DCB1 Βuffer (Salas)

Εχει κάτι αντιστάσεις δεξια αριστερα απο τούς μεγαλυτερους πυκνωτες. Εκεί σετάρεις. Τί θά σου αρέσει καλύτερα δέν ξέρω αλλά δοκίμασε περίπου 200mA καί άκου. Βάλε από δύο 17 Ω 2βατες στήν πλευρά καί ενίσχυσε τήν ψυξη άν τώρα είναι αβοήθητα τά μόσφετ ή έχουν ψυκτράκια παιδικά.
 
τι πυκνωτής θα ήταν κάλο ( χωρητικότητα )να μπει στην έξοδο του για να παίξει με τον BA-3 ο οποίος δεν έχει πυκνωτή στην είσοδο ;
 
Γεια σας
Μια και εχω μπει στη λιστα για να αποκτησω και μετα να ξεκινησω την κατασκευη της mesmerize, οπου από´τι καταλαβαινω θα είναι μια πολυμηνη διαδικασια, εχω να κανω για αρχη δυο ερωτησεις προς τους εχοντας πειρα και φτιαξει ηδη τον buffer DCB1 ή την ιδια.
Εχω ηδη ένα αχρησημοποιητο μ/τ toroindal encapsulated με δυο δευτερευοντα 2χ18v και 2,2 Α ο οποιος όμως βγαζει 2x21,3 vac μετρημενα εν κενω.Προφανως η λυση για να ριξω την ταση ειναι ένα CRC φιλτρο, όπως αυτό από του Jims
http://www.ebay.com.au/itm/Heavy-du...mps&hash=item336bef3d6c&_uhb=1#ht_4144wt_1159
και αυτό γιατι δεν θελω να κοψω νισιδες χαλκου στην mezmerize και να παρεμβαλλω αντιστασεις.
Δεδομενου ότι θελω ένα ρευμα ~200mA και μια πτωση τασης ~6-7v μια αντισταση ~33Ω 5W είναι η σωστη.
Το ερωτημα είναι με ένα τετοιο φιλτρο CRC θα εχω καποιο-α πλεονεκτημα-τα, και φυσικα δεν εννοω την πτωση τασης, αξιζει ο κοπος και το εξοδο, ή η αγορα ενός μ/τ με δευτερευον 2χ15 είναι η πιο σωστη λυση.
Η δευτερη ερωτηση είναι ότι θελω να χρησιμοποιησω το ρελαι που υπαρχει στην εξοδο και σε χρηση mute, δηλ η τελευταια θεση του επιλογικου διακοπτη του pro ειναι mute, οποτε όταν την επιλεγω να μου κοβει την εξοδο.
Ο διακοπτης είναι δυο πολων ο ενας είναι για να αναβει το led στην πρωσοψη και ο άλλος για να ενεργοποιει ή να απενεργοποιει το ρελαι, το λεω αυτό γιατι δεν ξερω πως λειτουργει το ρελαι.
Ευχαριστω.
 
Μάλλον Hypnotize εννοείς, αυτό μόνο είναι σέ group buy (ή έκδοση μέ ένα ρελέ καί 4 πυκνωτές φίλτρα). Δέν γίνεται νά ελέγχεις τό ρελέ κατά βούληση ώς έχει εκτός καί κάνεις κάποια πατέντα. Τό ρελέ δουλεύει ώς χρονοκαθυστέρηση ζεύξης στό ON καί γρήγορη γείωση στό OFF, γιά νά μήν περνάει DC πού δημιουργείται στά ON/OFF. Βάλε Μ/Τ 2Χ15, τό κόστος έξτρα CRC είναι μία ή άλλη. Δέν χρειάζεται νά γίνεται αργό τό φίλτρο μιά καί παίζει καλά ώς έχει.
 
Re: Απάντηση: DCB1 Βuffer (Salas)

Μάλλον Hypnotize εννοείς, αυτό μόνο είναι σέ group buy (ή έκδοση μέ ένα ρελέ καί 4 πυκνωτές φίλτρα). Δέν γίνεται νά ελέγχεις τό ρελέ κατά βούληση ώς έχει εκτός καί κάνεις κάποια πατέντα. Τό ρελέ δουλεύει ώς χρονοκαθυστέρηση ζεύξης στό ON καί γρήγορη γείωση στό OFF, γιά νά μήν περνάει DC πού δημιουργείται στά ON/OFF. Βάλε Μ/Τ 2Χ15, τό κόστος έξτρα CRC είναι μία ή άλλη. Δέν χρειάζεται νά γίνεται αργό τό φίλτρο μιά καί παίζει καλά ώς έχει.

Εννοω την Mezmerize και δηλωσα ενδιαφερον εδω: http://www.diyaudio.com/store/amplifier-circuit-boards/mezmerize-b1-buffer.html, εκτος και αν δεν παιζει, οποτε παμε για αναζητηση της αλλου, Που???
Για την επιπλεον φιλτρανση τυπου CRC μου λες ότι δεν εχω κανενα οφελος ή το οφελος είναι αμελητεο και δεν αξιζει ο κοπος, οποτε παμε για αγορα νεου μ/τ.
Τωρα οσον αφορα την κατά βουληση λειτουργια (mute) του ρελαι εξοδου αποτι βλεπω στο σχεδιο γινεται αν παραλληλησουμε μια αντισταση 1Κ, μεσω του διακοπτη (mute), με τον πυκνωτη C8 =100uF, που προκαλει την χρονοκαθηστερηση (χρονος φορτησης μεσω της R24=47K).Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την εκφορτηση του πυκνωτη, αποκοπη του tr Q9 και αποδιεγερση του ρελαι.Ειναι σωστη η σκεψη μου???
 
η mesmerize είναι out of stock στο diyaudio store ....

την hypnotize μπορείς να την βρεις από τον teabag (είτε σκέτη πλακέτα είτε σε μορφή κιτ) εδώ .....
 
η mesmerize είναι out of stock στο diyaudio store ....

την hypnotize μπορείς να την βρεις από τον teabag (είτε σκέτη πλακέτα είτε σε μορφή κιτ) εδώ .....
Το ξερω ότι είναι out of stock αλλα μ’ενδιαφερει η mesmerize με τις 6 εισοδους και απλα δεν βιαζομαι.
Δεν πιστευω να σταματησε το μοντελο αυτό του buffer να βγαινει.
Τωρα οσον αφορα τα’αλλα δυο ερωτηματα εχεις να προτεινεις κατι?
 
Έχω μια αχρησιμοποίητη mesmerize πλακέτα διαθέσιμη στα 14 ευρώ αν ενδιαφέρεσαι και μπορείς να έρθεις από Χαλάνδρι να την πάρεις :)
 
Έχω μια αχρησιμοποίητη mesmerize πλακέτα διαθέσιμη στα 14 ευρώ αν ενδιαφέρεσαι και μπορείς να έρθεις από Χαλάνδρι να την πάρεις :)
Σ'ευχαριστω παρα πολυ.
Ενδιαφερομαι και πολυ μαλιστα, αλλα επειδη φευγω για Ηρακλειο Κρητης (θεμα υγειας με τους γονεις μου) θα σου στειλω pm οταν γυρισω να μου την στειλεις με ΕΛΤΑ στην Κω και να σου στειλλω το ποσο σε καποιο λογαριασμο σου.
 
Re: Απάντηση: DCB1 Βuffer (Salas)

Τωρα οσον αφορα την κατά βουληση λειτουργια (mute) του ρελαι εξοδου αποτι βλεπω στο σχεδιο γινεται αν παραλληλησουμε μια αντισταση 1Κ, μεσω του διακοπτη (mute), με τον πυκνωτη C8 =100uF, που προκαλει την χρονοκαθηστερηση (χρονος φορτησης μεσω της R24=47K).Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την εκφορτηση του πυκνωτη, αποκοπη του tr Q9 και αποδιεγερση του ρελαι.Ειναι σωστη η σκεψη μου???
Αν και εχουν περασει αρκετες μερες δεν βλεπω να συνφωνησε αλλα ουτε και να διαφωνησε καποιος σχετικα με τον τροπο που ανεφερα για την κατά βουληση απενεργοποιηση/ενεργοποιηση του ρελαι εξοδου για χρηση π.χ mute!!!!!!
Οσον αφορα την επι πλεον φιλτρανση με μια CRC διαταξη (πλακετα Jims), αλλα και μια CLC (συνδεση των δυο πλακετων μεσω πηνιων), περα από την απαντηση του Salas που εστιαζει στο οικονομικο μερος λεγοντας “είναι μια η αλλη”, για μενα υπαρχει οφελος και αξιζει η επι πλεον κατασκευη.
Με την φιλοσοφια ότι θα υπαρξει εστω και η ελαχιστη βελτιωση στην ποιοτητα του ηχου ο άλλος βαζει 20πλασιας τιμης πυκνωτες και αντιστασεις, αλλα το τελευταιο που θα κοιταξει καποιος diyer είναι το κοστος.
Αν στην μια περιπτωση εχουμε μια αποθηκη ενεργειας ας πουμε C με μια διακυμανση της τασης (riple) 200mV να τροφοδoτει το κυκλωμα μας, στην δευτερη εχουμε 3C (ολικη) και μια πολύ μικροτερη διακυμανση ας πουμε 20mV (τιμες ενδεικτικες), δηλ. στην δευτερη περιπτωση εχουμε μια “ποιοτικοτερη” ενεργεια για να τροφοδοτησουμε το κυκλωμα μας.
Τωρα ποσο αυτό θα γινει ακουστο η μετρησιμο δεν το ξερω, αλλα αν εχουμε να κανουμε με hotrod καταστασεις τοτε είναι επιβεβλημενη.
Αν και ειχα αποφασισει να φτιαξω το regulator για 200mA, διαβαζοντας το ξενο αλλα και το ελληνικο φορουμ, καταμπερδευτικα για το πιο πρεπει να είναι το ρευμα, το ενδεδειγμενο ρευμα.
Όταν λεω ενδεδειγμενο εννοω ότι οποιαδηποτε περαιτερω αυξηση ρευματος δεν θα επιφερει καμια μα καμια ηχητικη βελτιωση.
Η ερωτηση μου απευθυνεται κατ’αρχας στο πιο καταλληλο γι’αυτή την περιπτωση, στον Salas.
Θ’αθελα να μου πει ποιο είναι αυτό το ρευμα ανεξαρτητου κλωνου δηλ. mezmerize η hypnotize η άλλη, αφου ο regulator βλεπει σαν φορτιο τον ιδιο buffer.
Επισης θαθελα να δω αν υπαρχουν μετρησεις που να δειχνουν και να πιστοποιουν αυτην την ηχητικη βελτιωση, και εννοω τις κλασσικες μετρησεις που γινονται για τις audio συσκευες αλλα και πιο εξειδικευμενες.
Το ρωτω αυτό γιατι δεν θελω να μπλεξω αφ’ενός μεν σε καταστασεις παραψυχολογιας/ψυχολογιας, και αφετερου να μην γινω θυμα της υπερβολης, γιατι σιγουρα υπαρχει υπερβολη.
Βλεποντας καποιες κατασκευες διαπιστωνω ότι καπου εχει χαθει το μετρο και η αναλογια, δηλ σε καποιες περιπτωσεις βλεπεις ένα buffer να μοιαζει μ’ενα τελικο 50 η 100 W.
Θα’θελα λοιπον μια ξεκαθαρη απαντηση από τον Salas γιατι εχουν φτασει να μιλανε καποιοι για Ampere και όχι για milliampere πλεον, δηλ αν υπαρχουν τετοια περιθωρια βελτιωσης δεκαπλασιαζοντας το ρευμα σ’ένα buffer τι πρεπει να γινει σ’ένα τελικο 100 WRMS.
Τεσσερα fet είναι αυτά, αν και αποτελουν ένα ενισχητη ρευματος εχουν και καποιες τεχνικες προδιαγραφες, καποιους περιορισμους, μην το ξεχναμε αυτο, όπως και το αρχαιο ρητο.
“Παν μέτρον άριστον”
 
Άπιστε Θωμά... μια αντίσταση είναι... δοκίμασέ το... Τά παμε και από το τηλέφωνο... όχι τίποτε, ήμουν στo αεροδρόμιο και με κοιτούσαν όλοι περίεργα :D

Το να μετρήσουμε πως συμπεριφέρεται το τροφοδοτικό και το buffer ενώ ενισχύει λεπτεπίλεπτες συχνότητες που εναλλάσσονται αστραπιαία δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει... το μοντέλο θα πρέπει να είναι εξαιρετικά πολύπλοκο...

Το να σκεφτόμαστε όμως έναν ενισχυτή σαν απλό σταθερό φορτίο είναι εξ ορισμού λάθος. Επίσης είναι ελλειπές να σκεφτόμαστε ότι το φετ τραβάει το ρεύμα που χρειάζεται. Η σωστότερη σκέψη είναι ότι το τροφοδοτικό μαζεύει και διαθέτει κάποιο ρεύμα, και το φετ απλά ανοίγει και το αφήνει να περάσει.
Από που φεύγει ομως το ρεύμα όταν ανοίγει το φετ? από τον πυκνωτή? Από το σύρμα? από το μετασχηματιστή? Η ροή ηλεκτρονίων δεν είναι άπειρη. Τα ηλεκτρόνια είναι πεπερασμένα ανά πάσα χρονική στιγμή. Και οι αγωγοί μας μακράν από τελειοι. Αν είχαμε και άλλα ηλεκτρόνια εκεί στην άκρη του φετ άμεσα διαθέσιμα, θα προλάβαιναν να περάσουν και αυτά? Πως θα επηρέαζαν τον ήχο?

Απλές σκόρπιες σκέψεις για να δούμε τη λογική πίσω από το hotrodding. Δεν έχει νόημα να τις αναλύσουμε παραπέρα, γιατί ούτε να τις αποδείξουμε μπορούμε, ούτε να αποδείξουμε ότι δεν ισχύουν.

Οπότε δοκιμάζουμε και ακούμε.
Ά και σού πα... η διαφορά δεν είναι στα όρια της αυθυποβολής. Σε χτυπάει στα μούτρα σαν τηλεφωνικός κατάλογος. φυσικά κάθε σύστημα είναι διαφορετικό, οπότε κανείς δεν σου εγγυάται τίποτα... Αλλά όπως είπα.... μια ριμάδα αντίσταση είναι... Αν δε σου κάνει διαφορά πέτα την και ξέχνα το.

Για να κουοτάρω και το Νίκο

salas said:
Stage 0 = circa 75-85mA Ecological and cool. Smart car territory, the twin 47R 1W marked on the Blue and no or mini sinks will do.

Stage 1 = circa 200mA. Boosted enough, all purpose, some logical sinks. Standard Blue HR, Golf GTI territory. 4W dissipation per rail. 10R 5W.

Stage 2 = circa 600mA. Increased grip and pull back, Porsche stuff. 12W dissipation per rail. Sinks like for a 30W class A/B amp. 3R3 5W.

Stage 3 = circa 2A. No holds sense, Enzo feel. 40W dissipation per rail. F5 size sinks & Tx. 1R 12W.

And then the fire department comes and locks us up. When we climb down the court stairs after fined by Kyoto, polar bear activists spray paint us. Only benefit, we have met Paris Hilton in the court.


edit: Note that the currents can vary from build to build due to different Vf Leds (color, brand, batch) and Mosfet VGS tolerances. The above example values are nearer to green 2V+ forward drop Leds. For red Leds, stage 1,2,3 could be 8.2R, 2R2, 0.56R ballpark.
http://www.diyaudio.com/forums/anal...hotrodded-blue-dcb1-build-38.html#post2312521

όπως είπες, παν μέτρον άριστον... πάνω από 2Α θα ήταν υπερβολή :p
 
Άπιστε Θωμά... μια αντίσταση είναι... δοκίμασέ το... Τά παμε και από το τηλέφωνο... όχι τίποτε, ήμουν στo αεροδρόμιο και με κοιτούσαν όλοι περίεργα :D

Το να μετρήσουμε πως συμπεριφέρεται το τροφοδοτικό και το buffer ενώ ενισχύει λεπτεπίλεπτες συχνότητες που εναλλάσσονται αστραπιαία δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει... το μοντέλο θα πρέπει να είναι εξαιρετικά πολύπλοκο...

Το να σκεφτόμαστε όμως έναν ενισχυτή σαν απλό σταθερό φορτίο είναι εξ ορισμού λάθος. Επίσης είναι ελλειπές να σκεφτόμαστε ότι το φετ τραβάει το ρεύμα που χρειάζεται. Η σωστότερη σκέψη είναι ότι το τροφοδοτικό μαζεύει και διαθέτει κάποιο ρεύμα, και το φετ απλά ανοίγει και το αφήνει να περάσει.
Από που φεύγει ομως το ρεύμα όταν ανοίγει το φετ? από τον πυκνωτή? Από το σύρμα? από το μετασχηματιστή? Η ροή ηλεκτρονίων δεν είναι άπειρη. Τα ηλεκτρόνια είναι πεπερασμένα ανά πάσα χρονική στιγμή. Και οι αγωγοί μας μακράν από τελειοι. Αν είχαμε και άλλα ηλεκτρόνια εκεί στην άκρη του φετ άμεσα διαθέσιμα, θα προλάβαιναν να περάσουν και αυτά? Πως θα επηρέαζαν τον ήχο?

Απλές σκόρπιες σκέψεις για να δούμε τη λογική πίσω από το hotrodding. Δεν έχει νόημα να τις αναλύσουμε παραπέρα, γιατί ούτε να τις αποδείξουμε μπορούμε, ούτε να αποδείξουμε ότι δεν ισχύουν.

Οπότε δοκιμάζουμε και ακούμε.
Ά και σού πα... η διαφορά δεν είναι στα όρια της αυθυποβολής. Σε χτυπάει στα μούτρα σαν τηλεφωνικός κατάλογος. φυσικά κάθε σύστημα είναι διαφορετικό, οπότε κανείς δεν σου εγγυάται τίποτα... Αλλά όπως είπα.... μια ριμάδα αντίσταση είναι... Αν δε σου κάνει διαφορά πέτα την και ξέχνα το.

Για να κουοτάρω και το Νίκο


http://www.diyaudio.com/forums/anal...hotrodded-blue-dcb1-build-38.html#post2312521

όπως είπες, παν μέτρον άριστον... πάνω από 2Α θα ήταν υπερβολή :p


Κατ’αρχας ειμαι αντιθετος οσο δεν φανταζεσε με το “Πιστευε και μην ερευνα”και η εκφραση που εχω γι’αυτό από τα νιατα μου είναι “Μην το βγαζεις ακαφτο”.
Δευτερον, το τελευταιο που θελω είναι να αναζωπυρωσω μια κλασσικη διαμαχη όπως, “μετρησεις εναντιον ακουστικων εντυπωσεων”, τωρα οσοι από σας το εχετε hotr(od)υνει το πραμα και αφου εισαστε σιγουροι για την ηχητικη βελτιωση εγω δεν εχω κανενα προβλημα, αν τα πατε καλα μεταξυ σας και δεν κοντραρετε με τα ampere σας.
Εγω στην ηλικια που ειμαι (55 ετων) δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στ’αυτια μου, αλλα αν είναι όπως τα λες, δηλ τρως καταλογο στη μαπα είναι δυνατον να μην μπορει να αποτυπωθει αυτή η διαφορα με μετρησεις, είναι δυνατον να μην μπορουμε να το αποδειξουμε η να θελουμε πολυμπλοκα μοντελα όπως λες???
Καπου φασκεις και αντιφασκεις.
Τελος, αν είναι αυτή και η απαντηση του Salas ρωτω, μπορει να αποδειχτει με μετρησεις η υπαρξη των τεσσαρων σταδιων η είναι απλως για καταναλωση, και ο νοων νοειτω???????????????????
 
To πίστευε και μη ερεύνα είναι πολύ διαφορετικό από το δοκίμασε και δες που σου λέμε... :)

Να στο πώ διαφορετικά. Όταν πάς να αγοράσεις ενισχυτή και κρίνεις ποιός είναι ο καλύτερος, πως τους συγκρίνεις? Προφανώς και τους ακούς. Μπορεί να δεις ένα THD% και ένα γενικευμένο νούμερο Watt αλλά από κει και πέρα, τα αυτιά σου εμπιστεύεσαι...

Τώρα αν φάσκω ή αντιφάσκω... Οι διαβαθμίσεις στο ηχητικό αποτέλεσμα ενισχυτών εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν μοντελοποιηθεί και ποσοτικοποιηθεί, ενώ ακόμα χρησιμοποιούμε πολύ περιορισμένα σε περιγραφική έκταση μεγέθη όπως η αρμονική παραμόρφωση που συνήθως δεν λένε τίποτα πρακτικά...
Αν καταφέρουμε να μοντελοποιήσουμε και να ποσοτικοποιήσουμε τη φυσικότητα του ήχου, την καθαρότητα και την έκταση ή το βάθος της σκηνής σε στερεοφωνικά συστήματα θα φέρουμε τεράστια επανάσταση στη βιομηχανία του ήχου και θα πάρουμε τουλάχιστον νόμπελ :p

Τώρα αν θες απλά να δείς και να μετρήσεις κάποια αλλαγή πχ σε κανένα FFT ή να μετρήσεις THD κανενός κύματος, αυτό νομίζω γίνεται και μπορεί να δείς και διαφορά, αλλά θα είναι μεμονωμένο και απλοποιημένο πείραμα που θα έχει μικρή αξία αν θέλουμε να κρίνουμε τη συνολική ηχητική επίδραση.
 
Έχω προτείνει εξαρχής σάν ένα καλό σημείο μεταξύ υπερβολής καί ποιότητας τά 200mA. 100άδες χρήστες τό επιβεβαίωσαν. Υπάρχουν διαφορές αντίστασης εξόδου τού σταθεροποιητή τεχνικά ξεκάθαρες λόγω καλύτερης διαγωγιμότητας τών VMOSFET σέ μεγάλα ρεύματα. Δέν δικαιούμαι νά συστήνω σέ όσους φιλοδοξούν νά μήν τολμούν. Υπάρχει ζύγι μεταξύ ποιότητας-κόστους εξαρτημάτων, υπερθερμικής λειτουργίας, καί αποτελεσμάτων υποκειμενικής αξίας γιά κάθε χρήστη πού οφείλει νά εκτιμήσει ατομικά. Εγώ σάς έδωσα ένα όπλο, εσείς βάζετε τούς στόχους. Καλό..βόλι.:violent-smiley-030:
 

Attachments

  • Snap 2013-03-29 at 17.21.08.jpg
    Snap 2013-03-29 at 17.21.08.jpg
    27.8 KB · Views: 169
  • Snap 2013-03-29 at 17.25.00.jpg
    Snap 2013-03-29 at 17.25.00.jpg
    38.7 KB · Views: 169
To πίστευε και μη ερεύνα είναι πολύ διαφορετικό από το δοκίμασε και δες που σου λέμε... :)

Να στο πώ διαφορετικά. Όταν πάς να αγοράσεις ενισχυτή και κρίνεις ποιός είναι ο καλύτερος, πως τους συγκρίνεις? Προφανώς και τους ακούς. Μπορεί να δεις ένα THD% και ένα γενικευμένο νούμερο Watt αλλά από κει και πέρα, τα αυτιά σου εμπιστεύεσαι...

Τώρα αν φάσκω ή αντιφάσκω... Οι διαβαθμίσεις στο ηχητικό αποτέλεσμα ενισχυτών εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν μοντελοποιηθεί και ποσοτικοποιηθεί, ενώ ακόμα χρησιμοποιούμε πολύ περιορισμένα σε περιγραφική έκταση μεγέθη όπως η αρμονική παραμόρφωση που συνήθως δεν λένε τίποτα πρακτικά...
Αν καταφέρουμε να μοντελοποιήσουμε και να ποσοτικοποιήσουμε τη φυσικότητα του ήχου, την καθαρότητα και την έκταση ή το βάθος της σκηνής σε στερεοφωνικά συστήματα θα φέρουμε τεράστια επανάσταση στη βιομηχανία του ήχου και θα πάρουμε τουλάχιστον νόμπελ :p

Τώρα αν θες απλά να δείς και να μετρήσεις κάποια αλλαγή πχ σε κανένα FFT ή να μετρήσεις THD κανενός κύματος, αυτό νομίζω γίνεται και μπορεί να δείς και διαφορά, αλλά θα είναι μεμονωμένο και απλοποιημένο πείραμα που θα έχει μικρή αξία αν θέλουμε να κρίνουμε τη συνολική ηχητική επίδραση.
Αγαπητε Δημητρη το καταλαβα, για σενα δεν υπαρχουν μετρησεις που να μπορουν να πιστοποιησουν την διαφορα που αντιλαμβανεσε σαν ηχητικη βελτιωση.
Η περιγραφη των 4 σταδιων με μοντελα γρηγορων αυτοκινητων θα ελεγα ότι είναι ατυχης μεν, πιασάρικη δε, θα προτιμουσα να εβλεπα τιμες slew rate.
Τωρα όπως καταλαβες ειμαι στην Κω και μπορεις να την στειλεις.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: DCB1 Βuffer (Salas)

Αν και εχουν περασει αρκετες μερες δεν βλεπω να συνφωνησε αλλα ουτε και να διαφωνησε καποιος σχετικα με τον τροπο που ανεφερα για την κατά βουληση απενεργοποιηση/ενεργοποιηση του ρελαι εξοδου για χρηση π.χ mute!!!!!!

Πώς νά συμφωνήσουμε ή νά διαφωνήσουμε απολύτως γιά μόντα πού δέν έχουμε κάνει. Γενικά ακούγεται εφικτό αλλά δέν μπορούμε νά σφραγίζουμε διάφορες χάκ ιδέες καί νά προλέγουμε αποτελέσματα. Ή πλακέτες είναι δεδομένες, υπέρ-δοκιμασμένες παγκοσμίως, αρέσουν, καί δουλεύουν σωστά ώς έχουν είναι τά δεδομένα. Εσύ θέλεις κάποιες αλλάγές, άρα τίς κάνεις, καί άν δουλέψουν λές τά άν καί πώς. Ίσως κάπου κολλήσουν καί εχεις κάποια πρακτικά στοιχεία τότε, ευχαρίστως λέμε καί εμείς ιδέες λύσεων.
 
Απάντηση: Re: DCB1 Βuffer (Salas)

Αγαπητε Δημητρη το καταλαβα, για σενα δεν υπαρχουν μετρησεις που να μπορουν να πιστοποιησουν την διαφορα που αντιλαμβανεσε σαν ηχητικη βελτιωση.
Η περιγραφη των 4 σταδιων με μοντελα γρηγορων αυτοκινητων θα ελεγα ότι είναι ατυχης μεν, πιασάρικη δε, θα προτιμουσα να εβλεπα τιμες slew rate.
Τωρα όπως καταλαβες ειμαι στην Κω και μπορεις να την στειλεις.

Τό πόστ μέ τά αμάξια είχε χιουμοριστικό τόνο καί υπήρχαν στά διάφορα πρότερα νήματα πολλές αναλύσεις γιά τήν διαγωγιμότητα, τά σημεία 0tempco, καί αναφορές χρηστών. Όταν φτάσαμε σέ πλακέτες χότ ρόντ ήταν υστερα από παραινέσεις τού κοινού. Τσάρτς αντίστασης εξόδου τού ρέγκ τμήματος πόσταρα παραπάνω, δές τί γίνεται στό άκρο τού ακουστικού φάσματος εκτός από τήν απόλυτη τιμή στό ευθύγραμμο τμήμα. Ρυθμοί ανόδου καί παραληλησμοί μέ συμπεριφορές από ενισχυτές ισχύος AC δέν έχουν σχέση μέ τό θέμα.