εικονες μονο εικονες δεν το ειδα ολο χασιμο χρονου
αρα δεν εχεις αποψη.
εικονες μονο εικονες δεν το ειδα ολο χασιμο χρονου
Την είδα σήμερα. Νατουραλιστική καθηλωτική κινηματογραφική γραφή. αποφεύγει όμως να θίξει τις αιτίες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές) και επικεντρώνεται μόνο στη φρίκη του πολέμου.
μα οταν δεν σ αρεσει το φαγητο πρεπει να το φας ολο για ναα εχεις αποψη ?αρα δεν εχεις αποψη.
Για εμένα, δύο ερμηνείες υπάρχουν για το πως παρουσιάστηκε το πολιτικό υπόβαθρο:Δεν χρειαζεται καν να σε παρει απο το χερακι σεναριακα και να σου εξηγησει οπως ειναι το αναμενομενο τι εχει γινει ποιος ειναι ο κακος κατι εχει συμβει τι πρεπει να γινει........
Κατά τη γνώμη μου η ταινία έχει αρκετά αδύναμα σημεία, όπωςΓια εμενα αυτη ειναι και η μαγεια της ταινιας .
Δεν χρειαζεται καν να σε παρει απο το χερακι σεναριακα και να σου εξηγησει οπως ειναι το αναμενομενο τι εχει γινει ποιος ειναι ο κακος κατι εχει συμβει τι πρεπει να γινει........
Ολα ειναι στην ατμοσφαιρα και τα πιανεις αλλα δεν εχει και σημασια στο κατω κατω τελικα οταν εισαι σε αυτην την συνθηκη.
Το χαος ειναι χαος δεν εχει ταυτοτητα.
Για εμένα, δύο ερμηνείες υπάρχουν για το πως παρουσιάστηκε το πολιτικό υπόβαθρο:
1) Δεν ήθελαν να ασχοληθούν με αυτό αλλά να επικεντρωθούν στο ταξίδι των δημοσιογράφων.
2) Θεωρήθηκε δεδομένο ποιοι είναι οι κακοί και ποιοι οι καλοί, κάτι το οποίο με τρομάζει αντίστοιχα με ότι είδαμε στην ταινία.
Φίλε aragorn, μας υποχρέωσες. Κάποιοι απο εμάς δεν έχουν δει την ταινία και μας κατέστρεψες πολλές εκπλήξεις. Έβαλα σπόιλερ για τους άλλους, αλλά εμένα μου χάλασες τη θέαση.Κατά τη γνώμη μου η ταινία έχει αρκετά αδύναμα σημεία, όπως
Αρχίζοντας από τα θετικά, πέρα από τον ήχο και τη νατουραλιστικική αφήγηση, θα στεκόμουν στο γεγονός πως για μια τέτοιας μορφής ταινία, τον κυρίαρχο λόγο τον παίζει η εικόνα. Για μένα έκλπηξη για το αμερικανικό σινεμά. Τα κοντινά πλάνα στους ηθοποιούς δεν είναι βουβά, αλλά έχουν να πουν πολλά. Δεν το πετυχαίνει ο σκηνοθέτης στο μέγιστο βαθμό, ίσως γιατί δεν έχει τη μαεστρία ενός Θ. Αγγελόπουλου. ίσως όμως να μην έχει και ξεκάθαρο πλάνο για το τι θέλει εν τέλει να μας πει.επίσης μένει μετέωρη με την καταληκτική σκηνή της δολοφονίας του προέδρου.
Στη 2η σκηνή,
Ας δεχθώ ότι σημειολογικά ο σκηνοθέτης θέλει να δείξει που θα καταλήξει ο δυτικός νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός. Όμως μετά από αυτή τη σκηνή, σταματάει κάθε περεταίρω νύξη, κάνοντας τη σκηνή να αιωρείται και εν τέλει να είναι αποσπασματική. Καμία σχέση βέβαια με την καταπληκτική πρώτη σκηνή του inglorious bastards, η οποία από μόνη της αποτελεί επιτομή του πως πρέπει να γράφεται ένα σενάριο, αν και βέβαι κι εκείνη έχει μια αστοχία: να μιλάει αγγλικά ένας γερμανός αξιωματικός με ένα Γάλλο κτηνοτρόφο τα χρόνια του Β'Π.Π., ωστόσο όμως ο γερμανός και η εβραιοπούλα θα ξανασυναντηθούν στη ροή του φιλμ.μετά την πρόβα της ομιλίας του προέδρου, ενώ γίνονται ταραχές ανάμεσα στο διψασμένο πλήθος και την αστυνομία, η κάμερα εστιάζει στο πρόσωπο μιας γυναίκας, η οποία με βλέμμα αποφασιστικό σηκώνεται και δένει το σακίδιο πλάτης πάνω της. Ένα deja vu για την έκρηξη της βόμβας που ακολουθεί και διαμελίζει δικαίους και αδίκους. Όμως αυτή δεν είναι επαναστατική συμπεριφορα μιας δυτικής κοινωνίας. Παραπέμπει στο ισλαμικό τζιχάντ.
Στη σκηνή της διανυκτέρευσης υπό τον ήχο και το φως των τροχοδιωκτικών, ο θεατής μένει με την εντύπωση πως γίνεται μάχη μεταξύ τακτικών δυνάμεων με χρήση πυροβολικού κ.τλ. Η περατζάδα της επόμενης μέρας μας δείχνει μια μάχη τακτικών με ατάκτους, στην οποία οι άτακτοι -ενώ είναι στριμωγμένοι- βγαίνουν εν τέλει νικητές, δολοφονώντας τους αιχμαλώτους φορώντας τους κουκούλες, εν είδη προδότη.
Τέλος θα σταθώ στο πρόσωπο της Λι.
Όμως η ζωή είναι συνεχής. Τα δρώμενα δεν άρχισαν έτσι χωρίς λόγο, σαν μια οπαδική σύγκρουση. Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα της ταινίας είναι αυτό. Θα ήθελα να υπήρχε αφήγηση των γεγονότων πριν την έναρξη των μαχών. Αλλά αυτό είναι αδυναμία του σεναρίου και όχι της σκηνοθεσίας. Δεν γνωρίζω βέβαια το σενάριο, αλλά υποθέτω πως έτσι θα είναι.Η εικόνα του ανέκφραστου προσώπου της, είναι μια εικόνα πένθους. Φαντάζομαι ηθελημένα δεν μας δίδεται κάποια πληροφορία και αφήνεται στον θεατή η ερμηνεία του. Το ξέσπασμα σε κλάματα στη σκηνή πολιορκίας του Λευκού Οίκου, πάλι αφήνεται στο θεατή. Η πιο προφανής ερμηνεία είναι πως κλαίει για την κατάρριψη του αμερικάνικου ονείρου το οποίο είχε ήδη συμβεί πριν η χώρα οδηγηθεί στην ένοπλη σύρραξη, αλλά η εισβολή στον Λευκό Οίκο σηματοδοτεί και την κατάρρευση των συμβόλων του αμερικάνικου κόσμου. Το πένθος της Λι μπορεί να έχει όμως και μοναδική συνιστώσα την ίδια: μια ζωή ανάμεσα σε μάχες και σφαγές, που η αποτύπωσή τους στο φωτογραφικό φιλμ δεν απέτρεψε τελικά τίποτα.
Ωχ, συγγνώμη δεν το είχα φανταστεί.Φίλε aragorn, μας υποχρέωσες. Κάποιοι απο εμάς δεν έχουν δει την ταινία και μας κατέστρεψες πολλές εκπλήξεις. Έβαλα σπόιλερ για τους άλλους, αλλά εμένα μου χάλασες τη θέαση.
Θα συμφωνήσω, απλά όπως είπα και πριν δεν ξέρω αν ο τρόπος προσέγγισης ήταν λίγο πιο ουδέτερος ώστε να μην δημιουργήσει πολύ ντόρο ή απλά θεωρεί ως δεδομένο ότι σε μία εμφύλια σύγκρουση οι καλοί και οι κακοί είναι ήδη γνωστοί άρα δεν χρεάζεται να το συζητήσουμε και πολύ.ΥΓ. προφανώς "φωτογραφίζει" τον Trump.
νομιζω το κυριο σημειο που εστιαζει ειναι η πολωση και που μπορει να καταληξει. Η ερωτηση "τι ειδους αμερικανοι ειστε;" και το "they're shooting at us, we're shooting at them" νομιζω οτι ειναι η καρδια της ταινιας.Θα συμφωνήσω, απλά όπως είπα και πριν δεν ξέρω αν ο τρόπος προσέγγισης ήταν λίγο πιο ουδέτερος ώστε να μην δημιουργήσει πολύ ντόρο ή απλά θεωρεί ως δεδομένο ότι σε μία εμφύλια σύγκρουση οι καλοί και οι κακοί είναι ήδη γνωστοί άρα δεν χρεάζεται να το συζητήσουμε και πολύ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.