D40x πρόβλημα στα ψηλά ISO

Λοιπόν η επισκευή έγινε μέσω επαναπρογραμματισμού του softwre, ρυθμίστηκε το black&white σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού. Υποστηρίζουν ότι το πρόβλημα λύθηκε, κάτι το οποίο δέχομαι αλλά δεν το ξέρω ακόμα μιας και δεν την έχω παραλάβει.
Η ανησυχία μου είναι ότι αν το φαινόμενο προκλήθηκε από κάποια δυσλειτουργία στους 11 πρώτους μήνες δεν μπορούν να με διαβεβαιώσουν ότι δεν θα ξανασυμβεί ούτε κατα πόσο θα με καλύψουν σε περίπτωση που ξανασυμβεί σε άλλους 11 οπότε και θα είμαι εκτός εγγύησης. Δεν ξέρω τι ακριβώς δικαιούμαι αλλά δεν παραλαμβάνω την μηχανή γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι συμφωνώ με τους όρους τους.
Δικαιούμαι κάτι παραπάνω ή να μην ασχοληθώ άλλο; Προηγούμενη εμπειρία μου με camera της sony (...) με έχει αφήσει με αμφιβολίες για την ποιότητα των service στην Ελλάδα και κατα πόσο διορθώνονται οι βλάβες...
Επειδή είμαι στην Σύρο μόνιμα δεν μπορώ να ξανακατέβω στην Αθήνα για να βεβαιωθώ ότι το πρόβλημα λύθηκε και θα μου την στείλουν με courier, υπάρχει κάτι να μου προτείνετε;
 
Η μηχανή έφτασε στα χέρια μου το απόγευμα μέσω κούριερ, το οποίο φυσικά πλήρωσα εγώ. Από τις πρώτες δοκιμαστικές λήψεις φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα για το οποίο την έδωσα ΔΕΝ λύθηκε. Δεν ξέρω κατα πόσο πρόκειται για άλυτο θέμα, αλλά όταν μίλησα με το service μου ξεκαθάρισαν ότι είχε λυθεί!
Επειδή δεν θέλω να εκφράσω τα ωμά μου συναισθήματα για την όλη ταλαιπωρία που μάλλον θα ξαναπεράσω και την ποιότητα του service, σας παρακαλώ προτείνετέ μου πως να χειριστώ το θέμα...
Ευχαριστώ
 
Την επιστρέφεις απαιτείς αντικατάσταση και δεν το συζητάς καν. Πόσο καιρό κράτησε η υποτιθέμενη επισκευή?
 
Την επιστρέφεις απαιτείς αντικατάσταση και δεν το συζητάς καν. Πόσο καιρό κράτησε η υποτιθέμενη επισκευή?

14/10 παράδοση από εμένα στο χώρο του service, αποστολή προς εμένα 29/10 (χθές), παραλαβή σήμερα 30/10. Νομιμοποιούμαι να ζητήσω αντικατάσταση; Και αν ναι απαραιτήτως με το ίδιο μοντέλο;
 
Εάν έχουν το ίδιο σε στοκ... ή κάποιο αντίστοιχο (σήμερα φαντάζομαι μία D60). Κανονικά εάν η επισκευή προβλέπεται να διαρκέσει πάνω από 2 εβδομάδες υποχρεούνται στο ενδιάμεσο να παρέχουν και κομμάτι για εξυπηρέτησή σου στο ενδιάμεσο.
 
11 μηνών και αντικατάσταση? Σε ονειρικό κόσμο θα ζούσαμε...

Ούτε μην ελπίζεις. Θα πάει και θα έρθει στο service όσες φορές χρειαστεί.

Άντε να σου δώσουν μια ανακατασκευασμένη αν φιλοτιμηθούν.
 
Εάν έχουν το ίδιο σε στοκ... ή κάποιο αντίστοιχο (σήμερα φαντάζομαι μία D60). Κανονικά εάν η επισκευή προβλέπεται να διαρκέσει πάνω από 2 εβδομάδες υποχρεούνται στο ενδιάμεσο να παρέχουν και κομμάτι για εξυπηρέτησή σου στο ενδιάμεσο.

Νομίζω ότι η d60 υστερεί σε σημεία, απ'όσο διαβάζω...αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Εγώ θέλω η συσκευή που επέλεξα να λειτουργεί με τις εργοστασιακές προδιαγραφές και να μην ξανατρέχω μέχρι το Π. Φάληρο. Αν δικαιούμαι αντικατάσταση ενδιαφέρομαι έντονα για μια d80 με κάποια οικονομική επιβάρυνση ίσως, αλλά κατα πόσο την δικαιούμαι;