Crystal Audio Micro-HD

Tι προτιμάτε κατά την εναλλαγή καναλιών στον δέκτη Crystal


  • Total voters
    0
Αγόρασα σήμερα τον συγκεκριμένο decoder από κατάστημα στον Κηφισό (τα στοιχειά στην διάθεση σας) και αμέσως με την σύνδεση του (hdmi) αντιμετώπισα τα εξής προβλήματα:
Α) κάτι δεν πάει καλά με την εικόνα που βγάζει, εννοώντας ότι υπάρχει ένα μωβ/φούξια πέπλο στην εικόνα (το ίδιο χρώμα με αυτό του menu του). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όλα τα χρώματα σε όλα τα κανάλια να μωβιζουν (φουξεδιζουν). Δοκίμασα firmware upgrade, έπαιξα και με τις ρυθμίσεις των χρωμάτων (rgb etc…) αλλά δεν αλλάζει τίποτα… Με τον άλλο ντεκοντερ που έχω όλα είναι μια χαρά.
Β) το αριστερό κουμπί στον σταυρό των κουμπιών της πλοήγησης (στο τηλεχειριστήριο) δουλεύει μια στις 10… είναι ποιο γρήγορο να κάνω το μενού γύρω με το δεξιά κουμπί αντί να περιμένω να πιάσει το αριστερό…

Καμία ιδέα για λύση η επιστροφή και money back γιατί τρίτο ταξίδι δεν κάνω…?
 
Καλησπέρα κι από εμένα.
Είμαι κι εγώ κάτοχος τεσσάρων αποκωδικοποιητών micro HD.
Τους αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα από το electroworld γιατί τους βρήκα σε καλή τιμή.
Οι δύο βρίσκονται στο σπίτι μου και οι άλλοι δύο στο πατρικό μου. Για τους δύο που βρίσκονται στην κατοχή μου επιβεβαιώνω το πρόβλημα του θορύβου και ιδιαίτερα αισθητό είναι σε αυτόν που βρίσκεται στην κρεβατοκάμαρα κυρίως το βράδυ που έχει ησυχία. Εντονότερο γίνεται όταν συνδέω έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο της Western Digital USB 2 500 GB. Όταν δουλεύει, όταν δηλαδή ζητάει ρεύμα τότε ο ήχος γίνεται αρκετά έντονος.
Αν τους φέρω θα τους ελέγξετε και αν χρειαστεί θα τους αντικαταστήσετε?
Ευχαριστώ.
 
Και με τι θα τον ελενξουν?
Με το αυτι τους που πιθανον να μην εχει την ιδια ευαιστησια με το δικο σου?

Μακαρι να βρεθει μια ακρη και γι αυτο το θεμα, γιατι βλεπω οτι η Crystal απαντα μαλλον επιλεκτικα σε προβληματα που εχουν αναφερθει.
 
Nα μαι κι εγώ....

Ας με συγχωρέσουν οι συντονιστές για το οφτόπικ.

Ας πω κάποια πραγματάκια,μιας και διακρίνω μια επιθετική ατμόσφαιρα, μετά από πολύ καιρό απουσίας ως "ανεπίσημο" μέλος της εταιρείας (ίσως τα νεότερα μέλη να μη γνωρίζουν το "νικ" μου).
Πριν 3 περίπου χρόνια άρχισα να εργάζομαι ως γραφίστας στην Crystal. Aπο πρίν όμως ήμουν μέλος του φόρουμ μιας και έψαχνα για ηχεία κλπ.
Θεώρησα καλό και τίμιο και για τις δυο πλευρες (εταιρεία και κοινό του φόρουμ) να μπαίνω και να παρέχω μια άτυπη "βοήθεια" και να δίνω πληροφορίες για προϊόντα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση να διαφημίζω.
Το έκανα με την καλή μου την καρδιά και χωρίς να με βάλει κανείς. Άλλωστε δεν ήταν η δουλειά μου.

Με την καλή του την καρδιά συνεχίζει να το κάνει και o φίλος Βασίλης (Crystal Druid). Bλέπετε γουστάρουμε να βοηθάμε τους άλλους και γουστάρουμε την τεχνολογία.

Πλέον δε γράφω εκ μέρους της εταιρείας. Γράφω ως Τek_Killa εκπροσωπώντας τον εαυτό μου και τίποτα παραπάνω.

"Κάηκα" από τη συμπεριφορά μερικών μελών του φόρουμ και έπαψα να έχω τη θέληση να το κάνω.
Σε άλλο φόρουμ που μπαίνω με άσχετο αντικείμενο με αυτό εδω, η μεγαλύτερη εταιρεία του εκεί χώρου, εγκατέλειψε την υποστήριξη μέσω του φόρουμ γιατί τους "κάψανε" κι αυτόυς.

Δείξτε λοιπόν λίγο σεβασμό, όπως δείχνει σε όλους σας τουλάχιστον ο Druid και αφήστε τις θεωρίες συνωμοσίας.
Και εκείνος όπως και εσείς θα είστε κερδισμένοι μιας και θα εξακολουθείτε να έχετε τη δική σας φωνή (μέσω του Druid) μέσα στην εταιρεία.
Αυτός, γνωστοποιεί προβλήματα προϊόντων, αυτός πιέζει στην εταιρεία πως "ο λαός απαιτεί το τάδε update" και παρακάτω, ότι μπορεί να βελτιωθεί, βελτιώνεται.

Γιαυτό λοιπόν ηρεμία. Μη τον "κάψετε" κι αυτόν...

Πολύ καλημέρα σας -bye-
 
Nα μαι κι εγώ....

---snip!-

Πολύ καλημέρα σας -bye-

Bρε καλώς τον! Αναρωτιόμουν που χάθηκες :smile:

Εγω πάντως θα σε "κάψω" σίγουρα αν ξαναγραψεις με γκρι γραμματοσειρά. Δεν έχουμε όλοι AVClub Dark ;)
 
Nα μαι κι εγώ....

Ας με συγχωρέσουν οι συντονιστές για το οφτόπικ.

Ας πω κάποια πραγματάκια,μιας και διακρίνω μια επιθετική ατμόσφαιρα, μετά από πολύ καιρό απουσίας ως "ανεπίσημο" μέλος της εταιρείας (ίσως τα νεότερα μέλη να μη γνωρίζουν το "νικ" μου).
Πριν 3 περίπου χρόνια άρχισα να εργάζομαι ως γραφίστας στην Crystal. Aπο πρίν όμως ήμουν μέλος του φόρουμ μιας και έψαχνα για ηχεία κλπ.
Θεώρησα καλό και τίμιο και για τις δυο πλευρες (εταιρεία και κοινό του φόρουμ) να μπαίνω και να παρέχω μια άτυπη "βοήθεια" και να δίνω πληροφορίες για προϊόντα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση να διαφημίζω.
Το έκανα με την καλή μου την καρδιά και χωρίς να με βάλει κανείς. Άλλωστε δεν ήταν η δουλειά μου.

Με την καλή του την καρδιά συνεχίζει να το κάνει και o φίλος Βασίλης (Crystal Druid). Bλέπετε γουστάρουμε να βοηθάμε τους άλλους και γουστάρουμε την τεχνολογία.

Πλέον δε γράφω εκ μέρους της εταιρείας. Γράφω ως Τek_Killa εκπροσωπώντας τον εαυτό μου και τίποτα παραπάνω.

"Κάηκα" από τη συμπεριφορά μερικών μελών του φόρουμ και έπαψα να έχω τη θέληση να το κάνω.
Σε άλλο φόρουμ που μπαίνω με άσχετο αντικείμενο με αυτό εδω, η μεγαλύτερη εταιρεία του εκεί χώρου, εγκατέλειψε την υποστήριξη μέσω του φόρουμ γιατί τους "κάψανε" κι αυτόυς.

Δείξτε λοιπόν λίγο σεβασμό, όπως δείχνει σε όλους σας τουλάχιστον ο Druid και αφήστε τις θεωρίες συνωμοσίας.
Και εκείνος όπως και εσείς θα είστε κερδισμένοι μιας και θα εξακολουθείτε να έχετε τη δική σας φωνή (μέσω του Druid) μέσα στην εταιρεία.
Αυτός, γνωστοποιεί προβλήματα προϊόντων, αυτός πιέζει στην εταιρεία πως "ο λαός απαιτεί το τάδε update" και παρακάτω, ότι μπορεί να βελτιωθεί, βελτιώνεται.

Γιαυτό λοιπόν ηρεμία. Μη τον "κάψετε" κι αυτόν...

Πολύ καλημέρα σας -bye-

Επιστρατεύτηκαν και οι γραφίστες!

Θεωρίες συνομοσίας κάνεις εσύ! (καψήματα- forums κτλ) Εμείς μιλάμε για προβλήματα που έχουμε που θέλουμε να αποκαστασταθούν χωρίς "παλικαριές"

Όσο αναβαθμίζεται ο δέκτης είναι ως προς συμφέρον της εταιρείας περισσότερο και όχι τόσο των πελατών. Υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές ξέρεις.Κατάλαβες; Ασε και την δωρεάν διαφήμιση που επωμίζονται με την όλη διαδικασία.

Επιθετικοί γινόμαστε με σχόλια σαν το δικό σου, κυρίως. Σεβαστείτε τον καταναλωτή αν θέλετε σεβασμό. Αμοιβαία σχέση
 
Επιστρατεύτηκαν και οι γραφίστες!

Θεωρίες συνομοσίας κάνεις εσύ! (καψήματα- forums κτλ) Εμείς μιλάμε για προβλήματα που έχουμε που θέλουμε να αποκαστασταθούν χωρίς "παλικαριές"

Όσο αναβαθμίζεται ο δέκτης είναι ως προς συμφέρον της εταιρείας περισσότερο και όχι τόσο των πελατών. Υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές ξέρεις.Κατάλαβες; Ασε και την δωρεάν διαφήμιση που επωμίζονται με την όλη διαδικασία.

Επιθετικοί γινόμαστε με σχόλια σαν το δικό σου, κυρίως. Σεβαστείτε τον καταναλωτή αν θέλετε σεβασμό. Αμοιβαία σχέση

E δεν κρατιέμαι πια! Άλλο ένα επιεικώς απαράδεκτο post από άλλον έναν κλασσικό ελληνάρα "καταναλωτή"! Κάτι τέτοιοι τύποι σαν και σένα, έχουν βοηθήσει να παραφραστεί η κλασσική φράση "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" στο σύγχρονο: "ο Έλληνας πελάτης δεν έχει σχεδόν ποτέ δίκιο"! Όσοι έχουν εργαστεί έστω και λίγο στη λιανική και έχουν έρθει σε επαφή με πελάτες, ξέρουν καλά τι εννοώ.
Το ότι κάποιος εκπρόσωπος μιας εταιρείας μπαίνει και συμμέτεχει σε φόρουμ, αυτό ΜΟΝΟ θετικό μπορεί να είναι, γιατί φυσικά δεν είναι υποχρεωμένος. Για κάτι τύπους σαν και σένα έχουν αποσυρθεί εταιρείες από την όποια υποστήριξη παρέχουν σε διάφορους τομείς. Αν δεν ξέρεις τι σημαίνει φόρουμ και πώς λειτουργεί γενικά, μάθε πρώτα και μετά γράφε εδώ. Αρκετά προκαλείς με τη συμπεριφορά σου και προσβάλλεις τη νοημοσύνη μας με τα λεγόμενα σου.
 
E δεν κρατιέμαι πια! Άλλο ένα επιεικώς απαράδεκτο post από άλλον έναν κλασσικό ελληνάρα "καταναλωτή"! Κάτι τέτοιοι τύποι σαν και σένα, έχουν βοηθήσει να παραφραστεί η κλασσική φράση "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" στο σύγχρονο: "ο Έλληνας πελάτης δεν έχει σχεδόν ποτέ δίκιο"! Όσοι έχουν εργαστεί έστω και λίγο στη λιανική και έχουν έρθει σε επαφή με πελάτες, ξέρουν καλά τι εννοώ.
Το ότι κάποιος εκπρόσωπος μιας εταιρείας μπαίνει και συμμέτεχει σε φόρουμ, αυτό ΜΟΝΟ θετικό μπορεί να είναι, γιατί φυσικά δεν είναι υποχρεωμένος. Για κάτι τύπους σαν και σένα έχουν αποσυρθεί εταιρείες από την όποια υποστήριξη παρέχουν σε διάφορους τομείς. Αν δεν ξέρεις τι σημαίνει φόρουμ και πώς λειτουργεί γενικά, μάθε πρώτα και μετά γράφε εδώ. Αρκετά προκαλείς με τη συμπεριφορά σου και προσβάλλεις τη νοημοσύνη μας με τα λεγόμενα σου.

Αυτά ήθελα να γράψω κι εγώ, με πρόλαβες.

Ο Druid και ο Tek_Killa όσο καιρό τους παρακολουθώ ποτέ δεν έχουν προσπαθήσει να προωθήσουν τις συσκευές της CA. Δεν μπήκαν στο "Τι δέκτη να επιλέξω" για να πουν οτι έχουν τον τάδε ή τον δείνα δέκτη και πόσο καλός είναι. Ουτε καν ξεκινούν τα θέματα για τις συσκευές τους. Το μόνο που κάνουν τόσο καιρό είναι να διαβάζουν αυτά που λέμε και να προσφέρουν βοήθεια.

Μακάρι να είχαμε και εκπροσώπους της Crypto ή της F&U στο forum για να μας λύνουν τις απορίες.
 
Και γω μόνο καλά λόγια έχω να πω για τα παιδιά Druid και Tek_Killa από την εποχή του πρώτου pico.
Προσωπικά 2 φορές χρειάστηκε να περάσω από εκεί και λύθηκαν τα ζητήματα με ελάχιστο κόπο και χωρίς χρέωση.
Και φυσικά, έχω δει στην πράξη μέσω των update, σημεία για βελτίωση που έχουν επισημανθεί στο AVClub, στα τοπικά των προϊόντων.

Ας χαλαρώσουμε λοιπόν και ας συνεργαστούμε ώστε να απολαμβάνουμε τις υπηρεσίες των συσκευών με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα και καλύτερη εξυπηρέτηση.
 
Δυστυχώς σήμερα έχασε και εμένα τη σειρά των καναλιών. Έχω απενεργοποιημένο το LCN.

Τελικά υπάρχει λύση σε αυτό το πρόβλημα ή όχι;
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Crystal Audio Micro-HD

...πιέζει στην εταιρεία πως "ο λαός απαιτεί το τάδε update" και παρακάτω, ότι μπορεί να βελτιωθεί, βελτιώνεται.
Χειροπιαστή απόδειξη αυτού αποτελεί η νεότερη αναβάθμιση firmware του Micro-HD. Είναι καρπός προσπαθειών που έγιναν από αυτό το φόρουμ, με αυτόν τον τρόπο. Δείχνει το αποτέλεσμα που μπορεί να υπάρξει όταν υπάρχει συστηματική επικοινωνία μεταξύ αγοραστικού κοινού και πρόθυμων να βοηθήσουν ανθρώπων των εταιριών.

Το συγκεκριμένο firmware είναι με διαφορά ότι νεότερο και πληρέστερο υπάρχει σε δέκτη με Mstar στην ελληνική αγορά.
Στο εξωτερικό υπάρχει μόνο μία εταιρία με -λίγο- νεότερο, αλλά με κάποιες ελλείψεις.


Η ενεργώς συμμετοχή εργαζομένων σε εταιρίες παρεμφερούς αντικειμένου με αυτό του φόρουμ έχουν φέρει και στο παρελθόν θετικά αποτελέσματα.
Ως παράδειγμα αναφέρω τις περιπτώσεις των F&U DTR2205HDPVR και DTR2219PVR, όπου χάρις σε μέλος εργαζόμενο στην εισαγωγική εταιρία, καταφέραμε να υπάρξουν πολύ νέες και εξελιγμένες αναβαθμίσεις firmware, που ούτε σε αντίστοιχους δέκτες στο εξωτερικό δεν διατίθενται.



Επιστρατεύτηκαν και οι γραφίστες!

Θεωρίες συνομοσίας κάνεις εσύ! (καψήματα- forums κτλ) Εμείς μιλάμε για προβλήματα που έχουμε που θέλουμε να αποκαστασταθούν χωρίς "παλικαριές"

Όσο αναβαθμίζεται ο δέκτης είναι ως προς συμφέρον της εταιρείας περισσότερο και όχι τόσο των πελατών. Υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές ξέρεις.Κατάλαβες; Ασε και την δωρεάν διαφήμιση που επωμίζονται με την όλη διαδικασία.

Επιθετικοί γινόμαστε με σχόλια σαν το δικό σου, κυρίως. Σεβαστείτε τον καταναλωτή αν θέλετε σεβασμό. Αμοιβαία σχέση
Σκοπός των φόρουμ είναι η παρουσίαση ιδεών και γνώσεων. Είτε τις ενστερνιζόμαστε, είτε όχι, δεν αποτελούν λόγο επιθετικότητας.
Να θυμίσω ότι φυσικά κάτι τέτοιο απαγορεύεται και σύμφωνα με τον κανονισμό (2.6 α και β).

Οποιοσδήποτε πιστεύει ότι γίνεται κάτι εκτός κανονισμών, όπως π.χ. διαφήμιση, μπορεί να επικοινωνήσει με τους Συντονιστές Κατηγορίας, στους οποίους έχουν ανατεθεί οι αρμοδιότητες αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών.

Στην προσπάθειά μου να υπάρξουν νέα firmware με διορθώσεις, έχω επικοινωνήσει με εργαζόμενους εταιριών εισαγωγείς (όχι μία, αλλά 3 εταιρίες) αλλά και μία μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων, γνωρίζω ότι οι εταιρίες ωφελούνται κυρίως από άλλες ενέργειες και όχι από τις αναβαθμίσεις λογισμικού. Το αντίθετο μάλιστα. Αλλά περισσότερη εξήγηση αυτού του θέματος μάλλον θα έπρεπε να γίνει σε άλλο θέμα.

Τέλος, θα ήθελα να κάνω έκλυση σε όλους να επιστρέψουμε στο ήπιο κλίμα που υπήρχε και που έδωσε αυτό το πολύ σύγχρονο firmware (θέλω να ζητήσω και άλλο :p ).
Άλλωστε, ο ήρεμος και φιλικός τρόπος είναι ο καλύτερος για να ζητηθεί και να διεκδικηθεί κάτι. Αλλιώς, μπορεί απλά να αγνοηθούμε εντελώς...
 
Ξαναγυρνώντας στο θέμα μας, παρατήρησε κανείς να εμφανίζονται ημιδιάφανοι οι υπότιτλοι στα βιντεάκια όταν ρυθμιστεί διαφάνεια για το μενού;

Και θα ήθελα να ζητήσω αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι για να δούμε πόσο γρήγορα αλλάζει κανάλι με το νέο firmware.
 
Re: Απάντηση: Crystal Audio Micro-HD

Δυστυχώς σήμερα έχασε και εμένα τη σειρά των καναλιών. Έχω απενεργοποιημένο το LCN.

Τελικά υπάρχει λύση σε αυτό το πρόβλημα ή όχι;

και εμένα τα έχει χάσει αρκετές φορές εως τώρα (σχεδόν κάθε ημέρα, πάντα το βράδυ και αφού έχει παίξει αρκετές ώρες πριν)
αν δεν μπορούν να το διορθώσουν με firmware update θα πρέπει να μας τα αντικαταστήσουν.
 
Re: Απάντηση: Crystal Audio Micro-HD

και εμένα τα έχει χάσει αρκετές φορές εως τώρα (σχεδόν κάθε ημέρα, πάντα το βράδυ και αφού έχει παίξει αρκετές ώρες πριν)
αν δεν μπορούν να το διορθώσουν με firmware update θα πρέπει να μας τα αντικαταστήσουν.

Δεν είναι θέμα του MicroHD αλλα του Mstar7818. Tα ίδια κάνει και ο Lifeview.
Η Edision νομίζω το έχει διορθώσει με firmware.
 
Να ρωτήσω κάτι που μπορεί να είναι και άσχετο. Αν η εταιρία κάνει open τον κώδικα του firmware τι θα κερδίσει και τι θα χάσει;
Θα κερδίσει ίσως βελτίωση απο γνώστες του προγραμματισμού. Τι θα χάσει;
Ευχαριστώ
 
Να ρωτήσω κάτι που μπορεί να είναι και άσχετο. Αν η εταιρία κάνει open τον κώδικα του firmware τι θα κερδίσει και τι θα χάσει;
Θα κερδίσει ίσως βελτίωση απο γνώστες του προγραμματισμού. Τι θα χάσει;
Ευχαριστώ

Ανάλογα την εταιρεία. Αν είσαι Apple και βασίζεις όλη σου την ύπαρξη στο λογισμικό σου, θα χάσεις τα πάντα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση των δεκτών όμως, είναι μέχρι να κάνει κάποιος την αρχή. Ειδικά τώρα που μεγαλώνει όλο και περισσότερο η τάση για συσκευές με ανοιχτά λειτουργικά συστήματα. Προς το παρόν οι περισσότεροι μικροκατασκευαστές παραμένουν κολημένοι στη βλακεία του παρελθόντος.
 
και εμένα τα έχει χάσει αρκετές φορές εως τώρα (σχεδόν κάθε ημέρα, πάντα το βράδυ και αφού έχει παίξει αρκετές ώρες πριν)
αν δεν μπορούν να το διορθώσουν με firmware update θα πρέπει να μας τα αντικαταστήσουν.

Δεν είναι θέμα του MicroHD αλλα του Mstar7818. Tα ίδια κάνει και ο Lifeview.
Η Edision νομίζω το έχει διορθώσει με firmware.

2η φορά μέσα σε μια ημέρα. Τόσες ημέρες λειτουργούσε απροβλημάτιστα.

Κάτι πρέπει να γίνει γιατί είναι πολύ εκνευριστικό να ταξινομείς συνεχώς τα κανάλια. Εφόσον λοιπόν είναι θέμα chip σε συνδυασμό με το firmware ελπίζω να βγει σύντομα fix.
 
Re: Απάντηση: Crystal Audio Micro-HD

Ξαναγυρνώντας στο θέμα μας, παρατήρησε κανείς να εμφανίζονται ημιδιάφανοι οι υπότιτλοι στα βιντεάκια όταν ρυθμιστεί διαφάνεια για το μενού;

Και θα ήθελα να ζητήσω αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι για να δούμε πόσο γρήγορα αλλάζει κανάλι με το νέο firmware.

Καλημερα σας !!! Το βιντεακι που ζητησατε :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Παρακληση στην εταιρεια επισπευστε το νεο firmware με διορθωση για το μη χασιμο της ρυθμισης των καναλιων (2η φορα σε μια εβδομαδα) !!!!
 
Last edited:
Σε ευχαριστώ πολύ mp71!
Η αλλαγή καναλιών έγινε πιο ευχάριστη, καθώς δεν μένει για τόσο πολύ η μαύρη οθόνη. Ίσως έγινε και λίγο ταχύτερη.
 
Απ οτι βλεπω ολοι εχουνε απο ενα προβλημα...Ο ενας με τον ηχο ο αλλος με τα καναλια...προβληματικο μας βγηκε το μηχανημα! υπαρχει περιπτωση να βγαλετε καινουργιο που να διαβαζει AC3-DTS ηχο για τα βιντεο;;;