Διακοπή παράνομων streaming

Πγη τιμολόγηση. 45 δολλάρια το δισκάκι στην Αμερική 45 ευρώ στο ελλαντα. Εννοείται χαοτική η διαφορά αγοραστικής δύναμης. Γι'αυτό και ανθεί το downloading και το παράνομο streaming (χαρακτηριστικό των φτωχών χωρών).
Όταν με ένα κουμπί αγοράζεις πλέον από όποια χώρα θες, γιατί να υπάρχει άλλη τιμή; οποίος έχει λεφτά αγοράζει. Όποιος δεν έχει κάθεται στα αυγά του ή βρίσκει πλάγιους τρόπους αν μιλάμε για software.

Όσο για την παροχή υπηρεσιών φυσικά αν ήσουν Αμερική/Αγγλια για τις ίδιες υπηρεσίες θα μπορούσες να χρεώσεις τα διπλά άνετα. Ειδικά το labor (παροχή υπηρεσιών) είναι τρελό έξω.

Αυτό που λες είναι πταίσμα, ας διορθώσουμε πρώτα το ότι το δισκάκι στην Αμερική κάνει $12 και στην Ελλάδα 45 ευρώ. Και δεν είναι μόνο λόγω μεγέθους της αγοράς.

Κατά τα άλλα, διαφωνώ στο περί "κλέβουμε επειδή δε μπορούμε αλλιώς". Η πειρατεία είναι πρώτα απ'ολα mentality, και πολύ λιγότερο θέμα ανάγκης. Στην Ελλάδα, επειδή αυτό ήταν η νόρμα τόσα χρόνια, μαζί με διάφορες δικαιολογίες (με κύρια αυτή της μη διαθεσιμότητας ταινιών/σειρών επίσημα στην Ελλάδα), τώρα ξαφνικά μας κακοφαίνεται που καλούμαστε να κάνουμε αυτό που όλοι οι άλλοι έκαναν ανέκαθεν. Και βλέπεις ακόμα και ανθρώπους με εισοδήματα 5ψήφια το μήνα να σου λένε "γιατί να πληρώσω, χαζός είμαι, αφού έχω το κουτάκι αυτό που πιάνει όλα τα streaming και τα συνδρομητικά ελληνικά".

Τέλος, για την παροχή υπηρεσιών, έχεις απόλυτο δίκιο (μόλις πλήρωσα 3 χιλιάρικα για επισκευή ξύλινου πατώματος σε ένα δωμάτιο 20τμ). Βλέπεις ότι αυτό μας κακοφαίνεται, αλλά κατά τα άλλα φωνάζουμε ότι τα μεροκάματα στην Ελλάδα είναι πείνας. Ε, τι νομίζεις ότι γίνεται όταν οι τεχνίτες παίρνουν 50-100 ευρώ την ώρα και οι ανειδίκευτοι εργάτες 20/ώρα; Ποιος τα πληρώνει αυτά, το κράτος ή ο εργοδότης; Ο πελάτης φυσικά. :)
 
  • Like
Reactions: vadergr
Μα αυτό γίνεται ήδη π.χ. στο Netflix.
Κάθε χώρα έχει διαφορετική τιμή.
Και είναι λογικό, αν πεις στον Τούρκο να πληρώσει τα λεφτά που πληρώνει ο Αμερικάνος θα σου πει "άει σιχτίρ γιαβρούμ".
 
Το όριο στην ελεύθερη οικονομία το βάζει κυρίως η προσφορά και η ζήτηση. Δεν ήταν έτσι από πάντα?
Πχ 5 άτομα μόνο σε όλο τον κόσμο μπορούν να κλωτσάν τέλεια μια μπάλα, δεν υπάρχει 6ος, ενώ 1000 άτομα μπορεί να έχουν από 10 πτυχία και να σώζουν κόσμο με την έρευνά τους (για τους οποίους μάλιστα μπορεί να υπάρχουν μόνο 900 θέσεις), ποιός θα αμειφθεί περισσότερο?

Η παγκοσμιοποίηση στις υπηρεσίες σήμερα είναι ένα άλλο θέμα που φέρνει ανισορροπίες είναι η αλήθεια.

Σχετικά με τα δικαιώματα η αλήθεια δεν νομίζω να ήταν ποτέ άσπρο η μαύρο, για αυτό θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Στο παρελθόν για παράδειγμα αν ήμουν φανατικός ενός συγκροτήματος -ή ότι, θα αγόραζα ένα 45άρι, στην τιμή του οποίου συμπεριλαμβανόταν και τα δικαιώματα (ποιος και πόσα έπαιρνε από αυτά είναι άλλο θέμα).

Μετά θα το έλιωνα στα πάρτι, θα αγόραζα άλλο και θα ξαναπλήρωνα τα δικαιώματα. Δεν πιστεύω με την πρώτη αγορά να μου έδιναν και κανένα κουπόνι έκπτωσης για τις τυχόν επόμενες αγορές... 😂 Μετά από μερικά 45άρια μπορεί να αγόραζα και το LP, ίσως και πάνω από μία φορά. Άντε πάλι δικαιώματα. Μπορεί μάλιστα να αγόραζα και την κασέτα 8track γιατί τέτοιο κασετόφωνο μπορεί να είχε ο μπαμπάς στο αυτοκίνητο (πάλι δικαιώματα), και μετά τη "κλασσική" κασέτα όταν αγόραζα εγώ αυτοκίνητο (ξανά μανά δικαιώματα), και μετά το ίδιο σε CD και μετά.... και μετά... και μετά.... 👀
 
Μα αυτό γίνεται ήδη π.χ. στο Netflix.
Κάθε χώρα έχει διαφορετική τιμή.
Και είναι λογικό, αν πεις στον Τούρκο να πληρώσει τα λεφτά που πληρώνει ο Αμερικάνος θα σου πει "άει σιχτίρ γιαβρούμ".

Δεν το ήξερα, διαβάζω τις γκρίνιες σας και νόμιζα ότι όλα είναι στάνταρ. Τώρα μόλις πχ συνειδητοποίησα σε διπλανό θέμα ότι η ετήσια τιμή του Max είναι 40 στην Ευρώπη (που εδώ το πλήρωσα 160, και μάλιστα σε legacy προσφορά ως παλιός συνδρομητής, κανονικά είναι 200).
 
Εντάξει, για την οικονομία της κουβέντας να δεχτώ ότι ο νόμος είναι λάθος γιατί μπορεί σε κάποιες εξαιρετικά σπάνιες εξαιρέσεις να τιμωρεί τη νόμιμη χρήση. Ωστόσο, νομίζω ότι χάνουμε το δάσος αν πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι ο 1 στο εκατομμύριο που διαμοιράζεται αρχεία για τα οποία έχει τα πνευματικά δικαιώματα. Μην κοροϊδευόμαστε. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό και σοβαρότατο. Και το ότι παίζονται τρομακτικά λεφτά δεν είναι δικαιολογία, αντιθέτως είναι ένας ακόμα λόγος ώστε να υπάρχουν σαφείς και αυστηροί νόμοι για την κλοπή. Ο Τζάμπας πέθανε, και αυτοί οι (χιλιάδες) άνθρωποι που συμμετέχουν στην παραγωγή μιας ταινίας/σειράς/μουσικής πρέπει να πληρωθούν. Αλλιώς θα πρέπει να αλλάξουν δουλειά.

Επίσης, η δικαιολογία του "απλά βλέπω άρα δε φταίω" μόνο δικηγορίστικη ισχύ έχει. Εκτός αν βλέπεις τσάμπα και μετά πας και σκας 10 ευρώ στο σινεμά για να ξαναδείς. Αλλιώς γλίτωσες τα 10 ευρώ, άρα μια χαρά κέρδισες από την όλη φάση.

Η δικαιολογία ότι τα Spotify πληρώνουν λίγα, επίσης δεν είναι δικαιολογία, διότι αφενός συνεχίζουν να υπάρχουν φυσικά μέσα, αφετέρου οι indie καλλιτέχνες πουλάνε και μόνοι τους, οπότε στο κάτω κάτω αγοράστε απευθείας από την πηγή. Αλλιώς αυτούς κλέβετε. Εξάλλου, αν δεν γούσταραν τα Spotify δε θα έβαζαν τα έργα τους εκεί.

Γενικά νομίζω πως η 'Robin Hood' δικαιολογία δεν έχει καμία βάση, αφού αφενός πρόκειται για είδος πολυτελείας, αφετέρου η κλοπή αφορά μόνο εγωιστικούς λόγους τσιπιάς. Αν δε γουστάρετε ιδεολογικά εταιρίες, μποϋκοτάρετέ τις (πχ προσωπικά έκοψα το Disney+ επειδή κουράστηκα τόσο από τη woke κουλτούρα όσο και την αρμεκτική φιλοσοφία της εταιρίας, επόμενο θα είναι το Netflix οσονούπω)
Δεν υπάρχει κλοπή, το να γράφετε ξανά και ξανά την ίδια λέξη δε θα πείσει κανέναν. Είναι χρήση χωρίς άδεια. Δεν αφαιρείται κάτι από κανέναν ώστε να είναι κλοπή.
Το να βλέπεις από την ταράτσα του σπιτιού σου στο Χαριλάου τον αγώνα, είναι κλοπή; Όχι δεν είναι.

Ακόμα και τα διαφυγόντα κέρδη είναι υπό την αίρεση του αν αυτός που κάνει χρήση χωρίς άδεια θα είχε σκοπό ποτέ να κάνει χρήση με άδεια στη τιμή που ορίζεται.

Το παράδειγμα με το Spotify ήταν για να δείξω τη διαφορά με την οποία αξιολογεί την αξία ακούσματος ενός τραγουδιού η βιομηχανία της πνευματικής ιδιοκτησίας όταν πρόκειται για "πειρατές" (βλέπε την ανύπαντρη μάνα που το παιδί της κατέβαζε από Napster ή την γιαγιά που ο εγγονός της κατέβαζε από Napster - για τέτοιους "πειρατές" μιλάμε) και όταν πρόκειται για επίσημο streaming.

Την πειρατεία του πολύ κόσμου δε μπορείς να την πολεμήσεις νομικά, γιατί στο κοινό περί δικαίου αίσθημα δε κάνουν κάτι λάθος. Την πειρατεία την καταπολεμάς προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες σε χαμηλότερη τιμή (αυτό έκανε το Spotify - αλλά έδωσε ψίχουλα στους δημιουργούς) και την καταπολεμάς με τεχνολογικούς τρόπους. Όχι με δικηγόρους και μηνύσεις στους πιθανούς πελάτες σου.

Και για να το πάω και λίγο παρακάτω, επιθυμώ, ή μάλλον δε το επιθυμώ απλώς αλλά έχω την απαίτηση από την αστυνομία και τους εισαγγελείς της χώρας μου να κυνηγήσουν κατά προτεραιότητα άλλες παρανομίες, πολύ πιο σοβαρές, όπως καράβια με ναρκωτικά, trafficking, διακίνηση λαθροεισβολέων, λαθραία καύσιμα, λαθραία τσιγάρα, ποτά μπόμπες, σκάνδαλα διασπάθισης δημοσίου χρήματος, καταπάτηση δημοσίων περιουσιών και άλλα πολλά ΚΑΙ ΜΕΤΑ να ασχοληθεί με τις εταιρείες που βγάζουν δισεκατομμύρια και ενοχλούνται επειδή κάποιοι δε τους πληρώνουν.
 
Last edited:
Δεν υπάρχει κλοπή, το να γράφετε ξανά και ξανά την ίδια λέξη δε θα πείσει κανέναν. Είναι χρήση χωρίς άδεια. Δεν αφαιρείται κάτι από κανέναν ώστε να είναι κλοπή.

Πάμε πάλι. Πες ότι είσαι συνθέτης, και έχεις συμβόλαιο πχ 1% των πωλήσεων ως δημιουργός, και οι πωλήσεις πέφτουν κατά 99% γιατί κάποιος "δεν κλέβει", απλά "ακούει χωρίς άδεια". Πως ακριβώς δεν σου αφαιρείται χρήμα; Αντίστοιχα βέβαια και αν είσαι επενδυτής και πλήρωσες τον συνθέτη, πλήρωσες το στούντιο, πλήρωσες την ορχήστρα, κλπ κλπ κλπ.

Μπορούμε να παίζουμε με τις λέξεις όσο θέλουμε, αλλά στην τελική, κλέβεις από όλη την αλυσίδα. Τον δημιουργό, τον παραγωγό, τον ερμηνευτή, τον διανομέα, ακόμα και αυτόν που καθαρίζει τα τζάμια στο κτίριο του Spotify.
 
Πάμε πάλι. Πες ότι είσαι συνθέτης, και έχεις συμβόλαιο πχ 1% των πωλήσεων ως δημιουργός, και οι πωλήσεις πέφτουν κατά 99% γιατί κάποιος "δεν κλέβει", απλά "ακούει χωρίς άδεια". Πως ακριβώς δεν σου αφαιρείται χρήμα; Αντίστοιχα βέβαια και αν είσαι επενδυτής και πλήρωσες τον συνθέτη, πλήρωσες το στούντιο, πλήρωσες την ορχήστρα, κλπ κλπ κλπ.

Μπορούμε να παίζουμε με τις λέξεις όσο θέλουμε, αλλά στην τελική, κλέβεις από όλη την αλυσίδα. Τον δημιουργό, τον παραγωγό, τον εκτελεστή, τον διανομέα, ακόμα και αυτόν που καθαρίζει τα τζάμια στο κτίριο του Spotify.
Δε σου αφαιρείται χρήμα, αυτό είναι υπόθεση δική σου ότι αυτός που το άκουσε χωρίς άδεια θα έδινε χρήματα για να το ακούσει αν δε μπορούσε να το κάνει διαφορετικά. Κλοπή χρήματος είναι έρχομαι και στα παίρνω από το χρηματοκιβώτιό σου. Δε παίζουμε με τις λέξεις, η λέξη κλοπή έχει μια πολύ συγκεκριμένη σημασία στην ελληνική γλώσσα και δε θα την αλλάξουμε για να βολεύει τις εταιρίες πνευματικών δικαιωμάτων.
 
Αυτή τη στιγμή για να παίξεις νόμιμα μουσική που θέλεις σε ένα κατάστημα εστίασης, θα πρέπει να πληρώσεις δικαιώματα που υπερβαίνουν τα 2.000€ τον χρόνο. Οι εταιρίες είναι τρεις. Μία για τους ξένους καλλιτέχνες, μία για τους εγχώριους και μία για τους εκτελεστές. Το τελευταίο με τα δικαιώματα των εκτελεστών είναι καινούργιο.

Υπάρχουν όμως εταιρίες που αναλαμβάνουν με λιγότερο κόστος να σου δώσουν συγκεκριμένη λίστα κομματιών για να παίζεις. Προφανώς έχουν έρθει σε συμφωνία με τις εταιρίες δικαιωμάτων των καλλιτεχνών/εκτελεστών και προσφέρουν πακέτα μουσικής με μειωμένο κόστος. Τα οποία φυσικά ως προϊόντα/πακέτα δεν έχουν σχέση με ό,τι θα ήθελες να παίζεις.
 
Αυτή τη στιγμή για να παίξεις νόμιμα μουσική που θέλεις σε ένα κατάστημα εστίασης, θα πρέπει να πληρώσεις δικαιώματα που υπερβαίνουν τα 2.000€ τον χρόνο. Οι εταιρίες είναι τρεις. Μία για τους ξένους καλλιτέχνες, μία για τους εγχώριους και μία για τους εκτελεστές. Το τελευταίο με τα δικαιώματα των εκτελεστών είναι καινούργιο.

Υπάρχουν όμως εταιρίες που αναλαμβάνουν με λιγότερο κόστος να σου δώσουν συγκεκριμένη λίστα κομματιών για να παίζεις. Προφανώς έχουν έρθει σε συμφωνία με τις εταιρίες δικαιωμάτων των καλλιτεχνών/εκτελεστών και προσφέρουν πακέτα μουσικής με μειωμένο κόστος. Τα οποία φυσικά ως προϊόντα/πακέτα δεν έχουν σχέση με ό,τι θα ήθελες να παίζεις.
Απορία:
Άμα παίζεις με Spotify ή YouTube πληρώνεις δικαιώματα και πάλι;
Άμα παίζεις ένα ραδιοφωνικό σταθμό;
 
Απορία:
Άμα παίζεις με Spotify ή YouTube πληρώνεις δικαιώματα και πάλι;
Άμα παίζεις ένα ραδιοφωνικό σταθμό;

Το 99% των υπηρεσιών είναι για προσωπική χρήση. Όταν λέμε προσωπική εννοούμε στο σπίτι ή σε συσκευή με ακουστικά κτλ. Αυτό που κάνουμε και μαζευόμαστε 5-6 μαντραχαλαίοι να δούμε ταινία είναι παράνομο καθώς μπορεί να θεωρηθεί "δημόσια προβολή".

ΟΚ είναι σαν κάτι άκυρους νόμους που διαβάζουμε στο internet ή αυτά που γράφουν τα θρησκευτικά βιβλία ότι ο "αυνανισμός είναι αμαρτία".

Απλά οι εταιρίες θέλουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους και ζητάνε χρήμα για δημόσια προβολή. Άλλο 7€ το μήνα και άλλο τα χιλιάρικα της ΑΕΠΙ. Σου λέει ότι ο Μήτσος που θα κατεβάσει μισό τελάρο μπύρες και θα χορέψει μια ζεϊμπεκιά, νταλκάδιασε με τον Καζαντζίδη και όχι επειδή είναι αλκοολικός μεθύστακας. Ή τα λιγούρια που πάνε στο ΧΨΩ μπαρ πάνε για να ακούσουνε Tiesto και όχι να δούνε το κωλαράκι της Μαιρούλας που δουλεύει στο μπαρ.
 
Η κύρια διαφορά μεταξύ προσωπικής και μη προσωπικής χρήσης είναι ότι οι διάφοροι κανόνες πρέπει να διαχωρίζουν το τι κάνεις εσύ με την κοπέλα σου ή τους φίλους σου με το τι κάνει πχ μια καφετέρια που δείχνει έναν αγώνα (και τζιράρει ίσως και 200-1000% πάνω σε σχέση με το αν δεν τον έδειχνε), ή ένα bar που βαράει μουσική όλο το βράδυ και θα ήταν άδειο χωρίς αυτήν.

Νομίζω πως είναι προφανές ότι το πρόβλημα δεν είναι οι 5 νοματαίοι που βλέπουν μπάλα/ταινία σπίτι.
 
Η κύρια διαφορά μεταξύ προσωπικής και μη προσωπικής χρήσης είναι ότι οι διάφοροι κανόνες πρέπει να διαχωρίζουν το τι κάνεις εσύ με την κοπέλα σου ή τους φίλους σου με το τι κάνει πχ μια καφετέρια που δείχνει έναν αγώνα (και τζιράρει ίσως και 200-1000% πάνω σε σχέση με το αν δεν τον έδειχνε), ή ένα bar που βαράει μουσική όλο το βράδυ και θα ήταν άδειο χωρίς αυτήν.

Δε νομίζω ότι το πρόβλημα είναι οι 5 νοματαίοι που βλέπουν μπάλα/ταινία σπίτι.

Εργαζόμουν σε κατάστημα franchise. Δεν έχει σημασία ποιας εταιρίας. Θα σου πω μόνο ότι ήταν τόσο οργανωμένοι που είχαμε budget ακόμη και για τα υγρά καθαριότητας.

Στο θέμα μας λοιπόν μας την έπεφτε ΣΥΝΕΧΩΣ η ΑΕΠΙ επειδή παίζαμε μουσική η οποία πρόσεξε... ήταν συγκεκριμένο playlist μέσω του intranet της εταιρίας με εμβόλιμες διαφημίσεις.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Και επειδή κάθε φορά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος τους έλεγε πως είναι franchise με συγκεκριμένους όρους αυτοί του έκαναν εκβιασμούς. Μέχρι που μια μέρα μας έστειλαν "ραβασάκι" μερικών ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ €€€. Φυσικά δεν πληρώσαμε τίποτα και εννοείται πως για τα επόμενα χρόνια που ήμουν εκεί δεν πάτησε ποτέ άλλοτε άνθρωπος.

Συμφωνώ πως η διασκέδαση πρέπει να πληρώνεται. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ελεγχθεί το τι ζητάει ο άλλος και το κυριότερο ΠΟΥ τα αποδίδει. Στα Αθλητικά θεωρώ πως δεν υπάρχει τόσο πρόβλημα όσο στα μουσικά. Και το γράφω έτσι γιατί ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ξέρουν τι ακούνε. Και το έγραψα και πιο πάνω. Σε ένα μπαρ πόσοι ξέρουν τι παίζει; Αν είναι Tiesto, Skrillex ή Armin Van Buuren. Βαράνε στο γάμο του καραγκιόζη και πίνουν σαν νερόφιδα.
 
Aν σε μια καφετέρια δείχνανε δωρεάν κάθε βράδυ μια ταινία "1ης" προβολής (αυτές που μόλις βγαίνουν για ενοικίαση στις πλατφόρμες) είναι μήπως πιο κατανοητό από το να παίζουν μουσική χωρίς να πληρώνουν δικαιώματα?

Όλα τα περί"δεν μπορώ να κάνω αλλιώς", ¨δεν θα αγόραζα το δισκάκι", "δεν είναι κλοπή αλλά ακρόαση χωρίς άδεια" κ.λπ. είναι απλά νοητικές ασκήσεις για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα.

- δεν μπορώ να κάνω αλλιώς" : γιατί τι θα πάθεις αν δεν δεις μια ταινία ή δεν ακούσεις ένα τραγούδι? θα σου πέσει το ζάχαρο?
- δεν θα αγόραζα το δισκάκι ούτως ή άλλως το δισκάκι: ούτε τώρα το αγοράζεις.
- είναι ακρόαση χωρίς άδεια: γιατί την κάνεις τότε?
κ.λπ. κ.λπ.
 
Σε ένα μπαρ πόσοι ξέρουν τι παίζει; Αν είναι Tiesto, Skrillex ή Armin Van Buuren. Βαράνε στο γάμο του καραγκιόζη και πίνουν σαν νερόφιδα.

Πόσοι θα πίνανε καφεδάκι ή θα πίνανε ποτάκι, χωρίς μουσική.
Η ουσία της μουσικής εκεί, δεν είναι η ακρόαση αλλά το ηχητικό wallpaper.

Αν δεν έχει και τόση σημασία, οργανώστε ένα πανηγύρι (για να μην πληρωθούν "όργανα") χωρίς κλαρίνα να δείτε τι θα γίνει! :ROFLMAO:
 
Απορία:
Άμα παίζεις με Spotify ή YouTube πληρώνεις δικαιώματα και πάλι;
Άμα παίζεις ένα ραδιοφωνικό σταθμό;

Κανονικά.

Το κατάστημα εστίασης στο οποίο εργάζεται η σύντροφος, με spotify έπαιζε. Ούτε ραδιόφωνο μπορείς να έχεις. Πρέπει να πληρώσεις τα δικαιώματα στις εταιρίες των δημιουργών και εκτελεστών για να μπορείς να παίξεις ό,τι θέλεις. Αλλιώς εταιρία με λίστα για πιο οικονομικά, αλλά υποδεέστερη κατάσταση αυτό.
 
  • Like
Reactions: midros
Έχω το Τerminator 2 original σε vhs tape, σε laserdisc , dvd , blu-ray, και σε , blu-ray 4κ. Πόσες φορές ακόμα πρέπει να πληρώσω αυτά τα πνευματικά δικαιώματα? Και πόσες ακόμα φορές πρέπει να πληρώσω μια ταινία χωρείς να ξέρω τι περνώ που στο τέλος θα πω δεν άξιζε πεταμένα λεφτά.

Όλοι έχουμε πρόσβαση με τον ένα η άλλο τρόπο σε τέτοιο υλικό και όλοι ξέρουμε ότι τέτοιο υλικό στην τεράστια πλειοψηφία ας πούμε το 98% καταλήγει δεξί κλικ delete, αλλιώς recycle bin.

Και επιστροφές για το λόγο ότι δεν μου άρεσε το προϊόν από ότι ξέρω δεν δέχονται,
 
Το 99% των υπηρεσιών είναι για προσωπική χρήση. Όταν λέμε προσωπική εννοούμε στο σπίτι ή σε συσκευή με ακουστικά κτλ. Αυτό που κάνουμε και μαζευόμαστε 5-6 μαντραχαλαίοι να δούμε ταινία είναι παράνομο καθώς μπορεί να θεωρηθεί "δημόσια προβολή".

Κλασικό παράδειγμα εδώ και που δείχνει το κόστος, είναι τα πακέτα της cosmote για επαγγελματικούς χώρους και μη. Για τους επαγγελματικούς χώρους - δηλαδή εκεί που οι θαμώνες θα πάνε για να δούν παιχνίδια ποδοσφαίρου - το κόστος είναι πολλαπλάσιο.
 
  • Like
Reactions: koupa
Πόσοι θα πίνανε καφεδάκι ή θα πίνανε ποτάκι, χωρίς μουσική.
Η ουσία της μουσικής εκεί, δεν είναι η ακρόαση αλλά το ηχητικό wallpaper.

Αν δεν έχει και τόση σημασία, οργανώστε ένα πανηγύρι (για να μην πληρωθούν "όργανα") χωρίς κλαρίνα να δείτε τι θα γίνει! :ROFLMAO:

Μα δεν έγραψα πουθενά ότι δεν πρέπει να πληρώσεις. Αυτό που γράφω και ουσιαστικά ξεκίνησε το θέμα είναι ότι είναι κάποιες φορές ζητάνε πολλά για κάτι που ίσως δε θα έπρεπε.

Πχ το ποδόσφαιρο ναι συμφωνώ πως είναι σοβαρός λόγος πληρωμής καθώς είναι κατάσταση on off. Αλλά στη μουσική για παράδειγμα γιατί ζητάς τα άπειρα και δεν δίνεις επιλογές; Πχ γιατί δεν υπάρχουν πακέτα με διάφορες επιλογές; Πχ άγνωστη ηλεκτρονική μουσική η οποία να είναι πολύ φτηνότερη; Μήπως απλά δε συμφέρει γιατί τα περισσότερα χρήματα πάνε σε άσχετες τσέπες;
 
Έχω το Τerminator 2 original σε vhs tape, σε laserdisc , dvd , blu-ray, και σε , blu-ray 4κ. Πόσες φορές ακόμα πρέπει να πληρώσω αυτά τα πνευματικά δικαιώματα? Και πόσες ακόμα φορές πρέπει να πληρώσω μια ταινία χωρείς να ξέρω τι περνώ που στο τέλος θα πω δεν άξιζε πεταμένα λεφτά.

Όλοι έχουμε πρόσβαση με τον ένα η άλλο τρόπο σε τέτοιο υλικό και όλοι ξέρουμε ότι τέτοιο υλικό στην τεράστια πλειοψηφία ας πούμε το 98% καταλήγει δεξί κλικ delete, αλλιώς recycle bin.

Και επιστροφές για το λόγο ότι δεν μου άρεσε το προϊόν από ότι ξέρω δεν δέχονται,

Άρα με συγχωρείς, για ποιο λόγο να κάτσει να ασχοληθεί κανείς να κάνει remaster το Terminator 2 αφού το πλήρωσες παλιά και δε θες να το ξαναπληρώσεις; Μ'αυτή τη λογική, κάτσε βλέπε το VHS tape. Εσύ δηλαδή θα έκανες επένδυση 1-2 εκατομμύρια (το νούμερο το βγάζω από το κεφάλι μου, μπορεί να'ναι πάνω από 1 μηδενικό μεγαλύτερο) για να κάνεις remaster χωρίς να περιμένεις να πληρωθείς; Η περιμένεις να σου ζητήσει κάποιος την απόδειξη από τα 80's για τη VHS tape ώστε να σου κάνει 30% έκπτωση στο bluray 4k?
 
Νομίζω πως απλά περάσαμε από μια φάση που ήμασταν χυμαδιό (θυμάστε κατάστημα brick and mortar στα εξάρχεια των 90s που ζούσε από πειρατικά παιχνίδια; - μόνο ταμπέλα δεν είχε απ'εξω) σε μια φάση παγκοσμιοποίησης και streaming όπου η κίνηση και το τι βλέπουμε είναι διαθέσιμη πληροφορία, άρα μπαίνουν κανόνες και προστατεύεται τόσο η δημιουργία όσο και τα λεφτά που πέφτουν γι'αυτήν.

Και είναι επόμενο να μας κακοφαίνεται, και μπορούμε να παρουσιάζουμε χιλιάδες δικαιολογίες, από απίθανες (πχ ότι χρησιμοποιούμε torrents για μοίρασμα... των οικογενειακών μας φωτογραφιών - λολ! ) έως και κάποιες λογικές (περί μοιράσματος λογαριασμών με οικογένεια κλπ), όμως η ουσία είναι ότι κάθε δουλειά πρέπει να πληρώνεται, και κάθε επένδυση αφενός να αποσβαίνεται, αφετέρου να δίνει και κέρδη (αλλιώς δε θα γινόταν εξαρχής).

Από κει και πέρα, επειδή ακριβώς όπως έχουμε ξαναπεί δεν πρόκειται για νερό ή οξυγόνο, αλλά είδος διασκέδασης και άρα πολυτελείας, ο καθένας επιλέγει το που και αν θα δίνει τα λεφτά του. Όμως το να χαίρεται το προϊόν κάποιου τσάμπα δεν είναι θέμα ιδεολογίας, και ορθώς διώκεται.