Δημήτρης Ν.
AVClub Fanatic
Απάντηση: Re: DEATH PROOF
γιατί ρε Στέλιο μας προσβάλεις έτσι;
πρέπει δηλαδή να ξέρουμε οπωσδήποτε ότι ο Ταραντίνο είναι λάτρης των κάκιστων , ανόητων ταινιών της δεκαετίας του 70 και ότι θέλει να γυρίζει ταινίες στο ύφος τους -το οποίο καταφέρνει να μιμείται άνετα - για να εκτιμήσουμε την ταινία ;
Να με συγχωρείς δηλαδή αλλά η ταινία για μένα είναι τσόντα , με την έννοια που δίνει ο Ουμπέρτο Εκο στις τσόντες : ότι δηλαδή ως τσόντα νοείται η ταινία όπου ο φιλμικός χρόνος ισούται με τον πραγματικό , όταν δηλαδή μιά πράξη στην ταινία κάνει τόσο χρόνο να ολοκληρωθεί , όσο θα έκανε και στην πραγματικότητα . Ε λοιπόν η ταινία του Ταραντίνο πληρεί τις προϋποθέσεις άνετα . Εχει μιά βόλτα με το αυτοκίνητο που διαρκεί σαν να πηγαίναμε Θεσσαλονίκη - Βέροια , μιά σκηνή στο μπαρ , που διαρκεί όσο χρόνο θα καθόμασταν κι εμείς σε ένα μπαρ σε βραδυνή έξοδο και μιά σφαγή . Χεστήκαμε . Σιγά να μην χρειάζεται να μάθουμε την θεωρία πίσω από την ταινία , για να εκτιμήσουμε την ανοησία και το απόλυτο κενό , ενός σκηνοθέτη που έχει να παρουσιάσει ως έργο την μίμηση εξ ίσου ανόητων ταινιών , που τουλάχιστον όμως είχαν αγνές προθέσεις . Τουτέστιν καμμία .Εκείνοι γύριζαν σκουπίδια γιατί αυτό μπορούσαν να κάνουν . Ο Ταραντίνο θεωρητικοποιεί το σκουπιδαριό για να γυρίσει ομοίως σκουπίδια . Μήπως τελικά δεν είναι ικανός για κάτι καλύτερο και είναι καιρός να αφήσουμε την θεωρία κατά μέρος και να τον δούμε όπως ακριβώς είναι;
η ταινια δεν μ αρεσε αλλα εισαι ο μοναδικος που ηξερε τι ειδε .
.
γιατί ρε Στέλιο μας προσβάλεις έτσι;
πρέπει δηλαδή να ξέρουμε οπωσδήποτε ότι ο Ταραντίνο είναι λάτρης των κάκιστων , ανόητων ταινιών της δεκαετίας του 70 και ότι θέλει να γυρίζει ταινίες στο ύφος τους -το οποίο καταφέρνει να μιμείται άνετα - για να εκτιμήσουμε την ταινία ;
Να με συγχωρείς δηλαδή αλλά η ταινία για μένα είναι τσόντα , με την έννοια που δίνει ο Ουμπέρτο Εκο στις τσόντες : ότι δηλαδή ως τσόντα νοείται η ταινία όπου ο φιλμικός χρόνος ισούται με τον πραγματικό , όταν δηλαδή μιά πράξη στην ταινία κάνει τόσο χρόνο να ολοκληρωθεί , όσο θα έκανε και στην πραγματικότητα . Ε λοιπόν η ταινία του Ταραντίνο πληρεί τις προϋποθέσεις άνετα . Εχει μιά βόλτα με το αυτοκίνητο που διαρκεί σαν να πηγαίναμε Θεσσαλονίκη - Βέροια , μιά σκηνή στο μπαρ , που διαρκεί όσο χρόνο θα καθόμασταν κι εμείς σε ένα μπαρ σε βραδυνή έξοδο και μιά σφαγή . Χεστήκαμε . Σιγά να μην χρειάζεται να μάθουμε την θεωρία πίσω από την ταινία , για να εκτιμήσουμε την ανοησία και το απόλυτο κενό , ενός σκηνοθέτη που έχει να παρουσιάσει ως έργο την μίμηση εξ ίσου ανόητων ταινιών , που τουλάχιστον όμως είχαν αγνές προθέσεις . Τουτέστιν καμμία .Εκείνοι γύριζαν σκουπίδια γιατί αυτό μπορούσαν να κάνουν . Ο Ταραντίνο θεωρητικοποιεί το σκουπιδαριό για να γυρίσει ομοίως σκουπίδια . Μήπως τελικά δεν είναι ικανός για κάτι καλύτερο και είναι καιρός να αφήσουμε την θεωρία κατά μέρος και να τον δούμε όπως ακριβώς είναι;