BLACK LIST...GREECE

Το ότι αναφέρθηκε ο Σαββόπουλος σε αυτό το thread, χωρίς πρώτα να εξαντληθεί και το τελευταίο ίχνος σαβούρας που κυκλοφορεί, με προβληματίζει ιδιαίτερα.
Λες και μερικοί δεν υπήρξαν ποτέ τους έφηβοι, φοιτητές, ιδεαλιστές, ρομαντικοί και δεν ξέρω εγώ τι άλλο ακόμα.
ΗΜΑΡΤΟΝ
 
Re: Απάντηση: BLACK LIST...GREECE

Το ότι αναφέρθηκε ο Σαββόπουλος σε αυτό το thread, χωρίς πρώτα να εξαντληθεί και το τελευταίο ίχνος σαβούρας που κυκλοφορεί, με προβληματίζει ιδιαίτερα.
Λες και μερικοί δεν υπήρξαν ποτέ τους έφηβοι, φοιτητές, ιδεαλιστές, ρομαντικοί και δεν ξέρω εγώ τι άλλο ακόμα.
ΗΜΑΡΤΟΝ

αυτό ξαναπέστο.

Εγώ από το Νιόνιο τα παίρνω όλα και σταματώ στο Βρώμικο ψωμί, και γιά άλλους λόγους κρατώ τα 10 χρόνια κομμάτια και τους Αχαρνής.
Τελεία.
Μετά ήρθε το χάος.
 
Το περασμένο καλοκαίρι μου έφερε ο ξάδερφός μου ένα cd όπου είχε μαζέψει όλη την ποπ σαβούρα των 80's. Το βάζουμε λοιπόν στο αυτοκίνητο στο δρόμο για Χαλκιδική να γελάσουμε λίγο. Πρώτο κομμάτι: "τα κορίτσια ξενυχτάνε" - Αλέξια.

Περιττό να σας πω πως το cd βγήκε πάραυτα από το player, γιατί κόντεψα να τρακάρω από τα γέλια...
 
Συμπληρώνοντας τον φίλο Skakinen θεωρώ οτι η λίστα που πραγματικά μπερδεύει πράγματα ανόμοια μεταξύ τους δεν έχει κανένα μουσικό κριτηριο,αλλά θέλει και πολύ ...........θάρρος και ...........μουσικές γνώσεις για να καταρτιστεί.
Για τον Χρονη Αηδονίδη έγραψα παραπάνω.
Η Αρετή Κετιμέ επίσης είναι απο τίς ελάχιστες με γνώσεις στο δημοτικό τραγούδι και συνεχίστρια τής τέχνης τού σαντουριού που σπανίζει στίς μέρες μας.Εχει και σπουδαία φωνή
Ο Μάλαμας χωρίς να έχει την αναμενόμενη εξέλιξη αποτελεί μιά έντιμη παρουσία στο χώρο.
Ο Αργύρης Μπακιρτζής με τούς Χειμερινούς Κολυμβητές έχοντας έδρα την Καβάλα έχει παρουσιάσει πολύ ενδιαφέρουσες δουλειές σε ένα κράμα ρεμπέτικου και σύγχρονου ήχου.
Η Αγνή Μπάλτσα ΔΕΝ έχει σχέση με τα show τού Μικρούτσικου.Προφανώς την μπέρδεψαν με κάποια άλλη.
Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου είναι οτι καλύτερο έχει να παρουσιάσει το συγχρονο ελληνικό και όχι μονον τραγούδι.
Η Δομνα Σαμιου έχει τεράστια προσφορά στην έρευνα του Ελληνικου´Δημοτικού τραγουδιού.
Οσο για τον Γιοβάν Τσαούς όχι δεν είναι αλβανός μετανάστης.Οποιος θέλει ας ψάξει μονος του για το ποιός ήταν.
Και η Κανά και η Αρλέττα παρ´οτι δεν μού αρέσουν δεν μπορούν να κατατασσονται με την Νανσυ Αλεξιάδη
Υ.Γ1
Για τον Νιόνιο ενώ έχω ράμματα για την γούνα του ,προσωπικά τον συγχωρώ,μονον για τον Μπάλλο,το Βρωμικο Ψωμί και την Ρεζέρβα,αλλά και όσα μου πρόσφερε στα νιάτα μου.Προσυπογράφω το post τού Μούκ.
 
Συμπληρώνοντας τον φίλο Skakinen θεωρώ οτι η λίστα που πραγματικά μπερδεύει πράγματα ανόμοια μεταξύ τους δεν έχει κανένα μουσικό κριτηριο,αλλά θέλει και πολύ ...........θάρρος και ...........μουσικές γνώσεις για να καταρτιστεί.
Για τον Χρονη Αηδονίδη έγραψα παραπάνω.
Η Αρετή Κετιμέ επίσης είναι απο τίς ελάχιστες με γνώσεις στο δημοτικό τραγούδι και συνεχίστρια τής τέχνης τού σαντουριού που σπανίζει στίς μέρες μας.Εχει και σπουδαία φωνή
Ο Μάλαμας χωρίς να έχει την αναμενόμενη εξέλιξη αποτελεί μιά έντιμη παρουσία στο χώρο.
Ο Αργύρης Μπακιρτζής με τούς Χειμερινούς Κολυμβητές έχοντας έδρα την Καβάλα έχει παρουσιάσει πολύ ενδιαφέρουσες δουλειές σε ένα κράμα ρεμπέτικου και σύγχρονου ήχου.
Η Αγνή Μπάλτσα ΔΕΝ έχει σχέση με τα show τού Μικρούτσικου.Προφανώς την μπέρδεψαν με κάποια άλλη.
Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου είναι οτι καλύτερο έχει να παρουσιάσει το συγχρονο ελληνικό και όχι μονον τραγούδι.
Η Δομνα Σαμιου έχει τεράστια προσφορά στην έρευνα του Ελληνικου´Δημοτικού τραγουδιού.
Οσο για τον Γιοβάν Τσαούς όχι δεν είναι αλβανός μετανάστης.Οποιος θέλει ας ψάξει μονος του για το ποιός ήταν.
Και η Κανά και η Αρλέττα παρ´οτι δεν μού αρέσουν δεν μπορούν να κατατασσονται με την Νανσυ Αλεξιάδη
Υ.Γ1
Για τον Νιόνιο ενώ έχω ράμματα για την γούνα του ,προσωπικά τον συγχωρώ,μονον για τον Μπάλλο,το Βρωμικο Ψωμί και την Ρεζέρβα,αλλά και όσα μου πρόσφερε στα νιάτα μου.Προσυπογράφω το post τού Μούκ.

Και εγώ προσυπογράφω το ποστ του Σπύρου!

Θα πάρω μια βαθιά ανάσα και θα μιλήσω για τον Νταλάρα. Σαν προσωπικότητα μου είναι αντιπαθής. Έχει όμως τραγουδήσει Κουγιουμτζή, Καλδάρα, Λοίζο, και ...και... με τρόπο μοναδικό. Είναι μεγάλος από τη μία αλλά και μεγάλος .....από την άλλη. Κρατώ την "μία" μέσα στην ψυχή μου γιατί έχει σημαντική αξία για μένα. Την "άλλη" όσο μπορώ την παραβλέπω.
Διαχωρίζω τον καλλιτέχνη από τον άνθρωπο γιατί αλλιώς στο τέλος θα καταλήξω να τραγουδάω μόνο ...τα κάλαντα.

Όσοι δεν ακούνε ελληνικά τραγούδια δεν καταλαβαίνω γιατί γράφουν εδώ σ αυτό το ποστ. Δικαίωμά τους φυσικά αλλά που ξέρουν γιατί γράφουν και τι τους νοιάζει στην τελική;

Σχόλιο:
Όταν οι έλληνες δεν ακούνε ελληνικά, οι κινέζοι δεν ακούνε κινέζικα και οι ρώσοι δεν ακούνε ρώσικα, τότε είναι σχεδόν σίγουρα ότι οι έλληνες δεν θα ακούνε κινέζικα, οι κινέζοι ρώσικα και οι ρώσοι πάλι δεν θα ακούνε ποτέ ελληνικά. Κοκ...

Ακόμα πιο σίγουρο είναι ότι όλοι αυτοί ακούν κάτι άλλο. Τι; Αμερικάνικα! Αυτά θα ακούνε όλοι. Τι άλλη επιλογή έχουν; Το πολύ πολύ να ακούνε ο ένας τον άλλο να τραγουδάει αμερικάνικα. Την κοινή τους κουλτούρα δηλαδή.

Κακό είναι αυτό θα μου πείτε; Η αμερική είναι κυρίαρχη δύναμη στον αιώνα μας τόσο οικονομικά όσο και πνευματικά-καλλιτεχνικά. Δεν το αμφισβητώ!

Απλά ....κουβέντα κάνουμε....
 
Ο αγαπητός Fuse λέει κάποιες αλήθειες ,κατά την γνώμη μου.Το να υποτιμάται η μουσική παράδοση τού γενέθλιου τόπου και να υπερτιμάται κάθε άλλη δεν βοηθά και πολύ .Το παιδί ,για να εξερευνήσει τον κόσμο άφοβα,θά πρεπει να πάρει αγάπη απο την μάνα του,κατ´αρχήν...
 
Δεν υποτιμώ τίποτα. Αλλά όταν Δεν παράγεις, μοιραία θα εισάγεις.
Επίσης "τα Αμερικάνικα", να τα δεχτώ σαν χαρακτηρισμό ...αλλά μήπως θα μου πείτε τις Συμφωνίες του Μπετόβεν "τα Γερμανικά"; ή τις όπερες του Ροσίνι "τα Ιταλικά";
και αυτό, ισχύει μόνο για τη μουσική;
Μήπως ο Ντοστογιέφσκι ή ο Ταρκόφσκι πχ είναι μόνο -ή πρωτίστως- για Ρώσους. Μήπως ο Γκράμσι μόνο ...για Ιταλούς;:confused:
να υποβαθμίσουμε την Κάλας χάριν ...της Χαρούλας;:rolleyes:
 
Πέρα από τον Νταλάρα, υπάρχουν κι άλλοι μείζονες που δεν ακούγονται, οι οποίοι ήταν αντιθέτως αρκετά συμπαθείς ως προσωπικότητες: Καζαντζίδης, Γαβαλάς κλπ.

Από τους σύγχρονους με αξιώσεις μου είναι απεχθής στο άκουσμα και ο Φ. Δεληβοριάς.
 
Re: Απάντηση: BLACK LIST...GREECE

Η Αγνή Μπάλτσα ΔΕΝ έχει σχέση με τα show τού Μικρούτσικου.Προφανώς την μπέρδεψαν με κάποια άλλη.

...μάλλον μπέρδεψαν την Μπάλτσα με τη Μπάστα
(Σάσα Μπάστα για τους μη μυημένους!)...
:flipout: :flipout: :flipout:
 
Re: Απάντηση: BLACK LIST...GREECE

Όσοι δεν ακούνε ελληνικά τραγούδια δεν καταλαβαίνω γιατί γράφουν εδώ σ αυτό το ποστ. Δικαίωμά τους φυσικά αλλά που ξέρουν γιατί γράφουν και τι τους νοιάζει στην τελική;

Δεν νομίζω ότι απαιτείται ιδιαίτερη εμβάθυνση στο μουσικό έργο της Βίσση,Βανδή,Σφακιανάκη,Καρρά ,Γονίδη,Κοκκίνου,Σαρμπέλ (ο έχων το χρίσμα...) και όλων των ελαφρολαϊκοσκυλοπόπ αηδών (το η να παραμείνει κύριε διορθωτά!) για να έχουμε ικανή άποψη για διατύπωση γνώμης γι'αυτούς.
Δυστυχώς η τηλεόραση και το ραδιόφωνο ( όπως και τα στέρεα των φτιαγμένων Gti - επειδή κυκλοφορώ πολύ με μοτοσυκλέτα) φροντίζουν να μεταδίδουν μεγαδόσεις από όλο αυτό το σκουπιδαριό.
 
Last edited:
Νομίζω ότι αυτό με τα στέρεα των "φτιαγμένων" αυτοκινήτων είναι μεγάλο κεφάλαιο.
Πραγματικά δεν υπάρχει είδος ανθρώπου που να μισώ περισσότερο από αυτόν με το στέρεο (ο Θεός να το κάνει, μόνο εντάσεις βαράει) και τη θορυβώδη εξάτμιση που περνάει με ύφος χιλίων καρδιναλίων ό,τι ώρα να 'ναι και απ' όπου να 'ναι.
 
Θα συμφωνήσω μαζί σου.
Και οι περισσότεροι από αυτούς που τα έχουν σκάσει χοντρά για το στέρεο στο σκυλοφτιαγμένο GTi τους, στο σπίτι ακούνε από ένα φορητό, ή το πολύ πολύ από κανένα μίνι στερεοφωνικό (για κλωτσιές) αγορασμένο από το σούπερ μάρκετ.
 
Re: Απάντηση: BLACK LIST...GREECE

Θα πάρω μια βαθιά ανάσα και θα μιλήσω για τον Νταλάρα. Σαν προσωπικότητα μου είναι αντιπαθής. Έχει όμως τραγουδήσει Κουγιουμτζή, Καλδάρα, Λοίζο, και ...και... με τρόπο μοναδικό. Είναι μεγάλος από τη μία αλλά και μεγάλος .....από την άλλη. Κρατώ την "μία" μέσα στην ψυχή μου γιατί έχει σημαντική αξία για μένα. Την "άλλη" όσο μπορώ την παραβλέπω.
Διαχωρίζω τον καλλιτέχνη από τον άνθρωπο γιατί αλλιώς στο τέλος θα καταλήξω να τραγουδάω μόνο ...τα κάλαντα.

Απλά ....κουβέντα κάνουμε....

Συμφωνώ οτι ο Νταλάρας εχει τραγουδήσει μεγάλα ελληνικά και ξένα τραγούδια σε πρωτη εκτέλεση και ακομα περισσοτερα σε δευτερη εκτέλεση. Σε καθε περίπτωση η εκτέλεση αυτων των τραγουδιών απο συναδελφους του, ειτε στην πρωτη ή σε δευτερη εκτέλεση ήταν κατα την αποψη μου σαφώς καλύτερη απο αυτην του Νταλάρα. Αριστη η τεχνικη του στο τραγουδι αλλα η πριματη μεταλικη χροια της φωνης του δεν επιτρεπει να περασει στον ακροατη αρκετη δοση συναισθήματος. Ειδικα οι προσπάθειες του σε έντεχνο και ξενο ηταν παταγωδεις αποτυχίες. Φυσικά η "γνησια λαικη" αλλα εύπεπτη και χωρις ιδιαίτερα χαρακτηριστικα φωνή, του επέτρεψε να γίνει λαικο ειδωλο τεραστίου μεγέθους. Περί ορέξεως παντως.....
 
Προσυπογράφω το κειμενο τού Skysound για τον υπερτιμημένο και πολυ-συνεργατικό Νταλάρα.Μάλιστα τώρα που ξαναπαρουσιάζει το ´Αξιον Εστί´οι μάσκες πέφτουν εντελώς.Θα σηκωθεί ο Μπιθικώτσης απο τον τάφο του.
 
Re: Απάντηση: BLACK LIST...GREECE

Αριστη η τεχνικη του στο τραγουδι αλλα η πριματη μεταλικη χροια της φωνης του δεν επιτρεπει να περασει στον ακροατη αρκετη δοση συναισθήματος.

δεν πειράζει, συναισθήματα μας δημιουργεί και αλλιώς. Σίγουρα δεν είναι η φωνή του που μας γυρίζει τ' άντερα.