Class D

Δε σε προκαλώ.
Ειλικρινά μακάρι να υπάρχει ΑΒ που να παιζει κλασσική σωστα στα 1600 ευρώ. Πιο σωστα απο ncore εννοώ.

Εξαρτάται τι ηχεία έχουμε να οδηγήσουμε π.χ με νορμάλ ''ανθρώπινα - καθημερινά'' ηχεία τύπου Dynaudio , Dali κλπ
ενισχυτές του τύπου Yamaha A-S2000 , Denon PMA 1520AE , κλπ μοντέλα παίζουν άριστα την κλασσική μουσική.
Τώρα αν έχουμε ηχεία δύσκολα και ιδιοκατασκευές που θέλουν ένα υποσταθμό της ΔΕΗ για να παίξουν σωστά τότε αλλάζει το πράγμα.
Π.χ ο Pioneer του Άγγελου που άκουσα (δεν θυμάμαι μοντέλο ήταν το προηγούμενο κορυφαίο) μπορεί να παίξει και να οδηγήσει
άριστα νορμάλ ηχεία (τα ξεσκίζει) αλλά στα περίεργα ηχεία του Άγγελου που τα έκανε ακόμα πιο δύσκολα με διάφορες επεμβάσεις
δεν μπορεί ούτε να συρθεί.
Έχω τον A-S1000 και έχω ακούσει πάρα πολλές φορές τον A-S2000 με ηχεία Soavo 2 , 3 και ξεσκίζει σε κλασσικό πρόγραμμα.
Μη δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις γιατί δεν διαβάζουν μόνο φίλοι του High End που λογικά όλα τα παραπάνω που έγραψα μάλλον
τα θεωρούν αστεία.
 
Απάντηση: Re: Class D

Εξαρτάται τι ηχεία έχουμε να οδηγήσουμε π.χ με νορμάλ ''ανθρώπινα - καθημερινά'' ηχεία τύπου Dynaudio , Dali κλπ
ενισχυτές του τύπου Yamaha A-S2000 , Denon PMA 1520AE , κλπ μοντέλα παίζουν άριστα την κλασσική μουσική.
Τώρα αν έχουμε ηχεία δύσκολα και ιδιοκατασκευές που θέλουν ένα υποσταθμό της ΔΕΗ για να παίξουν σωστά τότε αλλάζει το πράγμα.
Π.χ ο Pioneer του Άγγελου που άκουσα (δεν θυμάμαι μοντέλο ήταν το προηγούμενο κορυφαίο) μπορεί να παίξει και να οδηγήσει
άριστα νορμάλ ηχεία (τα ξεσκίζει) αλλά στα περίεργα ηχεία του Άγγελου που τα έκανε ακόμα πιο δύσκολα με διάφορες επεμβάσεις
δεν μπορεί ούτε να συρθεί.
Έχω τον A-S1000 και έχω ακούσει πάρα πολλές φορές τον A-S2000 με ηχεία Soavo 2 , 3 και ξεσκίζει σε κλασσικό πρόγραμμα.
Μη δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις γιατί δεν διαβάζουν μόνο φίλοι του High End που λογικά όλα τα παραπάνω που έγραψα μάλλον
τα θεωρούν αστεία.

Μιά χαρά ενισχυτής είναι ο A-S1000 και λίγο καλύτερος ο A-S2000 (στην ουσία η διαφορά που έχουν είναι ότι ο 2000 είναι balanced).
 
Περί ncore με λίγες λέξεις: παίζουν απαραμόρφωτα με αποθέματα ισχύος χωρίς να τσιρίζουν με μπάσο αναφοράς

Επειδή αναφέρθηκαν υλοποιήσεις ΑΒ, φέρτε μου κάποιον κάτω από 2000 να οδηγήσει τα magnepan παίζοντας από Stravinsky μέχρι Slayer έτσι όπως τ' έχω ακούσει με τους διάφορους ενισχυτές που ήρθαν (και έφυγαν) από τον χώρο μου και τον αγοράζω
Βλέπετε ο καθένας είχε τα ατού του αλλά και τις αδυναμίες του.
Γι' αυτό λέω να είμαστε συγκεκριμένοι.
Όταν αρχίζουν οι αναφορές για αρμονικές και παραμορφώσεις νομίζω πως έχουμε διαφορετικά γούστα οπότε το τι ανοίκει ή στην άλλη σφαίρα είναι κολοκυθόπιτα.

Για την ώρα οι ncore δεν είναι για οπαδούς των αρμονικών της λάμπας (αν και ο Bruno χτυπιέται ότι θυμίζουν SET)
Θα ήθελα ν' ακούσω και άλλες υλοποιήσεις πάντως κλάσης D όπως ο Crown XLS
 
Δεν πρόκειται να έρθει ποτέ. Ανεξαρτήτως κλάσης ενισχυτικού και τιμής συστήματος...

Και όμως Tune Audio Anima+Luxman με πικάπ το Linn εντελώς αληθοφανή προσέγγιση του ήχου,όποιος τα άκουσε στην έκθεση ξέρει πολύ καλά τη λέω.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με άλλα ενισχυτικά για μένα απλά όνειρο ...Το καλύτερο ηχείο κόρνας και όχι μόνο και μάλιστα από Ελληνικά χέρια.
https://www.youtube.com/watch?v=U4Apjwi9U-M

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

https://www.youtube.com/watch?v=7K-fJR3W6P4

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

https://www.youtube.com/watch?v=EALyfwn45IU
 
Και όμως Tune Audio Anima+Luxman με πικάπ το Linn εντελώς αληθοφανή προσέγγιση του ήχου,όποιος τα άκουσε στην έκθεση ξέρει πολύ καλά τη λέω.

Το αληθοφανές από το αληθινό, τα χωρίζει τεράστια απόσταση... -bye-
 
Δε σε προκαλώ.
Ειλικρινά μακάρι να υπάρχει ΑΒ που να παιζει κλασσική σωστα στα 1600 ευρώ. Πιο σωστα απο ncore εννοώ.

Υπάρχει. Ο First One. Παίζει μακραν καλύτερα.

Εκτός αν έχεις πάνελ οποτε αναγκάζεσαι να πας σε classD.

Αν και δεν εχω ακούσει τον First One με πάνελ. :chinscratch:
 
Απάντηση: Re: Class D

Υπάρχει. Ο First One. Παίζει μακραν καλύτερα.

Εκτός αν έχεις πάνελ οποτε αναγκάζεσαι να πας σε classD.

Αν και δεν εχω ακούσει τον First One με πάνελ. :chinscratch:

Ο Σάββας ακούει μ αυτούς +mag
 
Το θέμα ξεκίνησε από άλλο thread της high end.

Πήγε στη hi - fi.

Γιατί;

Μήπως διότι οι κλασντε "δεν είναι ακριβοί";

Ψάξτε όμως λίγο για μοντέλα της Ρόουλαντ, της Μαρκ Λέβινσον, της Μεριλ, της Ακουστικ Ιμάτζερι, της Μόλα μόλα...

Από την άλλη, κατά τη γνώμη μου σωστά πήγε στη Hi Fi.

Διότι, τα σύγχρονα τουλάχιστον μοντέλα, αυτό προσπαθούν να κάνουν: Υψηλή πιστότητα (High Fidelity). Όσο πιο κοντινή ομοιότητα δηλαδή του σήματος που παράγουν στην έξοδο με αυτό που πήραν στην είσοδο. Και κάποια από αυτά το πετυχαίνουν καλά.

Πολύ καλά.

Καλύτερα από την πλειοψηφία μηχανημάτων που στοιχίζουν παραπάνω από ένα αυτοκίνητο και ζυγίζουν σχεδόν όσο αυτό.

Τα τελευταία αυτά μηχανήματα είναι high end.

Έχουν "άποψη". Κάτι που δεν έχουν οι κλας ντε.

Και βλέπουμε τώρα στη συγκεκριμένη κατηγορία να σχολιάζονται όλοι οι ενισχυτές της συγκεκριμένης κατηγορίας με μισόλογα.

Διάβασα παραπάνω από μία φορά το είναι καλοί κλπ κλπ αλλά "ως εκεί".

Ποιο είναι όμως το "παραπέρα"; Σιωπή... Να τολμήσω να υποθέσω;

Η "άποψη του κατασκευαστή"; Η "μουσικότητα"; Η "ροή"; Οι "χροιές"; Το "ΠΡΑΤ";

Γιατί δεν το αναφέρετε; Μήπως επειδή αυτά τα "αντικειμενικά μετρήσιμα" μέσω χρυσού αυτιού χαρακτηριστικά είναι χαϊ έντ; Τότε γιατί κάνετε την "βουβή" αυτή αναφορά σε λάθος κατηγορία;

Άλλο παρόμοιο σχόλιο "οι ενισχυτές αυτοί δεν έχουν αρμονικές".

Σωστό αλλά ημιτελές. Η λέξη "αρμονικές" όταν χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μηχανήματα αναπαραγωγής δεν είναι ουσιαστικό αλλά επίθετο.

Το ουσιαστικό μπαίνει μετά και είναι η λέξη "παραμορφώσεις".

Το ουσιαστικό "αρμονικές" πάει σε αυτό που παράγουν τα μουσικά όργανα, οι ανθρώπινες φωνές και γενικά ότι ηχογραφείται. Και είναι αυτές που στη σύνθεσή τους με τις θεμελιώδεις δίνουν τις χροιές.

Οτιδήποτε άλλο προστεθεί μετά από τα μηχανήματα αναπαραγωγής είναι παραμόρφωση. Μπορεί να αρέσει, αλλά δεν παύει να είναι παραμόρφωση.

Τέτοιες λοιπόν παραμορφώσεις, οι κλας ντε νέας σχεδίασης έχουν πολύ χαμηλές. Πάρα πολύ χαμηλές.

Η χάϊπεξ έχει μια πρόταση (αρκετά μαρκετίστικη βέβαια) που ταιριάζει απόλυτα όμως στην περίπτωση.

Neither dirt, nor fairy dust.

Δηλαδή (δεν προσθέτει) ούτε βρωμιά, ούτε νεραϊδόσκονη.

Μπορεί να σας αρέσει η νεραϊδόσκονη. Θεμιτό.

Δεν θάπρεπε να είναι όμως συζήτηση στην κατηγορία αυτή. Και μάλιστα να υπάρχει αυτή η τάση απόκρυψης με μισόλογα προσπαθώντας και προωθηθεί ενδόμυχα το υποκειμενικό γούστο του καθενός για χρωματισμούς σαν το "μέτρο" ή ο κανόνας που καθορίζει τις επιδόσεις ενός μηχανήματος .

Και γιατί δεν θάπρεπε να γίνεται στη κατηγορία αυτή η συζήτηση;

Μα η κατηγορία είναι η Hi Fi. Δηλαδή "υψηλή Πιστότητα". Συζητήσεις για υποκειμενικά γούστα, χρωματισμούς, όμορφες παραμορφώσεις και λοιπά μάλλον ανήκουν στην κατηγορία Hi Li. Δηλαδή "υψηλή αρεστότητα" (η κάτι παρόμοιο). Και επειδή τέτοια κατηγορία ακόμη δεν εφευρέθηκε ας πούμε να πάει στη χαϊ έντ.

Αλλά (για την οικονομία της συζήτησης) ας πούμε ότι κάποιοι χρωματισμοί είναι επιθυμητοί.

Θα πρότεινα να ψάξετε να τους βρείτε σε μηχάνημα της αλυσίδας που προηγούνται του τελικού. Και κυρίως στον προενισχυτή.

Γιατί; Διότι ο τελικός πρέπει να οδηγεί στιβαρά το ηχείο. Ο υποέλεγχος δεν αρέσει παρά μόνο σε πιτσιρικάδες και σε κάποιους που μόλις μπήκαν στο car hifi.

Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι τελικοί με "νεραϊδόσκονη" σε κάποιες συχνότητες έχουν υποέλεγχο στις χαμηλές.

Και μετά φταίνε τα ηχεία.

Και μετά ξανά οι τελικοί...

Και φτάνουμε να κυνηγάμε την ουρά μας για χρόνια...

Και όταν κάνουμε το σκ@τό μας παξιμάδι και πάρουμε το τέρας των 100 κιλών στο κανάλι που είναι παντού άψογο, λίγο καιρό μετά ξενερώνουμε.

Γιατί μιλάμε για "γούστο". Χαρακτηριστικό ανθρώπινο μεν, μεταβαλλόμενο αενάως δε.

Κάποιοι τυχεροί μπορεί να ζουν με τη σωσία της Σκάρλετ Γιόχανσον. Αυτό δεν τους εμποδίζει κάποια στιγμή να τους κάνει κλικ η σωσίας της Πάττυ Σμιθ.

Κάποιοι άλλοι πίνουν κάθε μέρα Σατώ Μαργκώ. Αυτό δεν τους εμποδίζει κάποια στιγμή να το αποκαλέσουν "νερόπλυμα" και να φαντασιωθούν τις αρετές μιας Μαλαματίνας...

Κάποιοι θα πούνε τώρα πως "σημασία δεν έχει ο προορισμός, έχει το ταξίδι"

Δεν ξέρω τι θα έλεγε ο Οδυσσέας αν βρισκόταν με τον Καβάφη. Το σίγουρο είναι πως και η επιστροφή στην Ιθάκη κράτησε 20 χρόνια.

Ξέρω κόσμο που κυνηγάει την ουρά του με εναλλαγές τελικών και ηχείων για πολύ περισσότερα.
 
Απάντηση: Re: Class D

Ναι xls. Έχω ακούσει φίλε Σάββα και αρκετά ακριβά μηχανήματα σε φίλους κ.λ.π. και πραγματικά δεν διέκρινα τέτοια ακουστή διαφορά που να δικαιολογεί την τεράστια διαφορά χρημάτων.. Η τσέπη και τα γούστα του καθενός πάντως είναι απολύτως σεβαστό θέμα...

έχω ακριβώς την ίδια άποψη

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το θέμα ξεκίνησε από άλλο thread της high end.

Πήγε στη hi - fi.

Γιατί;

Μήπως διότι οι κλασντε "δεν είναι ακριβοί";

Ψάξτε όμως λίγο για μοντέλα της Ρόουλαντ, της Μαρκ Λέβινσον, της Μεριλ, της Ακουστικ Ιμάτζερι, της Μόλα μόλα...

Από την άλλη, κατά τη γνώμη μου σωστά πήγε στη Hi Fi.

Διότι, τα σύγχρονα τουλάχιστον μοντέλα, αυτό προσπαθούν να κάνουν: Υψηλή πιστότητα (High Fidelity). Όσο πιο κοντινή ομοιότητα δηλαδή του σήματος που παράγουν στην έξοδο με αυτό που πήραν στην είσοδο. Και κάποια από αυτά το πετυχαίνουν καλά.

Πολύ καλά.

Καλύτερα από την πλειοψηφία μηχανημάτων που στοιχίζουν παραπάνω από ένα αυτοκίνητο και ζυγίζουν σχεδόν όσο αυτό.

Τα τελευταία αυτά μηχανήματα είναι high end.

Έχουν "άποψη". Κάτι που δεν έχουν οι κλας ντε.

Και βλέπουμε τώρα στη συγκεκριμένη κατηγορία να σχολιάζονται όλοι οι ενισχυτές της συγκεκριμένης κατηγορίας με μισόλογα.

Διάβασα παραπάνω από μία φορά το είναι καλοί κλπ κλπ αλλά "ως εκεί".

Ποιο είναι όμως το "παραπέρα"; Σιωπή... Να τολμήσω να υποθέσω;

Η "άποψη του κατασκευαστή"; Η "μουσικότητα"; Η "ροή"; Οι "χροιές"; Το "ΠΡΑΤ";

Γιατί δεν το αναφέρετε; Μήπως επειδή αυτά τα "αντικειμενικά μετρήσιμα" μέσω χρυσού αυτιού χαρακτηριστικά είναι χαϊ έντ; Τότε γιατί κάνετε την "βουβή" αυτή αναφορά σε λάθος κατηγορία;

Άλλο παρόμοιο σχόλιο "οι ενισχυτές αυτοί δεν έχουν αρμονικές".

Σωστό αλλά ημιτελές. Η λέξη "αρμονικές" όταν χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μηχανήματα αναπαραγωγής δεν είναι ουσιαστικό αλλά επίθετο.

Το ουσιαστικό μπαίνει μετά και είναι η λέξη "παραμορφώσεις".

Το ουσιαστικό "αρμονικές" πάει σε αυτό που παράγουν τα μουσικά όργανα, οι ανθρώπινες φωνές και γενικά ότι ηχογραφείται. Και είναι αυτές που στη σύνθεσή τους με τις θεμελιώδεις δίνουν τις χροιές.

Οτιδήποτε άλλο προστεθεί μετά από τα μηχανήματα αναπαραγωγής είναι παραμόρφωση. Μπορεί να αρέσει, αλλά δεν παύει να είναι παραμόρφωση.

Τέτοιες λοιπόν παραμορφώσεις, οι κλας ντε νέας σχεδίασης έχουν πολύ χαμηλές. Πάρα πολύ χαμηλές.

Η χάϊπεξ έχει μια πρόταση (αρκετά μαρκετίστικη βέβαια) που ταιριάζει απόλυτα όμως στην περίπτωση.

Neither dirt, nor fairy dust.

Δηλαδή (δεν προσθέτει) ούτε βρωμιά, ούτε νεραϊδόσκονη.

Μπορεί να σας αρέσει η νεραϊδόσκονη. Θεμιτό.

Δεν θάπρεπε να είναι όμως συζήτηση στην κατηγορία αυτή. Και μάλιστα να υπάρχει αυτή η τάση απόκρυψης με μισόλογα προσπαθώντας και προωθηθεί ενδόμυχα το υποκειμενικό γούστο του καθενός για χρωματισμούς σαν το "μέτρο" ή ο κανόνας που καθορίζει τις επιδόσεις ενός μηχανήματος .

Και γιατί δεν θάπρεπε να γίνεται στη κατηγορία αυτή η συζήτηση;

Μα η κατηγορία είναι η Hi Fi. Δηλαδή "υψηλή Πιστότητα". Συζητήσεις για υποκειμενικά γούστα, χρωματισμούς, όμορφες παραμορφώσεις και λοιπά μάλλον ανήκουν στην κατηγορία Hi Li. Δηλαδή "υψηλή αρεστότητα" (η κάτι παρόμοιο). Και επειδή τέτοια κατηγορία ακόμη δεν εφευρέθηκε ας πούμε να πάει στη χαϊ έντ.

Αλλά (για την οικονομία της συζήτησης) ας πούμε ότι κάποιοι χρωματισμοί είναι επιθυμητοί.

Θα πρότεινα να ψάξετε να τους βρείτε σε μηχάνημα της αλυσίδας που προηγούνται του τελικού. Και κυρίως στον προενισχυτή.

Γιατί; Διότι ο τελικός πρέπει να οδηγεί στιβαρά το ηχείο. Ο υποέλεγχος δεν αρέσει παρά μόνο σε πιτσιρικάδες και σε κάποιους που μόλις μπήκαν στο car hifi.

Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι τελικοί με "νεραϊδόσκονη" σε κάποιες συχνότητες έχουν υποέλεγχο στις χαμηλές.

Και μετά φταίνε τα ηχεία.

Και μετά ξανά οι τελικοί...

Και φτάνουμε να κυνηγάμε την ουρά μας για χρόνια...

Και όταν κάνουμε το σκ@τό μας παξιμάδι και πάρουμε το τέρας των 100 κιλών στο κανάλι που είναι παντού άψογο, λίγο καιρό μετά ξενερώνουμε.

Γιατί μιλάμε για "γούστο". Χαρακτηριστικό ανθρώπινο μεν, μεταβαλλόμενο αενάως δε.

Κάποιοι τυχεροί μπορεί να ζουν με τη σωσία της Σκάρλετ Γιόχανσον. Αυτό δεν τους εμποδίζει κάποια στιγμή να τους κάνει κλικ η σωσίας της Πάττυ Σμιθ.

Κάποιοι άλλοι πίνουν κάθε μέρα Σατώ Μαργκώ. Αυτό δεν τους εμποδίζει κάποια στιγμή να το αποκαλέσουν "νερόπλυμα" και να φαντασιωθούν τις αρετές μιας Μαλαματίνας...

Κάποιοι θα πούνε τώρα πως "σημασία δεν έχει ο προορισμός, έχει το ταξίδι"

Δεν ξέρω τι θα έλεγε ο Οδυσσέας αν βρισκόταν με τον Καβάφη. Το σίγουρο είναι πως και η επιστροφή στην Ιθάκη κράτησε 20 χρόνια.

Ξέρω κόσμο που κυνηγάει την ουρά του με εναλλαγές τελικών και ηχείων για πολύ περισσότερα.

Προσκυνώ. Ποίημα.
 
Re: Απάντηση: Class D

Το θέμα ξεκίνησε από άλλο thread της high end.

Πήγε στη hi - fi.

Γιατί;

Μήπως διότι οι κλασντε "δεν είναι ακριβοί";

Ψάξτε όμως λίγο για μοντέλα της Ρόουλαντ, της Μαρκ Λέβινσον, της Μεριλ, της Ακουστικ Ιμάτζερι, της Μόλα μόλα...

Από την άλλη, κατά τη γνώμη μου σωστά πήγε στη Hi Fi.

Διότι, τα σύγχρονα τουλάχιστον μοντέλα, αυτό προσπαθούν να κάνουν: Υψηλή πιστότητα (High Fidelity). Όσο πιο κοντινή ομοιότητα δηλαδή του σήματος που παράγουν στην έξοδο με αυτό που πήραν στην είσοδο. Και κάποια από αυτά το πετυχαίνουν καλά.

Πολύ καλά.

Καλύτερα από την πλειοψηφία μηχανημάτων που στοιχίζουν παραπάνω από ένα αυτοκίνητο και ζυγίζουν σχεδόν όσο αυτό.

Τα τελευταία αυτά μηχανήματα είναι high end.

Έχουν "άποψη". Κάτι που δεν έχουν οι κλας ντε.

Και βλέπουμε τώρα στη συγκεκριμένη κατηγορία να σχολιάζονται όλοι οι ενισχυτές της συγκεκριμένης κατηγορίας με μισόλογα.

Διάβασα παραπάνω από μία φορά το είναι καλοί κλπ κλπ αλλά "ως εκεί".

Ποιο είναι όμως το "παραπέρα"; Σιωπή... Να τολμήσω να υποθέσω;

Η "άποψη του κατασκευαστή"; Η "μουσικότητα"; Η "ροή"; Οι "χροιές"; Το "ΠΡΑΤ";

Γιατί δεν το αναφέρετε; Μήπως επειδή αυτά τα "αντικειμενικά μετρήσιμα" μέσω χρυσού αυτιού χαρακτηριστικά είναι χαϊ έντ; Τότε γιατί κάνετε την "βουβή" αυτή αναφορά σε λάθος κατηγορία;

Άλλο παρόμοιο σχόλιο "οι ενισχυτές αυτοί δεν έχουν αρμονικές".

Σωστό αλλά ημιτελές. Η λέξη "αρμονικές" όταν χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μηχανήματα αναπαραγωγής δεν είναι ουσιαστικό αλλά επίθετο.

Το ουσιαστικό μπαίνει μετά και είναι η λέξη "παραμορφώσεις".

Το ουσιαστικό "αρμονικές" πάει σε αυτό που παράγουν τα μουσικά όργανα, οι ανθρώπινες φωνές και γενικά ότι ηχογραφείται. Και είναι αυτές που στη σύνθεσή τους με τις θεμελιώδεις δίνουν τις χροιές.

Οτιδήποτε άλλο προστεθεί μετά από τα μηχανήματα αναπαραγωγής είναι παραμόρφωση. Μπορεί να αρέσει, αλλά δεν παύει να είναι παραμόρφωση.

Τέτοιες λοιπόν παραμορφώσεις, οι κλας ντε νέας σχεδίασης έχουν πολύ χαμηλές. Πάρα πολύ χαμηλές.

Η χάϊπεξ έχει μια πρόταση (αρκετά μαρκετίστικη βέβαια) που ταιριάζει απόλυτα όμως στην περίπτωση.

Neither dirt, nor fairy dust.

Δηλαδή (δεν προσθέτει) ούτε βρωμιά, ούτε νεραϊδόσκονη.

Μπορεί να σας αρέσει η νεραϊδόσκονη. Θεμιτό.

Δεν θάπρεπε να είναι όμως συζήτηση στην κατηγορία αυτή. Και μάλιστα να υπάρχει αυτή η τάση απόκρυψης με μισόλογα προσπαθώντας και προωθηθεί ενδόμυχα το υποκειμενικό γούστο του καθενός για χρωματισμούς σαν το "μέτρο" ή ο κανόνας που καθορίζει τις επιδόσεις ενός μηχανήματος .

Και γιατί δεν θάπρεπε να γίνεται στη κατηγορία αυτή η συζήτηση;

Μα η κατηγορία είναι η Hi Fi. Δηλαδή "υψηλή Πιστότητα". Συζητήσεις για υποκειμενικά γούστα, χρωματισμούς, όμορφες παραμορφώσεις και λοιπά μάλλον ανήκουν στην κατηγορία Hi Li. Δηλαδή "υψηλή αρεστότητα" (η κάτι παρόμοιο). Και επειδή τέτοια κατηγορία ακόμη δεν εφευρέθηκε ας πούμε να πάει στη χαϊ έντ.

Αλλά (για την οικονομία της συζήτησης) ας πούμε ότι κάποιοι χρωματισμοί είναι επιθυμητοί.

Θα πρότεινα να ψάξετε να τους βρείτε σε μηχάνημα της αλυσίδας που προηγούνται του τελικού. Και κυρίως στον προενισχυτή.

Γιατί; Διότι ο τελικός πρέπει να οδηγεί στιβαρά το ηχείο. Ο υποέλεγχος δεν αρέσει παρά μόνο σε πιτσιρικάδες και σε κάποιους που μόλις μπήκαν στο car hifi.

Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι τελικοί με "νεραϊδόσκονη" σε κάποιες συχνότητες έχουν υποέλεγχο στις χαμηλές.

Και μετά φταίνε τα ηχεία.

Και μετά ξανά οι τελικοί...

Και φτάνουμε να κυνηγάμε την ουρά μας για χρόνια...

Και όταν κάνουμε το σκ@τό μας παξιμάδι και πάρουμε το τέρας των 100 κιλών στο κανάλι που είναι παντού άψογο, λίγο καιρό μετά ξενερώνουμε.

Γιατί μιλάμε για "γούστο". Χαρακτηριστικό ανθρώπινο μεν, μεταβαλλόμενο αενάως δε.

Κάποιοι τυχεροί μπορεί να ζουν με τη σωσία της Σκάρλετ Γιόχανσον. Αυτό δεν τους εμποδίζει κάποια στιγμή να τους κάνει κλικ η σωσίας της Πάττυ Σμιθ.

Κάποιοι άλλοι πίνουν κάθε μέρα Σατώ Μαργκώ. Αυτό δεν τους εμποδίζει κάποια στιγμή να το αποκαλέσουν "νερόπλυμα" και να φαντασιωθούν τις αρετές μιας Μαλαματίνας...

Κάποιοι θα πούνε τώρα πως "σημασία δεν έχει ο προορισμός, έχει το ταξίδι"

Δεν ξέρω τι θα έλεγε ο Οδυσσέας αν βρισκόταν με τον Καβάφη. Το σίγουρο είναι πως και η επιστροφή στην Ιθάκη κράτησε 20 χρόνια.

Ξέρω κόσμο που κυνηγάει την ουρά του με εναλλαγές τελικών και ηχείων για πολύ περισσότερα.
Bravo Hektor!

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Για την μεταφορά του θέματος μιας και ο ένοχος είμαι εγώ:

Στην hi-fi ήρθε γιατί απλώς δεν ήθελα να περιορίσω μοντέλα και τιμές.
Καλώς ή κακώς στην κοινότητα επικρατεί το παλιό "τάλιρο ανά component " για το high end.

Και μπορεί ο ίδιος να διαφωνώ μιας και πιστεύω πως high end σημαίνει ακριβώς ότι λένε οι λέξεις και πια δεν ορίζεται ούτε με το εκατονταπλάσιο του ποσού κρατώ όμως τον διαχωρισμό ως κώδικα που υπάρχει σε πολλά άλλα αντικείμενα μάλιστα.

Πάντως για τα μισόλογα δεν συμφωνώ. Προσωπικά νομίζω πως περιέγραψα ακριβώς το τι μου έλειψε αλλά πάντα μέσα από το δικό μου (σχεδόν σίγουρα λάθος ) πρίσμα/γούστο/κλπ.
Μπορώ να επεκταθώ κι άλλο αλλα δυστυχώς θα μπω στον πειρασμό να πω πράγματα λίγο άκυρα που δεν θα βοηθήσουν κανέναν παρ´ εκτός τους της ίδιας πετριάς με την δική μου,οπότε...

Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο για την hi-fi,το ζητούμενο θα έπρεπε να είναι η πίστη στο υλικό. Αυτό όμως έχει πάντα ειδικές συνθήκες χωρίς παρεκκλίσεις.
Ακόμα και η μεταβολή στην στάθμη (που ιδανικά σημαίνει προσέγγιση η απομάκρυνση από τα δρώμενα ) είναι συγκεκριμένη.

Ποιος όμως ορίζει αυτή την ιδανική θέση Έκτορα;
Θα είσαι στην πρώτη σειρά;Στην τρίτη;
Θα είσαι ο μαέστρος;
Κατάλαβες.
 
Last edited:
Για την μεταφορά του θέματος μιας και ο ένοχος είμαι εγω:

Στην hi-fi ήρθε γιατί απλως δεν ήθελα να περιορισμών μοντέλα και τιμές.
Καλώς ή κακώς στην κοινότητα επικρατεί το παλιό "τάλιρο άνα component " για το high end.
Και μπορει ο ιδιος να διαφωνώ μιας και πιστεύω πως high end σημαίνει ακριβώς οτι λένε οι λέξεις και πια δεν ορίζεται ούτε με το εκατονταπλάσιο του ποσού κρατώ ομως τον διαχωρισμό ως κώδικα που υπάρχει σε πολλά αλλα αντικείμενα μάλιστα.

Παντως για τα μισόλογα δεν συμφωνώ. Προσωπικά νομίζω πως περιέγραψα ακριβώς το τι μου έλειψε αλλά πάντα μεσα απο το δικό μου (σχεδόν σίγουρα λαθος ) πρισμα/γούστο/κλπ.
Μπορώ να επεκταθώ κι αλλο αλλα δυστυχώς θα μπω στον πειρασμό να πω πράγματα λιγο άκυρα που δεν θα βοηθήσουν κανέναν παρ´ εκτός τους της ίδιας πετριάς με την δικη μου,οποτε...

Παντως έχεις απόλυτο δίκιο για την hi-fi,το ζητούμενο θα επρεπε να ειναι η πίστη στο υλικό. Αυτό ομως εχει πάντα ειδικές συνθήκες χωρις παρεκκλίσεις.
Ακομα και η μεταβολή στην στάθμη (που ιδανικά σημαίνει προσέγγιση η απομάκρυνση απο τα δρώμενα ) ειναι συγκεκριμένη.
Ποιος ομως ορίζει αυτή την ιδανική θέση Έκτορα;
Θα είσαι στην πρωτη σειρά;Στην τρίτη;
Θα είσαι ο μαέστρος;
Κατάλαβες.

Άποψή μου είναι πως η μεταφορά ήταν σωστή. Οπότε προς τι οι "ενοχές";

Οι προβληματισμοί σου για το κατά πόσον είναι μετρήσιμη η πιστότητα στο υλικό έχουν πολύ ενδιαφέρον και ταλανίζουν πολλούς από εμάς για χρόνια.

Έχω την εντύπωση πως απαντήσεις υπάρχουν αλλά είναι πολύ τεχνικές και θα ξεφύγουμε από το θέμα.

Το θέμα με τη στάθμη και την εικόνα έχει μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας. Για παράδειγμά έχω φίλους που παίζουν στις δύο ορχήστρες της Θεσσαλονίκης.

Όταν έρχονται σπίτι να ακούσουν προτιμούν έργα που έχουν παίξει οι ίδιοι. Πάντα προσέχουν μόνο τα μέρη που παίζει το όργανό τους. Η συνολική ορχήστρα δεν τους ενδιαφέρει.

Αν έχουν παίξει σολίστ σε κονσέρτο τα πράγματα είναι καλύτερα αλλά πάλι διαφορετικά από τον μέσο ακροατή.

Πάντως κάτι μπορεί να γίνει και με αυτό με την προϋπόθεση της σωστής περιποίησης του χώρου ακρόασης.

Αλλά νομίζω πως ξεφεύγουμε πολύ.
 
Μοιραία ξεφεύγουμε γιατί κατα την γνώμη μου ψάχνουμε λαθος κρίκο.
Μιλάμε για πίστη την στιγμή που αν δούμε τις παραμορφώσεις στα χαμηλά ακομα και σε φροντισμένους χώρους θα γελάμε.
Θα μου πεις οκ,τα πιο πολλα απο αυτά έχουν εξηγηθεί,πολλάκις.

Δεν θα πω την πίστη αναπαραγωγή ουτοπία,αυτό έξυπακούεται απο την στιγμή που υπάρχουν οι κρίκοι που λέγονται ηχειο και χώρος.
Και κακά τα ψέματα,οταν μιλάμε για ενίσχυση και τάξη D σχεδόν αποκλειστικά μιλάμε για μεγάλους χώρους,δύσκολα ηχεια,ικανότητα απόδοσης μουσικών με πολυ μεγάλο δυναμικό εύρος (έδωσα παράδειγμα πριν )

Αν η τεχνολογία μας είχε δώσει την δυνατοτητα να εχουμε ηχεια ευαισθησίας 115db,με μικρές παραμορφώσεις και σε προσιτές τιμές θα μιλάγαμε τωρα;Και με ενα setάκι 2χ10 θα ήμασταν μια χαρα.

Η μεγάλη ισχύς ειναι πάντα λόγω ανάγκης λοιπόν.

Αν εχει κανεις κανα 15χιλιαρο διαθέσιμο για σύστημα και χώρο μπορεί να φτάσει κοντά στο ζητούμενο,λύσεις υπάρχουν και οι τάξεις δεν έχουν σημασία,τα είπα προηγουμένως για εταιρίες που θέλουν εύρος στα ψηλά και συνδυάζουν τάξεις.

Οποτε μιλάμε για το πως μπαλωνουμε προβληματα και πως εξυπηρετούμε ανάγκες με λίγα λεφτά.
Εκεί ειναι η φασαρία.
 
Μίλησα σε προηγούμενο post ότι όποιος κατέχει καλά το άθλημα του μετασχηματιστή ρεύματος υπερέχει.

Και μίλησα για σοβαρή υλοποίηση D ...Δυστυχώς θα πρέπει να βάλεις γερά το χέρι στην τσέπη//www.technics.com/us/products/r1/se-r1.html

tHIlb.jpg
 
Σπύρο πιθανότατα δεν έχεις άδικο αλλά αν λάβω υπόψιν μετρήσεις TIM/DIM που όλοι εχουμε δει στο DIYaudio σε ντακ μεταξύ καλού σταθεροποιημένου γραμμικού και καλού smps,αν δεν δω μετρήσεις δεν το βανω στο στόμα μου (κανω πλάκα,μη με φάτε! )