Car audio update...

Εγώ που το είδα πάντως... δεν είδα τίποτε... απολύτως τίποτε...
Ούτε στο πορτ μπαγκάζ... Μιλάμε για τέλεια δουλειά!!! :grinning-smiley-043
Βέβαια το συνεργείο ήταν unπαίχταμπλ... Χρήστος-Φώτης... αρρωστάκια...
Σαν να λέμε δηλαδή Πασπάτης-Καλαφάτης :flipout:
 
....και φωτο...

αλλα δυστυχως δεν ειχα βγαλει τελικα απο ολα τα σταδια κατασκευης....anyway.

Ας ξεκινησω απο τις πορτες και το μεταλικο δακτυλιδι που ελεγα στον Φραγκισκο στο αλλο thread....



.
 

Attachments

  • IMG_1001 (Medium).JPG
    IMG_1001 (Medium).JPG
    53.1 KB · Views: 33
  • IMG_0008 (Medium).JPG
    IMG_0008 (Medium).JPG
    66.3 KB · Views: 47
  • IMG_0003 (Medium).JPG
    IMG_0003 (Medium).JPG
    53.9 KB · Views: 34
Επισης ριξτε μια ματια στα μαμα ηχεια που ειχε το αυτοκινητο.


Θα καταλαβετε..............
 

Attachments

  • IMG_0038 (Medium).JPG
    IMG_0038 (Medium).JPG
    70.4 KB · Views: 34
  • IMG_0039 (Medium).JPG
    IMG_0039 (Medium).JPG
    82.1 KB · Views: 30
Δυστυχως φωτο απο τις μονωσεις στις πορτες.....δεν, οποτε μονο απο το εξωτερικο αποτελεσμα μπορω να σας δειξω.....


Πριν και μετα.

Κοπηκε προσεκτικα ολη η πλαστικη σιτα που υπηρχε , και κρατηθηκε το δακτυλιδι που απεμεινε, μονο και μονο για να στηριξει σκετο πλεον ενα ταπεινο ηχειοπανο.......
 

Attachments

  • IMG_0357 (Medium).JPG
    IMG_0357 (Medium).JPG
    53.6 KB · Views: 47
  • IMG_0377 (Medium).JPG
    IMG_0377 (Medium).JPG
    51.7 KB · Views: 48
Τελικα μου λειπουν αρκετες φωτο αλλα τελος παντων........


Το αποτελεσμα της κατασκευης - στηριξης των τουιτερ στα πλαστικα των εμπρος "κολωνων" του αυτοκινητου ντυμενα με υφασμα οροφης. Ατιμο πραγμα....

Η θεση τους δεν ειναι η ιδανικη , αλλα δεδομενου οτι αυτη θα ηταν εξω απο το παρπριζ του αυτοκινητου :twoguns: , μια χαρα κατσανε.

Χρησιμοποιοντας και την πηγη που εχει πααααρα πολλες ρυθμισεις, χρονους κτλ κτλ, που θα παει , θα τη φερω τη σκηνη οσο γινεται καλυτερα.....

Τα τουιτερ βαφτηκαν στο κοντινοτερο χρωμα που βρηκα σε σπρει , στο χρωμα του πανιου οροφης που χρησιμοποιηθηκε!
.
 

Attachments

  • IMG_0355 (Medium).JPG
    IMG_0355 (Medium).JPG
    47.5 KB · Views: 40
  • IMG_0359 (Medium).JPG
    IMG_0359 (Medium).JPG
    59.1 KB · Views: 38
Last edited:
Στο κομματι της καμπινας του γουφερ , ευτυχως εχω περισσοτερες φωτο....


Ολα ξεκινησαν με την παρα πολυ καλη μονωση του σημειου που ηθελα να τοποθετησω την περιπου 1 κυβικου ποδιου καμπινα, μιας και τοσο ζητουσε το γουφερ...

Ο σκοπος ηταν , οπως ειπα και ποιο πριν , να μην χαθει χωρος αποσκευων.

Μετα απο πολυ σκεψη-μελετη, καταληξαμε στο παρακατω σημειο του αυτοκινητου, στο οποιο και προχωρησαμε και με την κατασκευη.


Πολυ καλη μονωση του χωρου, "ζουμια" πολλα "ζουμια", υαλοπανα, πινελα ασετον και πολυ φαγουρα.........:slapface:

"Βαρεια" ατμοσφαιρα καθολη τη διαρκεια του "πασαληματος", που δεν φανταζομαι πως θα ηταν αν δεν ειχα παρει "οικολογικο" πολυεστερα......


.
 

Attachments

  • IMG_0016 (Medium).JPG
    IMG_0016 (Medium).JPG
    74.8 KB · Views: 42
  • IMG_0015 (Medium).JPG
    IMG_0015 (Medium).JPG
    67.4 KB · Views: 36
  • IMG_0001 (Medium).JPG
    IMG_0001 (Medium).JPG
    50.4 KB · Views: 36
  • IMG_0006 (Medium).JPG
    IMG_0006 (Medium).JPG
    57.7 KB · Views: 51
Μετα απο αρκετα "χερια" πολυεστερα και υαλοπανου, η καμπινα βγηκε, καθαριστηκε απο τα περιτα και δοκιμαστηκε ως προς την εφαρμογη της.......


.
 

Attachments

  • IMG_0025 (Medium).JPG
    IMG_0025 (Medium).JPG
    57.2 KB · Views: 32
  • IMG_0027 (Medium).JPG
    IMG_0027 (Medium).JPG
    83.3 KB · Views: 32
  • IMG_0029 (Medium).JPG
    IMG_0029 (Medium).JPG
    73.4 KB · Views: 39
  • IMG_0023 (Medium).JPG
    IMG_0023 (Medium).JPG
    67.4 KB · Views: 40
Last edited:
Σειρα ειχε τωρα η κατασκευη του εμπρος "καπακιου" της καμπινας, το οποιο εγινε και αυτο απο πολυεστερα, καθως και η συγκοληση του με αυτην....


.
 

Attachments

  • IMG_0047 (Medium).JPG
    IMG_0047 (Medium).JPG
    83 KB · Views: 33
  • IMG_0035 (Medium).JPG
    IMG_0035 (Medium).JPG
    76 KB · Views: 30
  • IMG_0049 (Medium).JPG
    IMG_0049 (Medium).JPG
    90.3 KB · Views: 27
  • IMG_0037 (Medium).JPG
    IMG_0037 (Medium).JPG
    56.7 KB · Views: 29
  • IMG_0033 (Medium).JPG
    IMG_0033 (Medium).JPG
    81.4 KB · Views: 28
Τσάκωνας Βασίλης said:
Μπασοκαμπίνα απαιτήσεων. Εντελώς σπασμένες επιφάνειες και χωρίς γωνίες. Μπράβο! Από στιβαρότητα τι λέει?


Ενα θα σου πω Βασιλη. Ειναι τουλαχιστον 2,5 φορες ποιο παχια , απο οποιαδηποτε γαστρα φουσκωτου εχω δει, αν σου λεει κατι αυτο......:music-smiley-005:
 
Αφου ογκομετρηθηκε, η καμπινα εκλεισε , δοκιμαστηκε τελικα στη θεση της, γινανε μερικα "μερεμετακια" με υαλοστοκο, και "ντυθηκε" με λεπτη μοκετα στο χρωμα του αυτοκινητου.....

.
 

Attachments

  • IMG_0004 (Medium).JPG
    IMG_0004 (Medium).JPG
    75.7 KB · Views: 30
  • IMG_0007 (Medium).JPG
    IMG_0007 (Medium).JPG
    60.4 KB · Views: 29
  • IMG_0011 (Medium).JPG
    IMG_0011 (Medium).JPG
    65.2 KB · Views: 27
  • IMG_0017 (Medium).JPG
    IMG_0017 (Medium).JPG
    85.5 KB · Views: 28
  • IMG_0021 (Medium).JPG
    IMG_0021 (Medium).JPG
    45.2 KB · Views: 34
Ξεπερναω παλι τα σταδια των καλωδιωσεων που ουτε απο εκει εχω φωτο.
Αυτο που θελω να σημειωσω ειναι οτι τα καλωδια των ηχειων ειναι περασμενα αριστερα και δεξια κατα μηκος του αυτοκινητου, τα καλωδια σηματων απο την πηγη ειναι περασμενα στη μεση, και αυτο της παροχης απο την δεξια μερια .
Καμμια απο τις ομαδες των καλωδιων δεν τρεχει παραλληλα με την αλλη , παρα μονο διασταυρωνονται σε ενα σημειο. Σημαντικο για πιθανα "παρασιτακια"......

Για να ολοκληρωσω με τα της καμπινας, αυτη γεμισε με κυανακρυλικη βατα, στερεωθηκε εσωτερικα με το αυτοκινητο , μπηκα κι εκει διαφορες μονωσεις και deflex, και μπηκε στη θεση της.........


.
(Φραγκισκο, που ειναι η καμπινα ΟΕΟ ???)
 

Attachments

  • IMG_0368 (Medium).JPG
    IMG_0368 (Medium).JPG
    71.7 KB · Views: 43
  • IMG_0371 (Medium).JPG
    IMG_0371 (Medium).JPG
    80.8 KB · Views: 55
Περναω σε αλλο ενα μανικι......τον ενισχυτη .

Τελικα αποφασισα να τον βαλω στην αριστερη πλευρα του χωρου αποσκευων, χωρις να παραβω τον αρχικο κανονα που ειχα θεσει, να μην χασω χωρο......

Τοποθετηθηκε και στηριχτηκε με μεταλικες κατασκευες που εκανα για να τον στηριξω σε ηδη υπαρχουσες βιδες του αυτοκινητου.
Κατω απο αυτον τοποθετηθηκε και ο πυκνωτης της Signat, μεγεθους 1farad. Κατσκευαστηκε και γιαυτον ειδικη μεταλικη βαση.Στις φωτο ειναι ακριβως πισω απο τις γρυλιες εξαερισμου που βλεπεται, αλλα "δυστυχως" δεν φαινεται......

Η παροχη των 35 mm2 που ερχεται απο εμπρος, συνδεεται στον πυκνωτη, και στη συνεχεια με καλωδιο ιδιας διαμετρου επανω στον ενισχυτη. Το μηκος του καλωδιου δεν ξεπερνα τα 10 εκατοστα μεταξυ του πυκνωτη και του ενισχυτη, κατι που συμβαινει επισης και μεταξυ σωματος αυτοκινητου πυκνωτη και ενισχυτη επισης.
Σημειο "γειωσης" επιλεχθηκε τετοιο ωστε να υπαρχει η μεγιστη επαφη με ολο το αμαξωμα και οχι τυχον καποια πονταρισμενη λαμαρινα.
Επισης ολος ο χωρος σε εκεινο το σημειο, ντυθηκε με ελαστικο φυλλο (λαστιχο) παχους 3 χιλιοστων, διοτι ολα τα πραγματα παροχες , πυκνωτες , ακροδεκτες, ειναι αρκετα κοντα , και τα φοβομουν. Καλλιο γαιδουροδενε λεει, παρα γαιδουρογυρευε....

Επισης η τροφοδοσια της πηγης , γινεται με καλωδιο που τραβηχτηκε απο τον πυκνωτη προς τα εμπρος για να υπαρχει κοινο σημειο αναφορας παροχης μεταξυ πηγης και ενισχυτη.
Χρησιμοποιηθηκε καλωδιο 3χ1.5 το οποιο μεταφερει την παροχη εμπρος (ασφαλισμενο βεβαια) και το τριτο του καλωδιο χρησιμοποιηθηκε για το remote του ενισχυτη....
 

Attachments

  • IMG_0372 (Medium).JPG
    IMG_0372 (Medium).JPG
    65 KB · Views: 32
  • IMG_0373 (Medium).JPG
    IMG_0373 (Medium).JPG
    74 KB · Views: 33
  • IMG_0374 (Medium).JPG
    IMG_0374 (Medium).JPG
    79.4 KB · Views: 36
  • IMG_0376 (Medium) (Small).JPG
    IMG_0376 (Medium) (Small).JPG
    30.3 KB · Views: 31
Last edited:
Η μπαταρια της "μαμας" αλλαχτηκε, γιατι πολυ απλα δεν ειχε ελπιδες για τετοια ισχυ (45amph), και τοποθετηθηκε νεα μαζι με ασφαλειοθηκη (η οποια θα αλλαχθει με ενα braker που πηρα 100amp) και θα συμαζευτουν λιγο τα "τελειωματα" του φλεξιμπλ.
Επισης το φλεξιμπλ ειναι περασμενο σε ολο το μηκος του καλωδιου απο εμπρος μεχρι πισω στον ενισχυτη, για μεγαλυτερη προστασια.
Το μονο σημειο που δεν εχει φλεξιμπλ, ειναι αυτο που περναει απο τον χωρο του κινητηρα στην καμπινα επιβατων, αλλα κι εκει καταφερα παρα το "γαιδουρινο" του μεγεθος να το περασω απο 3 πολυ ωραια ελαστικα δαχτυλιδια που ειχε απο μαμα, και να το "παστωσω" με σιλικονη θερμοκρασιας..




.
 

Attachments

  • IMG_0366 (Medium).JPG
    IMG_0366 (Medium).JPG
    86.1 KB · Views: 35
  • IMG_0367 (Medium).JPG
    IMG_0367 (Medium).JPG
    82.5 KB · Views: 35
Last edited:
Και τελος αφαιρεθηκε η 2din πηγη της μαμας , και μπηκε το p88rs στη θεση του.

Επισης περαστηκε και το καλωδιακι απο τον adaptor του ipod, ο οποιος ειναι τοποθετημενος κατω απο την πηγη.
Ας ειναι καλα οι χωροι που εχει το rav εκει μπροστα, που φτασαν για να μπουν τα καλωδια ομορφα τακτοποιημενα και να μεινει και χωρος.....:music-smiley-005:


.
 

Attachments

  • IMG_0354 (Medium).JPG
    IMG_0354 (Medium).JPG
    70.4 KB · Views: 42
  • IMG_0361 (Medium).JPG
    IMG_0361 (Medium).JPG
    58.1 KB · Views: 41