Χάμπα Χάμπα (ή όταν ο προ μπορεί να είναι ο "σπασμένος" κρίκος)!

....μαλισταααα....
μερικες ερωτησεις που καποιος θαπρεπε να εχει ηδη κανει μεσα σε 12 σελιδες...
γνωριζεις τι χωρητικοτητα εισοδου εχει το κ170?
γνωριζεις οτι λογω υψηλης χωρητικοτητας μονο σε cascade δουλευουν σωστα τα κ170?
γνωριζεις τι PSRR εχει το τροφοδοτικο που εφτιαξες? Μηπως 30-40db στην καλυτερη περιπτωση?
γνωριζεις τι παραμορφωση εχει αυτο που εφτιαξες?
ματσαρισες και 2 φετ που θα παιξουν σε διαφορετικα καναλια!
ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΕΙΚΑ!!
γιατι αραγε τοσοι κατασκευαστες δεν εχουν τιμησει την τοπολογια σου?
μαλλον δεν εχεις ακουσει σοβαρο προενισχυτη εστω και 627
τωρα τα ζητω και μπραβο απο κατω δειχνουν ημιμαθεια η αμαθεια για εμενα
καλη η προσπαθεια σου αλλα μην παιρνεις και αλλους στο λαιμο σου
τι θα ελεγες για το ΜΑΟ ΜΑΟ?

Απαράδεκτος τροπος απάντησης, ελπιζω να ειναι η τελευταία φορα που απευθύνεσαι με αυτο τον τροπο στο φορουμ. Απ οτι φαίνεται οι οποιες τεχνικές γνώσεις δεν συμβαδιζουν με αντίστοιχη συμπεριφορά.
 
αλλα μην παιρνεις και αλλους στο λαιμο σου

Δεν περνει κανεναν στο λαιμο του οσοι ασχολουντε εδω ασχολουντε επιδη τους αρεσει υποθετω, και οχι για να παρουν νομπελ εφευρετη.
 
Δεν βλέπω τον λογο να δώσουμε συνεχεια στην κακόγουστη τοποθέτηση ενος μέλους. Ο προ του Σταυρου οπως και πολλοι αλλοι ενισχυτες δεν εχει σχεδιαστει για να μετράει τέλεια (αλλιως δεν θα υπηρχαν λαμπες σημερα στην αγορα) αλλα για να προσφέρει μουσικη απολαυση στον ιδιο.

Απο θεμα σχεδίου ειχα καταλάβει οτι ο Πετραλιας ειχε βασιστεί σε σχηματικό του Παςς, ή κανω λαθος?
 
Re: Απάντηση: Χάμπα Χάμπα (ή όταν ο προ μπορεί να είναι ο "σπασμένος" κρίκος)!

Πάνο καί γιά τά σκουπίδια νά ήταν η πρόταση τού Σταύρου ,είναι απαράδεκτη η τοποθέτηση του κυρίου

Δεν διαφωνώ.. Τα εγραψα και πιο πανω.
 
Φαίνεται οτι η μικρη συμμετοχή του μέλους του παρέχει καποιου είδους ασυλία. Αν ηταν καθιερωμένο μέλος θα ειχε τιμωρηθει υποθετω....
 
Λοιπόν, καλό είναι να δώσω κάποια στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να απαντήσουν κάποιες απορίες συμφορουμιτών:

1. Το σχέδιο "έμπνευση" είναι το σχέδιο στο ποστ #2 του λινκ (από τον ίδιο τον Pass)
http://www.diyaudio.com/forums/pass-labs/103050-jfet-boz.html - βασίζεται σε ΕΝΑ μόνο jfet.

2. Χρησιμοποιήθηκε ταιριασμένο ζεύγος 2sk170bl ώστε η τυχόν διαφοροποίηση στο idss να μην διαφοροποιεί δραματικά το κέρδος ανάμεσα στα δύο κανάλια (ακόμα και με ταιριασμένες όλες τις "εμπλεκόμενες" αντιστάσεις) με αντίκτυπο σαφώς τη στερεοφωνική εικόνα.

3. Η παραλλαγή αυτή οφείλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον Νίκο τον Πετραλιά τον οποίο και συγχαίρω δημόσια για την ευχαρίστηση που μου πρόσφερε μέσω των επιλογών του και της επιμονής του.:grinning-smiley-043

4. Επειδή εμένα μου αρέσει να βαθμολογώ (οτιδήποτε :) ), θα έβαζα 99/100 για το ακουστικό αποτέλεσμα που μου προσφέρει ο hubba hubba , ενώ στον τέως ΟΡΑ627 65/100 (επιεικώς). Αυτά.
 
Σταύρο, πραγματικά σε συγχαίρω για τον τρόπο που χειρίζεσαι το συγκεκριμένο θέμα.
Αντιλαμβάνομαι όμως και το γεγονός ότι υπάρχουν ανάμεσά μας και άτομα που ασχολούνται επαγγελματικά με τη σχεδίαση και κατασκευή συσκευών παρόμοια με τη δική σου, αλλά με περισσοτερες από δύο εισόδους προκειμένου ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να συνδέσει στον προενισχυτή του περισσότερες συσκευές/ πηγές αναλογικού σήματος.
Στην diy.com δεν τόλμησε κάποιος κύριος να προκαλέσει το "μέλος" Nelson Pass.
 
Last edited:
Σ' ευχαριστώ Γιώργο.

Δεν χρειάζεται κανείς να προκαλεί. Με σωστά επιχειρήματα και ύφος, μπορεί να κερδίσει τους πάντες.

Ειδικά αν είναι επαγγελματίας!
 
Εχω κι εγώ δύο bkack beauty ποτενσιόμετρα από τις αρχές του 90 και ακόμα λειτουργούν χωρίς να υπάρχει το παραμικρό ίχνος φθοράς.
Ηχητικά κατά τη γνώμη μου ήταν καλύτερα από τα DACT αλλά όχι και από τα ELMA Ladders που ήταν εντελώς ουδέτερα.
Σήμερα το black beauty αντιγράφεται από τους κινέζους και θέλει προσοχή οταν αγοράζουμε από τη διεθνή αγορά π.χ. ebay

Ο ήχος του black beauty είναι ελαφρά σκοτεινός
 
Σταυρο, στον opa627 ποιο σχεδιο ειχες φτιαξει; Σε ρωταω γιατι εγω εχω τον mtz opa627, και παιζει εξαιρετικα...
Πρεπει να σιαχτει νομιζω και ενας τετοιος προ απλος, για συγκριση...by the way μπραβο για την ωραια δουλιτσα!
 
Και εγώ τον ΜΤΖ είχα και έπαιζε εξαιρετικά (επίπεδα ανώτερα ενός σωστά υλοποιημένου παθητικού)!!!

Μέχρι που.... ο συγκεκριμένος τον ΞΕΣΚΙΣΕ (οδηγώντας τον Firstwatt F5 - με τον McCormack δεν τον έχω δοκιμάσει ακόμα), σε όλα: εικόνα, δυναμικά, καθαρότητα, μουσικότητα, etc. etc. etc.

Είναι αλλού, δυστυχώς...

Πείτε το "χρωματισμό", πείτε το "παραμόρφωση". Δυστυχώς τα technicalities δεν παίζουν καμία σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

... και όσο και να φαίνεται περίεργο, ΚΑΙ στο μπάσο!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σ' ευχαριστώ Σήφη. Νάναι καλά ο Νίκος...
 
αυτο σιγουρα μπορει να παιζει ρολο.... και ξηγιεμαι...οταν εφταξα τον δικο μου 627, επειδη δεν ειχα 627 εβαλα πανω αν θυμαμαι καλα 4 κομματια 134... ε επαιζει ΧΑΛΙΑ... εκανα διαφορες δοκιμες, και ειχα 2 τεμαχια 627 απο αυτα που χουν κατι κινεζικα κιτακια μεσα, με την smd εκδοση κολημενη πανω σε 8πιν ανταπτορακια.. ε ηταν δυο φορες ποιο αθλιο... μολις κοτσαρισα πανω 4 γνησιους 627 επαθα την ΠΛΑΚΑ μου...
Γιαυτο διατηρω επιφυλαξεις οσον αφορα το να τον ξεσκιζει δαυτος ο προ.. βεβαια αν δε τ ακουσεις δε μπορεις να πεις κιολας... οποτε πρεπει να μπει σα μελοντικο προτζεκτ και δαυτος ο προ..δε ειναι και ακριβος, αλλα και τσαμπα δε θα παει οπως και να ναι.,,
 
Ta 627 μου ήταν δείγματα κατευθείαν από ΤΙ και τα χρυσοπλήρωσα στο τελωνείο (200 κερατιάτικα) γιατί παρέγγειλα... οκτάδα! Ακόμη το θυμάμαι...
 
ε δειγματα ηταν..αρα μαιμουδες..σιγα να μην εστελναν γνησια...χα χα χα...
.
.
.
.
πλακα κανω... :flipout:
 
Να επισημάνουμε πως σε κάθε πλήρη προενισχυτή υπάρχουν δύο δρόμοι ταυτόχρονοι. Ο ένας δρόμος οδηγεί το σήμα στις τελικές ενισχυτικές βαθμίδες και ο άλλος δρόμος οδηγεί στο σήμα στους βρόγχους εγγραφής. Το πρώτο κομμάτι είναι ένα πεδίο πειραματισμών ελεύθερο στα γούστα και την αντίληψη περί μουσικής του κάθε ενός μας. Το δεύτερο όμως, αυτό των βρόγχων εγγραφής (π.χ tape out) οφείλει να παραμείνει όσο γίνεται ανέγγιχτο, διότι μετά τίποτα δεν μπορεί να το γυρίσει πίσω, π.χ αν σας δώσουν μια σπάνια ηχογράφηση και θελήσετε να την αντιγράψετε τι θα χρησιμοποιήσετε; το σχέδιο του PASS ή μία σωστή υλοποίηση με OPA 627; Πιστεύω το δεύτερο. Άλλωστε μετά κατά την ακρόαση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μία βαθμίδα της αρεσκείας μας (λάμπες, fet, διακριτά διπολικά κτλ) και να φέρνουμε το ηχόχρωμα εκεί που μας αρέσει. Όμως η αντιγραφή πρέπει να είναι χωρίς προτιμήσεις, απλά όσο γίνεται ανόθευτη, χρησιμοποιώντας ότι καλύτερο έχουμε την δυνατότητα να φτιάξουμε ή να αγοράσουμε.

υ.γ μπορούν να κατασκευαστούν και εξαιρετικές βαθμίδες με διακριτά ημιαγωγά, που ξεπερνούν κάθε τελεστικό, αλλά η πολυπλοκότητα και οι απαιτήσεις της κατασκευής κάνουν το εγχείρημα δύσκολο, ενώ η διαφορά όσο αφορά τις μετρήσιμες επιδόσεις, δεν απέχει πολύ από ένα καλό τελεστικό.