Canon 5D MkII

"This particular episode of "House" was written to take place in a collapsed building. The production wanted to construct a set with a practical collapsed ceiling both for realism and to help the cast feel what they were supposed to be going through. "House" is shot on 35mm film, but with the plans for the set, this became almost physically impossible. The rather tiny Canon cameras presented an opportunity not only to shoot in cramped quarters, but to do it with fewer lighting units than would normally be used, and to use multiple cameras when needed. In other words, the circumstances of the production required new approaches, and the Canon cameras represented one approach that could help solve the problem."
 
"Canon cannot talk about the House episode yet because production is very angry about all the problems and fixes they had to do in post because of shooting with the camera.

Aliasing and missed focus would be the main problems."
 
To aliasing ειναι ισως το μεγαλυτερο προβλημα, που απαιτει αλλη σχεδιαση του hardware (antialias filter).
Οσον αφορα το focus , μαλλον πρεπει να ξαναπαμε πισω , στις παλιες μερες του σινεμα , που χρειαζεται ενα ατομο μονο γι αυτο...
 
Οσον αφορα το focus , μαλλον πρεπει να ξαναπαμε πισω , στις παλιες μερες του σινεμα , που χρειαζεται ενα ατομο μονο γι αυτο...

Γιαννη ειμαι βεβαιος οτι focus puller εχει η συγκεκριμενη παραγωγη :D

Ομως αν και ειναι λαμπροι τεχνικοι σου διαφευγει κατι....οτι αυτοι εξασκουν το αντικειμενο τους σε βαθος πεδιου μιας S35 επιφανειας και οχι σε FF σενσορα....


Εχει μια διαφορα.....αν πηγαιναν σε μια 7d που ειναι πιο κοντα στις διαστασεις του κινηματογραφικου φορμα και διαστασεις τοτε ισως ειχαν τυχη...


Απλα εμπλεξαν με κατι που δεν γνωριζαν. Αν δεις τι προβληματα focus ειχαμε με την RED και την κολοσιαια της αναλυση θα τα εχανες....

Θα νομιζες οτι οποιος εκανε focus ηταν ασχετος....
 
Δε νομιζω οτι ασχολουνται πολλοι πια με τις canon (5d mkII - 7D - 550D klp) σαν φωτογραφικες ....
Το βιντεο εχει κλεψει τη παρασταση και εξω γινεται χαμος !
 
Φυσικα και δεν ειναι χαλια... αλλα αυτο το ξεραμε ηδη !

Απλα η ποιοτητα του βιντεο που τραβανε, εχει επηρεασει ολοκληρη τη βιομηχανια θεαματος, γιατι για πρωτη φορα , μπορεις με λιγα σχετικα χρηματα, να εχεις κινηματογραφικο αποτελεσμα.
 
Γιαννη ειμαι βεβαιος οτι focus puller εχει η συγκεκριμενη παραγωγη :D

Ομως αν και ειναι λαμπροι τεχνικοι σου διαφευγει κατι....οτι αυτοι εξασκουν το αντικειμενο τους σε βαθος πεδιου μιας S35 επιφανειας και οχι σε FF σενσορα....


Εχει μια διαφορα.....αν πηγαιναν σε μια 7d που ειναι πιο κοντα στις διαστασεις του κινηματογραφικου φορμα και διαστασεις τοτε ισως ειχαν τυχη...


Απλα εμπλεξαν με κατι που δεν γνωριζαν. Αν δεις τι προβληματα focus ειχαμε με την RED και την κολοσιαια της αναλυση θα τα εχανες....

Θα νομιζες οτι οποιος εκανε focus ηταν ασχετος....

To FF της canon δεν ειναι ισο με το κινηματογραφικο 35μμ?
 
Oxi, ειναι μεgαλυτερο, γι αυτο και πολυ προτιμουν την 7D που ειναι πιο κοντα στο film.

attachment.php


http://www.google.com/imgres?imgurl...ufyvAw&sa=X&oi=image_result&resnum=5&ct=image
 

Attachments

  • sensor_sizes.jpg
    sensor_sizes.jpg
    14.2 KB · Views: 127
Last edited:
Για βιντεο, δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο Frame , γιατι ετσι μειωνεται ΠΟΛΥ το DOF σε ανοιχτα διαφραγματα, και δυσκολευει πολυ το εργο των καμεραμαν...
Γι αυτο και πολλοι προτιμουν την 7D εναντι της 5D και για αλλους λογους επισης.
 
Για βιντεο, δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο Frame , γιατι ετσι μειωνεται ΠΟΛΥ το DOF σε ανοιχτα διαφραγματα, και δυσκολευει πολυ το εργο των καμεραμαν...

Ποιος ενδιαφερεται για τους οπερατερ ρε συ ? :ernaehrung004:

Η αισθηση κινηματογραφησης να ειναι καλα....Αλλωστε τα ιδια προβληματα ειχαν και οσοι τραβουσαν παλιοτερα σε φιλμ 65mm.
 
Thx μου ανοιξατε τα ματια , τοσα χρονια θεωρουσα οτι τα 35mm κινηματογραφικα ειναι ακριβως ιδια με τα 35μμ της φωτο .
(..ακομα δεν το εχω εμπαιδωσει .)
Ειχα την αισθηση οτι το κινηματογραφικο φιλμ το χρησιμοποιουσαν οι still φωτογραφοι .
 
Βασικά το ίδιο φιλμ είναι, αλλά στις φωτογραφικές τρέχει οριζόντια, και το πλάτος του ρολού είναι το ύψος του καρέ, ενώ στις κινηματογραφικές έχει άλλη διάτρηση, και στο πλάτος του ρολού βγαίνει και το πλάτος του καρέ (χονδρικά αυτά).