Σας ζητώ προκαταβολικά συγνώμη που ίσως ανάψω φωτιές με τα λεγομενά μου, αφού αμφισβητώ τους μεγάλους γκουρού του Hi-End, αλλά πιστεύω ότι αυτό που θα γράψω και εγώ έχει μια σημαντική επιστημονική βάση, αντίστοιχη αυτής της λογικής του εν λόγω προϊόντος.
Αν εγώ κατάλαβα σωστά το προϊόν αυτό συγκρατεί τα καλώδια στον αέρα για να μην ταλαντώνει μαζί με το πάτωμα. Έχοντας κάποιες στοιχειώδης γνώσεις ταλαντώσεων και δυναμικής τυγχάνει να γνωρίζω ότι όταν το καλώδιο αυτό κρέμεται άνα, ας πούμε τυχαία, μισό μέτρο, η ιδιοσυχνότητα του είναι περίπου ίση με την ταχύτητα του κύματος και τις αρμονικές αυτού. Λέω περίπου λόγω της ύπαρξης της απόσβεσης στα άκρα, η οποία ρίχνει την ιδιοσυχνότητα κατά μερικά Hertz. Το καλώδιο αυτό διεγείρεται από τον ίδιο τον αέρα που τον διεγείρουν τα ηχεία μας και ο οποίος έχει αρκετές συχνότητες ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα συντονιστεί όχι μόνο στην πρώτη αρμονική αλλά και σε αρκετές από τις επόμενες!
Δηλαδή από εκεί που απλά το καλώδιο μας ταλαντωνόταν μεν, αλλά λίγο, τώρα δημιουργούμε προϋποθέσεις για συντονισμό και ταλάντωση στο μέγιστο των μετατοπίσεων...
Μήπως είναι λάθος;;;
Αν εγώ κατάλαβα σωστά το προϊόν αυτό συγκρατεί τα καλώδια στον αέρα για να μην ταλαντώνει μαζί με το πάτωμα. Έχοντας κάποιες στοιχειώδης γνώσεις ταλαντώσεων και δυναμικής τυγχάνει να γνωρίζω ότι όταν το καλώδιο αυτό κρέμεται άνα, ας πούμε τυχαία, μισό μέτρο, η ιδιοσυχνότητα του είναι περίπου ίση με την ταχύτητα του κύματος και τις αρμονικές αυτού. Λέω περίπου λόγω της ύπαρξης της απόσβεσης στα άκρα, η οποία ρίχνει την ιδιοσυχνότητα κατά μερικά Hertz. Το καλώδιο αυτό διεγείρεται από τον ίδιο τον αέρα που τον διεγείρουν τα ηχεία μας και ο οποίος έχει αρκετές συχνότητες ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα συντονιστεί όχι μόνο στην πρώτη αρμονική αλλά και σε αρκετές από τις επόμενες!
Δηλαδή από εκεί που απλά το καλώδιο μας ταλαντωνόταν μεν, αλλά λίγο, τώρα δημιουργούμε προϋποθέσεις για συντονισμό και ταλάντωση στο μέγιστο των μετατοπίσεων...
Μήπως είναι λάθος;;;