Δείτε διαφήμιση που απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ

Δεβελέκος Στράτος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,621
Οι παρακάτω εικόνες είναι από μια διαφήμιση του MTV που πρόλαβε να προβληθεί μονό μια φορά γιατί απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ
 

Attachments

  • 2.JPG
    2.JPG
    76.3 KB · Views: 159
  • 3.JPG
    3.JPG
    74.8 KB · Views: 137
  • 4.JPG
    4.JPG
    66.8 KB · Views: 150
Last edited:
ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ... ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΣ!~!!!!!!

ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ!

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ..(ΕΥΤΥΧΩΣ.)
 
πολυ εξυπνη διαφημιση
μηπως ξερουμε κ την αιτιολογια της απαγορευσης??
 
Ενω αν αντι για τους δίδυμους πύργους είχε από πίσω σαν background - με τα αντίστοιχα σχόλια - την σκηνή στα Τέμπη όπου σκοτώθηκαν άδικα τα 21 παιδιά, - ένα από τα μεγαλύτερα δράματα εν ελλάδι - εμείς θα παραμέναμε ψύχραιμοι... Σωστά ?
 
Ενω αν αντι για τους δίδυμους πύργους είχε από πίσω σαν background - με τα αντίστοιχα σχόλια - την σκηνή στα Τέμπη όπου σκοτώθηκαν άδικα τα 21 παιδιά, - ένα από τα μεγαλύτερα δράματα εν ελλάδι - εμείς θα παραμέναμε ψύχραιμοι... Σωστά ?

και μαλιστα σε διαφημιση
 
Από γειτονικό thread του ΜΗΤΣ

Eπιτέλους και κάποιοι αποφάσισαν να «βάλουν χέρι» στη διαφήμιση που εγώ που είμαι και του κλάδου την αποκαλλώ πλέον παραπλάνηση...

ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MEDIA MARKT
Την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή Γιάννη Αδαμόπουλουπροκάλεσε το περιεχόμενο έντυπης διαφήμισης της εταιρείας Media Marktπου δημοσιεύτηκε το Νοέμβριο 2006. Στη διαφήμιση, με την οποία αναγγέλλονται τα εγκαίνια καταστήματος, παρουσιάζεται, από τη μία μεριά, ο Σωκράτης με τη γνωστή ρήση του σε παραλλαγμένη μορφή «Εν οίδα ότι... τέτοιες τιμές πουθενά δεν είδα» και, από την άλλη, ο Διογένης να «συνεχίζει την αναζήτηση» με την επισήμανση «Κορόιδο είμαι να μην ψάξω τη μεγαλύτερη ποικιλία;». Επίσης, εμφανίζεται ο Πλάτων με το συνοδευτικό κείμενο «Κορόιδο όποιος το χάσει!» Με επιστολή του, προς τον πρόεδρο της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας, κ. Μανώλη Παπαπολύζο, ο Συνήγορος του Καταναλωτή καταθέτει τους προβληματισμούς που προκαλεί το περιεχόμενο της διαφήμισης και παρακαλεί να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε οι διαφημίσεις, παράλληλα με την ικανοποίηση του εμπορικού στόχου τους, να επιδεικνύουν τη δέουσα σοβαρότητα όταν καταφεύγουν στην ιστορική παράδοση ενός λαού για να αντλήσουν έμπνευση. Τέλος, με την επιστολή του ο Συνήγορος του Καταναλωτή Γιάννης Αδαμόπουλος ζητεί από τον πρόεδρο να συστήσει στην εν λόγω εταιρεία να μην προβεί στο μέλλον σε αντίστοιχες διαφημιστικές καταχωρίσεις.

Business Today

Βλέπετε μεγάλες διαφορές μεταξύ της λογικής του οργάνου που απαγόρευσε την διαφήμηση στην αμερική, του Συνήγορου του Πολίτη και των μουσουλμάνων που ξεσηκώθηκαν για την προσβολή του Μωάμεθ από τις δυτικές γελοιογραφίες ? Διαφορέςες υπάρχουν, η λογική όμως και στις 3 περιπτώσεις είναι η ίδια... "Προσβολή του λαικού αισθήματος" λέγεται...