ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Ένας φακός κρίνεται σε
1. μέγιστη ανάλυση
2. ανάλυση σε κάθε διάφραγμα
3. Κοντράστ
4. φλαιρ (δηλ. αντίσταση σε εμφάνιση κηλίδων από κόντρα ή πλάγιο φως μέσα στη φωτο)
5. νόθο χρώμα (δηλ. σε συνθήκες έντονου κοντράστ τα σκούρα σχήματα να έχουν μπλέ ή μώβ περιγράμματα.
6. γεωμετρικές παραμορφώσεις
7. και ειδικά οι ευρυγώνιοι καμπυλότητα πεδίου.
Ο 18-55 είναι κοντά στον 17-40 σε κάποια από τα παραπάνω. Αλλά Στέργιο ακόμη και σε αυτά η διαφορά είναι εμφανής, για να μην πώ εμφανέστατη. Στη διάθεσή σου έχεις τον 18-55, εγώ βάζω τον 17-40 και -φαντάζομαι- ο Πανούσης βάζει τον 17-35 ώστε να δούμε τις διαφορές με την ίδια μηχανή. Ή αν δεν έχετε πρόβλημα, μπορώ να φέρω και τον NIKKOR 17-35 2.8.
1. μέγιστη ανάλυση
2. ανάλυση σε κάθε διάφραγμα
3. Κοντράστ
4. φλαιρ (δηλ. αντίσταση σε εμφάνιση κηλίδων από κόντρα ή πλάγιο φως μέσα στη φωτο)
5. νόθο χρώμα (δηλ. σε συνθήκες έντονου κοντράστ τα σκούρα σχήματα να έχουν μπλέ ή μώβ περιγράμματα.
6. γεωμετρικές παραμορφώσεις
7. και ειδικά οι ευρυγώνιοι καμπυλότητα πεδίου.
Ο 18-55 είναι κοντά στον 17-40 σε κάποια από τα παραπάνω. Αλλά Στέργιο ακόμη και σε αυτά η διαφορά είναι εμφανής, για να μην πώ εμφανέστατη. Στη διάθεσή σου έχεις τον 18-55, εγώ βάζω τον 17-40 και -φαντάζομαι- ο Πανούσης βάζει τον 17-35 ώστε να δούμε τις διαφορές με την ίδια μηχανή. Ή αν δεν έχετε πρόβλημα, μπορώ να φέρω και τον NIKKOR 17-35 2.8.