- 21 June 2006
- 170
Λοιπόν η επισκευή έγινε μέσω επαναπρογραμματισμού του softwre, ρυθμίστηκε το black&white σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού. Υποστηρίζουν ότι το πρόβλημα λύθηκε, κάτι το οποίο δέχομαι αλλά δεν το ξέρω ακόμα μιας και δεν την έχω παραλάβει.
Η ανησυχία μου είναι ότι αν το φαινόμενο προκλήθηκε από κάποια δυσλειτουργία στους 11 πρώτους μήνες δεν μπορούν να με διαβεβαιώσουν ότι δεν θα ξανασυμβεί ούτε κατα πόσο θα με καλύψουν σε περίπτωση που ξανασυμβεί σε άλλους 11 οπότε και θα είμαι εκτός εγγύησης. Δεν ξέρω τι ακριβώς δικαιούμαι αλλά δεν παραλαμβάνω την μηχανή γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι συμφωνώ με τους όρους τους.
Δικαιούμαι κάτι παραπάνω ή να μην ασχοληθώ άλλο; Προηγούμενη εμπειρία μου με camera της sony (...) με έχει αφήσει με αμφιβολίες για την ποιότητα των service στην Ελλάδα και κατα πόσο διορθώνονται οι βλάβες...
Επειδή είμαι στην Σύρο μόνιμα δεν μπορώ να ξανακατέβω στην Αθήνα για να βεβαιωθώ ότι το πρόβλημα λύθηκε και θα μου την στείλουν με courier, υπάρχει κάτι να μου προτείνετε;
Η ανησυχία μου είναι ότι αν το φαινόμενο προκλήθηκε από κάποια δυσλειτουργία στους 11 πρώτους μήνες δεν μπορούν να με διαβεβαιώσουν ότι δεν θα ξανασυμβεί ούτε κατα πόσο θα με καλύψουν σε περίπτωση που ξανασυμβεί σε άλλους 11 οπότε και θα είμαι εκτός εγγύησης. Δεν ξέρω τι ακριβώς δικαιούμαι αλλά δεν παραλαμβάνω την μηχανή γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι συμφωνώ με τους όρους τους.
Δικαιούμαι κάτι παραπάνω ή να μην ασχοληθώ άλλο; Προηγούμενη εμπειρία μου με camera της sony (...) με έχει αφήσει με αμφιβολίες για την ποιότητα των service στην Ελλάδα και κατα πόσο διορθώνονται οι βλάβες...
Επειδή είμαι στην Σύρο μόνιμα δεν μπορώ να ξανακατέβω στην Αθήνα για να βεβαιωθώ ότι το πρόβλημα λύθηκε και θα μου την στείλουν με courier, υπάρχει κάτι να μου προτείνετε;