CRT Προβολείς

Βρε το φίλο μας τον Γκάρυ τι λέει!!! μπά! άσχετος θα είναι, δεν ξέρω και καλά αγγλικά βρέ παιδί μου!


<I mentioned in my blog on “7.1 Loudspeaker Placement Standard” the fact that picture performance has significantly improved with 1080p resolution, color accuracy, and display calibration and now 7.1-channel holosonic® surround imaging has got to be standardized to ensure that the movie soundtracks and surround music of the future take us to a new sensory audio dimension.

The cathode ray tube (CRT) has been and continues to be the standard for visual confirmation of color accuracy in the professional production and mastering world. The standards for colorimetry, gray scale, gamma, and color space are all written for CRT displays. These standards dictate every recorded frame of video that is produced for home viewing.

The latest display technologies—whether LCD, plasma, LCoS, D-ILA, or DLP—are bound by these standards. The debate continues at the professional level as to whether the new technologies are capable of matching the performance of the CRT, with respect to correctly displaying NTSC colors and gray scale as well as new digital standards.

The Society of Motion Picture and Television Engineers (SMPTE) is the professional body that deals with this concern and sets the professional production and display standards. SMPTE recently published the “Study Group Report On Display Technologies,” which addresses the need to write a standard for current and future image displays.

In the report, SMPTE defines the capabilities of modern professional CRT monitors to which newer flat panel monitor displays need to conform. The report addresses luminance ranges, contrast ratio, color gamut, screen pixel array sizes, deinterlacing, delay time, pixel defects, streaking, and motion artifacts.

In the report, it is noted that as reference displays, professional CRT displays can adapt to different resolutions by changing scanning frequencies and, thus, can display almost any video source in its native format without any transformation of the image, while displaying a wide range of linear gray scale and accurate and precise color shading. There are drawbacks, however, to the CRT display, namely the brightness of the image is limited by the size of the tube, and tube brightness influences the resolution of the image (spot size).

LCD, plasma, LCoS, D-ILA, and DLP displays must, to be accurate, be able to re-create the same gray scale and colors that comprise the original mastered video. For professional CRT monitors, SMPTE-C phosphors are used to create realistic colors. Thus, it is important is determine whether the new alternative display technologies can accurately reproduce SMPTE-C colors and the new standards for high-definition digitally mastered video. Such performance evaluation is critical to knowing how accurate the image you see conforms to the image produced in mastering.>

Gary Reber
Editor-In-Chief & Publisher
Widescreen Review
 
Αν διαβασεις προσεκτικα τι λεει ο Gary θα καταλαβεις οτι αναφερεται στο SMPTE-C colorspace του REC-601 (SD) το οποιο ειναι περιορισμενο σε σχεση με το colorspace Rec-709 του High Definition.
Για αυτο εγραψα πιο πανω για τα προβληματα που υφιστανται σημερα οπου το color correction για τις νεες ταινιες High Definition γινεται ακομα σε πολλα Post Production Houses χρησιμοποιώντας τα παλια (και αξιοπιστα βεβαια) CRT monitors τα οποια αδυνατουν λογω τεχνολογιας να εμφανισουν τα Rec 709 primaries, οποτε ειτε α) κανουν color correction χρησιμοποιοντας το color gamut του SD (SMPTE-C ) ειτε β) χρησιμοποιουν LUT's (Look Up Tables) προκειμενου δουλευοντας σε τετοια Monitor να φερουν αποτελεσμα που να ειναι συμβατο με το Rec-709 (HD) gamut, ειτε γ) εχουν εφοδιαστει με νεα LCD mastering monitors τα οποια δουλευουν natively σε Rec-709.
Ολα αυτα φυσικα συντομα θα ειναι παρελθον,οταν σιγα-σιγα θα αντικατασταθουν τα CRT monitors απο ολα τα studios (δεν γινεται ακομα βασικα για οικονομικους λογους).
 
Re: Απάντηση: CRT Προβολείς

Αν διαβασεις προσεκτικα τι λεει ο Gary θα καταλαβεις οτι αναφερεται στο SMPTE-C colorspace του REC-601 (SD) το οποιο ειναι περιορισμενο σε σχεση με το colorspace Rec-709 του High Definition.
Για αυτο εγραψα πιο πανω για τα προβληματα που υφιστανται σημερα οπου το color correction για τις νεες ταινιες High Definition γινεται ακομα σε πολλα Post Production Houses χρησιμοποιώντας τα παλια (και αξιοπιστα βεβαια) CRT monitors τα οποια αδυνατουν λογω τεχνολογιας να εμφανισουν τα Rec 709 primaries, οποτε ειτε α) κανουν color correction χρησιμοποιοντας το color gamut του SD (SMPTE-C ) ειτε β) χρησιμοποιουν LUT's (Look Up Tables) προκειμενου δουλευοντας σε τετοια Monitor να φερουν αποτελεσμα που να ειναι συμβατο με το Rec-709 (HD) gamut, ειτε γ) εχουν εφοδιαστει με νεα LCD mastering monitors τα οποια δουλευουν natively σε Rec-709.
Ολα αυτα φυσικα συντομα θα ειναι παρελθον,οταν σιγα-σιγα θα αντικατασταθουν τα CRT monitors απο ολα τα studios (δεν γινεται ακομα βασικα για οικονομικους λογους).


Τακη δεν γνωριζω τι γινεται ακριβως στα επαγγελματικα στουντιο αλλα το αρθρο πιο πανω λεει οτι αμφισβητουν την ικανοτητα των νεων τεχνολογιων να αποδωσουν τα στανταρ που εχουν τεθει.Δεν λεει οτι τα LCD μονιτορ θα λυσουν το προβλημα,αντιθετα λεει οτι δεν ειναι καθολου σιγουροι οτι μπορουν να κανουν τη δουλεια τους χωρις τα CRT.



The debate continues at the professional level as to whether the new technologies are capable of matching the performance of the CRT, with respect to correctly displaying NTSC colors and gray scale as well as new digital standards.

μεταφραση

συνεχιζεται η διαφορα αποψεων στο επαγγελματικο επιπεδο αν οι νεες τεχνολογιες ειναι ικανες να φθασουν την επιδοση των CRT στο να δειξουν σωστα τα χρωματα και την κλιμακα γκριζου του NTSC οσο και των νεων στανταρ.


Thus, it is important is determine whether the new alternative display technologies can accurately reproduce SMPTE-C colors and the new standards for high-definition digitally mastered video.


μεταφραση

Ειναι σημαντικο να δουμε αν οι νεες τεχνολογιες μπορουν να αποδωσουν σωστα τα χρωματα του SMPTE-C και των νεων στανταρ για ψηφιακο βιντεο ηψηλης ευκρινειας.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: CRT Προβολείς

Τακη δεν γνωριζω τι γινεται ακριβως στα επαγγελματικα στουντιο αλλα το αρθρο πιο πανω λεει οτι αμφισβητουν την ικανοτητα των νεων τεχνολογιων να αποδωσουν τα στανταρ που εχουν τεθει.Δεν λεει οτι τα LCD μονιτορ θα λυσουν το προβλημα,αντιθετα λεει οτι δεν ειναι καθολου σιγουροι οτι μπορουν να κανουν τη δουλεια τους χωρις τα CRT.



The debate continues at the professional level as to whether the new technologies are capable of matching the performance of the CRT, with respect to correctly displaying NTSC colors and gray scale as well as new digital standards.

μεταφραση

συνεχιζεται η διαφορα αποψεων στο επαγγελματικο επιπεδο αν οι νεες τεχνολογιες ειναι ικανες να φθασουν την επιδοση των CRT στο να δειξουν σωστα τα χρωματα και την κλιμακα γκριζου του NTSC οσο και των νεων στανταρ.


Thus, it is important is determine whether the new alternative display technologies can accurately reproduce SMPTE-C colors and the new standards for high-definition digitally mastered video.


μεταφραση

Ειναι σημαντικο να δουμε αν οι νεες τεχνολογιες μπορουν να αποδωσουν σωστα τα χρωματα του SMPTE-C και των νεων στανταρ για ψηφιακο βιντεο ηψηλης ευκρινειας.

Δημητρη, NTSC colors=SMPTE-C colors=REC 601 Gamut= Standard Definition Color Gamut.
Αυτο το colorspace ειναι περιορισμενο οπως γνωριζεις σε σχεση με το Rec-709 HD colorspace το οποιο ειναι και αυτο περιορισμενο σε σχεση με το Digital Cinema colorspace των Ψηφιακων Κινηματογραφων.
Επομενως, αν ο σκοπος μας ειναι η πιστη αναπαραγωγη του NTSC SD colorspace, ναι τα CRT monitors ειναι η αναφορα, αλλωστε πανω τους αρχικα βασιστηκε το ολο συστημα αναπαραγωγης. Επισης παραμενουν αναφορα στο μαυρο, grayscale tracking και στο gamma, την καμπυλη του οποιου οπως γνωριζεις προσομοιαζουν οι ψηφιακοι οι οποιοι εγγενως εχουν γραμμικη συμπεριφορα.
Ομως καποια στιγμη η τεχνολογια ξεπερνα τα στανταρτ δεκαετιων οπως το περιορισμενο Standard Definition Color Gamut και υιοθετουνται νεοτερα στανταρτ οπως το Rec-709 για το HD. Ε, λοιπον αυτo το HD color gamut ειναι εκτος των δυνατοτητων των CRT monitors λογω τεχνολογικου περιορισμου, οποτε τα studios αναγκαζονται ειτε να χρησιμοποιησουν LUTs ειτε να κανουν color correction με βαση το παλιο SD gamut, ειτε να αναβαθμιστουν σε LCD monitors συμβατα με Rec-709. Τωρα, οντως πολλοι δισταζουν να αναβαθμιστουν οχι μονο λογω οικονομικων λογων (τα επαγγελματικα monitors ειναι πανακριβα) αλλα και διοτι τα LCD monitors δεν εχουν το επιπεδο μαυρου και το grayscale tracking των καλυτερων CRT monitors. Ομως, σιγα-σιγα τα προβληματα αυτα ξεπερνιουνται και η μεταβαση εχει ξεκινησει...
 
Εχθές είδα το Σκοτεινό ιππότη, την έκανα μεταφορά σε DVD για την κόρη, με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα! όμως εκεί που έπαθα πλάκα ήταν όταν την μετέτρεψα σε AVCHD και την είδα με sony s300 σε 40'' PIONEER τέλεια!!!! νομίζω ότι είναι καλή λύση το AVCHD τελικά!
 
Το πρόβλημά μας το έχουν και στο εξωτερικό, και ξαναγυρνάνε στους CRT! -bye-

PostPosted: Sun Dec 14, 2008 3:46 pm Post subject: Slightly off topic JVC RS-2 Reply with quote
The main reason I switched to CRT from digital was the cost of replacement lamps. My first PJ was a Sharp that took a $500.00 lamp. I was blowing through 2 lamps a year. Shocked I was just looking at the cost of re-lamping a RS-2 and was surprised that they are only $288.00 for a OEM lamp and that was only a quick search. I think my days of buying tubes are over. Don't start jumping for joy quite yet as you are not getting rid of me that easy. I still have 9 rated tubes in my main 4600HD to burn up first. Wink
 
Βέβαια ξέχασα να πω, ότι αυτό το πρόβλημα δεν το έχουν όσοι βλέπουν που και πού κανένα έργο, αφορά μόνον αυτούς που βλέπουν τα πάντα στον προβολέα τους (σαν και εμένα) και κάθε μέρα, αρκετές ώρες!
 
Θα αστειευεσαι βεβαια! Αν δεν εχεις απαιτησεις για φωτεινοτητα (που λογικα δεν εχεις ως χρηστης CRT) μπορεις να εχεις ανετα 2.000 ωρες απο την λαμπα ενος ψηφιακου κατι που μεταφραζεται σε περιπου 2 χρονια καθημερινης τριωρης θεασης! Και ακομα και οταν θα εχει "ψοφήσει" η λαμπα του ψηφιακου, θα εχεις σιγουρα αποδεκτο (για τα γουστα σου) φως!
Ασε που οι λαμπες των JVC που ανεφερες στο παραδειγμα σου ειναι ιδιαιτερα φθηνες (200-250 ευρω)..
 
Re: Απάντηση: CRT Προβολείς

Θα αστειευεσαι βεβαια! Αν δεν εχεις απαιτησεις για φωτεινοτητα (που λογικα δεν εχεις ως χρηστης CRT) μπορεις να εχεις ανετα 2.000 ωρες απο την λαμπα ενος ψηφιακου κατι που μεταφραζεται σε περιπου 2 χρονια καθημερινης τριωρης θεασης! Και ακομα και οταν θα εχει "ψοφήσει" η λαμπα του ψηφιακου, θα εχεις σιγουρα αποδεκτο (για τα γουστα σου) φως!
Ασε που οι λαμπες των JVC που ανεφερες στο παραδειγμα σου ειναι ιδιαιτερα φθηνες (200-250 ευρω)..
Τασο γιατι υπαρχουν τετοιες διαφορες στις λαμπες??????Του jvc 250 του benq 400?Ιδιας φιλοσοφιας δεν ειναι?
 
πριν λιγο τελειωσα την εγκαταση καρτας dvi στον 9αρη μου ...

τελος στο κλειδωμα λοιπον για μενα !!
hdcp τελος λοιπον !
συνδεση με ps3 και esoteric dv 60 χωρις κανενα απολυτος προβλημα !

μετα τις ρυθμισεις που θα γινουν ( μαλλον μετα τις γιορτες ) εαν ειστε καλα παιδια μπορει να σας καλεσω κιολας για λιγο ματι οποιος ενδιαφερεται ...

ευχαριστω τον κ. Β. Λαμπρου για την αψογη δουλεια οπως και τον Αρη για αλλη μια φορα και παω ευτυχισμενος για υπνο ...
 
9άρης Sony; Αν ναι, γιατί DVI με τα τόσα προβλήματα και όχι τη νέα με HDMI και πολύ καλύτερα αποτελέσματα;
 
Θα αστειευεσαι βεβαια! Αν δεν εχεις απαιτησεις για φωτεινοτητα (που λογικα δεν εχεις ως χρηστης CRT) μπορεις να εχεις ανετα 2.000 ωρες απο την λαμπα ενος ψηφιακου κατι που μεταφραζεται σε περιπου 2 χρονια καθημερινης τριωρης θεασης! Και ακομα και οταν θα εχει "ψοφήσει" η λαμπα του ψηφιακου, θα εχεις σιγουρα αποδεκτο (για τα γουστα σου) φως!
Ασε που οι λαμπες των JVC που ανεφερες στο παραδειγμα σου ειναι ιδιαιτερα φθηνες (200-250 ευρω)..

Θα ήθελα να σου πώ ότι δεν είναι μόνον οι ώρες της λάμπας που εξαρτάται η επιλογή προβολέα για μένα, είναι τα όσα γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες, εξηγούμαι α) μην καπνίζεται στον χώρο, β) μην ανοιγοκλείνεται τον προβολέα, γ) μην έχετε σκόνη, και επίσεις, σχεδόν κανείς χρήστης δεν έφτασε τις ώρες τις λάμπας, την άλλαξε πολύ πριν! λόγω πτώσης φωτεινότητας έως και 50%!!!
αυτά προσωπικά μου αρκούν, για να μην επιλέξω ψηφιακό προβολέα!
και το τελευταίο και κυριότερο, οι αποστάσεις θέασης του δωματίου μου, δεν επαρκούν για τις ίντσες που θέλω να βλέπω, εάν βάλω ψηφιακό!
 
εξηγούμαι α) μην καπνίζεται στον χώρο, μην έχετε σκόνη,
Η σκονη και ο καπνος είναι εχθρος για όλους τους προβολείς…
Αν δεν ενοχλεί τους κατόχους των crt προβολέων είναι αλλού παπα ευαγγέλιο ( που κανονικα θα έπρεπε να προβληματίσει )

σχεδόν κανείς χρήστης δεν έφτασε τις ώρες τις λάμπας, την άλλαξε πολύ πριν! λόγω πτώσης φωτεινότητας έως και 50%!!!

Παρολα αυτά και με 50% πτώση φωτεινότητας δεν υστερουν από το φως των crt και εκτος αυτού η αλλαγη λαμπας σε ένα ψηφιακό είναι εφικτή οικονομικά εν αντιθέσει με των crt που το κόστος είναι αποτρεπτικό και ως συνέπεια αυτό να καταδικάζει τον χρήστη σε θέαση με ακομη χαμηλότερη φωτεινότητα χρόνο με τον χρόνο…
 
Τι να τις κανουμε τις 5.000 ωρες, οταν απο τις 10 πρωτες ο προβολεα ειναι "καντήλι" με τα σημερινα standards?-bye-
Καλες γιορτες επισης!