Carmina burana

Μιας και είναι εκτός ο Μανώλης (Brucknerian) θα το γράψω εγώ:
το Hooked on Classics δηλαδή έχει μεγάλη διαφορά απ'αυτό (εκτός από το solo);

το έχεις?
για βάλε δείγμα !
 
τα Hooked on Classics δηλαδή έχει μεγάλη διαφορά απ'αυτό; (εκτός από το solo);

πιχι...η γραμμή του μπάσου είναι Love her madly....

τελεία.-bye-





τι άλλο να ζητήσει κανείς ...
 
και εγώ εννοώ...σιγά οι χουκτ μην κάτσουν να τολμήσουν να βγάλουν κάρμινα...
 
Re: Όταν ένας συμφωνιστής συνθέτει μια πολιτική όπερα: Fidelio του L.v. Beethoven

η εισαγωγή είναι τρομαχτική.
μου δέθηκε το στομάχι κόμπος εκεί που βγαίνουν τα φωνητικά flamenco.
Ξέρεις: αυτά που βγαίνουν απ την κοιλιά.
Ηθελα να πέσω κάτω και να δαγκώνω τις μοκέτες Αρχηγέ.
Ναι: σε video το είδα.
στο Σινεμά, θα είχα σπάσει το κάθισμα.
το έκανα: στο 'κατά Ματθαίον' του Πιερ-Πάολο, οταν μπαίνει η τοκάτα και φούγκα του Κάντορα.
στο Studio.
γύρω, οι κούλτοι, κοίταζαν σα μαλάκες.
είχα και πολλά μαλλιά τότε.
'Ποιό ειν αυτό το νούμερο;' -bye-

Βρε συ Freebird μια ερώτηση έχω μοναχά.... Το καλτσόν σκίστηκε πολύ ή απλά έφυγε ένας πόντος; Τα άλλα δεν μας ενδιαφέρουν...

Έτσι που το πας, θα κατέβου κάτου και θα σας περιλάβω αναλόγους. Έχω κάτι κρατημένα για Δαμιανούς και Δημοκήδηδες περί Mahler, που απείλησαν ότι θα χειροδικήσουν αλλά θα τους ειπάρει και θα τους σηκώσει.

Για τον Mr. Ρέϊν εν τήαρζζζ απαξιώ. Το μορφωτικόν μου επίπεδο δεν μου το επιτρέπει περαιτέρω σχολιασμό.

Όσο για τον άλλο τον ταϊσμένο Πόρτα, αποκαλούμενος και ως Μαντζαρέκος και την διασκευή του στα Carmina Catourana (όπως προέκυψαν από Burana) έχω να πω ότι oi διασκευές που διαπράττω αστειευόμενος στα ανίψια μου (όπου ευθυμούν απείρως), που δεν είναι άλλες από τις 3 περιβόητες παραλλαγές στο θέμα του "Αχ, κουνελάκι" στο ύφος του Beethoven, του Χριστοδουλόπουλου και τους Louis Armstrong, είναι απείρως πιο artistique.

Για να μαζευτούμε λιγάκι (κρίση αυτοκριτικής...)
 
Re: Όταν ένας συμφωνιστής συνθέτει μια πολιτική όπερα: Fidelio του L.v. Beethoven

Βρε συ Freebird μια ερώτηση έχω μοναχά.... Το καλτσόν σκίστηκε πολύ ή απλά έφυγε ένας πόντος; Τα άλλα δεν μας ενδιαφέρουν...

Έτσι που το πας, θα κατέβου κάτου και θα σας περιλάβω αναλόγους. Έχω κάτι κρατημένα για Δαμιανούς και Δημοκήδηδες περί Mahler, που απείλησαν ότι θα χειροδικήσουν αλλά θα τους ειπάρει και θα τους σηκώσει.

Για κόπιασε, για κόπιασε κατά Ηρώδειο μεριά, γιατί έχω πολλά ράματα για τη γούνα σου. Ρίψασπη, ε ρίψασπη.

Για τον Mr. Ρέϊν εν τήαρζζζ απαξιώ. Το μορφωτικόν μου επίπεδο δεν μου το επιτρέπει περαιτέρω σχολιασμό.

Όσο για τον άλλο τον ταϊσμένο Πόρτα, αποκαλούμενος και ως Μαντζαρέκος και την διασκευή του στα Carmina Catourana (όπως προέκυψαν από Burana) έχω να πω ότι oi διασκευές που διαπράττω αστειευόμενος στα ανίψια μου (όπου ευθυμούν απείρως), που δεν είναι άλλες από τις 3 περιβόητες παραλλαγές στο θέμα του "Αχ, κουνελάκι" στο ύφος του Beethoven, του Χριστοδουλόπουλου και τους Louis Armstrong, είναι απείρως πιο artistique.

Για να μαζευτούμε λιγάκι (κρίση αυτοκριτικής...)

Εδώ όμως συμφωνούμε. Άλλο ο Karl κι άλλο ο Ray, άλλο η π%τσα και άλλο η βούρτσα, πως να το κάνουμε.
 
Re: Όταν ένας συμφωνιστής συνθέτει μια πολιτική όπερα: Fidelio του L.v. Beethoven

Εδώ όμως συμφωνούμε. Άλλο ο Karl κι άλλο ο Ray, άλλο η π%τσα και άλλο η βούρτσα, πως να το κάνουμε.

μπρρρ
αυτό είναι χιούμορ τώρα?:grinning-smiley-043
 
Re: Όταν ένας συμφωνιστής συνθέτει μια πολιτική όπερα: Fidelio του L.v. Beethoven

Εδώ όμως συμφωνούμε. Άλλο ο Karl κι άλλο ο Ray, άλλο η π%τσα και άλλο η βούρτσα, πως να το κάνουμε.

To οποίον μου θυμίζει το εξής: "Του σκαντζόχοιρου η π%τσα, τι δουλεία έχει στην βούρτσα;

Για κόπιασε, για κόπιασε κατά Ηρώδειο μεριά, γιατί έχω πολλά ράματα για τη γούνα σου. Ρίψασπη, ε ρίψασπη.

Αυτά σε άλλους μεσιέ. Σε αποστάτες διαχειριστές. Δεν πιάνουν σε μας. Σιγά μην φοβηθώ την χοληστερίνη σου και τις τρανσαμινάσες σου.

@Skakinen: Δεν μπορώ να πω η μεταφορά του τόπικ ήταν άκρως επιτυχημένη και εντελώς ταιριαστή. Είδες τι έγινε; Τα σέβη μου μεσιε διαχειριστά, αν και αποστατείτε από την παρακολούθηση της συναυλίας, με αποτέλεσμα να δέχομαι απειλές εξ' Αθήνων, περιχώρων και εκ Λαρίσης όπως αποδικνύεται. Το κρίμα στο λαιμό σας!
 
κοίταξε...
αν το δείς ψύχραιμα....:grandpa:
η βου (ρτσα) σε λίγο πιό εξτρημ και κίνκυ καταστάσεις μπορεί και να ντουμπλάρει....

γιά την άλλη...το κόβω χλωμό....-bye-
 
Re: Όταν ένας συμφωνιστής συνθέτει μια πολιτική όπερα: Fidelio του L.v. Beethoven

Όχι, είμαι (ομολογουμένως κατ εξαίρεσιν) σοβαρότατος.:damnyou:

εμείς δηλαδή σοβαροί δεν είμασταν?
είπαμε ότι το ίδιο ο Καρλ το ίδιο κι ο Ραιη?:grinning-smiley-043
 
Re: Όταν ένας συμφωνιστής συνθέτει μια πολιτική όπερα: Fidelio του L.v. Beethoven

Αυτά σε άλλους μεσιέ. Σε αποστάτες διαχειριστές. Δεν πιάνουν σε μας. Σιγά μην φοβηθώ την χοληστερίνη σου και τις τρανσαμινάσες σου.

@Skakinen: Δεν μπορώ να πω η μεταφορά του τόπικ ήταν άκρως επιτυχημένη και εντελώς ταιριαστή. Είδες τι έγινε; Τα σέβη μου μεσιε διαχειριστά, αν και αποστατείτε από την παρακολούθηση της συναυλίας, με αποτέλεσμα να δέχομαι απειλές εξ' Αθήνων, περιχώρων και εκ Λαρίσης όπως αποδικνύεται. Το κρίμα στο λαιμό σας!

Αφού δεν είναι επαρκείς οι οικογενειακοί λόγοι για να με δικαιολογήσουν θα ομολογήσω την αληθινή αιτία της απουσίας μου:
η δική μου χοληστερίνη θα ερχόταν σε πολύ δύσκολη θέση ερχόμενη σε επαφή με τις δικές σας εχμ, ας τις πούμε κάπως ανεπτυγμένες...:D

τέλος off topic