Χάμπα Χάμπα (ή όταν ο προ μπορεί να είναι ο "σπασμένος" κρίκος)!

Thanks Νίκο

Τι νά χω στο νου μου?

Για το χτίσιμο έκανα πατάτα και δεν έβαλα τις αντιστάσεις στην τελευταία παραγγελία, οπότε θα αργήσει λιγάκι...
 
Αστέρι γειώσεων κατά προτίμηση πάνω στα RCA εισόδου, μικρές διαδρομές, συστροφή καλωδίων AC και σήματος εισόδου, απόσταση Μ/Σ από το κύκλωμα κτλ κτλ, τα γνωστά δηλαδή... σα να φτιάχνεις phono stage.
 
Μην του τα κάνεις όλα εύκολα Νίκο. Τον βάζεις σε υποψίες. :)

Ο Δημήτρης θέλει και λίγο ζόρι. Να του πεις και κάτι που του έχει διαφύγει...

Δημήτρη, περιμένουμε εντυπώσεις!
 
Χαίρομαι που πήρα τις σωστές επιλογές στο συγκεκριμένο προ.

Ο επιλογέας (mini toggle switch DPDT - βρίσκεται σχετικά εύκολα στο eBay) δεν παρουσιάζει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ θόρυβο στη μεταγωγή on-the-fly. Έχει και ιδιαίτερα σκληρή αίσθηση και είναι ιδιαίτερα αξιόπιστος ακόμη και σε σκληρή χρήση.

Σε συνδυασμό με την σχεδόν απόλυτη (!) ταύτιση των εντάσεων μεταξύ ψηφιακής (ODAC/Salas) και αναλογικής εισόδου (Salas FSP), σε κάθε θέση του ποτενσιομέτρου, μου επιτρέπει ακόμη και να "ξεγελάω" στιγμιαία τον εαυτό μου κατά τις ακροάσεις (ποιά πηγή έχω επιλέξει? :) ) χωρίς καθόλου ενοχλήσεις από θορύβους και spikes κατά τη μεταγωγή.

Σίγουρη και ιδεατή επιλογή επιλογέα 2 εισόδων...
 

Attachments

  • mF6ZLEYpw9mmcTMpt0Fpt9g.jpg
    mF6ZLEYpw9mmcTMpt0Fpt9g.jpg
    5.3 KB · Views: 182
Απάντηση: Re: Χάμπα Χάμπα (ή όταν ο προ μπορεί να είναι ο "σπασμένος" κρίκος)!

Φίλος το έφτιαξε πρόσφατα και απ' ότι κατάλαβα του αρέσει πολύ.

(Επίσης, πέταξε και αυτός τον 627 του).
:)
Σταύρο πάνω στον προ ενισχυτή δοκιμάσατε άλλους τελεστικούς ενισχυτές εκτός από το OPA627 μήπως τελικά δεν σας αρέσει ο συγκεκριμένος ή δεν ταιριάζει καλά με το υπόλοιπο σύστημα;
 
Υποσχέθηκε να μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Για να δούμε...

Αυτός ο Δημήτρης (dimkasta) που είναι?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Γειά σου Νίκο.

Εσύ τον δοκίμασες με άλλο τελεστικό?

Πάντως, δεν μιλάμε για μικρές ηχητικές διαφορές αλλά για αλλαγές τύπου "τσουνάμι" (πολύ μεγαλύτερη καθαρότητα / διαστάσεις εικόνας, καλύτερο μπάσο, εκρηκτικότερα δυναμικά, πλουσιότερες αρμονικές, κλπ.). Κάτι που φαίνεται με το καλημέρα και για το οποίο ο συνφορουμίτης dinos έδωσε μία πολύ καλή εξήγηση..


Σταύρο πάνω στον προ ενισχυτή δοκιμάσατε άλλους τελεστικούς ενισχυτές εκτός από το OPA627 μήπως τελικά δεν σας αρέσει ο συγκεκριμένος ή δεν ταιριάζει καλά με το υπόλοιπο σύστημα;


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ο 627 - στην προ-χάμπα εποχή - ήταν για μένα ένας προ αναφοράς ο οποίος άνετα επιδείκνυεται στον καθένα πόσο λάθος είναι οι παθητικοί, για να σου δώσω ένα στίγμα Νίκο (γνωρίζω ότι και συ έχεις φτιάξει δύο φορές έναν παρόμοιο).
 
Έχω πολύ λίγο χρόνο τον τελευταίο καιρό. Με το ζόρι βρίσκω λίγο χρόνο ν' ακούσω λίγο το SFP.

Αλλά όλο και το δουλεύω το πράμα... Σήμερα παράγγειλα αυτά...

jboz.png
 
To FSP είναι ήδη κλειστό. Το τροφοδοτικό του θα κλείσει μάλλον σήμερα που παρέλαβα το τρυπάνι για τα VUμετρα :)
 
Όχι δεν τον έχω ξεκινήσει καν. Έχει πάει αρκετά πίσω στα todo, αν και έχω σχεδόν έτοιμη την τροφοδοσία του.
 
Φίλος το έφτιαξε πρόσφατα και απ' ότι κατάλαβα του αρέσει πολύ.

(Επίσης, πέταξε και αυτός τον 627 του).
:)

Tου υποσχέθηκα να γράψω και τις δικές μου εντυπώσεις και ορίστε.
Αλήθεια είναι, είχα και εγώ φτιάξει τον 627 (πάντα με σχέδιο του Σταύρου) και ομολογώ ότι
με συντρόφεψε πιστά για πάνω από μια δεκαετία.
Καλή κατασκευή εξαρχής ήταν, στιβαρή τροφοδοσία, περιποιημένη σχεδίαση που φώλιαζε σε κουτί 20+kgr (δικό μου) κτλ.
Ο εχθρός του καλού, λένε, ότι είναι το καλύτερο και ο εχθρός του 627 αποδείχθηκε ότι είναι ο προ αυτού του νήματος.
Ευτυχώς η διαφορά είναι τόσο εμφανής που δεν σηκώνει σύγκριση. Πλούσια δυναμικά, λεπτομέρεια και αληθοφάνεια
τα οποία ο 627 ίσα που τα άγγιζε. Επίσης μου έκανε εντύπωση η στάθμη έντασης που επιτυγχάνει αυτός ο προ.
Ίσα που ακουμπάω το black beauty και φτάνει στην ίδια στάθμη που έφτανε και ο 627 στα μισά της διαδρομής!
Πληροφοριακά τα ηχεία μου είναι τα Totem Model - 1.
Το συμπέρασμά μου είναι ότι ακούς, τελικά, πιο πολύ μουσική και σε ποιότητα αλλά και σε διάρκεια. :firstprize:
Ένα πράγματι μουσικό μηχάνημα. Σας τον συνιστώ να τον ακούσετε (χωρίς προκαταλήψεις).
Και μια σημείωση από την μικρή μου εμπειρία :
Δυστυχώς , γιατί για τους περισσότερους είναι ανέφικτο, ο χώρος στον οποίο είναι στημένο το ηχοσύστημά μας
παίζει τον σπουδαιότερο και καθοριστικότερο ρόλο. Θα το διαπιστώσετε αν μετακινήσετε αλλού μια πολυθρόνα
ή βάλετε πιο παχές κουρτίνες στα παράθυρα ή βάλετε να κάτσει κάποιος δίπλα σας την ώρα της ακρόασης κτλ.
θα έλεγα ότι το 80% του ήχου μας προέρχεται από τον χώρο. Ίσως σας φανούν υπερβολές αυτά αλλά
αναλογιστείτε ότι το tuning του χώρου μας είναι πιο αποδοτικό και πιο οικονομικό από , ας πούμε, ένα καλώδιο 5Κ Ε!

Καλές σας ακροάσεις με την αγαπημένη σας μουσική και με ένα ποτήρι κοκτέιλ στο χέρι.
 
Μπράβο! Σχετικά με την ένταση, έχεις μεγάλο περιθώριο να δοκιμάσεις μέχρι και τους πιο αναίσθητους τελικούς in existence...

Τα εύσημα της υλοποίησης πρέπει να πάνε στον Νίκο (Πετραλιά)!
 
Συγχαρητήρια για την κατασκευή. Αν μπορείς βάλε και καμιά φωτογραφία

Επίσης μου έκανε εντύπωση η στάθμη έντασης που επιτυγχάνει αυτός ο προ.
Ίσα που ακουμπάω το black beauty και φτάνει στην ίδια στάθμη που έφτανε και ο 627 στα μισά της διαδρομής!

Σχετικά με την ένταση και το gain, ίσως θα έπρεπε να το συζητήσουμε σε κάποιο άλλο thread, αλλά το να ακούς μουσική μόλις ακουμπώντας το ποτενσιόμετρο μπορεί να εντυπωσιάζει μιας και δίνει την εντύπωση δύναμης, αλλά στην πραγματικότητα έχει διάφορα μειονεκτήματα, όπως τον έξτρα θόρυβο από την αντίσταση του ποτενσιόμετρου και τη μείωση του SNR από τα διαδοχικά μεγάλα βήματα gain/attenuation.

Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση υπάρχει στο άρθρο του B1 του Pass, όπως και εδώ
 
Η αλήθεια είναι ότι η ευαισθησία του δικού του τελικού (Sphinx, μοντέλο δε θυμάμαι) μου είχε διαφύγει..

Το ότι τσιμπάει από πολύ χαμηλά ίσως θα ήταν πρόβλημα για την ομοιότητα καναλιών, αλλά και ο συγκεκριμένος προ ένα πολύ καλό μαύρο Alps φοράει.

Ελπίζω να χαρεί μουσική τώρα!

(κοινώς η υλοποίηση είναι καρμπόν η δικιά μου)