Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Να σου πω και εγώ τα δικά μου καθώς και εγώ οδηγώ μηχανές 30 χρόνια.

Όταν ανεβαίνεις στην μηχανή φαντάσου τον εαυτό σου σαν τον Terminator. Kάθε πράγμα που βλέπεις κινητό και ακίνητο, οχήματα ανθρώπους εμπόδια θα αξιολογούνται στον υπολογιστή του εγκεφάλου σου ασταμάτητα, παράδειγμα γιατί πάει τόσο αργά αυτός μήπως έχει σκοπό να στρίψει αριστερά και δεν έχει βγάλει φλας; Αυτός μήπως θα αλλάξει λωρίδα; ... και ούτω κάθε εξής.....

Ο εγκέφαλος του οδηγού μηχανής πρέπει να δουλεύει με απίστευτες ταχύτητες γιατί οι αντιδράσεις και οι διορθώσεις χρειάζονται ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ένα πράγμα που με φοβίζει είναι ότι το ξεκινάς σε μεγάλη ηλικία. Ένα πράγμα να μην ξεχνάς. Από όλα τα οχήματα οποιαδήποτε στιγμή είσαι το πιο αδύναμο και εαύλωτο άρα είσαι υποχρεωμένος να σκέφτεσαι πιο λογικά και πιο γρήγορα από κάθε άλλο οδηγό γύρω σου κάθε δευτερόλεπτο.
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Ρε σεις τι λετε στο ανθρωπΑ.
Ειναι ψαγμενος,σε ωριμη ηλικια και το σημαντικοτερο εχει Crown ενισχυτη......αρα ΞΕΡΕΙ.:ernaehrung004:
Ολα αυτα τα μακαβρια ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ μεσα στο παιχνιδι.
Θα το γραψω με κεφαλαια, γιατι οντως το φωναζω

ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ .

Δεν υπαρχει ποιο επικινδυνο μεταφορικο μεσο απο το μηχανακι.
ΟΛΟΙ οι αναβατες ειναι με το μισο ποδι στο ταφο......μας αρεσει δεν μας αρεσει.

Αλλα... ο πεθερος μου γλυτωσε απο δυο ναυαγια στο Ατλαντικο και πνιγηκε εξω απο την Λουτσα.....απο το μπαλκονι του σπιτιου του βλεπανε το καραβι να φλεγεται.
Τι μου λετε τωρα!!!!
Αν σε φοβησα φιλε Θοδωρη τοτε.....ΜΗΝ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

Δυστυχως φιλαρακια ετσι εχουν τα πραγματα:frown:
Αφού έχει crown να πάρει Scania:smash:
 
Να σου πω και εγώ τα δικά μου καθώς και εγώ οδηγώ μηχανές 30 χρόνια.

Όταν ανεβαίνεις στην μηχανή φαντάσου τον εαυτό σου σαν τον Terminator. Kάθε πράγμα που βλέπεις κινητό και ακίνητο, οχήματα ανθρώπους εμπόδια θα αξιολογούνται στον υπολογιστή του εγκεφάλου σου ασταμάτητα, παράδειγμα γιατί πάει τόσο αργά αυτός μήπως έχει σκοπό να στρίψει αριστερά και δεν έχει βγάλει φλας; Αυτός μήπως θα αλλάξει λωρίδα; ... και ούτω κάθε εξής.....

Ο εγκέφαλος του οδηγού μηχανής πρέπει να δουλεύει με απίστευτες ταχύτητες γιατί οι αντιδράσεις και οι διορθώσεις χρειάζονται ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ένα πράγμα που με φοβίζει είναι ότι το ξεκινάς σε μεγάλη ηλικία. Ένα πράγμα να μην ξεχνάς. Από όλα τα οχήματα οποιαδήποτε στιγμή είσαι το πιο αδύναμο και εαύλωτο άρα είσαι υποχρεωμένος να σκέφτεσαι πιο λογικά και πιο γρήγορα από κάθε άλλο οδηγό γύρω σου κάθε δευτερόλεπτο.

Thanks cyclist αυτά διαβάζω και γω τώρα. Όντως μεγάλος ξεκινάω...το μόνο καλό ίσως είναι ότι δεν έχω μυαλά για σούζες και εντυπωσιασμό.
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Riding School: για τι κόστος περίπου μιλάμε και υπάρχει στην Θεσσαλονίκη τέτοια σχολή ξέρει κανείς?

Αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στα 180 ευρώ, αλλά είναι 2 ας πούμε τάξεις - στάδια. Κάνεις το Α και μετά από κάποιο διάστημα που θα κρίνεις ότι είσαι οκ στην εφαρμογή των όσων έμαθες, κάνεις και το Β. Εγώ έκανα εδώ στην Αθήνα του Χούντρα. Θα μιλήσω με παιδιά από την λέσχη στη Θεσσαλονίκη, και θα σου πω τι υπάρχει για εκεί.

Το Budget αναγκαστικά ανεβαίνει λόγο καλύτερου εξοπλισμού και μάλλον και ABS και τα κυβικά πέφτουν στα 150cc.
Ο εξοπλισμός είναι το Α και το Ω. Αν με ρωτάς για το ABS επίσης απαραίτητο. Οχι μόνο για νέο, αλλά για κάθε οδηγό.

Χαλκιδική το ξεχνάμε λοιπόν...για να μην πω δεν βγαίνω καν στον περιφερειακό.

Ναι μέχρι να αποκτήσεις εμπειρία. Μετά όλα θα αλλάξουν. Από εδώ πολλά 150άρια 220άρια κατεβαίνουν Λουτράκι για καφέ, περίπου στα 85 KM. Το πρόβλημα θα είναι η κούραση, και το πιάσιμο του πισινού...

Χειμώνα καλοκαίρι όλα φορεμένα!
ΝΟΜΟΣ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΣ

Σήμερα ανέβηκα σε μια Piaggio Beverly 200cc και σαν όγκος και θέση οδήγησης μου άρεσαν πολύ. Είχε και abs μου είπε ο ιδιοκτήτης.

Να λοιπόν, άρχισες πλέον να βλέπεις από κοντά τι θα σου ταιριάξει περισσότερο. Συνέχισε να βλέπεις και να καβαλάς, έστω και σταματημένα σε έκθεση.
 
Εδώ και ώρα βλέπω τα βίντεο του Χουντρα στο youtube....έχω δει καμιά 15ρια. Αν κρίνω από το πόση συμπυκνωμένη σοφία περιείχαν τα βίντεο, φαντάζομαι πόσα πολλά σας έμαθε εκεί live....ωραίος τυπάς.....και τα 180ε x 2 ψίχουλα για αυτά που θα μαθαίνεις φαντάζομαι. Σε υπερευχαριστώ....ούτε ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα.
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Εδώ και ώρα βλέπω τα βίντεο του Χουντρα στο youtube....έχω δει καμιά 15ρια. Αν κρίνω από το πόση συμπυκνωμένη σοφία περιείχαν τα βίντεο, φαντάζομαι πόσα πολλά σας έμαθε εκεί live....ωραίος τυπάς.....και τα 180ε x 2 ψίχουλα για αυτά που θα μαθαίνεις φαντάζομαι. Σε υπερευχαριστώ....ούτε ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα.


Δες μερικές φωτογραφίες, και σκέψου ότι το σχολείο το έκανα με onoff μηχανή. suzuki vstrom 600cc το Νοέμβριο του 2012


8773_123513577804348_521600360_n.jpg

408002_123515791137460_1858052053_n.jpg

69098_123769437778762_552941883_n.jpg

319045_123517287803977_789683663_n.jpg
 
Πολύ ωραίες φώτο! Βέβαια δεν σου κρύβω ότι σκέφτομαι από τώρα το πόσο δούλεμα θα πέσει όταν σκάσω μύτη εγώ με μια στολή σαν την δική σου πάνω σε ένα scooter 150cc......παίζει να είμαι και ο μόνος στην ιστορία της σχολής :award::flipout:
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

........πόσο δούλεμα θα πέσει όταν σκάσω μύτη εγώ με μια στολή σαν την δική σου πάνω σε ένα scooter 150cc......παίζει να είμαι και ο μόνος στην ιστορία της σχολής :award::flipout:

Λάθος και μην αγχώνεσαι...

12006704_1044801135565322_3550208525794150735_o.jpg

299715_540198816025559_756022472_n.jpg

1002568_602374549807985_1704620127_n.jpg

1939881_722128644499241_1362792883_o.jpg
 
Θανάση η διαδικασία πάει κάπως έτσι: πας εκεί σου ζητούν ταυτότητα, 2φωτο διαβατηρίου, το δίπλωμα οδήγησης αν εχεις, μετά σου δίνουν κάτι χαρτιά τα οποία τα πας στη Μαρτίου σε εκείνο το ωραίο Νεοκλασικό για επικύρωση, μετά τα πας πίσω του δίνεις μια προκαταβολή και στέλνει τον φάκελο για άνοιγμα καρτέλας στο υπουργείο.

Περιμένεις κάπου στις 15 μέρες, μέχρι ο Flash Gordon στο υπουργείο πατήσει τα απαραίτητα κουμπιά αφού φάει το μανταρίνι του και μετά πας και παρακολουθεις κάτι θεωρητικά μαθήματα κοντά στο ντεπό. Αφού συμπληρώσεις τις απαραίτητες ώρες βγαίνει η ημερομηνία για να δώσεις θεωρητικά (όχι σήματα) που είναι κάτι ερωτήσεις που αφορούν την καλή λειτουργιά της μηχανής και την σωστή θέση στο δρόμο κτλ
...
αν περάσεις, τότε έχει δικαίωμα, νόμιμα ο δάσκαλος να σε ανεβάσει στο μηχανάκι για πρακτική οδήγηση σε αλάνες ανάμεσα σε κώνους κτλ

Η μηχανη του δάσκαλου πρέπει να είναι μια Honda 400cc με ταχύτητες....ίσως να είναι το Bros αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Οχι ρε παιδια!!! Σοβαρα?? Στις ΗΠΑ για να παρεις μηχανης πρεπει να εχεις αυτοκινητου, δινεις σηματα για μηχανη και βγαινει το learner's permit με το οποιο οδηγεις μηχανη αλλα μονο με επιβλεψη καποιου που εχει αδεια μηχανης (φανταζομαι σε αλλη μηαχανη απο τη δικη σου, εκτος αν εχει death wish). Δινεις πρακτικη οποτε θελεις ή κανεις 2 5ωρα σεμιναρια και δεν δινεις εξετασεις...

Για αυτοκινητου, δινεις τα σηματα, παιρνεις το learner's permit με το οποιο οδηγεις με καποιους περιορισμους (πχ αν κανεις σοβαρη λαλακια, μπορει να μην παρεις αδεια ποτέ) και (παλι) οποτε θελεις δινεις πρακτικη. Κοστος για το αυτοκινητο $85 αν θυμαμαι καλα και αλλα τοσα για τη μηχανη. Τις φωτογραφιες στις βγαζουν αυτοι στο Υπουργειο και σε βαζουν να διαβασεις τον πινακα του οφθαλμιατρου (οποτε ουτε οφθαλμιατρος ή παθολογος χρειαζεται).

Αλλα τι ξερουν τα αμερικανα απο αυτοκινητα και οδηγηση? :HTEHETH63:
 
Τώρα τι συγκρίνεις κι εσύ....άλλη χώρα, άλλοι δρόμοι, άλλη λογική, 9 στους 10 δεν έχει δει manual κιβώτιο ούτε σε σχέδιο.
 
Να σας πω κ εγώ την γνώμη μου και την εμπειρία μου.
Μη φαν των μηχανών, το 2002 αποφάσισα να πάρω μία για να γλυτώσω κίνηση και ταλαιπωρία στην διαδρομή σπίτι-δουλειά-σπίτι κυρίως (45-60 λεπτά το πρωί, 60-75 το μεσημέρι στην επιστροφή). Μετά από λίγο ψάξιμο και λίγες γνώμες (το πολύ ψάξιμο σε μπερδεύει) κατέληξα με μία Suzuki DR 200SE. Πολύ καλό μηχανάκι, αξιόπιστο (οπότε ήθελα γκάζι για επιτάχυνση το έδινε), κατανάλωση ελάχιστη και συντήρηση-service νορμάλ (το πήγαινα στην Suzuki). Ούτε εγώ είχα οδηγήσει πολύ, ελάχιστα θα έλεγα καθώς δεν είχα ποτέ δική μου μηχανή. Με σούπερ αμυντική οδήγηση και πολύ προσοχή δεν έπαθα το παραμικρό σωματικά. Επεσα 2 φορές, την μία μόνος μου με 20χλμ όπως έστριβα σε στενό δεξιά (λόγω υγρασίας και φθαρμένων ελαστικών) και άλλη μία όταν φρέναρα σε νερά με ούτε 30 χλμ. Ποτέ δηλαδή με άλλο όχημα. Σε καμία πτώση δεν έπαθα κάτι, ούτε η μηχανή. Ούτε ειδικό εξοπλισμό είχα ούτε τίποτα. ΠΑΝΤΑ κράνος ΦΟΡΕΜΕΝΟ όμως και αδιάβροχα μαζί.
Κάτι πολύ σημαντικό, επειδή διάβασα για πιθανές ασθένειες λόγω μηχανής: μέχρι να πάρω μηχανή, το χειμώνα πάντα έκανα πυρετό 2 φορές και ισάριθμους πονόλαιμους. Από την το χειμώνα του 2002 και έπειτα δεν ξαναέκανα πυρετό ούτε πονόλαιμο. Επίσης σταμάτησα να κρυώνω πολύ το χειμώνα και να σκάω το καλοκαίρι. Τυχαίο; Δε νομίζω.
Την πούλησα αρχές του 2017 γιατί ζητούσε πλέον αρκετά έχοντας κάνει 110.000 χλμ και σκέφτηκα πως θα ήταν συμφέρουσα η αγορά νέου δίτροχου. Η συντριπτική πλειοψηφία των χιλιόμετρων ήταν Αθήνα και γύρω μέρη και μόνος μου. Λίγες φορές πήγα μέχρι Κόρινθο (δεν ήταν βολική για ταξίδια). Θα αγοράσω άλλη κάποια στιγμή αν δω ότι δεν με βολεύει ο συνδυασμός αμάξι-μετρό.
Εγώ λοιπόν με απειροελάχιστη πείρα μπήκα στα βαθιά νερά. Καβάλας, κέντρο, Αλεξάνδρας, μεσόγειων, κίνηση και κακό. Δεν έπαθα τίποτα. Ούτε υποψία αγγίγματος με άλλο όχημα μετά από 110.000 χλμ και σχεδόν 15 χρόνια.
Τώρα λέω να καταλήξω σε σκούτερ. Παρότι το αυτόματο ΔΕΝ το γουστάρω (θέλω ταχύτητες) το γεγονός πως θα βρω ABS σε λογική τιμή, χώρους και ήμιπροστασία από βροχή θα κάνω την καρδιά μου πετρά και μάλλον σε κάποιο 150αρι θα καταλήξω.
Αυτά. Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιλογή και να θυμάσαι: ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ.
 
Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα φαν της μηχανής πάντα καλοέβλεπα το ενδεχόμενο να αποκτήσω μια, όχι για πρακτικούς λόγους, αλλά για την αίσθηση του να κινήσαι με ταχύτητα σε 2 ρόδες. Στην οικογένεια ο μικρότερος αδερφός είναι μηχανόβιος, εγω είχα γενικά περισσότερο μια αδυναμία στα ωραία αυτοκίνητα, αλλά και οι μηχανές μεγάλου κυβισμού πάντα μου άρεσαν. Όμως το θέμα της παθητικής ασφάλειας μιας μηχανής σε συνδυασμό με το χάος και την αναρχία των δρόμων της Αθήνας με τρόμαζαν πάντα, και έτσι ποτέ δεν έκανα το βήμα. Από τότε που ήρθα να μείνω μόνυμα Γερμανία, και μιας και εδώ οι συνθήκες στους δρόμους είναι πολύ πιο πολιτισμένες, άρχισα να το ξανασκέφτομαι αν και πλέον είμαι 40 χρόνων για να ξεκινήσω κάτι που δεν έκανα νωρίτερα στα νοιάτα μου. Έχω αρκετούς Γερμανούς συναδέλφους που έχουν μηχανές, όλοι έχουν και αυτοκίνητο και όλοι έχουν μόνο μεγάλου κυβισμού μηχανές, από 600αρες και πάνω. Πρακτικά τις χρησιμοποιούν μόνο το καλοκαίρι και σπάνια με βροχή τόσο για να έρχονται στην δουλειά όσο και για βόλτες τα Σαββατοκύριακα και στις 2 περιπτώσεις οι διαδρομές τους είναι ως επι το πλείστον σε καλούς επαρχιακούς δρόμους, όχι σε πόλη και φανάρια.

Σε αυτή την βάση το σκεφτόμουν και για εμένα. Όμως την προηγούμενη εβδομάδα επιστρέφοντας από δουλειά, στον επαρχιακό δρόμο που κάνω καθημερινά έπεσα σε ένα τεράστιο μποτιλιάρισμα λόγω ατυχήματος. Φτάνοντας στο σπίτι μπήκα να διαβάσω τα νέα να δω τι ακριβώς είχε συμβεί. Μία θείτσα 65 χρόνων με το αυτοκίνητο της σε αυτόν τον επαρχιακό δρόμο που έχει όριο 100, πάνω σε στροφή μπήκε στο αντίθετο ρεύμα για άγνωστο λόγο (ίσως να ήταν χρήση κινητού ο λόγος ή κάτι τέτοιο). Από το αντίθετο ρεύμα ερχόταν ένα αυτοκίνητο και μία μηχανή εκείνη την στιγμή. Η θείτσα τράκαρε πρώτα ξόφαλτσα με το αυτοκίνητο και έπειτα μετοπικά με την μηχανή. Τα 2 αυτοκίνητα βγήκαν εκτός δρόμου μετά το τρακάρισμα με ζημιές άνω των 20.000 ευρώ, ο 35χρονος οδηγός του άλλου αυτοκινήτου δεν έπαθε τίποτα, η θείτσα έσπασε κάτι κόκαλα αλλά όχι τίποτα σοβαρό, και ο 50αρης οδηγός της μηχανής έμεινε στον τόπο. Ύστερα από αυτό μάλλον δεν θα το κάνω ποτέ το βήμα.
 
....... Τα 2 αυτοκίνητα βγήκαν εκτός δρόμου μετά το τρακάρισμα με ζημιές άνω των 20.000 ευρώ, ο 35χρονος οδηγός του άλλου αυτοκινήτου δεν έπαθε τίποτα, η θείτσα έσπασε κάτι κόκαλα αλλά όχι τίποτα σοβαρό, και ο 50αρης οδηγός της μηχανής έμεινε στον τόπο. Ύστερα από αυτό μάλλον δεν θα το κάνω ποτέ το βήμα.
Να μην το κάνεις ποτέ το βήμα.
Ο περιβόητος νόμος του Μερφυ λεει ότι ,αυτό που φοβάσαι θα το παθεις.
Και γω τα αυτοκίνητα γουστάρω πιο πολύ,αλλά και το μηχανάκι έχει άλλες χαρές.
Πχ. ενα αυτοκινητο για να επιταχύνει όπως ένα 600αρι θα πρέπει να κινήθεις σε επίπεδα Πορσε και Φερραρι(και αν..)
Αλλά,αν το φοβάσαι για θέμα ασφάλειας ,μην το συζητάς καθολου
Μακρυά και αγαπημενοι!!
 
Φοβάμαι τους άλλους όχι εμένα. Είμαι γενικά συνετός και προσεκτικός οδηγός.
 
Δεν διάβασα όλο το νήμα αλλά θα σου πρότεινα να πάρεις ένα Honda CBF600.
Εξαιρετικής ποιότητας μοτοσυκλέτα.
Honda που σημαίνει πως με το που κάθεσαι επάνω νομίζεις πως την οδηγείς χρόνια.
Αρκετά δυνατή για τα πάντα αλλά και εξαιρετικά φιλική.
Με το dual σύστημα της Honda στα φρένα που έπρεπε κανονικά να υπάρχει σε όλες τις μοτό.
Κινητήρα σούπερ ποιοτικό και αξιόπιστο.
Μηχανάκι για κατασταλαγμένους μοτοσικλετιστές.
Δεν είναι τρέχον μοντέλο αλλά θεωρώ πως θα βρεις και σε καλή τιμή και σε καλή κατάσταση γιατί όσοι το είχαν ήταν ακριβώς όπως είπα πιο πάνω κατασταλαγμένοι όσον αφορά την μοτό, θεωρητικά τουλάχιστον, οπότε η χρήση θα ήταν και σωστή!

https://goo.gl/images/4dIFGb
 
Να σου πω και εγώ τα δικά μου καθώς και εγώ οδηγώ μηχανές 30 χρόνια.

Όταν ανεβαίνεις στην μηχανή φαντάσου τον εαυτό σου σαν τον Terminator. Kάθε πράγμα που βλέπεις κινητό και ακίνητο, οχήματα ανθρώπους εμπόδια θα αξιολογούνται στον υπολογιστή του εγκεφάλου σου ασταμάτητα, παράδειγμα γιατί πάει τόσο αργά αυτός μήπως έχει σκοπό να στρίψει αριστερά και δεν έχει βγάλει φλας; Αυτός μήπως θα αλλάξει λωρίδα; ... και ούτω κάθε εξής.....

Ο εγκέφαλος του οδηγού μηχανής πρέπει να δουλεύει με απίστευτες ταχύτητες γιατί οι αντιδράσεις και οι διορθώσεις χρειάζονται ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ένα πράγμα που με φοβίζει είναι ότι το ξεκινάς σε μεγάλη ηλικία. Ένα πράγμα να μην ξεχνάς. Από όλα τα οχήματα οποιαδήποτε στιγμή είσαι το πιο αδύναμο και εαύλωτο άρα είσαι υποχρεωμένος να σκέφτεσαι πιο λογικά και πιο γρήγορα από κάθε άλλο οδηγό γύρω σου κάθε δευτερόλεπτο.

20 χρονια οδηγος μόνο μοτοσυκλετας και ο φιλος μας εδω τα λεει πολυ καλα.
Τα σχολεια ασφαλους οδηγησης μετα απο μικρο χρονικο διαστημα εξοικειώσεις με την μοτοσυκλετα που θα επιλεξεις θα σου προτεινα να τα δεις πολυ ζεστα, κανουν δουλεια σε αρχαριους εντος πολης.
Να θυμασαι πως η μοτο ειναι προέκταση του σωματος και των άκρων ενος ανθρωπου, αυτο σημαίνει αμεσες αντιδρασεις απο πληροφοριες που υπαρχουν ήδη αποθηκευμενες...