Διακοπές Ρεύματος // Πολύμπριζο ασφαλείας ή UPS ?

Εχω ένα Socomec PL750 που παρέδωσε το πνεύμα σε κάποια από τις πρόσφατες διακοπές. Εχει on-site εγγύηση αλλά σε επικοινωνία μου με τον αντιπρόσωπο, μου είπαν ότι πρέπει να τους το παραδώσω στο εργαστήριο για έλεγχο. Τους απάντησα ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα του καταστήματος απ'όπου το αγόρασα, τα συνοδευτικά χαρτιά, το επίσημο site της εταιρείας και όλα τα άλλα καταστήματα όπου πωλείται, καλύπτεται από on-site εγγύηση.

Από την περασμένη Τρίτη περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου γιατί "θα πρέπει να το ψάξουν".
 
Εμένα μέχρι τώρα με πέτυχαν γύρω στις 6 διακοπές με ΟΛΑ τα μηχανήματα αναμένα (pc, ps3, av, dvd, tv)! Ευτυχώς δεν έπαθε κανένα τίποτα. Έχω ένα απλό πολύπριζο ασφαλείας της CrystalAudio 25ευρώ...
 
UPS εχω στον προβολεα ( για να συνεχισει να ψυχεται η λαμπα μολις τον σβησω)
στον υπολογιστη, και στο ψυγειο!!!

Σε 2 γνωστους μου απο επιστροφη ρευματος καηκαν πανακριβα ψυγεια και φυσικα η ΔΕΗ δεν αποζημιωνει κανεναν μιας και ειναι καλυμενη απο την αρχικη συμβαση.

Αληθεια κανεις να την προσβαλλει σε κανα ευρωπαικο δκαστηριο εχει ακουσττει?
 
UPS εχω στον προβολεα ( για να συνεχισει να ψυχεται η λαμπα μολις τον σβησω)
Εννοείς προφανώς αν κοπεί το ρεύμα την ώρα που είναι ανοικτός και παίζει και όχι όταν απλώς τον σβήνεις (εκτός αν τον σβήνεις βγάζοντάς τον από τον πρίζα :p).
στο ψυγειο!!!
OMG! Πλάκα μου κάνεις! Τι του έχεις βάλει καλέ (ή μας κάνεις πλάκα) ;
Αληθεια κανεις να την προσβαλλει σε κανα ευρωπαικο δκαστηριο εχει ακουσττει?
Αυτό πρέπει να γίνει!

Μήπως να οργανωθούμε;

Άντε γιατί Ουγκάντα τελείως είμαστε ρε γμτ: 2 εβδομάδες χωρίς ρεύμα, τίγκα στο σκουπίδι κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο….
 
Εχω ένα Socomec PL750 που παρέδωσε το πνεύμα σε κάποια από τις πρόσφατες διακοπές. Εχει on-site εγγύηση αλλά σε επικοινωνία μου με τον αντιπρόσωπο, μου είπαν ότι πρέπει να τους το παραδώσω στο εργαστήριο για έλεγχο. Τους απάντησα ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα του καταστήματος απ'όπου το αγόρασα, τα συνοδευτικά χαρτιά, το επίσημο site της εταιρείας και όλα τα άλλα καταστήματα όπου πωλείται, καλύπτεται από on-site εγγύηση.

Από την περασμένη Τρίτη περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου γιατί "θα πρέπει να το ψάξουν".

Μαλιστα... μούφα δηλαδή ...
 
Re: Απάντηση: Διακοπές Ρεύματος // Πολύμπριζο ασφαλείας ή UPS ?

εχει κοπει στα δεκα χρονια 2 φορες το ρευμα που ξερεις ....... χρειαζετε.... :flipout::flipout:

ρε Βαγγέλη με τον πόνο μας παίζεις.......άκου εκεί 2 φορές στα 10 χρονιά !
:twoguns:
 
Πηγα σημερα στα Media Markt να δω για ups, και εκει που πιανω ενα απο το ραφι πεφτει το ρευμα. Σκοταδι παντου.

Αποφασισα οτι ηταν σημαδι να μην αγορασω, τουλαχιχστον οχι απο κει. Θα κοιταξω αυριο αλλου.
 
Μαλιστα... μούφα δηλαδή ...

Δε θα το έλεγα. Από το UPS είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, καθώς με έχει σώσει πάαααααρα πολλές φορές από διακοπές και (κυρίως) spikes.

Τώρα μάλλον δεν άντεξε τις απεργιακές κινητοποιήσεις, τι να πω... :ADFAD2:
 
ρε παιδια τα ups κανουν θορυβο απο οσο ξερω. κανα αθορυβο για σαλονι?

Συνήθως μέχρι 800VA δεν έχουν ανεμηστήρα, και όταν παίζουν με ρεύμα είναι εντελώς αθόρυβα (επιβεβαιώνω για το APC 800 και mustek 800 που εχω). Οταν πέσει το ρεύμα, κάνουν το κλασικό βουητό, αλλά νταξ.. τότε είναι αναμενόμενο.
Τα πιο μεγάλα, που εχουν και ανεμηστήρα, συνήθως αυτός λειτουργεί μόνο όταν γυρνάνε σε μπαταρία. Ομως όχι όλα... Αν πας σε ανεμηστηράτο, αυτό πρεπει να το τσεκάρεις...
 
UPS εχω στον προβολεα ( για να συνεχισει να ψυχεται η λαμπα μολις τον σβησω)
στον υπολογιστη, και στο ψυγειο!!!

Σε 2 γνωστους μου απο επιστροφη ρευματος καηκαν πανακριβα ψυγεια και φυσικα η ΔΕΗ δεν αποζημιωνει κανεναν μιας και ειναι καλυμενη απο την αρχικη συμβαση.

Αληθεια κανεις να την προσβαλλει σε κανα ευρωπαικο δκαστηριο εχει ακουσττει?

εχω πει και εγώ κάποια στιγμή να πάρω μια μπρίζα προστασίας συγκεκριμένα για το ψυγείο... και όλο το ξεχνάω.. :HTEHETH63:
 
Επειδή δε μου αρέσει να αφήνω πράγματα στη μέση και κάποιοι ίσως έβγαλαν βιαστικά συμπεράσματα για τα Socomec που προανέφερα και την αντιπροσωπεία τους, θα γράψω τις σημερινές εξελίξεις:

Πήρα ξανά τηλέφωνο στην εταιρεία, μου ζήτησαν χίλια συγνώμη που δεν επικοινώνησαν μαζί μου - η κοπέλα ήταν νέα - και μου έδωσαν το τηλέφωνο ενός τεχνικού. Τον πήρα τηλέφωνο, του εξήγησα ότι το UPS είναι νεκρό και δεν υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε από το τηλέφωνο, συμφώνησε και έτσι ξαναπήρα στην εταιρεία για να ενημερώσω σχετικά. Μου έστειλαν λοιπόν στο email μου μια φόρμα επικοινωνίας, την οποία θα συμπληρώσω για να έρθει courier με καινούριο UPS και να πάρει πίσω το παλιό.

Τιμούν και με το παραπάνω λοιπόν την on site εγγύηση. :a0210: