Βοήθεια για ηχεία

Μην κολλάς μονο στα fostex υπάρχουν και άλλα πχ chiare sica beyma visaton supravox phy κλπ
Αξίζει να το ψάξεις λίγο .
 
Σε ευχαριστώ! Το κοίταξα και όντως πολύ χρήσιμο τόπικ.

Αυτό που δεν ξέρω είναι πόση δύναμη έχουν τα fostex. Δηλαδή για ένα χώρο 20 τ.μ περίπου αρκούν; Η ποιότητα του ήχου πως είναι;

Παιζω με 8αρι μονοδρομ στα 50 τ.μ.
Ειμαι ικανοποιημενος ΣΧΕΤΙΚΑ (δηλαδη οποιοαδηποτε συγκριτικη ακροαση με "κανονικα" ηχεια με 8αρι ή 2 6μισαρια κατεληξε ΠΑΡΩΔΙΑ) αλλα φυσικα ποτε δεν ξαχνω οτι υπαρχουν και 12αρια 15αρια κλπ.

Ενα Dallas πχ. σε 20 τετραγωνικα θα αστραψει και θα βροντιξει.

Θυμαμαι περισυ στου Μπιλαρα (πολυ μεγαλυτερος χωρος απο 20 τμ) που τα ακουγουμε και στην ψυχρα αλλαξαμε με ηχεια χαιενταδικα, γνωστη μαρκα που δεν κανει τωρα να την αναφερουμε. Επεσε το γελιο της αρκουδας.
 
Υπερβολές .... ούτε 120 db δεν πιάσαμε :BDGBGDB55::flipout::flipout::flipout::flipout:

Πουσε ρε Μπιλ?
Πορωση λεμε το dallas. Το κακο ειναι οτι αμα παρεις την πρωτη "δοση" ολα τ αλλα ηχεια σου φαινονται ψοφημια :flipout:
Εκεινος ο burson (το γραφω σωστα?)τι απεγινε τελικα?
 
Ευχαριστώ ρε παιδιά για τις απόψεις και τη βοήθειά σας.

Άρα προσανατολιζόμαστε σε μονόδρομο ηχείο και καλύτερα 8ιντσο. Ποια μοντέλα προτείνετε εσείς; (θα κάνω βέβαια και εγώ ένα search με βάση αυτά που λέει ο φίλος kontr πιο πάνω).

Απ'οτι εχω καταλάβει παιζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο το στήσιμο της καμπίνας. Υπάρχει κάποιο ολοκληρωμένο σχέδιο; Έχω δει και μερικά εδώ στο φόρουμ....
 
Ευχαριστώ ρε παιδιά για τις απόψεις και τη βοήθειά σας.

Άρα προσανατολιζόμαστε σε μονόδρομο ηχείο και καλύτερα 8ιντσο. Ποια μοντέλα προτείνετε εσείς; (θα κάνω βέβαια και εγώ ένα search με βάση αυτά που λέει ο φίλος kontr πιο πάνω).

Απ'οτι εχω καταλάβει παιζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο το στήσιμο της καμπίνας. Υπάρχει κάποιο ολοκληρωμένο σχέδιο; Έχω δει και μερικά εδώ στο φόρουμ....

Καλυτερα ΑΚΟΥ πρωτα. Πιστευω ειναι βασικο να κανεις εμπειριες.
Μετα ... προσανατολιζεσαι.
Και γω καποτε ακουγα απο δω και απο κει διαφορες μπουρουχες, οσπου ακουσα καποτε επεσα μουρη με μουρη, μ ενα ζευγαρι jerico (Μανωλη, σου χρωσταω...) :grinning-smiley-043
 
Σωστά τα λες :P Που να τα ακούσω όμως; Ελλάδα δεν βλέπω να έχουν και πολλοί....(μαγαζιά εννοώ)
 
Σωστά τα λες :P Που να τα ακούσω όμως; Ελλάδα δεν βλέπω να έχουν και πολλοί....(μαγαζιά εννοώ)

Απο μαγαζια μονοδρομα εχει ο Τζιαφης, αλλα και αλλοι. Και Ocelia υπαρχουν και Καιν & Καιν και αλλα που δε θυμαμαι τωρα.

Εδω στην κατηγορια πολλοι θαμωνες εχουν κι απο ενα φοστεξ ή τελος παντων ενα μονοδρομο σπιτι τους. (Επεσες στη γιαφκα:grinning-smiley-043)
Ολο και καποιος θα βρεθει ..

Πας ακους , και αν γουσταρεις αγοραζεις καποιο (μεγαφωνο) και προχωρας σε κατασκευη. Αν εχεις SE, ειναι ταμαμ τα μονοδρομα....
 
Παιζω με 8αρι μονοδρομ στα 50 τ.μ.
Ειμαι ικανοποιημενος ΣΧΕΤΙΚΑ (δηλαδη οποιοαδηποτε συγκριτικη ακροαση με "κανονικα" ηχεια με 8αρι ή 2 6μισαρια κατεληξε ΠΑΡΩΔΙΑ) αλλα φυσικα ποτε δεν ξαχνω οτι υπαρχουν και 12αρια 15αρια κλπ.

Ενα Dallas πχ. σε 20 τετραγωνικα θα αστραψει και θα βροντιξει.

Θυμαμαι περισυ στου Μπιλαρα (πολυ μεγαλυτερος χωρος απο 20 τμ) που τα ακουγουμε και στην ψυχρα αλλαξαμε με ηχεια χαιενταδικα, γνωστη μαρκα που δεν κανει τωρα να την αναφερουμε. Επεσε το γελιο της αρκουδας.

Αντε βρε με τα παλιοφοστεξ σας:flipout:.Εισαι ισοπεδωτικος-bye-
 
Τα φοστεξ είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό όταν λες μονόδρομο .
Τα άλλα που σου λέω είναι για κάποιον που θέλει να το ψάξει , και μιλάμε ότι έχουν λύσεις από 40ε μέχρι 1500ε το τεμάχιο .άρα θέλει πολύ σκέψη .
Όσο για κουτί εγώ είμαι κάθετος ΟΧΙ ΚΟΥΤΙ .με την μπαφλα πας αλλού σε ήχο καμία σχέση .χάνεις σε μπάσα (λίγο) αλλά έχεις σκηνή που μόνο με ηλεκτροστατικό πιάνεις. Απλώς θες κάποια υποστήριξη από κάτω . η μπαφλα είναι θέμα χώρου αν καταλήξεις μιλάμε στο τηλ και σου λέω διαστάσεις κλπ .
 
Αλήθεια έχετε καταλάβει γιατί λίγες εταιρίες ασχολούνται με fulrange ενώ είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται ένας μέσος diyερας ?
 
Ευχαριστώ kontr! Θα το ψάξω λίγο αυτές τις μέρες και θα σου πω...
 
Αλήθεια έχετε καταλάβει γιατί λίγες εταιρίες ασχολούνται με fulrange ενώ είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται ένας μέσος diyερας ?

για λεγε για λεγε
 
Πουσε ρε Μπιλ?
Πορωση λεμε το dallas. Το κακο ειναι οτι αμα παρεις την πρωτη "δοση" ολα τ αλλα ηχεια σου φαινονται ψοφημια :flipout:
Εκεινος ο burson (το γραφω σωστα?)τι απεγινε τελικα?
ζει και βασιλεύει -bye- ( ένα μπαφεράκι θέλει μόνο γιατί είναι κατά τι ψυχρός και απόλυτα καθαρός και εμείς λίγο βρόμικη ροκια την θέλουμε :grandpa: )

το dallas πλέον έχει καρακαταστρωσει και δίνει ρέστα !!!



παιδεύω ενα chipamp στα 20 βατακια :violent-smiley-030::violent-smiley-030: θα έχει ενδιαφέρον :a0210: !
 
Για τον ίδιο λόγο που οι περισσότερες εταιρίες που ασχολούνται με fullrange φτιάχνουν εξωτικές καμπίνες από αστεροσκονη κουρδισμένες από τον yoda και με αρκετούς αιώνες ωρίμανσης ….. κάτι δηλαδή που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προσπαθήσετε εσείς οι απλοί θνητοί που πρέπει να τα σκάτε για κάτι που αλλιώς θα μπορούσατε πολύ εύκολα να κάνετε και μόνοι σας με το 1/10 των χρημάτων .
Μάλλον τα fullrange είναι ο τρόπος για να φτιάξεις ένα αξιοπρεπέστατο ηχείο με χαμηλό κόστος και αυτό δεν πρέπει να το ξέρουν άνθρωποι σαν το Haris που το ψάχνουν .
 
Για τον ίδιο λόγο που οι περισσότερες εταιρίες που ασχολούνται με fullrange φτιάχνουν εξωτικές καμπίνες από αστεροσκονη κουρδισμένες από τον yoda και με αρκετούς αιώνες ωρίμανσης ….. κάτι δηλαδή που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προσπαθήσετε εσείς οι απλοί θνητοί που πρέπει να τα σκάτε για κάτι που αλλιώς θα μπορούσατε πολύ εύκολα να κάνετε και μόνοι σας με το 1/10 των χρημάτων .
Μάλλον τα fullrange είναι ο τρόπος για να φτιάξεις ένα αξιοπρεπέστατο ηχείο με χαμηλό κόστος και αυτό δεν πρέπει να το ξέρουν άνθρωποι σαν το Haris που το ψάχνουν .

Δεν διαφωνω καθολου. Παραδειγματα πολλα. Θυμισου τον Τονιαν ή τον Οσελια.
Καλα μεγαφωνα, καλος ηχος γενικα, αλλα η τιμη υπερβολικη για μια ψαροκασσελα παχους 2 - 3 χιλιοστων. Μη τρελλαθουμε.. Diy και παλι diy.
Απ την αλλη μερια τα fullrange ειναι σταβηχτικα γαι τον ανυποψιαστο ακροατη. Tωρα, που οφειλεται αυτο, πες μου εσυ. Εαν παιζουν πραγματι τοσο καλα ή απλως τα "κοινα" παιζουν χαλια, αυτο ερευναται.
Το πιο πιθανο, νομιζω, ειναι οτι εχει απευδησει ο κοσμος απο το λασπωμενο ηχο των τυπικων BR με τα κουδουνιστηρια και τους φυσιτηρες και ψαχνει κατι πιο ζωντανο , πιο "υπαρκτο" , κατι που να πειθει τελος παντων.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα παλαιοτερα, πολυ γνωστο Ελληνα κατασκευαστη, να μας λεει για το ριμπον του το καλο, το ετσι, το αλλιως, που παιζει καταπληκτικα, αλλα ολοι να την εχουν πεσει στο πανω μονοδρομο.
Σαν τη μυγα στο σκατο :grinning-smiley-043
 
Εγώ απο την άλλη διαφωνώ. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα πάνω στον δικαιολογημένο ενθουσιασμό του DIY. Δε πιστεύω οτι το θα ξεπεράσει ποτέ το "εταιρικό" απο άποψη κόστους και λειτουργικής απόδοσης. Ακόμα και αν είσαι υπερεπιστήμονας, η χαοτική διαφορά στο κόστος απόκτησης των υλικών από εταιρία και από ιδιώτη θα πατώσουν την όλη προσπάθεια.
Το οτι τα φτηνά φοστεξ είναι ιδανικά για μέτριες τυπικές υλοποιήσεις δεν επιφέρει τη γενίκευση του κανόνα. Να περάσουμε σε ηχεία ανοιχτής μπάφλας επειδή είναι μόνο ένα κομμάτι όρθιας τάβλας που μπορούνε να βρουν και στηρίξουν όλοι; (Κάποιοι έτσι το βλέπουν δυστυχώς... όρθια τάβλα χωρίς μπάσο...:damnyou: κρίμα.)
Μη με παρεξηγάτε... Αν μπορούσα και το CDplayer μου DIY θα το έκανα αλλα το αγόρασα έτοιμο. :frown:
 
η αλήθεια πιστευω πως ειναι καπου στην μέση..

γιατι οι εταιρίες (που εκ φύσεως οφείλουν να βγαζουν απο την μύγα ξύγκι) πληρώνουν σα μ@λ@κες tweeter, υλικά για κρός, και καταναλώνουν τόσες ανθρωποώρες για να σχεδιάσουν (κάτι που συχνά αποδεικνύεται μεγάλο αγγούρι) κροσσόβερ? Γιατί δεν χρησιμοποιούν μιά μονάδα fullrange ώστε να γλυτώσουν από τα έξοδα και τις κακές επιπτωσεις του cross?
To κέρδος τους θα ήταν πολύ μεγαλύτερο. Καλλιστα θα μπορούσαν να το πλασάρουν ως hiendαδικη λύση (τονίζοντας τα προβλήματα
που εισάγει το κροσόβερ και να το πλασσάρουν μια χαρά, οπως μας πλασσάρουν ενα σωρό αλλες τεχνολογίες με τα ψηφιακά φορμα κτλ
Ο καταναλωτής πλέον ειναι μαθημένος στις αλλαγές τεχνολογίας. Δεν το κάνουν γιατι για να βγαλουν το προιόν στην αγορά χωρίς να εκτεθούν, θα πρέπει να εχουν αντιμετωπίσει κάποια standard προβλήματα (κατι που κάνουν και τώρα), όπως το baffle step, όπως το bump γύρω απο την περιοχή του 1ΚHz από περίθλαση, όπως τις τονικές ανισορροπίες της μονάδας κτλ. Ολα αυτά για να έρθουν στα ίσια τους θέλουν notch, BF compensation, ενδεχωμένως ενα πολυ ελαφρύ low pass για να ριξει λίγο την οποια ανοδική κλίση στα πρίμα και και και και.. δηλαδή θέλει crossover!!!! Κι αν ο ποιητής αρχίσει να σκεφτεται κι αλλες παραμέτρους (πέρα απο τα μπανάλ HD κι ενδοδιαμόρφωση) όπως πχ κατι φαινόμενα doppler που στα μονόδρομα ειναι πιο εντονα τότε ο αντίλογος γίνεται ισχυρότερος προς την αντιθετη κατευθυνση. Ε αφου θα μπει στην διαδικασία, βαζει κι ενα tweeter και να σου το διδρομοο... Κι αν ακόμα δεν το κάνει και μεινει πιστος στον ενα δρομο, η δουλεια που θα ριξει στους υπολοιπους τομείς ειναι υπαρκτή. Αν ο ευκολος τροπος να φτιαχτει ενα αξιοπρεπέστατο ηχείο ήταν μόνο το μονόδρομο, τοτε η εξαπλωσή του ως πρακτική και στις εταιρίες θα ήταν ..μονόδρομος!
Προφανως η καθε τεχνολογία εχει τα υπερ και τα κατα της και η αγορα τα εχει ζυγίσει. Πχ το bass reflex ειναι δυσκολο, συχνα ακουγεται
χαλια, αλλα εχει ενα αξεπέραστο αβανταζ: δινει πολύ μπάσο απο μικρό όγκο. Και γι αυτο επικράτησε. Λοιπόν το μεγαλο πλεονεκτημα του full range
ποιο ειναι και γιατι δεν επικράτησε αντιστοιχα? Προφανώς εχουν ζυγιστεί τα + και τα - και στην περίπτωση του full range οπως και σε ολες τις αλλες
περιπτώσεις.

ο diyer δηλαδη εχει μεν δυο σημαντικους λόγους (μικρο κοστος, μεγαλη ευκολία) για να καταφύγει στο μονόδρομο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ειναι και η super duper λύση γενικά που καποιοι σκοτεινοι κυκλοι την αποκρύπτουν εκ προθέσεως :smile: