βουβάλια ξανά...

Απάντηση: Re: βουβάλια ξανά...

παιδες ακομη και 64 bit να ειναι το volume,πολι κοβει αναλυση,και μαλιστα πραγματικη επι της αρχικης πληροφοριας.Το ψηφιακο volume ειναι απλα χρηστικο,οχι καλυτερο απο το αναλογικο.Σε απλα μαθηματικα καταληγουν ολα.

Συμφωνώ απόλυτα με τα bold !

Πλήρης πληροφορία παίρνουμε μόνο στο 100% του pot.

Πιστεύω πως, παρά τα όποια μείον ενός αναλογικού pot, θα ακούγεται πιό ολοκληρωμένο.
 
Aries Cerat, οι υπολογισμοί σου ήταν για 16bit το βουβάλι κάνει attenuation se 32bit θεωρητικά με το volumite και είναι οικονομικό. Δε ξέρω με τι ποτ/προ θα το συγκρίναμε ποιοτικά σε αυτά τα λεφτά - δεν το έχω δοκιμάσει ούτε και εγώ. Σημασία όπως λέει και ο Δημητριακούς έχουν και άλλοι παράμετροι.
 
Απάντηση: Re: βουβάλια ξανά...

...
Δε ξέρω με τι ποτ/προ θα το συγκρίναμε ποιοτικά σε αυτά τα λεφτά - δεν το έχω δοκιμάσει ούτε και εγώ.
...

Εφόσον στην αλυσίδα του συστήματος υπάρχει ήδη ένα μπλέ Alps (αυτό του ενισχυτή μας) δεν υπάρχει λόγος να βάλουμε κάτι καλύτερο.
Και ένα τέτοιο 10kΩμ δεν στοιχίζει περισσότερο.
 
Aries Cerat, οι υπολογισμοί σου ήταν για 16bit το βουβάλι κάνει attenuation se 32bit θεωρητικά με το volumite και είναι οικονομικό. Δε ξέρω με τι ποτ/προ θα το συγκρίναμε ποιοτικά σε αυτά τα λεφτά - δεν το έχω δοκιμάσει ούτε και εγώ. Σημασία όπως λέει και ο Δημητριακούς έχουν και άλλοι παράμετροι.

αλλοι παραμετροι απο την Benchmark...

In addition to dynamic-range limitations, one should also be concerned about distortion induced by an inferior DSP algorithm. If the designer does not implement proper dithering, severe non-harmonic distortion will occur. Many computer playback systems lack dither. 16-bit systems have noticeable distortion when dither is omitted. 24-bit and 32-bit systems are much more forgiving when dither is omitted.

Other errors in DSP implementation can also result in distortion. However, properly-designed digital volume controls are becoming more common. A well-designed digital volume control will add virtually no distortion to the audio.
 
Re: Απάντηση: Re: βουβάλια ξανά...

Εφόσον στην αλυσίδα του συστήματος υπάρχει ήδη ένα μπλέ Alps (αυτό του ενισχυτή μας) δεν υπάρχει λόγος να βάλουμε κάτι καλύτερο.
Και ένα τέτοιο 10kΩμ δεν στοιχίζει περισσότερο.

το μπλε αλπσ ειναι το καλυτερο?
 
Το βασικό θέμα του ψηφιακού είναι οι χαμηλές σταθμες, όπως ανέφερε και ο Σταύρος. Όσο χαμηλότερη η στάθμη τόσα λιγότερα τα ψηφία που έχουμε στη διάθεση μας

Έχει βέβαια και το αναλογικό τα προβληματα του.
Το ποτενσιόμετρο είναι ένας διαιρέτης τάσης, του οποίου οι δύο αντίστασεις είναι μεταβλητές. Στην δεύτερη αντίσταση όμως, παραλληλίζεται και το επόμενο στάδιο.

Όταν το ποτ κάνει μεγάλο αττενουεισον το φορτίο που θα βλέπει το προηγούμενο στάδιο θα τείνει στην ονομαστική τιμή του.
Όταν το ποτ όμως θα είναι τελείως ανοικτό και η ονομαστική τιμή του θα είναι κοντά στην σύνθετη αντίσταση εισόδου του επόμενου σταδίου, το προηγούμενο στάδιο θα "βλέπει" το μισό φορτίο, το οποίο σε κάθε περίπτωση, μόνο σαν μειωνέκτημα μπορεί να εκληφθεί.

Μπακαλίστικα λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε οτι το αναλογικό θα "παίζει" καλύτερα σε μικρές στάθμες ενω το ψηφιακό σε μεγάλες.

Φυσικά αν θέλουμε, ως χαιεντάδες να διυλίσουμε τον κώνωπα θα πρέπει ν αναφέρουμε τον και τον θερμικό θόρυβο (Thermal noise, όπως λένε στην ορεινή Αρκαδία :grinning-smiley-043) , ένα εγγενές χαρακτηριστικό των αντιστάσεων και όλων των αγωγών γενικώς.

Και φυσικά, πρόκειται για μια μηχανική συναρμογή, με τα όποια προβλήματα μπορεί να κουβαλάει, τις επαφές, τις ανομοιότητες μεταξύ των δύο καναλιών , τα φίλτρα που θα δημιουργήσει πχ σε συνδιασμό με μία ενδεχόμενη χωρητικότητα κλπ.

Ποιά είναι λοιπόν η καλύτερη λύση ? Μετασχηματιστές βέβαια, τι άλλο ....
 

Attachments

  • voltage-divider-2.jpg
    voltage-divider-2.jpg
    25.2 KB · Views: 111
  • voltageDividerLoaded.gif
    voltageDividerLoaded.gif
    1.3 KB · Views: 108
Πραγματι οι μετασχηματιστες ειναι μακραν η καλυτερη λυση.Δυστυχως ομως,οι καλοι μετασχ στοιχιζουν πολυ.

Τασο 32 Bit ,1000bit,ξερεις οτι οταν η αρχικη πληροφορια ειναι 16 τοτε ειναι 16.Παλι θα κοψεις πληροφορια ακομα και οταν το ανεβασεις στο θεο.

Αφηνουμε στην ακρη το πραγματικο ευρος των μηχανηματων μας?(14bit με χιλια ζορια).Nα μην μιλησουμε για ηχεια:)
 
Το βασικό θέμα του ψηφιακού είναι οι χαμηλές σταθμες, όπως ανέφερε και ο Σταύρος. Όσο χαμηλότερη η στάθμη τόσα λιγότερα τα ψηφία που έχουμε στη διάθεση μας

Έχει βέβαια και το αναλογικό τα προβληματα του.
Το ποτενσιόμετρο είναι ένας διαιρέτης τάσης, του οποίου οι δύο αντίστασεις είναι μεταβλητές. Στην δεύτερη αντίσταση όμως, παραλληλίζεται και το επόμενο στάδιο.

Όταν το ποτ κάνει μεγάλο αττενουεισον το φορτίο που θα βλέπει το προηγούμενο στάδιο θα τείνει στην ονομαστική τιμή του.
Όταν το ποτ όμως θα είναι τελείως ανοικτό και η ονομαστική τιμή του θα είναι κοντά στην σύνθετη αντίσταση εισόδου του επόμενου σταδίου, το προηγούμενο στάδιο θα "βλέπει" το μισό φορτίο, το οποίο σε κάθε περίπτωση, μόνο σαν μειωνέκτημα μπορεί να εκληφθεί.

Μπακαλίστικα λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε οτι το αναλογικό θα "παίζει" καλύτερα σε μικρές στάθμες ενω το ψηφιακό σε μεγάλες.

Φυσικά αν θέλουμε, ως χαιεντάδες να διυλίσουμε τον κώνωπα θα πρέπει ν αναφέρουμε τον και τον θερμικό θόρυβο (Thermal noise, όπως λένε στην ορεινή Αρκαδία :grinning-smiley-043) , ένα εγγενές χαρακτηριστικό των αντιστάσεων και όλων των αγωγών γενικώς.

Και φυσικά, πρόκειται για μια μηχανική συναρμογή, με τα όποια προβλήματα μπορεί να κουβαλάει, τις επαφές, τις ανομοιότητες μεταξύ των δύο καναλιών , τα φίλτρα που θα δημιουργήσει πχ σε συνδιασμό με μία ενδεχόμενη χωρητικότητα κλπ.

Ποιά είναι λοιπόν η καλύτερη λύση ? Μετασχηματιστές βέβαια, τι άλλο ....

oso χαμηλοτερα τοσο χειροτερα.

ισχυη και για το αναλογικο.
 
Πραγματι οι μετασχηματιστες ειναι μακραν η καλυτερη λυση.Δυστυχως ομως,οι καλοι μετασχ στοιχιζουν πολυ.

Τασο 32 Bit ,1000bit,ξερεις οτι οταν η αρχικη πληροφορια ειναι 16 τοτε ειναι 16.Παλι θα κοψεις πληροφορια ακομα και οταν το ανεβασεις στο θεο.

Αφηνουμε στην ακρη το πραγματικο ευρος των μηχανηματων μας?(14bit με χιλια ζορια).Nα μην μιλησουμε για ηχεια:)

Ερωτηση.
Αυτα που ισχυουν για το ψηφιακο volume ισχυουν και αν πχ παιξουμε με το eq ας πουμε του Foobar?
Χανουμε bit ?
 
πρέπει να κόβει...
αυτό έχω καταλάβει και εγώ από το ψηφιακό eq που έχω.
 
Κοιτάξτε, κάνουμε DSPing, οπότε εκ των πραγμάτων επεμβαίνουμε στο σήμα, κόβοντας ή προσθέτοντας πληροφορία.

Αλλά (ανάλογα την υλοποίηση) δεν μιλάμε για επέμβαση του ίδιου τύπου με την ψηφιακή ρύθμιση της έντασης.

Εξάλλου, για να θέλουμε να κάνουμε EQing, σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να διορθώσουμε.

Οπότε, IMHO η όποια απώλεια πληροφορίας λόγω του DSP τουλάχιστον αντισταθμίζεται στην τελική (overall) αλλαγή του ήχου.
 
Μήτσο, από την δική μου εμπειρία, νομίζω ότι ισχύει το εξής.
Εχεις πχ 120db εύρος διαθέσιμο στο eq.
Αν δώσεις πχ 5 db gain σε μιά οποιαδήποτε συχνότητα, αυτά τα 5 δεν μπορούν να έχουν παρθενογένεση.
Από κάπου πρέπει να κοπούν ώστε πάλι το εύρος σου να είναι 120.