- 17 June 2006
- 1,621
Οι παρακάτω εικόνες είναι από μια διαφήμιση του MTV που πρόλαβε να προβληθεί μονό μια φορά γιατί απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ
Attachments
Last edited:
Ενω αν αντι για τους δίδυμους πύργους είχε από πίσω σαν background - με τα αντίστοιχα σχόλια - την σκηνή στα Τέμπη όπου σκοτώθηκαν άδικα τα 21 παιδιά, - ένα από τα μεγαλύτερα δράματα εν ελλάδι - εμείς θα παραμέναμε ψύχραιμοι... Σωστά ?
Eπιτέλους και κάποιοι αποφάσισαν να «βάλουν χέρι» στη διαφήμιση που εγώ που είμαι και του κλάδου την αποκαλλώ πλέον παραπλάνηση...
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MEDIA MARKT
Την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή Γιάννη Αδαμόπουλουπροκάλεσε το περιεχόμενο έντυπης διαφήμισης της εταιρείας Media Marktπου δημοσιεύτηκε το Νοέμβριο 2006. Στη διαφήμιση, με την οποία αναγγέλλονται τα εγκαίνια καταστήματος, παρουσιάζεται, από τη μία μεριά, ο Σωκράτης με τη γνωστή ρήση του σε παραλλαγμένη μορφή «Εν οίδα ότι... τέτοιες τιμές πουθενά δεν είδα» και, από την άλλη, ο Διογένης να «συνεχίζει την αναζήτηση» με την επισήμανση «Κορόιδο είμαι να μην ψάξω τη μεγαλύτερη ποικιλία;». Επίσης, εμφανίζεται ο Πλάτων με το συνοδευτικό κείμενο «Κορόιδο όποιος το χάσει!» Με επιστολή του, προς τον πρόεδρο της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας, κ. Μανώλη Παπαπολύζο, ο Συνήγορος του Καταναλωτή καταθέτει τους προβληματισμούς που προκαλεί το περιεχόμενο της διαφήμισης και παρακαλεί να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε οι διαφημίσεις, παράλληλα με την ικανοποίηση του εμπορικού στόχου τους, να επιδεικνύουν τη δέουσα σοβαρότητα όταν καταφεύγουν στην ιστορική παράδοση ενός λαού για να αντλήσουν έμπνευση. Τέλος, με την επιστολή του ο Συνήγορος του Καταναλωτή Γιάννης Αδαμόπουλος ζητεί από τον πρόεδρο να συστήσει στην εν λόγω εταιρεία να μην προβεί στο μέλλον σε αντίστοιχες διαφημιστικές καταχωρίσεις.
Business Today
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.