Βραχίονες: 9", 10" ή 12"?

Πάντως εγώ ξέρω κάποιον που είχε το πικάπ σε άλλο δωμάτιο από τα ηχεία.
Δε θα το κανα με τίποτα. Αν και συμφωνώ με αυτούς που υποστηρίζουν ότι δε πρέπει να υπάρχει τίποτα μεταξύ των ηχείων, μου αρέσει να βλέπω το δίσκο να γυρίζει. Γι' αυτό το λόγο άλλαξα από ψηλό σε χαμηλό "rack" και παίζω πάντα χωρίς καπάκι, δε θέλω να μου κόβει τίποτα τη θέαση.
 
Ενας 12 ιντζος δεν σημαινει και κατ'αναγκη οτι θα ειναι και πιο βαρυς απο ενα 9 ιντζο ή 10 ιντζο.
 
Ενας 12 ιντζος δεν σημαινει και κατ'αναγκη οτι θα ειναι και πιο βαρυς απο ενα 9 ιντζο ή 10 ιντζο.
Σωστό, γι' αυτό έγραψα ότι δε θεωρώ σωστό ότι όλοι οι 12ρηδες είναι περιορισμένοι στις SPU & DL-103. Επίσης, διαβάζω ότι οι Ιάπωνες αγαπούν τους 10ρηδες, δε ξέρω πόση διαφορά κάνει μια ίντσα αλλά την Ιαπωνική σχολή τη σέβομαι σε οτιδήποτε έχει να κάνει με ήχο.
 
Ειναι αληθεια αυτο με τους Ιαπωνες και τους 10 ιντζους. Εχω τρεις Ιαπωνεζικους και οι τρεις ειναι 10 ιντζοι.
Επισης η Rega ακολουθησε την ιδια γεωμετρια, μετα που σταματησε να παιρνει απο την Ιαπωνια τον ACOS και ξεκινησε τους δικους της.
 
κόσμημα!!
πανέμορφο!!!!
Ειλικρινά σου εύχομαι κάποτε να το ακούσεις. Γίνεται περισσότερο όμορφο όταν κάνει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε...
 
...Εχω τρεις Ιαπωνεζικους και οι τρεις ειναι 10 ιντζοι.
Μήπως έχει αντιπαραθέσει διαφορετικού μήκους βραχίονες με την ίδια κεφαλή? Μου κάνει εντύπωση το παράδειγμα της Jelco που ανέφερα που δείχνει και τους τρεις βραχίονες κατάλληλους για κεφαλές βάρους (μαζί με το headshell) 17 - 35γρ.
 
Μερικοι απο τους τροπους να εχουν παρομοια μαζα βραχιονες διαφορετικου μηκους ειναι φυσικα το υλικο του armtube, το παχος του τοιχωματος του σωληνα, το βαρος του κολαρου συσφιξης του headshell , το ιδιο το headshell.........
 
Μερικοι απο τους τροπους να εχουν παρομοια μαζα βραχιονες διαφορετικου μηκους ειναι φυσικα το υλικο του armtube, το παχος του τοιχωματος του σωληνα, το βαρος του κολαρου συσφιξης του headshell , το ιδιο το headshell.........
Σωστό αυτό, εμείς μπορούμε να κάνουμε αυξομείωση βάρους με διαφορετικά headshells & βαρίδια. Σκέφτομαι ότι ο μόνος λόγος για μια εταιρεία να σχεδιάσει τρεις διαφορετικού μήκους βραχίονες με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι οι πωλήσεις. Δηλαδή να "πιάσει" (και) αυτούς που τα πικάπ τους δέχονται μόνο συγκεκριμένου μήκους βραχίονα. Αν όμως το πικάπ σου δέχεται διαφορετικά armboards ή τοποθετείς τον βραχίονα εκτός plinth, ή 10ρη ή 12ρη το ίδιο είναι μιας και έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Παρόμοια μάλλον για να είμαι ακριβής.

Μιας και χρησιμοποίησα τους Jelco για παράδειγμα εδώ τα χαρακτηριστικά. Θεωρείτε ότι με την ίδια κεφαλή θα έχουν σημαντικές διαφορές στην σωστή οδήγηση της?

12"
model​
TK-850L MKll​
Bearing System​
Knife Edge​
Effective length (from the tonearm pivot to stylus point)​
303 mm​
Distance of the tonearm pivot to spindle​
290 mm​
Overhang (spindle to stylus point)​
13 mm​
Offset angle​
17.7°​
Tracking error angle​
+1.45° -0.85°​
Horizontal sensitivity (first action, inner wire free)​
30 mg​
Vertical sensitivity (first action, inner wire free)​
30 mg​
Suitable cartridge weight with headshell​
17~35 gr​
Effective mass​
13.2 gr​
Range of height adjustment (distance between the arm base bottom and center of the arm pipe)​
38~60 mm​

10"
model​
TK-850M MKll​
Bearing System​
Knife Edge​
Effective length (from the tonearm pivot to stylus point)​
256 mm​
Distance of the tonearm pivot to spindle​
240 mm​
Overhang (spindle to stylus point)​
16 mm​
Offset angle​
21.33°​
Tracking error angle​
+1.44° -0.58°​
Horizontal sensitivity (first action, inner wire free)​
30 mg​
Vertical sensitivity (first action, inner wire free)​
30 mg​
Suitable cartridge weight with headshell​
17~35 gr​
Effective mass​
13.5 gr​
Range of height adjustment (distance between the arm base bottom and center of the arm pipe)​
38~60 mm​

9"
model​
TK-850S MKll​
Bearing System​
Knife Edge​
Effective length (from the tonearm pivot to stylus point)​
232 mm​
Distance of the tonearm pivot to spindle​
214 mm​
Overhang (spindle to stylus point)​
18 mm​
Offset angle​
23.75°​
Tracking error angle​
+1.96° -1.03°​
Horizontal sensitivity (first action, inner wire free)​
30 mg​
Vertical sensitivity (first action, inner wire free)​
30 mg​
Suitable cartridge weight with headshell​
17~35 gr​
Effective mass​
13.5 gr​
Range of height adjustment (distance between the arm base bottom and center of the arm pipe)​
38~60 mm​
 
Ισως η προσπαθεια εδω να ηταν να αναδειχθουν τα πλεονεκτηματα του χαμηλοτερου offset angle.
Αναποφευκτα ομως θα υπαρχουν ενδεχομενως και διαφορες λογω καποιων αλλαγων σε υλικα, τα οποια πετυχαινουν ιδια μαζα και στους τρεις ενω εχουν διαφορετικο μηκος.
 
Έχω παρατηρήσει ότι πολλοί (ή οι περισσότεροι) d.i.y. βραχίονες είναι 12" και πάνω, ανεξαρτήτως αν αληθεύει, υπάρχει κόσμος που πιστεύει ότι όσο μακρύτερος ο βραχίονας τόσο καλύτερος και πιο εύκολος σε ρυθμίσεις.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Υπάρχει και η άλλη σχολή με τους παράλληλης μετατόπισης βραχίονες. Λογικό να στραφείς στο d.i.y. μιας και υπάρχουν λιγότερες επιλογές στην αγορά.
Αξίζει η θέαση του βίντεο, εντυπωσιακή κατασκευή.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
TRU-GLIDER 17" χωρίς ρουλεμάν, είμαι περίεργος τι αίσθηση έχει στο χέρι αλλά και πως οδηγεί μια κεφαλή. Όχι απαραίτητα στο ίδιο μέγεθος, παράγεται από 9" μέχρι 17".

ZERO Offset, No bearings, No Unipivot, No Antiskate & No Friction.

18697.jpg
 
Ένας βραχίονας νέας σχεδίασης που κατασκευάζεται στην Αγγλία και βγαίνει σε διάφορα μεγέθη


qQbBGiP.jpg

IBxA7V0.jpg

Yq5HEV7.jpg

z2qQYlJ.jpg

T7TF5Ax.jpg

qWWfKG2.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
ο καθηγητής των αγγλικών δεν κατάλαβε ότι το finger lift είναι έτσι όχι για να μην γίνει ατύχημα, αλλά γιατί το κανονικό finger lift θα δημιουργήσει πρόβλημα στην ισορροπία του βραχίονα;
στο αζιμούθιο συγκεκριμένα..;;

αν και πανάσχημος, μοιάζει να είναι εξαιρετική ιδέα.
άραγε μπορεί να αλλάξει την Ενεργό Μάζα του;
 
ο καθηγητής των αγγλικών δεν κατάλαβε ότι το finger lift είναι έτσι όχι για να μην γίνει ατύχημα, αλλά γιατί το κανονικό finger lift θα δημιουργήσει πρόβλημα στην ισορροπία του βραχίονα;
στο αζιμούθιο συγκεκριμένα..;;

αν και πανάσχημος, μοιάζει να είναι εξαιρετική ιδέα.
άραγε μπορεί να αλλάξει την Ενεργό Μάζα του;
Δε νομίζω να επηρεάζει το αζιμούθιο, αν προσέξεις τη φωτογραφία με το Well Tempered έχει κοινό armlift. Το έβαλε γιατί πολλοί μόλις είδαν το κορδόνι άρχισαν τη γκρίνια αν και ο ίδιος λέει ότι αν δοκιμάσεις το κορδόνι δε θα ζητήσεις κλασικό armlift. Εταιρεία δεν υπάρχει απ' ότι έχω καταλάβει, ιδιώτης τους κατασκευάζει και σου κάνει ότι θες για όποιο πικάπ θες, είδα μήκος βραχίονα 11.3" για κάποιον! Το κακό όπως πάντα είναι το κόστος, είχε introductory price £750, τώρα κοστίζει £1500 και σε ένα χρόνο θα δούμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι καμία τιμή δε μένει στάσιμη, μόνο οι μισθοί στην Ελλάδα μένουν.
 
Δε νομίζω να επηρεάζει το αζιμούθιο, αν προσέξεις τη φωτογραφία με το Well Tempered έχει κοινό armlift. Το έβαλε γιατί πολλοί μόλις είδαν το κορδόνι άρχισαν τη γκρίνια αν και ο ίδιος λέει ότι αν δοκιμάσεις το κορδόνι δε θα ζητήσεις κλασικό armlift. Εταιρεία δεν υπάρχει απ' ότι έχω καταλάβει, ιδιώτης τους κατασκευάζει και σου κάνει ότι θες για όποιο πικάπ θες, είδα μήκος βραχίονα 11.3" για κάποιον! Το κακό όπως πάντα είναι το κόστος, είχε introductory price £750, τώρα κοστίζει £1500 και σε ένα χρόνο θα δούμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι καμία τιμή δε μένει στάσιμη, μόνο οι μισθοί στην Ελλάδα μένουν.
σωστά τα λές..
 
Οι uni pivot εχουν ρυθμιση azimuth.
Γι αυτον δεν ξερω.
πρέπει να ρυθμίζει από τον σπάγγο..
αλλιώς δεν γίνεται να μην χαλάει το αζιμούθιο με έξτρα βάρος στην μια μεριά του βραχίονα.

με τις ενδοτικότητες τι κάνει..
είδα μέχρι και κεφαλή με πάνω από 32cu να του φοράει.....
 
με τις ενδοτικότητες τι κάνει..
είδα μέχρι και κεφαλή με πάνω από 32cu να του φοράει.....
🤔 .......... σου ειπα τι εγινε προχθες με τον rb250 ..............
Φανταζομαι θα εχει τροπο , με διαφορετικα armtubes ?
 
είμαι περίεργος τι αίσθηση έχει στο χέρι αλλά και πως οδηγεί μια κεφαλή.
Ενας βραχιονας, δεν οδηγει μια κεφαλη. Η κεφαλη ειναι που οδηγει το βραχιονα.
Ο βραχιονας ειναι .............τεμπελης...............δεν θελει να παει πουθενα.............. 😛
 
  • Like
Reactions: vlad66