Blade Runner: Complete Collector's Edition, BD & HD DVD

Re: Απάντηση: Blade Runner: Complete Collector's Edition, BD & HD DVD

Το παρέλαβα σήμερα. Είναι καταπληκτικό και φυσικά με Αγγλικά. Άφοβα παιδιά.

Sorry που επιμένω, αλλά το είχες παραγγείλει πριν αλλάξουν στο site τη σελίδα με τα spoken languages , ή μετά;
 
Re: Απάντηση: Blade Runner: Complete Collector's Edition, BD & HD DVD

Πρ'επει να το είσα στο www.playusa.com

Για τσέκαρέ το και εσύ..


Ρε σεις όλα τα blu στο playusa είναι Region 1!!!! Προσοχή στις αγορές σας...
Εγώ πάντως το παράγγειλα επιτέλους από Amazon 50 ευρώ με τα μεταφορικά.
Ελπίζω να μη γίνει καμία στραβή με τα spoken languages...... Σε 10-12 μέρες θα ξέρω.
 
Maestro den einai thema player αλλά δίσκου και εταιρειών.

Η Warner πχ μέχρι σήμερα βγάζει regioan free/all region blu tay discs.Το ίδιο και με μερικούς τίτλους της Sony.Αν αλλάξει στο μέλλον θα είναι τραγικό..
 
Για ποιο Amazon μιλας?

Για την ώρα είναι πολλα τα Region 1 που παιζουν κανονικα σε μας. Φοβαμαι ομως μηπως με τα καινουρια players σταματησει να ισχυει αυτο... Εχει κανεις καμια ιδεα?


Για το αμερικάνικο amazon.com. Ένας φίλος σε ένα άλλο post μας είπε για αυτό το site http://bluray.liesinc.net/. Θα βοηθήσει. Πάντως τώρα που το dollar έχει πάει για φούντο από αμέρικα λέει τρελά!!!!!
 
Εχει προσεξει κανεις αυτο που αναφερεται στο amazon ως σημειωση?
NOTE: A small number of Blade Runner 5-Disc Ultimate Collector's Edition briefcase gift sets and Blade Runner 5-Disc Complete Collector's Editions in the Blu-ray format may contain an incorrect disc #5 labeled The Work Print. In some cases disc #5 does not have the work print content but rather the content of Blade Runner: The Final Cut, which is already included in the collector's set as disc #1. The only way to recognize the error is to play disc #5 and go to the Special Features page. If you see one commentary track by Paul M. Sammon, the disc is correct. If you see three commentary tracks, then they have an incorrect disc. To receive a correct replacement Blu-ray disc #5, please call Warner Home Video at 1-800-553-6937.


Μπορουν ολοι οσοι το εχουν αγορασει απο το αμαζον να μας πουν αν εχουν λαβει το σωστο 5ο δισκακι η οχι?
Εκει που ειχα αποφασισει να το αγορασω απλως για τη συσκευασια του μιας και ακομα δεν εχω bluray συσκευη, εμφανιστηκε αυτο το μηνυμα και κολωσα!:frown:
 
Έχω παραγγείλει το βαλιτσάκι από Amazon εδώ και 22 μέρες και δεν το έχω παραλάβει ακόμα. (ενώ μου ήρθε μια άλλη παραγγελία που έκανα πριν 12 μέρες!!). Έχει καθυστερήσει σε κανέναν σας τόσο πολύ να έρθει κάτι; (Είχε estimated delivery date 20 Μαρτίου.) Τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις;;;;
 
Φίλε μου λόγω των απεργιών περίμενε λίγο ακόμα. Αλλιώς απλώς ενημερώνεις το amazon και σου το ξαναστέλνουνε.
 
Φιλε μου και εγω το ιδιο προβλημα με σενα εχω. Εχω κανει 2 παραγγελιες απο Αγγλια, η πρωτη εφυγε στις 8 ΜΑρτιου και η δευτερη με 3 μερες διαφορα απο την πρωτη ηρθε σφαιρα ενω η πρωτη ακομα. Επισης εχω στειλει ενα πακετακι εδω και 16 μερες εντος Ελλαδας αλλα ακομα να παει.Δεν εισαι ο μονος!!!!