DAC-1HDR - "Audio Critic" review

χα φιλε εδω επεσες στην περιπτωση εγω ειμαι λατρης της μουσικης και οχι των μηχανηματων εχω βουνα απο σιντις.και οσο για τα μηχανηματα το ιδιο ειχα κανει και εδω και καμια 20αρια χρονια, ειχα παρει καλα μηχανακια και ταχα χωσει και τοτε, γιαυτο με εχουν συντροφευση μεχρι σημερα αλλα οπως ειπα ο ενισχυτης εχει γερασει πια τα αλλα ηδη εχουν αντικατασταθει.:ernaehrung004:
Απ´ ότι καταλαβαίνω εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος :ADFADF1:
 
Καλά όλα αυτά... αλλά χωρίς καλά μηχανάκια τα cds για μένα προσωπικά είναι άχρηστα. Από Manowar έως Mauricio Pollini αν δεν έχεις καλό DAC (θεωρώ πλέον στην εποχή μας minimum τo Bryston και πάνω) και ενισχυτές που μπορούν να αποδώσουν σωστά μικρο-μακρο δυναμικές σκάλες, soundstage και καθαρό φάσμα (ΤΟ οποίο έχει να κάνει κατα κύριο λόγο με την πηγή αλλά και με τα πάντα - καλώδια, ηχεία, ac-condition. κτλ.) δεν παταώ PLAY. Sorry αλλά αν είναι έτσι ακούω και από ιPhone και τελειώνει η ιστορία. Oσο για τα DACs, όλα αυτά που προανέφερα παίζουν 192/24 και σκίζουν και σε red book.
 
Φίλε Boogietone, δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που γράφεις.
Απλά, περιέγραψα μια εικόνα της αναλογίας η οποία πρέπει να τηρείται στην ακουστική αλυσίδα ενός συστήματος και που πολλές φορές δεν τηρείται. Πολλές φορές δηλαδή, μας φταίει το dac επειδή δεν ακούμε αυτό που θα θέλαμε από ένα σύστημα, για το οποίο σε τελική ανάλυση όλα τα υπόλοιπα, ενισχυτές, καλώδια, ηχεία κλπ. δεν κοστίζουν παραπάνω από το ίδιο το dac.
Εάν έχουμε επίγνωση της συγκεκριμένης αναλογίας, και φυσικά του τι περιμένουμε να ακούσουμε, βεβαίως και δεν έχω αντίρρηση το dac να κοστίζει οσοδήποτε. :2thumb22sup:
 
Καλά όλα αυτά... αλλά χωρίς καλά μηχανάκια τα cds για μένα προσωπικά είναι άχρηστα. Από Manowar έως Mauricio Pollini αν δεν έχεις καλό DAC (θεωρώ πλέον στην εποχή μας minimum τo Bryston και πάνω) και ενισχυτές που μπορούν να αποδώσουν σωστά μικρο-μακρο δυναμικές σκάλες, soundstage και καθαρό φάσμα (ΤΟ οποίο έχει να κάνει κατα κύριο λόγο με την πηγή αλλά και με τα πάντα - καλώδια, ηχεία, ac-condition. κτλ.) δεν παταώ PLAY. Sorry αλλά αν είναι έτσι ακούω και από ιPhone και τελειώνει η ιστορία. Oσο για τα DACs, όλα αυτά που προανέφερα παίζουν 192/24 και σκίζουν και σε red book.

νομιζω οτι υπερβαλεις λιγο εως πολυ, δεν ειναι δυνατον να ακους manowar τιγκα τα γκαζια με την τσιτομενη αστα να πανε εγγραφουλα και να λες οτι με το ακριβο dac θα ακουσεις συμφωνικη, και διακοσια χιλιαρικα να κανουν τα μηχανηματα τα αυτια σου θα ξυσεις,τεσπα περι ορεξεως...
 
Last edited:
Κι όμως, ένα καλό dac κάνει τη διαφορά ακόμη και στην πιο απλή μελωδία. Αυτό το κατάλαβα μετά τη δοκιμή στον χώρο μου του Weiss dac202, με συνοδά τα Clearaudio Balance pre/amp και ATC SCM40. Η αληθοφάνεια απλών μεμονωμένων ήχων ήταν απίστευτη, σαν να ανέβηκα σε κατηγορία ηχείων διπλάσιας τιμής.

Αλλά και το ανωτέρω σύστημα πλησιάζει τα 10 χιλιάρικα, οπότε τα 3.100 του dac δικαιολογούνταν, αν και με έτσουξαν.
Ως αναλογία κόστους dac/υπόλοιπου συστήματος θα έλεγα 1 προς 3 είναι καλή.
 
Κι όμως, ένα καλό dac κάνει τη διαφορά ακόμη και στην πιο απλή μελωδία. Αυτό το κατάλαβα μετά τη δοκιμή στον χώρο μου του Weiss dac202, με συνοδά τα Clearaudio Balance pre/amp και ATC SCM40. Η αληθοφάνεια απλών μεμονωμένων ήχων ήταν απίστευτη, σαν να ανέβηκα σε κατηγορία ηχείων διπλάσιας τιμής.

Αλλά και το ανωτέρω σύστημα πλησιάζει τα 10 χιλιάρικα, οπότε τα 3.100 του dac δικαιολογούνταν, αν και με έτσουξαν.
Ως αναλογία κόστους dac/υπόλοιπου συστήματος θα έλεγα 1 προς 3 είναι καλή.

φιλε μου ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο σιγουρα και απο αυτο που λες υπαρχει κατι ακομα καλυτερο, το θεμα ειναι να μην υπερβαλουμε,εγω προσωπικα δεν θα σκοτωνα το bench μου απο 1500 που το πηρα περσυ σε κανα 800 για να δωσω και κανα 2500 επιπλεον για να ακουσω κατι που μπορει να μην το ακουσω κιολας.
 
Σίγουρα, κι εγώ αυτή τη λογική χρησιμοποιούσα για να δικαιολογήσω τη μη αγορά ακριβού dac. "Έλα μωρέ, σιγά μην ακούσω διαφορά, τόσα λεφτά για ένα dac".

Αν είναι κανείς να διυλίζει τον κώνωπα για διαφορές μη ακουστές, σίγουρα είναι υπερβολή. Μόνο αφού άκουσα, πείστηκα.
 
Νομίζω ότι όλοι διαφωνούμε στο ότι συμφωνούμε!
Βεβαίως και ο εχθρός του καλύ είναι το καλύτερο, το οποίο πάντα θα υπάρχει. Το θέμα είναι σε ποιό βαθμό, εάν και εφόσον συμβαίνει κάτι τέτοιο, αντιλαμβάνεται κανείς το hi end και ως επένδυση.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι, όσα χρήματα κι αν έχει κανείς να διαθέσει στην αγορά ενός dac, όπου η τεχνολογία τρέχει με ταχύτητα του φωτός, θα πρέπει να κινηθεί στη λογική του value for money. Βεβαίως χωρίς σοβαρή έκπτωση στην ποιότητα!!! Αντίθετα, την αγορά προ / τελ, ηχείων και καλωδίων είναι ξεκάθαρο ότι μπορεί κάποιος να την αντιμετωπίσει και ως επένδυση.
Ένα μικρό παράδειγμα. Αγόρασα πρόσφατα έναν τελικό PASS LABS X250.5 και παρότι, ειδικά για την τρέχουσα οικονομική συγκυρία, μπορεί να με ... έτσουξε αρκετά, εντούτοις πιστεύω ότι και μετά από 5 ή 10 χρόνια θα ακούω πάλι με τον ίδιο.
Δεν μπορώ να πω το ίδιο για το dacaki το οποίο το αγόρασα πέρυσι και ήδη από τώρα είμαι στα αίματα για αναβάθμιση. Άρα, παρότι το κόστος του (1.800 €) ήταν υποπολαπλάσιο του τελικού, ήδη ... κλαίω τα χρήματα μου.

Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν φυσικά. Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική μου άποψη. Κάθε ένας μπορεί να αντιλαμβάνεται τα πράγματα όπως θέλει.
 
Ενταξει δεν διαφωνω για να το λετε τοσοι οτι αξιζει η αγορα ενος καλυτερου ντακ απλα εγω λεω οτι υπαρχει και το οικονομικο και πολλες φορες συμβιβαζεσαι με αυτα που εχεις.εγω πχ προτιμω να παρω ενα καλο τελικο αυτη την περιοδο γιατι αυτο μου λειπει τωρα επισης για τον φιλο Τζο πως κολλαει το γεγονος οτι το ντακ του ειναι ακριβοτερο απο τα ηχεια αυτο δεν ειναι λιγο υπερβολη?
 
Εγω πιστευω πως δεν ειναι καθολου υπερβολη.
Αν το ακουσετε θα συμφωνησετε.
Βεβαια ο καθενας κανει τις επιλογες του κ εχει τις αποψεις του.
Δηλαδη αν ενα ηχειο κοστιζει ας πουμε 3000 ευρω ειναι πιο ορθο να παρουμε ενα dac φθηνοτερο? πχ 1000 ευρω? Δηλαδη με τα 3100 δεν αναβαθμιζετε ακομα παραπανω?
Μ αυτη τη λογικη , συνγρατιομαστε σ ενα επιπεδο που δεν θ ανεβει ποτε, κατα τη γνωμη μου αν ο μονος παραγοντας ειναι το οικονομικο.
 
Σ' ένα σύστημα απαιτήσεων,το πρώτο απ' όλα είναι η πηγή.Απλή λογική...

Αν δεν διαβάζει πολύ καλά και πάνω,απο εκεί και πέρα τσάμπα καίει η λάμπα...
 
Συμφωνούμε όλοι ότι η πηγή είναι ο πιο σημαντικός κρίκος. Παρόλα αυτά, στην ακουστική αλυσίδα, πάντα ακούς τον πιο αδύναμο κρίκο.
Κατά συνέπεια, ο τρόπος επιμερισμού των διαθέσιμων χρημάτων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη και αυτό.
 
Ενταξει δεν διαφωνω για να το λετε τοσοι οτι αξιζει η αγορα ενος καλυτερου ντακ απλα εγω λεω οτι υπαρχει και το οικονομικο και πολλες φορες συμβιβαζεσαι με αυτα που εχεις.εγω πχ προτιμω να παρω ενα καλο τελικο αυτη την περιοδο γιατι αυτο μου λειπει τωρα επισης για τον φιλο Τζο πως κολλαει το γεγονος οτι το ντακ του ειναι ακριβοτερο απο τα ηχεια αυτο δεν ειναι λιγο υπερβολη?

Για μένα δεν ήταν υπερβολή. Πέρασα ένα μήνα να το σκέφτομαι αν είναι σωστή επιλογή. Όταν το άκουσα όμως, το επόμενο πρωινό πήρα τηλέφωνο για να το κλείσω. Και μόνο για την ηχητική του απόδοση δικαιολογεί τα χρήματά του. Και είναι αδιάφορο που τα 40άρια τιμολογούνται φτηνότερα, από τη στιγμή που είναι σε θέση να αποκαλύψουν μεγάλες διαφορές, οδηγούμενα βέβαια από τα clearaudio.

Σίγουρα, αφού σου λείπει ο τελικός, πρέπει να ξεκινήσεις με όσο καλύτερο τελικό μπορείς να πάρεις και μετά να δεις για dac.

Να συμπληρώσω όμως ότι το 202 θα το χρησιμοποιήσω και ως ενισχυτή ακουστικών (έχω τα Sennheiser HD800), ως dac/προ για τον Atma-sphere S30 σε άλλο setup με Heresy, όπως επίσης και με τα ML Purity σε τρίτο setup.

Μάλλον χρειάζομαι και δεύτερο! Ναι, αυτό θα είναι υπερβολή! Γι' αυτό και παρακολουθώ το παρόν νήμα, μήπως και τη γλυτώσω πιο φτηνά.
 
Re: Απάντηση: DAC-1HDR - "Audio Critic" review

Σ' ένα σύστημα απαιτήσεων,το πρώτο απ' όλα είναι η πηγή.Απλή λογική...

Αν δεν διαβάζει πολύ καλά και πάνω,απο εκεί και πέρα τσάμπα καίει η λάμπα...

Φυσικά. Κάποτε βάλαμε ένα CDp (μάρκα γνωστή, με λάμπες στην έξοδο, 2500-3000 euros). Ρε μια μικρή σκληράδα μεσουψηλά, ρε ενα μπάσο ολίγον θαμπό.. Μήπως φταίει το ηχείο ? Μήπως τα καλώδια ? Μάταια 4 updates. Μόλις αλλάξαμε την πηγή με ενα dac ιδίας αξίας τέρμα τα προβλήματα. Δεν έφτεγε ούτε ο τελικός, ούτε ο προ, ούτε τα καλώδια, ούτε το ηχείο. Πόσοι και πόσοι την έχουν πατήσει έτσι..
 
Μακάρι αλλά...δεν...!

Δεν θα πάρει κανένας γνωστός το Wyred4Sound DAC2...Θα τον φέρω home..

also: (from 6moons).
Sarmento's reviewed and awarded $2.000 STP-SE preamp above featured performance equivalent to the $10.000 Esoteric C-03 !!!!!!
 
Μπούρδες...Το 6moons είναι πολύ καλό για φωτος.Εξαιρετικές...Αλλά μέχρι εκεί.
 
Έξι φεγγάρια θα περάσουν μέχρι να το δω, έξι για να το στρώσω, έξι για να το αγαπώ, έξι για να το διώξω... (αν ΔΕΝ είναι έτσι όπως τα μασουλάει το 6moons).

Φυσικά, το πρώτο CD που θα παίξω είναι ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (ενα ρολόι σταματημέεενοοοο)..και φυσικά... ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΣΤΑ DACs. (λίγο-ή-πολύ μη χέσω - τελωνία-αηδίες-24%-23%-φόρος επι μεταφορικού κόστους και λοιπές αηδίες μακριά μας- ALLOY fan park αυτά, έχουμε και μεις τις ΠΗΓΕΣ (Αναλογικές...) μας -χεχεχε )
 
Last edited:
Προσωπικά συμφωνώ, όπως έγραψα και σε προηγούμενο post, ότι για την αξιολόγηση μιας συσκευής πρέπει να εμπιστευόμαστε περισσότερο τα αυτιά μας - βάσει και του προσωπικού μας γούστου - παρότι οποιοδήποτε review αμφίβολης ίσως εγκυρότητας.

Παρόλα αυτά, τόσο στο συγκεκριμένο νήμα όσο και σε άλλα σχετικά, διαπιστώνω ότι η πλειοψηφία των μελών αναφέρεται για το dac1-hdr με υποτιμητικά σχόλια σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ακόμη και στη λογική του value for money. Μη έχοντας ιδιαίτερα μεγάλη ακουστική εμπειρία από σημερινά dacs δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για τις κρίσεις τους.

Όμως, αυτό που μου δημιουργεί εντύπωση είναι ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός εξαιρετικών - διθυραμβικών σχολίων που έχει αποσπάσει η συσκευή σε reviews έγκυρων και καταξιωμένων περιοδικών.

Ενδεικτικά παραθέτω κάποια links:
http://www.tonepublications.com/gear/3148/
http://www.benchmarkmedia.com/system...c1-pre/reviews
http://www.benchmarkmedia.com/system...c1-hdr/reviews

Αναρωτιέμαι λοιπόν, είναι δυνατόν όλοι αυτοί να είναι προκατειλημένοι, άσχετοι ή ακόμη και να τα πιάνουν από την benchmark;