«Βροχή» τα πρόστιμα από την Τροχαία

Έχω την αίσθηση ότι ειδικά όσον αφορά τους μοτοσυκλετιστές το να μην φοράς κράνος έχει σαν αποτέλεσμα χειρότερες συνθήκες οδήγησης, και άρα μεγαλύτερο κίνδυνο να έχεις ατύχημα. Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος αλλά με μοτοσυκλετιστές που έχω μιλήσει θεωρούν ότι ένα καλό κράνος πέρα από ασφάλεια σου εξασφαλίζει καλύτερη ακοή και καλύτερη προστασία από τον άνεμο από ότι το να οδηγείς χωρίς αυτό. Άρα σε αυτή την περίπτωση το κράνος δεν είναι θέμα αυτοδιάθεσης.
 
Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να ακούω την γνωστή πιπίλα περί εισπρακτικών μέσων, θα ήθελα να πω και εγώ την γνώμη μου για τα νέα πρόστιμα.

Καταρχήν θα ήθελα να σας πω ότι οδηγώ μηχανή 13 χρόνια και έχω κάνει πάνω από 200.000 χμ. Στα 18 μου δουλεύοντας σαν delivery τράκαρα με ένα αυτοκίνητο όταν ξαφνικά ένας οδηγός αυτοκινήτου αποφάσισε να παρκάρει απροειδοποίητα και έσκασα πάνω του. Προσγειώθηκα με το πρόσωπο στην γωνία του πεζοδρομίου (φυσικά μη φορώντας εγώ ο «ΜΑΓΚΑΣ» κράνος) και για 7-8 εκατοστά την γλίτωσα μόνο με γρατσουνιές.

Μυαλό δεν έβαλα και συνέχισα τον ίδιο χαβά. Δεν φορούσα κράνος και ας έτρωγα τις κλήσεις με το κιλό. Φυσικά τότε ήταν φθηνές και δεν με έτσουζε.... είχα βρει και μια άκρη και τις έσβηνα σχεδόν όλες ..... και να σου και τα κόκκινα κ.ο.κ ο «ΜΑΓΚΑΣ».

Στα 22 μου (πάλι χωρίς κράνος ο γνωστός «ΜΑΓΚΑΣ») δουλεύοντας ως courier τράκαρα στην Αμαρουσίου Χαλανδρίου όταν πηγαίνοντας με 80-90 χμ ξεπάρκαρε ένας τύπος και έπεσα πάνω του αφρενάριστος. Εάν βλέπατε το Fiat Uno του τύπου αλλά και το παπί μου δεν θα το πιστεύατε ότι έζησα. Μετά την σύγκρουση το παπί έσκασε στο διάζωμα και έκανε σάλτο μορτάλε μέχρι το απέναντι ρεύμα. Εγώ έκανα κωλοτούμπες καμιά δεκαριά μέτρα, έσκασα με τον ώμο στο διάζωμα και σταμάτησε το κεφάλι μου χωρίς καθόλου υπερβολή 20 πόντος από την κολώνα για τα φώτα. Την γλίτωσα και πάλι με γρατσουνιές σε ΟΛΟ μου το σώμα και με μια βαριά κάκωση στον ώμο.

Θα ήθελα να τονίσω το γεγονός ότι και στις 2 περιπτώσεις δεν είχα ευθύνη για το ατύχημα., αλλά δεν έχει και πολύ σημασία γιατί θα μπορούσα κάλλιστα να ήμουν μακαρίτης

Ομολογώ ότι από τότε το κράνος δεν ξεκολλάει από το κεφάλι μου ακόμα και εάν είναι να πάω μέχρι την πλατεία.

Τα τελευταία 3 χρόνια ταξιδεύω κάθε καλοκαίρι στο εξωτερικό με την μηχανή μου και σας διαβεβαιώνω ότι κανένας μοτοσικλετιστής δεν κυκλοφορεί χωρίς κράνος. Μου έτυχε περιστατικό στη Φλωρεντία που κάποιος κυκλοφορούσε χωρίς κράνος και στο φανάρι πήγε δίπλα του άλλος μοτοσικλετιστής (πολίτης) και του την είπε στα ίσα.

Τα 300 Euro που βάλανε στην Ελλάδα το πρόστιμο είναι πολύ λίγα και μακάρι να το πάνε 1000.

Ο μοτοσικλετιστής που αγαπάει την ζωή του αλλά και σέβεται αυτούς που τον αγαπάνε και τον νοιάζονται φοράει ΠΑΝΤΑ κράνος.

Τέλος .............. τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.


ΥΓ. Όπου αναφέρω την λέξη ΜΑΓΚΑΣ, βάλτε ότι κοσμητικό επίθετο θέλετε.
Πάρτε και μια φωτό από το κράνος μου, που τράβηξα στην Φινλανδία μετά από αρκετές ώρες οδήγησης. Φανταστείτε να το φόραγα και όλα αυτά τα ζωύφια να τα έτρωγα στην μάπα....:flipout:
 

Attachments

  • P8060130_resize_resize_resize_resize.JPG
    P8060130_resize_resize_resize_resize.JPG
    149.9 KB · Views: 35
Δεν νομίζω να καταλαβαινόμαστε.

Δεν νομίζω να επικροτεί κανείς ή να θεωρεί "μαγκιά" την πρακτική να οδηγούμε χωρίς κράνος ή ζώνη ασφαλείας. Ή ακόμη και να επιβαίνουμε σε όχημα που οδηγεί τρίτος δίχως τα μέτρα αυτά.

Η κύρια ένστασή μου είναι ότι πρόκειται για μία παράβαση η οποία πλην ελαχιστότατων εξαιρέσεων δεν θέτει σε κίνδυνο κανέναν άλλο παρά εμάς τους ίδιους. Μόνη εξαίρεση που μπορώ να σκεφτώ έχει ήδη ειπωθεί, η οδήγηση μοτοσυκλέτας -και όχι η απλή επιβίβαση σε αυτή- χωρίς κράνος, αλλά και πάλι, μόνο σε υψηλές ταχύτητες. Και αυτό γιατί δεν προστατεύονται τα μάτια του μοτοσυκλετιστή -ειδικά γυαλιά οδήγησης θα έλυναν κι αυτό το πρόβλημα.

Και λέω: ποιος ο δικαιολογητικός λόγος της επιβολής τόσο υψηλής ποινής -πρόστιμο που υπερβαίνει το 1/2 του κατώτατου μισθού- για μία πράξη απλής αυτοδιακινδύνευσης? Ούτε καν η αντικοινωνικότητα της συμπεριφοράς δεν μπορεί να δικαιολογήσει τόσο υψηλά πρόστιμα, γιατί περισσότερο αντικοινωνική βρίσκω για παράδειγμα τη συμπεριφορά του ερασιτέχνη ψαρά που βγαίνει έξω ενώ έρχεται μπουρίνι και βάζει τους άλλους να τον ψάχνουν, και με κίνδυνο της ζωής τους ενίοτε.

Εάν δικαιολογητικός λόγος ήταν η επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού με τις δαπάνες περίθαλψης των θυμάτων τέτοιων τροχαίων, δεν θα έπρεπε τα χρήματα να κατευθύνονται υποχρεωτικώς προς τον σκοπό αυτό, της περίθαλψης ή έστω πρόληψης τέτοιων συμβάντων; Και δεν θα έπρεπε αντιστοίχως να αναλαμβάνουν τα έξοδα όσοι επιβαρύνουν το κράτος εξαιτίας κινδυνώδους δράσης που εν γνώσει τους ανέλαβαν; Δηλαδή εάν κάποιος αναρριχητής μείνει ανάπηρος, δεν θα επιβαρύνει το ασφαλιστικό του ταμείο εφ' όρου ζωής;
 
Re: Απάντηση: «Βροχή» τα πρόστιμα από την Τροχαία

Ανήκω σε εκείνους που οι άλλοι βρίζετε γιατί οδηγούμε σαν παλαβοί.
Με τα ταλευταία μέτρα έχω ηρεμήσει αρκετά,τουλάχιστον στο θέμα του "βαθύ πορτοκαλί" φαναριού και της ταχύτητας.
Με αυτή την έννοια τα μέτρα λειτουργούν.

Όμως με τα γελοία όρια ταχύτητας στις εθνικές οδούς τι θα γίνει? Προχτές ερχόμουν από Καλαμάτα και αποφάσισα, έτσι για το ξεκάρφωμα, να πάω σύμφωνα με τα όρια για να μην με πρήζει και η αδελφή μου που ήταν συνεπιβάτις: εκτός από τις ατελείωτες ώρες που έκανα (4,5 ώρες!!!) μάζεψα όσα φάσκελα δεν έχω μαζέψει όλα τα χρόνια μου ως "πειρατής των δρόμων" από τους υπόλοιπους...

Συμφωνώ απόλυτα, για μένα αυτό είναι το κυριότερο μελανό σημείο των νέων μέτρων και ειδικά τα όρια στην εθνικό οδό των δύο λωρίδων και της νησίδας, όπου βεβαιωμένα γίνονται μόνο το 8% των ατυχημάτων ενω φιλοξενείται το 40% της κίνησης
 
Re: Απάντηση: «Βροχή» τα πρόστιμα από την Τροχαία

Συμφωνώ απόλυτα, για μένα αυτό είναι το κυριότερο μελανό σημείο των νέων μέτρων και ειδικά τα όρια στην εθνικό οδό των δύο λωρίδων και της νησίδας, όπου βεβαιωμένα γίνονται μόνο το 8% των ατυχημάτων ενω φιλοξενείται το 40% της κίνησης

τι να πεις και για την Αττική οδό που σε μερικά σημεία πχ προς αεροδρόμιο ή προς Ελευσίνα, μπορείς να φτάσεις με ασφάλεια τα 200 και υπάρχει το γελοίο όριο των 120 και τα στρουμφ παντού να καραδοκούν.

Όταν έρχεσαι από Πελλοπόννησο προς Αττική μην το συζητάς. Από δεξιά με 70-80χλμ θα φτάσεις πιο γρήγορα. Στην αριστερή έχει κολλήσει όλος ο κόσμος δηλαδή οι γρήγοροι...

Λεφοριολορήδες και πρόστιμα: Οι περισσότερες είναι παράνομες. Έχει γεμίσει ο τόπος. Θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο εκεί που υπάρχουν 3+3 λωρίδες. Οι υποτιθέμενοι συγκοινωνιολόγοι βγάζουν αποφάσεις από τα γραφεία τους και οι πολιτικοί οι 300 δηλαδή τις εγκρίνουν.
Ας πάνε να βάλουν έξω από το σπίτι τους να μην μπορούν να βγουν με την πανάκριβη μερσέντες (που την έχει πληρώσει ο λαός δηλαδή) και να πάνε στη βουλή (για καφέ) με το λεωφορείο.
- Αλήθεια έχει πάρει ποτέ κλήση κρατικό όχημα?

Δήμος Αθηναίων και πάρκινγκ με την ώρα: Είναι το λιγότερο γελοίοι οι τύποι που με το νόμο πάλι τα παίρνουν από τους πολίτες γιατί τόλμησαν να παρκάρουν χωρίς να τους πληρώσουν...(Μειώνεται και η ανεργία έτσι, γιατί προσλαμβάνουν κόσμο να μοιράζει δημοτικά @ο@όχαρτα...

Πιο κράτος μου λέτε μετά. Νοιάζεται και @α@αριές. Για να γεμίσει η τσέπη τους νοιάζεται γι' αυτό.
Αν νοιαζόταν θα έκανε άλλα πράγματα.

Υποδομή δεν έχουμε στην Αθήνα, μια πόλη που χτίστηκε χωρίς σχέδιο και με καμία πρόβλεψη για το μέλλον.
Το κράτος δεν είναι που επιτρέπει τις πωλήσεις αυτοκινήτων? Μπορεί η Αθήνα να δεχτεί κι άλλα?
Γιατί δε βγάζουν λοιπόν και μια απόφαση να απαγορευτούν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Όποιος πήρε πήρε. Συνεχίζονται όμως γιατί νέοι οδηγοί, νέα αυτοκίνητα, νέα πρόστιμα.
Τα διόδια μας μένουν να δέσουμε.
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΛΕΩ ΓΩ.
 
δεν νομιζετε οτι αν δεν ειμαστε παρανομοι καλως η κακως δεν θα εισπραξουν δεκαρα τσακιστη απο μας ,αλλα ξερουν πως οσα μετρα και να βαλουν εμεις δεν θα ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ποτε και ετσι θα μας τα παιρνουνε και εμεις θα ψαχνουμε για δικαιες και αδικες δικαιολογιες
ξυπνηστε εμεις τους τα δινουμε ,μην τους δινετε δικαιωμα και τοτε θα δουμε απο που θα τα παρουν ,τοτε δεν θα υπαρξουν πια εισπρακτικα μετρα,ξυπνηστε
 
Το σωστότερο για εμένα θα ήταν με τη πρώτη παραβίαση στοπ κράτηση διπλώματος για 6 μήνες. Αν σε πιάσουν σε αυτούς τους έξι μήνες να κυκλοφορείς με όχημα, κράτηση του αυτοκινήτου για έξι μήνες και κράτηση του διπλώματος για έξι χρόνια. Ούτε δεκάρα να μην εισπράτουν. Πείτε μου τώρα. Τι θα προτιμούσατε. Το παραπάνω ή το προστιμο. Γιατί σε παραβιάσεις σαν το στοπ και το κόκκινο ο νόμος θα έπρεπε να λειτουργούσε όπως γράφω πιο πάνω. Αρχίζω και εγώ και πιστεύω ότι πραγματικά κάνουν εισπρακτική πολιτική.
 
Μια ερώτηση βρε παιδιά.
Γιατί δεν μειώνουν η ακόμα δεν καταργούν τέλειος το ΦΠΑ από τα κράνη
Καθώς και από την εξάρτηση (μπουφάν και παντελόνι ) με προστατευτικά ?
Επικεντρώνονται μόνο στο κράνος και για την υπόλοιπη ενδυμασία του μοτοσικλετιστή κουβέντα. Δηλαδή αν φοράει κανένας κράνος αλλά είναι με σορτς και φανελάκι είναι νόμιμος. Αυτό δεν είναι γελοίο ?
Και κάτι τελευταίο, υποστηρίζουν μερικοί ότι το κόστος περίθαλψης είναι μεγάλο
Για το κράτος και αυτό είναι σωστό , αλλά βάσει στατιστικών η περίθαλψη σε νοσοκομεία αφορά σπασίματα και εγκαύματα και αυτό γιατί η πλειονότητα δεν έχει
Την κατάλληλη ενδυμασία για την μηχανή , άρα αν ήθελαν να μειώσουν τα ατυχήματα θα έπρεπε να στραφούν και στην ενδυμασία και όχι μόνο στο κράνος.
Μια διευκρίνηση, δεν είμαι κατά του κράνους αλλά είμαι ενάντια στον τρόπο
Που προσπαθούν να το επιβάλουν καθώς και στις γελοίες δικαιολογίες που προβάλουν.
 
Re: Απάντηση: «Βροχή» τα πρόστιμα από την Τροχαία

δεν νομιζετε οτι αν δεν ειμαστε παρανομοι καλως η κακως δεν θα εισπραξουν δεκαρα τσακιστη απο μας ,αλλα ξερουν πως οσα μετρα και να βαλουν εμεις δεν θα ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ποτε και ετσι θα μας τα παιρνουνε και εμεις θα ψαχνουμε για δικαιες και αδικες δικαιολογιες
ξυπνηστε εμεις τους τα δινουμε ,μην τους δινετε δικαιωμα και τοτε θα δουμε απο που θα τα παρουν ,τοτε δεν θα υπαρξουν πια εισπρακτικα μετρα,ξυπνηστε

Φίλε μου αν θέλουν να σε γράψουν θα σε γράψουν.
Προσωπικά μου έτυχε το παρακάτω περιστατικό.
Με σταμάτησαν σε μπλόκο και αφού είδαν ότι είχα
Άδεια , ασφάλεια , δίπλωμα , κράνος , καθρέπτες , φώτα , φλας ,
Φτερά κ.λ.π, με γράψαν για δυσδιάκριτο αριθμό κυκλοφορίας και μάλιστα
σε μέρα που έβρεχε (είχε λερωθεί ο αριθμός από τα λασπόνερα λόγω της βροχής),τώρα τι να πει κανείς ? έλα ντε
 
πας μονος σου στα ισια και την σβηνεις ,το εχω κανει πολλες φορες ,τωρα για το φπα ποιος νομιζεται οτι κανει κουμαντο το κρατος η οι εμποροι ,και ναταν μονον αυτο εχουμε την ακριβοτερη αγορα μηχανων στον κοσμο, μονο η ιαπωνια ειναι ιδια ακριβη με εμας στις ιταλικες για φαντασου,για το αν σου επαιρναν μονο το διπλωμα η την αδεια δεν γινεται γιαιτ θα κοβαμε την ασφαλεια και μετα οι ασφαλιστικες θα αρχιζαν..........
 
200 στην αττικη οδο ,το αλλο με τον τοτο το ξερεις .Εδω σκωτωνομαστε στα στενα και θελουμε και 200 να γινει 1 μπραφ στους οδηγαρες και να πανε ολοι 1 και καλη,κανε 1 βολτα 6 ωρα το πρωι την κυριακη στην παραλιακη και στην βουλιαγμενης να δεις ποσοι εχουν βγει απο το δρομο μονοι τους στην ευθεια η πανε με 30 γιατι ειναι οδηγω και πινω, αλλα δεν παιρνουν ταξι να γυρισουν και προτιμουν να τρακαρουν απο το να δωσουν 20 ευρο και να πανε με ασφαλεια σπιτι τους ,για το αν φανε κληση για υπερκαταναλωση αλκοολ ενταξει μορε και τι εγινε,το στρουμφακι φταιει,by the way οταν μπει καποιος σπιτι μας φωναζουμε το στρουμφακι η το δρακουμελ ?
 
πας μονος σου στα ισια και την σβηνεις ,το εχω κανει πολλες φορες ,τωρα για το φπα ποιος νομιζεται οτι κανει κουμαντο το κρατος η οι εμποροι ,και ναταν μονον αυτο εχουμε την ακριβοτερη αγορα μηχανων στον κοσμο, μονο η ιαπωνια ειναι ιδια ακριβη με εμας στις ιταλικες για φαντασου,για το αν σου επαιρναν μονο το διπλωμα η την αδεια δεν γινεται γιαιτ θα κοβαμε την ασφαλεια και μετα οι ασφαλιστικες θα αρχιζαν..........

ο κλάδος ζημιών αυτοκινήτου είναι ο πλέον ζημιογόνος κλάδος για τις ασφαλιστικές εταιρίες .
 
Να πω και την άλλη άποψη. Επιστρέφω την Τετάρτη το βράδυ από Φλώρινα σε Θεσσαλονίκη μέσω Έδεσσας. Φθάνω στο Μαυροβούνι γύρω στη 1.00. Αλκοτεστ. Καθαρός, αφού δεν είχα βάλει τίποτε στο στόμα μου. Ρωτώ το όργανο.

Πιάσατε κανέναν μεθυσμένο;

Από τις 11.25 μέχρι τώρα, μόνο εσείς και ένας οδηγός φορτηγού δεν είχατε καθόλου οινόπνευμα στο αίμα σας. Μέχρι στιγμής έχουμε κόψει κλήσεις σε 44.

1.30 βρίσκομαι στα Γιανιτσά. Μπλόκο. Αλκοτεστ. Καθαρός. Επαναλαμβάνω την ερώτηση.

Απάντηση: Οι μισοί, δηλ. περισσότερα από 50 άτομα, που έχουμε ελέγξει είχαν αλκοόλ πάνω το όριο. και από αυτούς οι μισοί, προσπαθούσαν να βάλουν μέσο για να μην τους γράψουμε....

Τα σχόλιά σας παρακαλώ...
 
το σχολιο ειναι αυτο που ειχε πει ο ιωαννιδης ,ειμαστε κακομοιρηδες και ετσι θα συνεχισουμε,τωρα αν ο κλαδος ειναι ζημιογονος ας το κλεισουνε ,γιατι λεφτα εχουν να δωσουν για μηχανηματα για αλκοτεστ,λεφτα για την παιδια οδηγησης δεν εχουν και οσο δεν θα εχουν θα εχουν ενα κλαδο ζημιογονο,δεν πειραζει ας τα σπρωχνουν και καπου
 
,τωρα αν ο κλαδος ειναι ζημιογονος ας το κλεισουνε ,γιατι λεφτα εχουν να δωσουν για μηχανηματα για αλκοτεστ,λεφτα για την παιδια οδηγησης δεν εχουν και οσο δεν θα εχουν θα εχουν ενα κλαδο ζημιογονο,δεν πειραζει ας τα σπρωχνουν και καπου

?
argi , γιατί δεν κάνεις μιά προσπάθεια να εκφραστείς με λίγο περισσότερη συνοχή , ώστε να καταλαβαίνουμε τι λες και έτσι να μπορούμε να απαντήσουμε χωρίς να παρεξηγήσουμε τα γραφόμενα σου-bye-
 
Να πω και την άλλη άποψη. Επιστρέφω την Τετάρτη το βράδυ από Φλώρινα σε Θεσσαλονίκη μέσω Έδεσσας. Φθάνω στο Μαυροβούνι γύρω στη 1.00. Αλκοτεστ. Καθαρός, αφού δεν είχα βάλει τίποτε στο στόμα μου. Ρωτώ το όργανο.

Πιάσατε κανέναν μεθυσμένο;

Από τις 11.25 μέχρι τώρα, μόνο εσείς και ένας οδηγός φορτηγού δεν είχατε καθόλου οινόπνευμα στο αίμα σας. Μέχρι στιγμής έχουμε κόψει κλήσεις σε 44.

1.30 βρίσκομαι στα Γιανιτσά. Μπλόκο. Αλκοτεστ. Καθαρός. Επαναλαμβάνω την ερώτηση.

Απάντηση: Οι μισοί, δηλ. περισσότερα από 50 άτομα, που έχουμε ελέγξει είχαν αλκοόλ πάνω το όριο. και από αυτούς οι μισοί, προσπαθούσαν να βάλουν μέσο για να μην τους γράψουμε....

Τα σχόλιά σας παρακαλώ...

Όπως είπα και παραπάνω όσο αφορά την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
θα πρέπει να είναι τα μέτρα «δρακόντεια» , και αν είναι δυνατόν κατάσχεση
του αυτοκινήτου και αυτόφωρο για τον οδηγό.
Και αυτό γιατί βάζει σε κίνδυνο και άλλους οδηγούς.
Τώρα το ότι αρκετοί οδηγοί προσπάθησαν να βάλουν «μέσον» για να μην τους γράψουν είναι ένα θέμα που αυτό μπορεί να το λύσει μόνο η αστυνομία και οι εκάστοτε πολιτικοί..
 
Θεωρώ μακράν τη χειρότερη παράβαση να οδηγάς πιωμένος.Για μένα θα πρέπει να μετατραπει το αδίκημα σε "απόπειρα ανθρωποκτονίας".

Δεν εχω οδηγήσει ΠΟΤΕ υπο την επήρρεια (η αλήθεια είναι βέβαια οτι δεν πίνω γενικότερα) και δεν μπορώ να μπω καθόλου στο πνεύμα κάποιου ο οποίος πίνει εστω και λίγο και πιάνει τιμόνι, γνωρίζοντας οτι είναι ΠΟΛΥ πιθανό να προξενήσει κακό.

Η δικαιολογία δε, οτι "ελα μωρά 1-2 ποτηράκια ήπια.Μια χαρά είμαι", είναι εντελώς γελοία κατά τη γνώμη μου.
 
Για το αλκοόλ, έχουν κατεβάσει το όριο τόσο ώστε να εμπίπτει και κάποιος που έχει καταναλώσει και μία μόνο μπύρα (στάδιο χαρακτηριζόμενο ως subclinical, με μόνο "ύποπτο" σύμπτωμα το πολύ μία ελαφρά ευφορία). Νομίζω ότι καλώς δεν παίρνουν κεφάλια για την πρώτη περίπτωση (συγκέντρωση 0,25-0,40 mg/l εκπνεόμενου αέρα) υπέρβασης που προβλέπει ο ΚΟΚ (πλέον προβλέπει πρόστιμο 200 Ευρώ, σχετικώς λογικό πιστεύω). Και πολύ καλώς είναι εξοντωτικές οι ποινές από εκεί και πάνω.
 
1 μπύρα μπουκάλι η ποτήρι? έχει διαφορά...

Και τι θα κάνουν οι Ελληνάρες τώρα στα μπουζούκια? θα πληρώνουν 150 ενα μπουκάλι κόστους 5 και θα το αφήνουν ανέπαφο? Ερε γλέντια......
 
Να πίνουν, αλλά να παίρνουν ταξί μετά, ή να οδηγεί όποιος δεν ήπιε.

Παραπάνω εννοώ μπουλάκι (500ml). 1 ποτήρι (300ml) φέρνει τους περισσότερους στο 10-15mg/l (σε αλκοτέστ εννοώ). Βέβαια έχει σημασία και ο χρόνος που καταναλώθηκε το ποτό (η συγκέντρωση στο αίμα ή στην αναπνοή φτάνει συνήθως το μέγιστο μέσα σε μισή με μία ώρα από την κατανάλωση, μετά φθίνει) τι είδος ποτό καταναλώθηκε (νομίζω τα βαρύτερα επηρεάζουν γρηγορότερα σε σχέση με τα ελαφρύτερα, ακόμη και εάν η συνολική καθαρή ποσότητα αλκοόλης είναι και στις δύο περιπτώσεις η ίδια). Βέβαια υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις από άτομο σε άτομο. Πχ οι χρόνιοι αλκοολικοί -εάν δεν έχουν καταστρέψει το συκώτι τους- συνήθως μεταβολίζουν το αλκοόλ πολύ ταχύτερα.