Συμπληρώνοντας τον φίλο Skakinen θεωρώ οτι η λίστα που πραγματικά μπερδεύει πράγματα ανόμοια μεταξύ τους δεν έχει κανένα μουσικό κριτηριο,αλλά θέλει και πολύ ...........θάρρος και ...........μουσικές γνώσεις για να καταρτιστεί.
Για τον Χρονη Αηδονίδη έγραψα παραπάνω.
Η Αρετή Κετιμέ επίσης είναι απο τίς ελάχιστες με γνώσεις στο δημοτικό τραγούδι και συνεχίστρια τής τέχνης τού σαντουριού που σπανίζει στίς μέρες μας.Εχει και σπουδαία φωνή
Ο Μάλαμας χωρίς να έχει την αναμενόμενη εξέλιξη αποτελεί μιά έντιμη παρουσία στο χώρο.
Ο Αργύρης Μπακιρτζής με τούς Χειμερινούς Κολυμβητές έχοντας έδρα την Καβάλα έχει παρουσιάσει πολύ ενδιαφέρουσες δουλειές σε ένα κράμα ρεμπέτικου και σύγχρονου ήχου.
Η Αγνή Μπάλτσα ΔΕΝ έχει σχέση με τα show τού Μικρούτσικου.Προφανώς την μπέρδεψαν με κάποια άλλη.
Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου είναι οτι καλύτερο έχει να παρουσιάσει το συγχρονο ελληνικό και όχι μονον τραγούδι.
Η Δομνα Σαμιου έχει τεράστια προσφορά στην έρευνα του Ελληνικου´Δημοτικού τραγουδιού.
Οσο για τον Γιοβάν Τσαούς όχι δεν είναι αλβανός μετανάστης.Οποιος θέλει ας ψάξει μονος του για το ποιός ήταν.
Και η Κανά και η Αρλέττα παρ´οτι δεν μού αρέσουν δεν μπορούν να κατατασσονται με την Νανσυ Αλεξιάδη
Υ.Γ1
Για τον Νιόνιο ενώ έχω ράμματα για την γούνα του ,προσωπικά τον συγχωρώ,μονον για τον Μπάλλο,το Βρωμικο Ψωμί και την Ρεζέρβα,αλλά και όσα μου πρόσφερε στα νιάτα μου.Προσυπογράφω το post τού Μούκ.