Class D

Καθαρά θεωρητικά έχει δίκιο.
Ο ενισχυτής class d για να υπερκεράσει όλα τα παραπάνω προβλήματα πρέπει να είναι κορυφαίας σχεδίασης.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι όλοι αυτοί που έχουν αναφερθεί στα παραπάνω ποστ.
 
Επειδή αρχίσατε τα πρακτικά: ξαναγράφω, πουλήθηκαν δεκάδες χιλιάδες ενισχυτές ncore, πόσους είδατε να πουλιούνται μεταχειρισμένοι ;
Είχα διαβάσει και από κρτικούς του καναπέ (που αποδείχτηκε ότι δεν είχαν ακουστική εμπειρία) που έγραψαν τα μύρια για "ξυράφια" και άλλα ανεκδιήγητα και ψαχνόμουν να τ' ακούσω. Προφανώς την ίδια άποψη έχουν και οι κάτοχοι αυτών των μηχανιμάτων οπότε τα περί προβληματικών υψηλών, πρακτικά δεν ισχύουν

Φυσικά και δεν είναι αψεγάδιαστοι γι' αυτό και δεν έχουμε όλοι έναν στο σαλόνι μας
Τέλος, επειδή είναι τεχνολογία που ωριμάζει, καλό είναι να γίνονται αναφορές σε τωρινά μοντέλα, μετά-Hypex εποχής
 
Επειδή αρχίσατε τα πρακτικά: ξαναγράφω, πουλήθηκαν δεκάδες χιλιάδες ενισχυτές ncore, πόσους είδατε να πουλιούνται μεταχειρισμένοι ;
Είχα διαβάσει και από κρτικούς του καναπέ (που αποδείχτηκε ότι δεν είχαν ακουστική εμπειρία) που έγραψαν τα μύρια για "ξυράφια" και άλλα ανεκδιήγητα και ψαχνόμουν να τ' ακούσω. Προφανώς την ίδια άποψη έχουν και οι κάτοχοι αυτών των μηχανιμάτων οπότε τα περί προβληματικών υψηλών, πρακτικά δεν ισχύουν

Φυσικά και δεν είναι αψεγάδιαστοι γι' αυτό και δεν έχουμε όλοι έναν στο σαλόνι μας
Τέλος, επειδή είναι τεχνολογία που ωριμάζει, καλό είναι να γίνονται αναφορές σε τωρινά μοντέλα, μετά-Hypex εποχής

Με το συμπάθιο, αλλα η λογική σου θυμίζει λίγο το κλασσικό "Ράβδος στη γωνια άρα βρέχει". Επειδή από τα χιλιάδες ncore (αλήθεια, που το ξέρεις ότι πουλήθηκαν τόσα;) ελάχιστα πουλιούνται μεταχειρισμένα συμπεραίνεις ότι δεν έχουν πρόβλημα στις υψηλές. Και που ξέρεις ότι αυτοί οι ncore δεν χρησιμοποιήθηκαν για sub woofer; Η για εγκαταστάσεις PA; Η για Home Cinema; Δεν υπάρχει μονο το HiFi στον κόσμο.
 
Παιδιά δεν ξέρω σε ποια μηχανήματα - modules - ή υλοποιήσεις αναφέρεστε, αλλά όπως είπα και πριν επειδή ακούω με ένα φτηνό επαγγελματικό ενισχυτή (crown) όλα αυτά που λέτε μάλλον με της καινούργιας γενιάς μηχανήματα έχουν τελειοποιηθεί. Σίγουρα τα d σε έλεγχο χαμηλού είναι κορυφαία, αλλά πλέον δείχνουν ότι τα πάνε καλά σε όλο το φάσμα.
 
Τα ncore δεν είναι ενισχυτές για sub (η Hypex εξάλλου έχει ανάλογους ενισχυτές που σύντομα θα έχουν και δικό τους DSP) και οι κριτικές στα φόρουμ είναι για όλο το φάσμα
Ήμουν συντηρητικός για τις πωλήσεις τους, μέσα στα τόσα χρόνια πωλήσεις με τόσες προπαραγγελίες sold out, ούτε για αστείο.

Δεν γνωρίζω πως γράφει ο καθένας εδώ μέσα και πόσο φειδωλός είναι, αλλά τουλάχιστον εγώ θέλω να είμαι συγκεκριμένος: μιλάμε για προβληματικές εξ' ολοκλήρου υψηλές, δεν είπε κανείς για έλλειψη όγκου, έκταση κτλ . Όταν διαβάζει κάποιος κάτι τέτοια είναι λογικό να μην μπαίνει στο κόπο ούτε μιας δοκιμαστικής ακρόασης.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Παιδιά δεν ξέρω σε ποια μηχανήματα - modules - ή υλοποιήσεις αναφέρεστε, αλλά όπως είπα και πριν επειδή ακούω με ένα φτηνό επαγγελματικό ενισχυτή (crown) όλα αυτά που λέτε μάλλον με της καινούργιας γενιάς μηχανήματα έχουν τελειοποιηθεί. Σίγουρα τα d σε έλεγχο χαμηλού είναι κορυφαία, αλλά πλέον δείχνουν ότι τα πάνε καλά σε όλο το φάσμα.

Κοίταξε σε κόβω νορμάλ ακροατή, γι' αυτό συμβαίνει αυτό. Αυτοί απ' την άλλη κατηγορία (βλέπε Hiend) άμα ακούσουν κάπως τα κανόνια του 1812, χαλάει όλη η μέρα τους.

Υποθέτω πως μιλάς για κάποιο μοντέλο της XLS σειράς των Crown
 
Ναι xls. Έχω ακούσει φίλε Σάββα και αρκετά ακριβά μηχανήματα σε φίλους κ.λ.π. και πραγματικά δεν διέκρινα τέτοια ακουστή διαφορά που να δικαιολογεί την τεράστια διαφορά χρημάτων.. Η τσέπη και τα γούστα του καθενός πάντως είναι απολύτως σεβαστό θέμα...
 
Θα το ξαναπώ ...Για να έχουμε μια ολοκληρωμένη αποψη με τι ηχεία ακούμε με τι πηγές ακούμε.
Όχι δεν είναι ξυράφια...Έχουνε κάνει μεγάλα βήματα προόδου σε τέτοιο βαθμό που να αναρωτιέσαι τι ήχο μπορεί να βγάλεις από μικρά κουτιά...
Όμως έχουνε παντελής έλλειψη αρμονικών που κάπως το διορθώνεις όταν η πηγή σου είναι το πικάπ όχι όμως τελείως.
Έλλειψη αληθοφάνειας, γήινης προσέγγισης του ήχου,μουσικότητα και για να έχεις ολοκληρωμένη αποψη βάλτους και κλασσική μουσική εκεί λοιπον απλά την συμφωνική ορχήστρα δεν την φέρνεις στο σπιτι σου και για να το καταλάβεις αυτό θα πρέπει να τα την έχεις ακούσει real.

Σε τεράστιο βαθμό τα ενισχυτικά που ξεχωρίζουν,διακρίνονται είτε είναι λαμπατα,Α,ΑΒ,μερικά watt σε τάξη A και μετά AB πέρα από την τοπολογία ,τα υλικά το οφείλουν στην πλακέτα ΝΑΙ ακούγεται αλλά και όσοι ξέρουν να τυλίγουν μετασχηματιστές.

Θα ήθελα λοιπον να ακούσω τους D, επειδή είναι τεχνολογία που ωριμάζει με αυτά τα χαρακτηριστικα που προείπα ,όμως πιστευω ότι το κόστος θα ανέβει ...Οπότε τι ?
 
Απάντηση: Re: Class D

Τα ncore δεν είναι ενισχυτές για sub (η Hypex εξάλλου έχει ανάλογους ενισχυτές που σύντομα θα έχουν και δικό τους DSP) και οι κριτικές στα φόρουμ είναι για όλο το φάσμα
Ήμουν συντηρητικός για τις πωλήσεις τους, μέσα στα τόσα χρόνια πωλήσεις με τόσες προπαραγγελίες sold out, ούτε για αστείο.

Δεν γνωρίζω πως γράφει ο καθένας εδώ μέσα και πόσο φειδωλός είναι, αλλά τουλάχιστον εγώ θέλω να είμαι συγκεκριμένος: μιλάμε για προβληματικές εξ' ολοκλήρου υψηλές, δεν είπε κανείς για έλλειψη όγκου, έκταση κτλ . Όταν διαβάζει κάποιος κάτι τέτοια είναι λογικό να μην μπαίνει στο κόπο ούτε μιας δοκιμαστικής ακρόασης.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Κοίταξε σε κόβω νορμάλ ακροατή, γι' αυτό συμβαίνει αυτό. Αυτοί απ' την άλλη κατηγορία (βλέπε Hiend) άμα ακούσουν κάπως τα κανόνια του 1812, χαλάει όλη η μέρα τους.

Υποθέτω πως μιλάς για κάποιο μοντέλο της XLS σειράς των Crown

Να το ξεκαθαρίσω γιά να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Προσωπικά δεν είπα ποτέ ότι είναι άχρηστοι ή κακοί οι class D, απλά υπάρχουν γιά συγκεκριμένους λόγους και έχουν και
πολύ συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, τα οποία είναι ανδιαμφισβήτητα, αποδοτικότητα, δυνατότητα γιά πολύ μεγάλη ισχύ και
αξιοπιστία και όλα αυτά σε συνδυασμό με μικρό όγκο και βάρος. Σαν απόδοση όμως, ειδικά όταν μιλάμε γιά high-end
κριτήρια, καλύτερα να το αφήσουμε το θέμα. Απλά δεν, εκτός αν μιλάμε γιά υλοποιήσεις πολλών χιλιάδων , αλλά εκεί
τίθεται το ερώτημα, γιατί να πάμε εκεί όταν υπάρχουν ενισχυτικά σε συμβατικές τάξεις λειτουργίας τα οποία ακόμα είναι
αναφορά? Προσωπικά και σαν επαγγελματική ενασχόληση, έχω δοκιμάσει / μετρήσει και ακούσει πάρα πολλούς, από το
1995 και έως σήμερα και από μεγάλη γκάμα κατηγορίας τιμής . . . κανένας δεν κατάφερε να οδηγήσει ή να παίξει σωστά
με τα ηχεία μου, γιά όλους τους λόγους που προανέφερα, αντιθέτως είτε σε υπογούφερ είτε στον κλάδο του γουφερ
ηχείου έχουν παίξει άψογα. Εννοείται ότι επιβάλλεται στον οποιονδήποτε να τους δοκιμάσει και να σχηματίσει την δική
του άποψη, δεν υπάρχει προκατάληψη.
 
Θα το ξαναπώ ...Για να έχουμε μια ολοκληρωμένη αποψη με τι ηχεία ακούμε με τι πηγές ακούμε.
Όχι δεν είναι ξυράφια...Έχουνε κάνει μεγάλα βήματα προόδου σε τέτοιο βαθμό που να αναρωτιέσαι τι ήχο μπορεί να βγάλεις από μικρά κουτιά...
Όμως έχουνε παντελής έλλειψη αρμονικών που κάπως το διορθώνεις όταν η πηγή σου είναι το πικάπ όχι όμως τελείως.
Έλλειψη αληθοφάνειας, γήινης προσέγγισης του ήχου,μουσικότητα και για να έχεις ολοκληρωμένη αποψη βάλτους και κλασσική μουσική εκεί λοιπον απλά την συμφωνική ορχήστρα δεν την φέρνεις στο σπιτι σου και για να το καταλάβεις αυτό θα πρέπει να τα την έχεις ακούσει real.

Σε τεράστιο βαθμό τα ενισχυτικά που ξεχωρίζουν,διακρίνονται είτε είναι λαμπατα,Α,ΑΒ,μερικά watt σε τάξη A και μετά AB πέρα από την τοπολογία ,τα υλικά το οφείλουν στην πλακέτα ΝΑΙ ακούγεται αλλά και όσοι ξέρουν να τυλίγουν μετασχηματιστές.

Θα ήθελα λοιπον να ακούσω τους D, επειδή είναι τεχνολογία που ωριμάζει με αυτά τα χαρακτηριστικα που προείπα ,όμως πιστευω ότι το κόστος θα ανέβει ...Οπότε τι ?

Δε μπορω να πω οτι διαφωνω. Αλλά για να φέρεις την ορχήστρα στο σαλόνι (πέρα απο το χώρο που είναι κοινός παράγοντας) χρειαζεσαι ουκ ολίγα λεφτά σε ενισχυτικά τάξης ΑΒ. Κυρίως και όχι μονο, λόγω δυναμικών, ησυχίας και διαχωρισμού.
Στα 1600 εχεις κάποιο ενισχυτικό κατα νου που να κρατάει την εικόνα τόσο άρτια όσο τα nc 400;
Εκεί είναι το ζουμί.
Και ναι, κι εμένα μου βγήκε μια φτώχια με τα nc400 αλλά και περισσότερη ησυχία. Με οτι αυτό συνεπάγεται. Βέβαια μιλάμε συ σύγκριση με τελικο 12ετιας πλεον.
 
Επειδή η συζήτηση έχει μάλλον επικεντρωθεί στους ncore ,υπάρχει η θεωρητική προσέγγιση και η ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος .
Φυσικό είναι όλοι μας να έχουμε τις όποιες επιφυλάξεις για το άκουσμα ,αλλά νομίζω ότι καλό θα είναι να σχηματίσουμε μια προσωπική εκτίμηση ακούγοντας τους στο δικό μας σύστημα .
Μέχρι στιγμής ο Εκτορας ,ο Σάββας , ο Θανάσης και ο Άγγελος τους έχουν ακούσει στο χώρο τους καί πιθανόν κάποιος άλλος που δεν θυμάμαι
Ο Εκτορας μάλιστα έδωσε τα <συστατικά> του συστήματος του ,για να υπάρχει μία ακόμη πιό ολοκληρωμένη προσέγγιση
 
Κι εγώ στους ακροατές Πέτρο σε διαφορετικά συστήματα αλλά και στο δικό μου για αρκετό καιρό,εδώ είναι και το σχετικό βιντεάκι.

Επειδή ο Σάββας ζήτησε να είμαστε συγκεκριμένοι,στον δικό μου χώρο (ανεβάζω και μετρήσεις του αν θέλετε ),με τα δικά μου αυτιά και μουσικές αυτό που μου έλειψε ήταν κάποιος αέρας,ο ορισμός της σκηνής ήταν διαφορετικός,σαφώς στενότερη και πιο χαμηλά.
Τελείως υποκειμενικά τα παραπάνω κι ακόμα πιο υποκειμενικό αυτό που θα πω,αν και δεν είμαι των ευφωνικών παραμορφώσεων και της ωραιοποίησης,η συγκεκριμένη υλοποίηση (μην ξεχνάμε πως δεν είναι έτοιμα και κάθε ιδιοκατασκευή μπορεί να έχει τις αστοχίες της ) εννω δεν ενοχλούσε,δεν σε τράβαγε κιόλας.
Μπορώ να σας πω πολλά για συγκεκριμένα όργανα,κλπ. αλλά δεν θα είχε αξία.

Χαμηλά πάντως...μια ιδέα την παίρνετε στο βιντεάκι (ούτε για πλάκα βέβαια αυτό που άκουγα εγώ ) για εκεί αν δεν είχα την ευαισθησία που έχω θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
 
Δε μπορω να πω οτι διαφωνω. Αλλά για να φέρεις την ορχήστρα στο σαλόνι (πέρα απο το χώρο που είναι κοινός παράγοντας) χρειαζεσαι ουκ ολίγα λεφτά σε ενισχυτικά τάξης ΑΒ. Κυρίως και όχι μονο, λόγω δυναμικών, ησυχίας και διαχωρισμού.
Στα 1600 εχεις κάποιο ενισχυτικό κατα νου που να κρατάει την εικόνα τόσο άρτια όσο τα nc 400;
Εκεί είναι το ζουμί.
Και ναι, κι εμένα μου βγήκε μια φτώχια με τα nc400 αλλά και περισσότερη ησυχία. Με οτι αυτό συνεπάγεται. Βέβαια μιλάμε συ σύγκριση με τελικο 12ετιας πλεον.

Γιατί με προκαλείς καλοπροαίρετα μιλάω ...Έχω ποστάρει ήδη για χώρους ακρόασης για να ξέρουμε τα ενισχυτικά με τι ηχεία γίνονται η ακροάσεις,τα κουρδίσματα κτλ.
Έχω τελικό 25ετιας, πέρα από ότι εχει περάσει από παλμογράφο και είναι σε άψογη κατάσταση δεν ακουγεται το παραμικρό,απολυτή ησυχία κάτω από 1000 ευρώ.
Άλλο άκουσμα...Θέλει όμως υπομονή στο ψάξιμο .
 
Θανάση,εννοείς σωστά/αληθοφανή και σε στάθμες να υπόθεσω;
Με τι αναφορά ομως;120 db ή με το γνωστό αυτί του μαέστρου;
Εκεί δεν παίζουν μονο τα ενισχυτικά ομως,πρέπει να μπορει και το ηχειο αλλα να αντέχει και ο χώρος.

Έβαλα προχτές το terraforming του zimmer γία να δω τι εχω κάνει χαμηλά και το μετρούσα με το RTA του rew.
Τι να γράψω τωρα και ποιος να με πιστέψει για το που βαράνε οι 30...
Πολυ αμφιβάλω αν τα Densen μου θα τα κατάφερναν αν δεν τα είχα όπως τα εχω.
 
Δε σε προκαλώ.
Ειλικρινά μακάρι να υπάρχει ΑΒ που να παιζει κλασσική σωστα στα 1600 ευρώ. Πιο σωστα απο ncore εννοώ.

Sorry αν διαφωνώ ...Υπάρχουν ενισχυτικά από 2000 που παίζουν καλύτερα από τα ncore και όχι μόνο με την κλασσική.
Είναι αυτά τα 400 οκ ευρώ διάφορα,σεβαστό για τις ημέρες που διανύουμε.
Υπάρχει και η λύση του μεταχειρισμένου που ίσως καποιοι για τον Α,Β λόγο δεν την επιθυμούν σεβαστό και αυτό.
 
Re: Απάντηση: Class D

Θανάση,εννοείς σωστά/αληθοφανή και σε στάθμες να υπόθεσω;
Με τι αναφορά ομως;120 db ή με το γνωστό αυτί του μαέστρου;
Εκεί δεν παίζουν μονο τα ενισχυτικά ομως,πρέπει να μπορει και το ηχειο αλλα να αντέχει και ο χώρος.

Έβαλα προχτές το terraforming του zimmer γία να δω τι εχω κάνει χαμηλά και το μετρούσα με το RTA του rew.
Τι να γράψω τωρα και ποιος να με πιστέψει για το που βαράνε οι 30...
Πολυ αμφιβάλω αν τα Densen μου θα τα κατάφερναν αν δεν τα είχα όπως τα εχω.

Εγώ πάντως πάντα Σωκράτη αναφέρομαι σωστά και αληθοφανή .
 
Σωκράτη πολύ ωραίο
Νομίζω ότι η καταγραφή των απόψεων είναι πολύ σημαντική

Πέτρο να εξηγηθώ,στο βιντεάκι δεν νομίζω να ακούγεται συχνότητα κατω απο τους 120,κάποιες αρμονικές των μεγάλων τυμπάνων του κανονικού κομματιού ακούγονται.


Στο θέμα μας πάντως,ειλικρινά προσπαθώ πολυ να είμαι ανοιχτός παντού (και πως θα μπορούσα να κανω αλλιώς,ξέρω ελάχιστα και μηδέν σπουδές στο αντικείμενο ) αλλα προσπαθώ επίσης πολύ να μην γίνομαι ψυχαναγκαστικός και να θυμάμαι πως αυτο ειναι για διασκέδαση.
Κι αν δεν με διασκεδάζει δεν..

(Πέστε να με φάτε ελεύθερα οι του τεχνικού,αντέχω!:flipout: )
 
Σωκ ,θα βάλω και μια παράμετρο που νομίζω ότι πρέπει να την λαμβάνουμε πάντα υπ όψιν ,δηλαδή την ανάγκη σωστής οδήγησης κάποιων ιδιότροπων ηχείων που τυχαίνει να έχουμε .
Για παράδειγμα εγώ έχω τα 805Ν που πιστεύω ότι μπορούν να μου δώσουν περισσότερα με καλύτερη οδήγηση από τα 100 βαττ του Accu .
Αν υπήρχε η οικονομική ευχέρεια σίγουρα θα κοιτούσα πρός τούς τελικούς της Accu , αλλά δεν πλησιάζονται
Ο καθένας νομίζω ότι έχει διαφορετικές ανάγκες και αν έχει σταθμίσει τους περιορισμούς του χώρου του ,κάνει και τις ανάλογες επιλογές .