Δημιουργία ήχου 60% ταινία 40% μουσική

Re: Δημιουργία ήχου 60% ταινία 40 μουσική.

Διαβασε τις παραμετρουςκαι κανονισμους του σαιτ και θα δεις οτι απαγορευονται ρητα οι χλεβασμοι

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Διαβασε τις παραμετρουςκαι κανονισμους του σαιτ και θα δεις οτι απαγορευονται ρητα οι χλεβασμοι

Και τελος τα 125db ειναι τα ορια του πονου και ποιος σου ειπε οτι τα 150 βαττ δεν φθανουν στο σαμπ εγω 15 χρονια μουσικης που ακουω ολοι οι ενισχυτες ηταν στα 150 και ηταν υπεραρκετοι. Και οσο για το AVR παιζει μια χαρα και ειμαι ευχαριστημενος πολυ.Ασχετα με την ηληκια του.
 
Re: Απάντηση: Re: Δημιουργία ήχου 60% ταινία 40 μουσική.

ok που βρίσκομαι λοιπόν σας εδειξα κάποιους ενισχυτες. Πως τους βλέπετε;; Επίσης αυτό το woofer http://www.odes.gr/shop/ixeia/ixeia...yfer/velodyne-impact-10-10q-12black-timi.html

Εάν δεν κάνω λάθος, έχει ακόμα το CHT από Velodyne. Διπλό πηνίο 2,5" και πιο ισχυρό ενισχυτή. Δεν χρειάζεται να σου πω πόσο καλύτερο είναι από το 12" το Impact. Μιλά από μόνο του. Επιπλέον έχει και σύστημα ισοστάθμισης. Δεν αποκλείονται και άλλα σαμπ, απλά μην περιμένεις κάτι να σου ταιριάζει επειδή είναι 12 ίντσες.

Εάν θέλεις να δεις κάτι από Yamaha με ισοστάθμιση, θα πρέπει να δεις από τον 677 και πάνω. Σε Pioneer από τον 924 και πάνω, και ειδικά σε pioneer θα πρέπει να αποφύγεις πιο μικρό μοντέλο, γιατί η διαφορά είναι χαώδης.
Ξέχνα τους Marantz, είναι ακριβοί. Οι ελαφρώς υποδεέστεροι Denon για να πεις ότι πας σε κάποιον εξελιγμένο, χρειάζεται να πας στον 3100W.

Edit: Ξέχασα τον HK που έβαλες. Αυτός υπολείπεται σε ευκολίες, αλλά θα οδηγήσει ό,τι βρεθεί μπροστά του. Πολύ γκάζι. Είναι για εκείνους που κάνουν πολύ συνειδητή επιλογή.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Διαβασε τις παραμετρουςκαι κανονισμους του σαιτ και θα δεις οτι απαγορευονται ρητα οι χλεβασμοι

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Και τελος τα 125db ειναι τα ορια του πονου και ποιος σου ειπε οτι τα 150 βαττ δεν φθανουν στο σαμπ εγω 15 χρονια μουσικης που ακουω ολοι οι ενισχυτες ηταν στα 150 και ηταν υπεραρκετοι. Και οσο για το AVR παιζει μια χαρα και ειμαι ευχαριστημενος πολυ.Ασχετα με την ηληκια του.

Ναι, για την εμπειρία σου όμως δεν μας είπες. Απαγορεύεται η ισοστάθμιση είπαμε; High End είπαμε; Προσπάθησε να μην ξεφτιλίζεσαι με αυτά που γράφεις κατ' αρχήν και μετά να ανησυχείς για τον "χλεβασμό". Πιο αστεία από αυτά που λες δεν υπάρχουν.
125dB. Θεός!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Δημιουργία ήχου 60% ταινία 40 μουσική.

Αρα μου κάνει και ο 777. Ο hk270;; Κοίταξα και τον 3100. Ποιος έχει καλύτερες δυνατότητες.
 
Re: Δημιουργία ήχου 60% ταινία 40 μουσική.

Τον 270 πάντως δεν τον έχει η HK στο site της ως καινούργιο μοντέλο. Έχει τον 171 και μετά τον 370. Σαν πιο απλή έκδοση του 370 δείχνει. Δεν τον έχω δοκιμάσει. Τους άλλους δύο ναι.

Ο 777 δυστυχώς είναι ο πρώτος από τους Yamaha με δεύτερη έξοδο HDMI και ισοστάθμιση, λέω δυστυχώς γιατί εντέχνως για να έχεις παραμετρικό και δεύτερη έξοδο, που τα θεωρώ πλέον απαραίτητα, πρέπει να στραφείς σε αυτόν. Έχει και 8 θέσεις μέτρησης. Ο 3100 έχει Audyssey με 8 θέσεις μέτρησης αλλά όχι παραμετρική ισοστάθμιση. Και σε αυτά τα χρήματα υπάρχει Aventage μοντέλο που τα έχει όλα, οπότε θεωρώ το ματς στημένο... :p
Έχεις δηλαδή διαθέσιμα 1000 ευρώ για AVR; Δες τον RX-A840.
 
@Panos Danas:

Φίλε μου, θα προσπαθήσω να είμαι ευγενικός. Συνηθίζουμε να κάνουμε προτάσεις για αγορά μηχανημάτων A/V όταν έχουμε μία έστω και μικρή προσωπική εμπειρία, ή όταν έχουμε μία έστω και μικρή σχέση με το αντικείμενο. Και ειδικά όταν απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που δεν τους περισσεύουν τα χρήματα.

Από αυτά που γράφεις αντιλαμβάνομαι πως χρειάζεσαι ακόμη πολύ διάβασμα. Σε παρακαλώ λοιπόν να είσαι πιο προσεχτικός όσον αφορά τις προτάσεις που κάνεις, και την διατύπωση των όσων γράφεις.

Ευχαριστώ!



Υ.Γ. Εχεις ιδέα τι σημαίνει ηχητική στάθμη 125dB;
 
Φίλτατε έχω ακούσει με Yamaha τα ηχεία της Q Acoustics και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, τόσο σε μουσική όσο και σε ταινίες. Τα ηχεία της Q Acoustics είναι λίγο πιο προσεγμένα στην αναπαραγτωγή μουσικής.

Το πακέτο περιλάμβανε τα Q Acoustics 2050i, 2020i, 2000Ci & 2070Si για sub. Από ενισχυτές , οι Yamaha με έχουν αφήσει πολύ καλή εντύπωση. Αν είχες λίγο παραπάνω ενασχοληθεί, εγώ θα σου πρότεινα Anthem για AVR, αλλά αυτοί είναι για πολύ ψαγμένους καθώς θέλουν ενασχόληση για να τους φέρεις.

@ Panos Danas, με φιλική διάθεση καταλαβαίνω ότι θές να βοηθήσεις αλλά έχεις ακόμα πολύ δρόμο μπροστά σου και εκτείθεσαι με αυτά που λές. Εχεις βγεί φάουλ σε πολλές περιπτώσεις.
 
Έναν Anthem άκουσα στην έκθεση. Δεν είχα ξανακούσει και μου έκανε εντύπωση. Είχε εντελώς διαφορετικό ήχο από τους κλασικούς Yamaha, Denon.... Δεν τους βρίσκεις και εύκολα....

Τι εννοείς θέλουν ενασχόληση για να τους φέρεις ?
 
Έναν Anthem άκουσα στην έκθεση. Δεν είχα ξανακούσει και μου έκανε εντύπωση. Είχε εντελώς διαφορετικό ήχο από τους κλασικούς Yamaha, Denon.... Δεν τους βρίσκεις και εύκολα....

Τι εννοείς θέλουν ενασχόληση για να τους φέρεις ?

Εννοώ ότι η ισοστάθμισή τους δεν είναι τόσο user friendly όσο των άλλων.
 
Εξαρτάται πως το εννοεί κανείς το user friendly. Βασικά θέλεις PC για να την κάνεις αφού το μικρόφωνο συνδέεται με USB στο PC.

Κατόπιν, χρειάζεται να έχεις κάποιες βασικές γνώσεις, όπως ας πούμε εάν θέλεις να αλλάξεις την κλίση του φίλτρου στο sub, και κατόπιν να προχωρήσεις στη μέτρηση γι' αυτό. Πρέπει να γνωρίζεις δηλαδή τι είναι αυτό. Για έναν άπειρο δεν είναι ιδανικό προφανώς, για έναν με λίγη εμπειρία όμως είναι καλό γιατί δεν χρησιμοποιεί "εμπορικούς όρους" στις παραμέτρους που θέλεις να ρυθμίσεις. Χρησιμοποιεί όρους γνωστούς. Θυμάμαι δηλαδή για παράδειγμα, την πρώτη φορά που είχα MCACC μπροστά μου, τον παραμετρικό ισοσταθμιστή να τον βρίσκεις στο πεδίο διόρθωσης των στάσιμων κυμάτων. Άντε τώρα να φανταστείς ότι στο standing wave έχει τον ισοσταθμιστή. Κι αυτό δεν το λες user friendly.