DigitalWorld HDT-990

Ο σειριακός αριθμός του δέκτη μου είναι HDT990140603760 οπότε σύμφωνα με το site δεν πέρνει αυτή την αναβάθμιση!
Η ποιότητα του σήματος είναι πολύ καλή, η στάθμη είναι στο φουλ.
Το μόνο που έχω βρει είναι να κλείνω τον δέκτη και να τον ξανανοίγω.
Μετά από μερικά ζάπινγκ η ασυμφωνία ήχου-εικόνας εμφανίζεται ξανά!
Μόνο με το άνοιξε-κλείσε του δέκτη, έχω βρει κάποια λύση.
 
Εμένα τον σειριακό αριθμό τον έχει σε ένα άσπρο αυτοκόλητο,
στην μία πλευρά είναι το λογότυπο του δέκτη,
ακριβώς από πίσω στην άλλη πλευρά είναι το αυτοκόλητο που γράφει τον σειριακό αριθμό!
 
Μόλις κοίταξα τον δικό μου, δεν έχει κανένα αριθμο.
Δεν ξέρω αν έχει σημασία για το πρόβλημά σου, αλλά εγω το βράδι κλείνω το ρευμα σε τηλεόραση και αποκοδικοποιητή απο το πολύμπριζο. Δοκίμασε το μήπως δεις καμία βελτίωση.
Anyway τους έστειλα ενα mail και αναμένω απάντηση.
 
Last edited:
Αυτο κανω κι γω κλεινω το ρευμα σε τηλεοραση κι αποκωδικοποιητη
αυριο Θα επικοινωνησω με την Ψηφιακή Τεχνολογία καί θα ενημερώσω
 
Πήγα σήμερα τον δέκτη στην Ψηφιακή Τεχνολογία ο τεχνικός τους αφου είδε την απόδειξη αγοράς μου ειπε οτι δεν συνεργάζονται με το μαγαζί που τον αγόρασα παρολα αυτα τον κοιταξε,
και μου ειπε οτι εκανε καποια ρυθμιση και οτι ο δεκτης θα ειναι ΟΚ.Τωρα οση ωρα τον εχω και παιζει κανοντας ζαπινγκ δεν εχει παρουσιαση καμια ασυμφωνία ήχου-εικόνας,ειδομεν.
Οσο για τον ΤΕΧΝΙΚΟ πρεπει να πω οτι και με εξυπηρετησε και δεν με χρεωσε τιποτα και τον ευχαριστω ομως με ενημερωσε οτι αν παθει κατι ο δεκτης θα πρεπει να τον παω στο μαγαζι απο το οποιο τον αγορασα και οχι σε αυτους.
 
Είναι Άγιες ημέρες, δεν θα σχολιάσω το περί μη συνεργασίας...
Μάλλον δεν έκανε καμία ρύθμιση αλλά άλλαξε το λογισμικό.

Όπως ρώτησε και ο sevtalis, τί έκδοση λέει τώρα στο μενού ο δέκτης σου;
 
Δεν άλλαξε λογισμικό Αγγελε.... Και όντως δεν συνεργάζονται πλεον με εκείνο το καταστημα.. Υπεύθυνος για την παραλαβή προβληματικου δεκτή είναι ο πωλητής...
 
Καλησπέρα παιδιά.
Μου απάντησαν στο email που τους έστειλα επειδή δεν μπορούσα να βρω το σειριακό αριθμό και δεν μπορούσα να κατεβάσω το update. Μου είπαν οτι το update χρειάζεται μόνο σε δέκτες που δεν συγχρονίζουν ήχο-εικόνα. Επίσης μου έστειλαν και το update σαν συνημμένο του email. Το φλασάκι πρέπει να είναι σε fat32, και το αρχείο του update ασυμπίεστο. Μετά την αναβάθμιση η έκδοση λογισμικού (SW Version) πρέπει να είναι: cl649052.1108
Αν κάποιος δεν μπορεί να το κατεβάσει, ας μου πει να του το στείλω.
Πάντως η απάντηση τους ήταν άμεση.:a0210:
 
SW Version: cl649052.1108
HW Version: MSD7801_MXL608
Αυτα ειναι τα στοιχεια που εχει ο δεκτης τωρα δεν θυμαμαι τι ειχε πριν
 
Απάντηση: Re: DigitalWorld HDT-990

Αν κάποιος δεν μπορεί να το κατεβάσει, ας μου πει να του το στείλω.
Η αναβάθμιση που σου έστειλαν αφορά του 990 με το νέο τσιπ Mstar 7801. Παλιότερα οι 990 είχαν Mstar 7818 και γα αυτούς είναι η αναβάθμιση στο site του εισαγωγέα.
Δεν υπάρχει διαθέσιμη η αναβάθμιση για τους 990 με το 7801.


Δεν άλλαξε λογισμικό Αγγελε.... Και όντως δεν συνεργάζονται πλεον με εκείνο το καταστημα.. Υπεύθυνος για την παραλαβή προβληματικου δεκτή είναι ο πωλητής...
Δεν διαφώνησα για την παραλαβή του προβληματικού δέκτη. Ούτε είπα ότι δεν τερμάτισαν την συνεργασία τους. Αλλά τον πελάτη δεν τον αφορά αν και με ποιούς συνεχίζει να έχει συνεργασία. DigitalWorld αγόρασε, όχι «μαγαζάτορας Χ».

Δηλαδή με ποιόν τρόπο διόρθωσε το πρόβλημα;
 
[Δηλαδή με ποιόν τρόπο διόρθωσε το πρόβλημα;]
Aπο το σημειο που ημουνα και εβλεπα την οθονη που ειχε συνδεση τον δεκτη (χωρις να ειμαι ειδικος) νομιζω οτι μπηκε σε καποιο υπομενου του δεκτη ειχε εμφανιστη πανω δεξια της οθονης τεσσερις μπαρες διαβαθμισεις με κοκκινο φοντο και πειραξε την προτελευταια,μετα ξαναγυρισε στο κανονικο μενου του δεκτη αλλα εκει δεν νομιζω οτι πειραξε τιποτα.
[Αλλά τον πελάτη δεν τον αφορά αν και με ποιούς συνεχίζει να έχει συνεργασία. DigitalWorld αγόρασε, όχι «μαγαζάτορας Χ».]
Αυτο του το ειπα και γω που να ξερω το καθε μαγαζι ποιον προμηθευτη εχει.Τελος παντων ο δεκτης απο χτες δουλευει αψογα και ευχομαι να μην του τυχει τιποτα αλλο.
 
Οταν αγοραζετε κάτι απο τη media market και σας χαλασει το πάτε στην αντιπροσωπεία η στο μαγαζί που αγορασατε το προϊόν ??? Υπεύθυνο είναι το κάθε μαγαζί για το προϊόν που πουλάει.
 
Αντώνη, θέλω να πω αν ο άνθρωπος ήταν από μακριά και είχε το πρόβλημα, με τον εισαγωγέα να μη συνεργάζεται με το κατάστημα, πώς θα λυνόταν το πρόβλημα;
 
[Δηλαδή με ποιόν τρόπο διόρθωσε το πρόβλημα;]
Aπο το σημειο που ημουνα και εβλεπα την οθονη που ειχε συνδεση τον δεκτη (χωρις να ειμαι ειδικος) νομιζω οτι μπηκε σε καποιο υπομενου του δεκτη ειχε εμφανιστη πανω δεξια της οθονης τεσσερις μπαρες διαβαθμισεις με κοκκινο φοντο και πειραξε την προτελευταια,μετα ξαναγυρισε στο κανονικο μενου του δεκτη αλλα εκει δεν νομιζω οτι πειραξε τιποτα.
[Αλλά τον πελάτη δεν τον αφορά αν και με ποιούς συνεχίζει να έχει συνεργασία. DigitalWorld αγόρασε, όχι «μαγαζάτορας Χ».]
Αυτο του το ειπα και γω που να ξερω το καθε μαγαζι ποιον προμηθευτη εχει.Τελος παντων ο δεκτης απο χτες δουλευει αψογα και ευχομαι να μην του τυχει τιποτα αλλο.

Καλά είδες...
Ποια ρυθμιση πειραξε τελικα να ξερουμε;