Χρήσιμα βίντεο, έξυπνες ιδέες, βελτιώσεις εργαλείων

καλημερα σε ολους....ιδεα προς αξιολογηση...

ο τυπος για να μειωσει την πιθανοτητα βλαβης στον κινητηρα απο το πολυ νερο, χρησιμοποιει ψεκαστικο (σκετου) χρωματος. Ισχυριζεται οτι ριχνει μικροτερη ποσοστητα σε μεγαλυτερη πιεση
Σιγουρα εχουμε μελη που ασχολουνται φανατικα με το αυτοκινητο τους, οποτε τι νομιζετε?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Κοίταξε να δεις.

Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν καλύμματα στην κεφαλή που βρίσκονται πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια, έχουν στεγανές ασφαλειοθηκες και τον εγκέφαλο εντός της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Έτσι το ελευθέρας ροής νερό δεν θα πειράξει κάτι στον χώρο του μοτέρ.

Ο τρόπος που καθαρίζω εγώ είναι ψεκάζοντας το καθαριστικό όπως ο τύπος και έπειτα σκουπίζοντας με ένα πανί και απαναλαμβανοντας.
Σε όλα τα περιμετρικά όπως ράμφη καθρέπτη κλπ καθαριστικό και ξέπλυμα με νερό τρεχούμενο.

Αυτό που έχω βρει και δουλεύει απίστευτα καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα είναι πλαστικά και λάστιχα είναι ο αφρός καθαρισμού ελαστικών και συγκεκριμένα της Armor All.

Φυσικά αυτά σε οχήματα τα οποία καθαρίζονται μια φορά το εξάμηνο με αυτόν τον τρόπο.

Μην περιμένει κανείς που έχει 10 χρόνια το αμάξι και δεν έχει ασχοληθεί να κάνει δουλειά....
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Κοίταξε να δεις.

Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν καλύμματα στην κεφαλή που βρίσκονται πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια, έχουν στεγανές ασφαλειοθηκες και τον εγκέφαλο εντός της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Έτσι το ελευθέρας ροής νερό δεν θα πειράξει κάτι στον χώρο του μοτέρ.

Ο τρόπος που καθαρίζω εγώ είναι ψεκάζοντας το καθαριστικό όπως ο τύπος και έπειτα σκουπίζοντας με ένα πανί και απαναλαμβανοντας.
Σε όλα τα περιμετρικά όπως ράμφη καθρέπτη κλπ καθαριστικό και ξέπλυμα με νερό τρεχούμενο.

Αυτό που έχω βρει και δουλεύει απίστευτα καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα είναι πλαστικά και λάστιχα είναι ο αφρός καθαρισμού ελαστικών και συγκεκριμένα της Armor All.

Φυσικά αυτά σε οχήματα τα οποία καθαρίζονται μια φορά το εξάμηνο με αυτόν τον τρόπο.

Μην περιμένει κανείς που έχει 10 χρόνια το αμάξι και δεν έχει ασχοληθεί να κάνει δουλειά....
 
Κοίταξε να δεις.

Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν καλύμματα στην κεφαλή που βρίσκονται πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια, έχουν στεγανές ασφαλειοθηκες και τον εγκέφαλο εντός της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Έτσι το ελευθέρας ροής νερό δεν θα πειράξει κάτι στον χώρο του μοτέρ.

Ο τρόπος που καθαρίζω εγώ είναι ψεκάζοντας το καθαριστικό όπως ο τύπος και έπειτα σκουπίζοντας με ένα πανί και απαναλαμβανοντας.
Σε όλα τα περιμετρικά όπως ράμφη καθρέπτη κλπ καθαριστικό και ξέπλυμα με νερό τρεχούμενο.

Αυτό που έχω βρει και δουλεύει απίστευτα καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα είναι πλαστικά και λάστιχα είναι ο αφρός καθαρισμού ελαστικών και συγκεκριμένα της Armor All.

Φυσικά αυτά σε οχήματα τα οποία καθαρίζονται μια φορά το εξάμηνο με αυτόν τον τρόπο.

Μην περιμένει κανείς που έχει 10 χρόνια το αμάξι και δεν έχει ασχοληθεί να κάνει δουλειά....
ο τυπος εχει μεγαλη αντιρρηση για το κολπο με το Armor All. εχει και σχετικο βιντεο που αναφερει οτι ολη η μακα που δυαλυεται παει σε μερη οπως το δυναμο και οι υποδοχες των μπουζι, αι κανει ζημια.
 
ο τυπος εχει μεγαλη αντιρρηση για το κολπο με το Armor All. εχει και σχετικο βιντεο που αναφερει οτι ολη η μακα που δυαλυεται παει σε μερη οπως το δυναμο και οι υποδοχες των μπουζι, αι κανει ζημια.
Στις υποδοχές των μπουζί πως πάει εφόσον είναι κάτω από κάλυμμα?
15 χρόνια τώρα έτσι καθαρίζω το Leon μου χωρίς κανένα μα κανένα πρόβλημα.
FB_IMG_1685191019451.jpg
 
Αν μπει σωστά το νήμα, σύμφωνα με τις οδηγίες δηλαδή, τεντωμένο και στη ποσότητα που χρειάζεται αναλόγως τη διάμετρο του σπειρωματος, δεν χρειάζεται αυτό..
Έχει κάποιες ιδιότητες το νήμα, που μοιάζουν λίγο με αυτές του καναβιου.

Αυτό που δείχνει το κάνανε παλιά όταν βάζανε καναβι, και έβαζαν και λίγο τεφλον ταινία από πάνω για να μην φεύγει από τη θέση του το καναβι όσο εσφιγγε
 
  • Like
Reactions: nikfor
Χτες προσπαθησα να αφαιρεσω τους δακτυλιους απο ενα ρουλεμαν, τα καταφερα αλλα δεν βγήκαν άθικτοι γιατι χρειάστηκε να ντρεμελιάσω καποια σημεία. Σημερα βρηκα αυτο το βιντεο που δειχνει εντελως πιο γρήγορη και ευκολη μέθοδο.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: enduras1
Γιατί να μην υπάρχει; Το δικό μου (όπως τόσα ακόμη) κυκλοφορεί ακόμη στη Γερμανία. 15ετία κλείνει κι αυτό σε 3 μήνες (και 10 από τότε που το πούλησα φαααακ).
 
Γιατί να μην υπάρχει; Το δικό μου (όπως τόσα ακόμη) κυκλοφορεί ακόμη στη Γερμανία. 15ετία κλείνει κι αυτό σε 3 μήνες (και 10 από τότε που το πούλησα φαααακ).
Αστεία το λέω.

Και το δικό μου παλιό είναι,αλλά είναι Toyota .;)
 
Πανο τοτε πίσω την δεκαετία του 1970 οι Ιάπωνες έκαναν ένα τεράστιο λάθος.
Έφτιαξαν αυτοκίνητα για μια ζωή.
Μετά το διορθωσαν...
Όσο για το Leon και εκεί ήμουν τυχερός καθώς η Seat θελωντας να εδραιωθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου έφτιαξε ένα υπέροχο και ποιοτικό αυτοκίνητο.
Ο χρόνος θα δείξει.