Περναω σε αλλο ενα μανικι......τον ενισχυτη .
Τελικα αποφασισα να τον βαλω στην αριστερη πλευρα του χωρου αποσκευων, χωρις να παραβω τον αρχικο κανονα που ειχα θεσει, να μην χασω χωρο......
Τοποθετηθηκε και στηριχτηκε με μεταλικες κατασκευες που εκανα για να τον στηριξω σε ηδη υπαρχουσες βιδες του αυτοκινητου.
Κατω απο αυτον τοποθετηθηκε και ο πυκνωτης της Signat, μεγεθους 1farad. Κατσκευαστηκε και γιαυτον ειδικη μεταλικη βαση.Στις φωτο ειναι ακριβως πισω απο τις γρυλιες εξαερισμου που βλεπεται, αλλα "δυστυχως" δεν φαινεται......
Η παροχη των 35 mm2 που ερχεται απο εμπρος, συνδεεται στον πυκνωτη, και στη συνεχεια με καλωδιο ιδιας διαμετρου επανω στον ενισχυτη. Το μηκος του καλωδιου δεν ξεπερνα τα 10 εκατοστα μεταξυ του πυκνωτη και του ενισχυτη, κατι που συμβαινει επισης και μεταξυ σωματος αυτοκινητου πυκνωτη και ενισχυτη επισης.
Σημειο "γειωσης" επιλεχθηκε τετοιο ωστε να υπαρχει η μεγιστη επαφη με ολο το αμαξωμα και οχι τυχον καποια πονταρισμενη λαμαρινα.
Επισης ολος ο χωρος σε εκεινο το σημειο, ντυθηκε με ελαστικο φυλλο (λαστιχο) παχους 3 χιλιοστων, διοτι ολα τα πραγματα παροχες , πυκνωτες , ακροδεκτες, ειναι αρκετα κοντα , και τα φοβομουν. Καλλιο γαιδουροδενε λεει, παρα γαιδουρογυρευε....
Επισης η τροφοδοσια της πηγης , γινεται με καλωδιο που τραβηχτηκε απο τον πυκνωτη προς τα εμπρος για να υπαρχει κοινο σημειο αναφορας παροχης μεταξυ πηγης και ενισχυτη.
Χρησιμοποιηθηκε καλωδιο 3χ1.5 το οποιο μεταφερει την παροχη εμπρος (ασφαλισμενο βεβαια) και το τριτο του καλωδιο χρησιμοποιηθηκε για το remote του ενισχυτη....