με τον οποιο ασχοληθηκα λιγο, μετα από την αγορα ενός φιλου.
Οντως υπηρχε θεμα με το focus. Στο σημειο που επελεγες να κανεις focus, ερχόταν τελεια, αλλα ολη η άλλη οθονη ηταν μεσα στην θολουρα.
Θα μου πειτε ετσι γινεται συνηθως στα οικονομικα προβολια. Όταν εισαι in focus κατω αριστερα, πανω δεξια εισαι out of focus και εκει παιζεις λιγο απαλα με το ρυθμιστικο και ερχεται η εικονα.
Στον hd 50 δεν ερχοταν όμως.
Εκει λοιπον εκαναν δουλεια τα ρυθμιστικα pure detail και ultra detail.
Δεν ειχε pc ο φιλος, αλλα το mede8er, οποτε δεν ειδα το χρωματικο πρόβλημα που αναφερει ο tegonik.
Φυσικα στην ταινια δεν καταλαβαίνεις τιποτα.
Οποτε ναι μεν πρόβλημα με το focus, αλλα λυνεται.* (Βαζω αστερακι γιατι θα επανελθω σε αυτό το θεμα)
Το rgb του out of the box, δεν ηταν τοσο τραγικο.
Δεν ειχα οργανα μετρήσης βεβαια, αλλα σε όλα τα site τον εδειχναν με ψηλο green, κανονικο red και ελαφρως πεσμενο blue.
Οντως αυτό που παρατηρησα (με τα ματια παντα) ηταν ένα πρασινωπο grayscale. Είναι φανερο και στα screenshot του tegonik
Οποτε εβαλα Green Gain -3, Blue Gain +1 και για τα δικα μου ματια ηρθε μια χαρα.
Με το cms δεν ασχοληθηκα καθολου, γιατι ειπαμε δεν ειχα οργανο αλλα μην το παρακάνουμε κιολας.
Οποτε και το 2ο πρόβλημα λυθηκε και αυτό σχετικα ευκολα.*
Συμφωνα λοιπον με το συγκριτικο, έχουμε καθαρο νικητή τον benq, γιατι λοιπον να παρει καποιος τον ακριβοτερο hd50;
Η απαντηση για μενα είναι το F.I.
Ενταξει σε 2D να το καταπιω, αλλα σε 3D χωρις F.I. για μενα δεν παιζει.
Οποτε τα 2 προβλήματα (αστερακια) που ανεφερα πριν, την στιγμη που λυνονται, ερχονται σε 2η μοιρα εφόσον το βασικο για μενα είναι το F.I.
Αν δεν σας ενδιαφερει καθολου το 3d, προσπεραστε και πηγαίντε στον 1100, να σας μεινουν και 300 ευρω στην τσεπη![]()
Η σαν να λεμε, ο χατζηγεωργιου εφαγε ολα τα εκλερακια μονος του.![]()
Άρα δηλαδή παίρνουμε τον ποο φθηνό ή αν θέλουμε 3D αυτόν που έχει F. I.
Ε, φυσικά!! Για τα βίτσια μιλάμε!! Διότι αν μας έβλεπε κανείς να συζητάμε για το 1,6 ΔΕ στα σοβαρά, θα μας έπαιρνε με τις ντομάτες!!:silly:
καποια στιγμη αν μπορειτε και ειναι εφικτο, με απλα λογια, να μας πειτε πως να διαβαζουμε αυτα τα διαγραμματα..
νομιζω θα βοηθησει αρκετους.
καποια στιγμη αν μπορειτε και ειναι εφικτο, με απλα λογια, να μας πειτε πως να διαβαζουμε αυτα τα διαγραμματα..
νομιζω θα βοηθησει αρκετους.
επισης πως ενα προβολεας που βγαζει το μισο contrast full on/off στις μετρησεις, τελικα ειναι πολυ κοντα με αυτον που εχει διπλασιο;
contrast full on/off
W1110 2366:1
HD151X 1354:1
HD50 2390:1
Φωτεινότητα ελάχιστη/μέγιστη*
W1110 731 / 1090 lumen
HD151X 785 / 1170 lumen
HD50 645 / 700 lumen
και για να εχουμε και καποιο μετρο συγκρισης, ποσο περιπου on/off, ansi και φωτεινοτητα βγαζει ενας JVC πχ ο X35, 500, 700..;
Μαλιστα...το παιδι ρωταει και βαριοσαστε να του απαντησετε και του δειχνετε γραπτα που εχουν γραψει αλλοι.
Το τερματησα. ?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.