Απάντηση: Re: Απάντηση: CRT Προβολείς

Ηλια μην χολοσκας.Οταν ερθω να δουμε τα του προβολεα σου στο φερνω.

Ηλια μην χολοσκας.Οταν ερθω να δουμε τα του προβολεα σου στο φερνω.
Αν διαβασεις προσεκτικα τι λεει ο Gary θα καταλαβεις οτι αναφερεται στο SMPTE-C colorspace του REC-601 (SD) το οποιο ειναι περιορισμενο σε σχεση με το colorspace Rec-709 του High Definition.
Για αυτο εγραψα πιο πανω για τα προβληματα που υφιστανται σημερα οπου το color correction για τις νεες ταινιες High Definition γινεται ακομα σε πολλα Post Production Houses χρησιμοποιώντας τα παλια (και αξιοπιστα βεβαια) CRT monitors τα οποια αδυνατουν λογω τεχνολογιας να εμφανισουν τα Rec 709 primaries, οποτε ειτε α) κανουν color correction χρησιμοποιοντας το color gamut του SD (SMPTE-C ) ειτε β) χρησιμοποιουν LUT's (Look Up Tables) προκειμενου δουλευοντας σε τετοια Monitor να φερουν αποτελεσμα που να ειναι συμβατο με το Rec-709 (HD) gamut, ειτε γ) εχουν εφοδιαστει με νεα LCD mastering monitors τα οποια δουλευουν natively σε Rec-709.
Ολα αυτα φυσικα συντομα θα ειναι παρελθον,οταν σιγα-σιγα θα αντικατασταθουν τα CRT monitors απο ολα τα studios (δεν γινεται ακομα βασικα για οικονομικους λογους).
Τακη δεν γνωριζω τι γινεται ακριβως στα επαγγελματικα στουντιο αλλα το αρθρο πιο πανω λεει οτι αμφισβητουν την ικανοτητα των νεων τεχνολογιων να αποδωσουν τα στανταρ που εχουν τεθει.Δεν λεει οτι τα LCD μονιτορ θα λυσουν το προβλημα,αντιθετα λεει οτι δεν ειναι καθολου σιγουροι οτι μπορουν να κανουν τη δουλεια τους χωρις τα CRT.
The debate continues at the professional level as to whether the new technologies are capable of matching the performance of the CRT, with respect to correctly displaying NTSC colors and gray scale as well as new digital standards.
μεταφραση
συνεχιζεται η διαφορα αποψεων στο επαγγελματικο επιπεδο αν οι νεες τεχνολογιες ειναι ικανες να φθασουν την επιδοση των CRT στο να δειξουν σωστα τα χρωματα και την κλιμακα γκριζου του NTSC οσο και των νεων στανταρ.
Thus, it is important is determine whether the new alternative display technologies can accurately reproduce SMPTE-C colors and the new standards for high-definition digitally mastered video.
μεταφραση
Ειναι σημαντικο να δουμε αν οι νεες τεχνολογιες μπορουν να αποδωσουν σωστα τα χρωματα του SMPTE-C και των νεων στανταρ για ψηφιακο βιντεο ηψηλης ευκρινειας.
Τασο γιατι υπαρχουν τετοιες διαφορες στις λαμπες??????Του jvc 250 του benq 400?Ιδιας φιλοσοφιας δεν ειναι?Θα αστειευεσαι βεβαια! Αν δεν εχεις απαιτησεις για φωτεινοτητα (που λογικα δεν εχεις ως χρηστης CRT) μπορεις να εχεις ανετα 2.000 ωρες απο την λαμπα ενος ψηφιακου κατι που μεταφραζεται σε περιπου 2 χρονια καθημερινης τριωρης θεασης! Και ακομα και οταν θα εχει "ψοφήσει" η λαμπα του ψηφιακου, θα εχεις σιγουρα αποδεκτο (για τα γουστα σου) φως!
Ασε που οι λαμπες των JVC που ανεφερες στο παραδειγμα σου ειναι ιδιαιτερα φθηνες (200-250 ευρω)..
Θα αστειευεσαι βεβαια! Αν δεν εχεις απαιτησεις για φωτεινοτητα (που λογικα δεν εχεις ως χρηστης CRT) μπορεις να εχεις ανετα 2.000 ωρες απο την λαμπα ενος ψηφιακου κατι που μεταφραζεται σε περιπου 2 χρονια καθημερινης τριωρης θεασης! Και ακομα και οταν θα εχει "ψοφήσει" η λαμπα του ψηφιακου, θα εχεις σιγουρα αποδεκτο (για τα γουστα σου) φως!
Ασε που οι λαμπες των JVC που ανεφερες στο παραδειγμα σου ειναι ιδιαιτερα φθηνες (200-250 ευρω)..
Η σκονη και ο καπνος είναι εχθρος για όλους τους προβολείς…εξηγούμαι α) μην καπνίζεται στον χώρο, μην έχετε σκόνη,
σχεδόν κανείς χρήστης δεν έφτασε τις ώρες τις λάμπας, την άλλαξε πολύ πριν! λόγω πτώσης φωτεινότητας έως και 50%!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.